La xiqueta de 10 anys apunyalada per son pare en Cabanes continua ingressada

 

La xiqueta de 10 anys apunyalada presumptament per son pare en la nit del dissabte al diumenge en Cabanes, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), continua ingressada en l’Hospital General de la província, segons han informat fonts del centre, que no han donat més detalls sobre el seu estat en tractar-se d’una menor.

 

Els fets es van produir en la matinada del diumenge quan un home de 40 anys apunyalà i matà al seu fill de 12 anys, va ferir a la seua filla de 10 i després es va suïcidar en un pis de Cabanes.

 

Segons les primeres investigacions i a l’espera de l’atestat i el resultat de les autòpsies, l’home hauria apunyalat mortalment al menor i hauria ferit amb l’arma a la germana, per a després suïcidar-se, d’acord amb la informació facilitada pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Al Jutjat d’Instrucció número 1 de Castelló, encarregat del cas, no li consten antecedents ni denúncies en el si de la família, segons el TSJCV.

 

Fins al lloc es van mobilitzar dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). L’equip mèdic va atendre a la mare, de 39 anys, amb crisi d’ansietat i a la xiqueta, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

D’altra banda, a petició del 112, Creu Roja va activar un equip d’atenció psicosocial, format per un psicòleg i dos socorristes que van atendre l’entorn de la família afectada. Es tracta d’una família que no vivia en Cabanes, sinó que passava les seues vacacions d’estiu en uns apartaments, en la zona de Torre la Sal, segons van informar fonts municipals.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.