Una xiqueta de 15 mesos a punt de morir ofegada amb una pastilla de la seua iaia en Alzira

Agents de la Policia Nacional van salvar la vida en Alzira, en la comarca de la Ribera Alta (València), a un bebé de 15 mesos que es trobava molt pàl·lid, amb respiració pausada i tirant espuma per la boca després de patir un ofegament, pel que pareix, amb una pastilla de la seua iaia.

 

Segons ha informat fonts policials, els agents van traslladar urgentment al bebé a l’hospital, on els servicis sanitaris es van fer càrrec i va poder recobrar la normalitat en la respiració i tonalitat natural de la pell. La pastilla ingerida no va resultar ser nociva per a la salut del menor però sí que va poder ser el factor causant de l’ofegament.

 

Els fets van ocórrer en la vesprada del 21 de desembre, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar com un cotxe circulava a gran velocitat, amb els quatre intermitents posats, i esquivava a la resta de vehicles, per la qual cosa li van donar l’alt.

 

  

Del vehicle es va baixar un home molt nerviós que va explicar als policies que l’ajudaren i li acompanyaren, ja que la seua neboda s’estava ofegant. Els agents li van obrir pas amb els senyals acústics i lluminosos enceses, a causa de la densitat de trànsit que hi havia en eixos moments.

 

 

Ja en el lloc dels fets, els agents van observar a dos dones que s’acostaven corrent i plorant amb un bebé en braços. Els policies van traslladar al bebé, a la mare i a la iaia en el cotxe policial fins a l’hospital. Durant el trajecte, els van explicar que podria haver ingerit alguna pastilla d’un pot que havia agafat a la seua iaia. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.