Una xiqueta de 15 mesos a punt de morir ofegada amb una pastilla de la seua iaia en Alzira

Agents de la Policia Nacional van salvar la vida en Alzira, en la comarca de la Ribera Alta (València), a un bebé de 15 mesos que es trobava molt pàl·lid, amb respiració pausada i tirant espuma per la boca després de patir un ofegament, pel que pareix, amb una pastilla de la seua iaia.

 

Segons ha informat fonts policials, els agents van traslladar urgentment al bebé a l’hospital, on els servicis sanitaris es van fer càrrec i va poder recobrar la normalitat en la respiració i tonalitat natural de la pell. La pastilla ingerida no va resultar ser nociva per a la salut del menor però sí que va poder ser el factor causant de l’ofegament.

 

Els fets van ocórrer en la vesprada del 21 de desembre, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar com un cotxe circulava a gran velocitat, amb els quatre intermitents posats, i esquivava a la resta de vehicles, per la qual cosa li van donar l’alt.

 

  

Del vehicle es va baixar un home molt nerviós que va explicar als policies que l’ajudaren i li acompanyaren, ja que la seua neboda s’estava ofegant. Els agents li van obrir pas amb els senyals acústics i lluminosos enceses, a causa de la densitat de trànsit que hi havia en eixos moments.

 

 

Ja en el lloc dels fets, els agents van observar a dos dones que s’acostaven corrent i plorant amb un bebé en braços. Els policies van traslladar al bebé, a la mare i a la iaia en el cotxe policial fins a l’hospital. Durant el trajecte, els van explicar que podria haver ingerit alguna pastilla d’un pot que havia agafat a la seua iaia. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.