8.6 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

La xiqueta de 10 anys apunyalada per son pare en Cabanes continua ingressada

 

La xiqueta de 10 anys apunyalada presumptament per son pare en la nit del dissabte al diumenge en Cabanes, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), continua ingressada en l’Hospital General de la província, segons han informat fonts del centre, que no han donat més detalls sobre el seu estat en tractar-se d’una menor.

 

Els fets es van produir en la matinada del diumenge quan un home de 40 anys apunyalà i matà al seu fill de 12 anys, va ferir a la seua filla de 10 i després es va suïcidar en un pis de Cabanes.

 

Segons les primeres investigacions i a l’espera de l’atestat i el resultat de les autòpsies, l’home hauria apunyalat mortalment al menor i hauria ferit amb l’arma a la germana, per a després suïcidar-se, d’acord amb la informació facilitada pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

Al Jutjat d’Instrucció número 1 de Castelló, encarregat del cas, no li consten antecedents ni denúncies en el si de la família, segons el TSJCV.

 

Fins al lloc es van mobilitzar dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). L’equip mèdic va atendre a la mare, de 39 anys, amb crisi d’ansietat i a la xiqueta, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

D’altra banda, a petició del 112, Creu Roja va activar un equip d’atenció psicosocial, format per un psicòleg i dos socorristes que van atendre l’entorn de la família afectada. Es tracta d’una família que no vivia en Cabanes, sinó que passava les seues vacacions d’estiu en uns apartaments, en la zona de Torre la Sal, segons van informar fonts municipals.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.