Una xiqueta de 15 mesos a punt de morir ofegada amb una pastilla de la seua iaia en Alzira

Agents de la Policia Nacional van salvar la vida en Alzira, en la comarca de la Ribera Alta (València), a un bebé de 15 mesos que es trobava molt pàl·lid, amb respiració pausada i tirant espuma per la boca després de patir un ofegament, pel que pareix, amb una pastilla de la seua iaia.

 

Segons ha informat fonts policials, els agents van traslladar urgentment al bebé a l’hospital, on els servicis sanitaris es van fer càrrec i va poder recobrar la normalitat en la respiració i tonalitat natural de la pell. La pastilla ingerida no va resultar ser nociva per a la salut del menor però sí que va poder ser el factor causant de l’ofegament.

 

Els fets van ocórrer en la vesprada del 21 de desembre, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar com un cotxe circulava a gran velocitat, amb els quatre intermitents posats, i esquivava a la resta de vehicles, per la qual cosa li van donar l’alt.

 

  

Del vehicle es va baixar un home molt nerviós que va explicar als policies que l’ajudaren i li acompanyaren, ja que la seua neboda s’estava ofegant. Els agents li van obrir pas amb els senyals acústics i lluminosos enceses, a causa de la densitat de trànsit que hi havia en eixos moments.

 

 

Ja en el lloc dels fets, els agents van observar a dos dones que s’acostaven corrent i plorant amb un bebé en braços. Els policies van traslladar al bebé, a la mare i a la iaia en el cotxe policial fins a l’hospital. Durant el trajecte, els van explicar que podria haver ingerit alguna pastilla d’un pot que havia agafat a la seua iaia. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.