La xiqueta de 10 anys apunyalada per son pare en Cabanes continua ingressada

 

La xiqueta de 10 anys apunyalada presumptament per son pare en la nit del dissabte al diumenge en Cabanes, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), continua ingressada en l’Hospital General de la província, segons han informat fonts del centre, que no han donat més detalls sobre el seu estat en tractar-se d’una menor.

 

Els fets es van produir en la matinada del diumenge quan un home de 40 anys apunyalà i matà al seu fill de 12 anys, va ferir a la seua filla de 10 i després es va suïcidar en un pis de Cabanes.

 

Segons les primeres investigacions i a l’espera de l’atestat i el resultat de les autòpsies, l’home hauria apunyalat mortalment al menor i hauria ferit amb l’arma a la germana, per a després suïcidar-se, d’acord amb la informació facilitada pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Al Jutjat d’Instrucció número 1 de Castelló, encarregat del cas, no li consten antecedents ni denúncies en el si de la família, segons el TSJCV.

 

Fins al lloc es van mobilitzar dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). L’equip mèdic va atendre a la mare, de 39 anys, amb crisi d’ansietat i a la xiqueta, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

D’altra banda, a petició del 112, Creu Roja va activar un equip d’atenció psicosocial, format per un psicòleg i dos socorristes que van atendre l’entorn de la família afectada. Es tracta d’una família que no vivia en Cabanes, sinó que passava les seues vacacions d’estiu en uns apartaments, en la zona de Torre la Sal, segons van informar fonts municipals.

Últimes notícies

Tres detinguts per raptar i atracar una dona de 79 anys a València amb el mètode del tocomotxo

La Guàrdia Civil ha detingut en dos municipis de Toledo tres sospitosos d’atraure una dona major a València amb el mètode del tocomotxo, raptar-la i obligar-la a entregar uns 50.000 euros en joies i diners.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

L’Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja a l’interior de la província de València per temperatures màximes de fins a 40 graus, en plena quarta onada de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

La ciència guia l’extinció dels grans incendis de Castelló, Madrid, Toledo i Àvila

Un equip del CSIC assessora en temps real sobre vent i zones cremades en els incendis de La Vall d'Uixò, Madrid, Toledo i Àvila per a millorar l’estratègia d’extinció.

Un miler de veïns torna a casa per l’avenç en l’incendi de la Vall d’Uixó

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ja ha arrasat 9.644 hectàrees i manté 7.000 persones confinades, però l’avenç en l’extinció ha permés el retorn d’un miler de veïns desallotjats.

‘Visitants’ obri Sagunt a Escena amb una mirada actual i participativa als grans clàssics

La companyia castellonenca inaugura este dissabte la 43a edició del festival amb l’espectacle de carrer ‘I si fem un clàssic?’

La quarta ona de calor dispara les màximes a l’interior i prelitoral de València fins als 40 °C

La Comunitat Valenciana viu la segona jornada de la quarta ona de calor de l’estiu, amb màximes de fins a 40 graus a l’interior i prelitoral de València i nits tropicals en les capitals. El vent bufarà fluix de components marítims i hi haurà pols en suspensió i lleugera inestabilitat de vesprada.

L’incendi de la Vall d’Uixó entra en el sisé dia amb el foc actiu però perimetrat

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó encadena sis dies actiu, ha cremat 9.300 hectàrees i continua sense control, amb catorze municipis evacuats.

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.
FILMOTECA D'ESTIU