La xiqueta de 10 anys apunyalada per son pare en Cabanes continua ingressada

 

La xiqueta de 10 anys apunyalada presumptament per son pare en la nit del dissabte al diumenge en Cabanes, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), continua ingressada en l’Hospital General de la província, segons han informat fonts del centre, que no han donat més detalls sobre el seu estat en tractar-se d’una menor.

 

Els fets es van produir en la matinada del diumenge quan un home de 40 anys apunyalà i matà al seu fill de 12 anys, va ferir a la seua filla de 10 i després es va suïcidar en un pis de Cabanes.

 

Segons les primeres investigacions i a l’espera de l’atestat i el resultat de les autòpsies, l’home hauria apunyalat mortalment al menor i hauria ferit amb l’arma a la germana, per a després suïcidar-se, d’acord amb la informació facilitada pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Al Jutjat d’Instrucció número 1 de Castelló, encarregat del cas, no li consten antecedents ni denúncies en el si de la família, segons el TSJCV.

 

Fins al lloc es van mobilitzar dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). L’equip mèdic va atendre a la mare, de 39 anys, amb crisi d’ansietat i a la xiqueta, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

D’altra banda, a petició del 112, Creu Roja va activar un equip d’atenció psicosocial, format per un psicòleg i dos socorristes que van atendre l’entorn de la família afectada. Es tracta d’una família que no vivia en Cabanes, sinó que passava les seues vacacions d’estiu en uns apartaments, en la zona de Torre la Sal, segons van informar fonts municipals.

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.