La xiqueta de 10 anys apunyalada per son pare en Cabanes continua ingressada

 

La xiqueta de 10 anys apunyalada presumptament per son pare en la nit del dissabte al diumenge en Cabanes, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), continua ingressada en l’Hospital General de la província, segons han informat fonts del centre, que no han donat més detalls sobre el seu estat en tractar-se d’una menor.

 

Els fets es van produir en la matinada del diumenge quan un home de 40 anys apunyalà i matà al seu fill de 12 anys, va ferir a la seua filla de 10 i després es va suïcidar en un pis de Cabanes.

 

Segons les primeres investigacions i a l’espera de l’atestat i el resultat de les autòpsies, l’home hauria apunyalat mortalment al menor i hauria ferit amb l’arma a la germana, per a després suïcidar-se, d’acord amb la informació facilitada pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Al Jutjat d’Instrucció número 1 de Castelló, encarregat del cas, no li consten antecedents ni denúncies en el si de la família, segons el TSJCV.

 

Fins al lloc es van mobilitzar dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). L’equip mèdic va atendre a la mare, de 39 anys, amb crisi d’ansietat i a la xiqueta, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

D’altra banda, a petició del 112, Creu Roja va activar un equip d’atenció psicosocial, format per un psicòleg i dos socorristes que van atendre l’entorn de la família afectada. Es tracta d’una família que no vivia en Cabanes, sinó que passava les seues vacacions d’estiu en uns apartaments, en la zona de Torre la Sal, segons van informar fonts municipals.

Últimes notícies

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.