Una xiqueta de 15 mesos a punt de morir ofegada amb una pastilla de la seua iaia en Alzira

Agents de la Policia Nacional van salvar la vida en Alzira, en la comarca de la Ribera Alta (València), a un bebé de 15 mesos que es trobava molt pàl·lid, amb respiració pausada i tirant espuma per la boca després de patir un ofegament, pel que pareix, amb una pastilla de la seua iaia.

 

Segons ha informat fonts policials, els agents van traslladar urgentment al bebé a l’hospital, on els servicis sanitaris es van fer càrrec i va poder recobrar la normalitat en la respiració i tonalitat natural de la pell. La pastilla ingerida no va resultar ser nociva per a la salut del menor però sí que va poder ser el factor causant de l’ofegament.

 

Els fets van ocórrer en la vesprada del 21 de desembre, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar com un cotxe circulava a gran velocitat, amb els quatre intermitents posats, i esquivava a la resta de vehicles, per la qual cosa li van donar l’alt.

 

  

Del vehicle es va baixar un home molt nerviós que va explicar als policies que l’ajudaren i li acompanyaren, ja que la seua neboda s’estava ofegant. Els agents li van obrir pas amb els senyals acústics i lluminosos enceses, a causa de la densitat de trànsit que hi havia en eixos moments.

 

 

Ja en el lloc dels fets, els agents van observar a dos dones que s’acostaven corrent i plorant amb un bebé en braços. Els policies van traslladar al bebé, a la mare i a la iaia en el cotxe policial fins a l’hospital. Durant el trajecte, els van explicar que podria haver ingerit alguna pastilla d’un pot que havia agafat a la seua iaia. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.