Una xiqueta de 15 mesos a punt de morir ofegada amb una pastilla de la seua iaia en Alzira

Agents de la Policia Nacional van salvar la vida en Alzira, en la comarca de la Ribera Alta (València), a un bebé de 15 mesos que es trobava molt pàl·lid, amb respiració pausada i tirant espuma per la boca després de patir un ofegament, pel que pareix, amb una pastilla de la seua iaia.

 

Segons ha informat fonts policials, els agents van traslladar urgentment al bebé a l’hospital, on els servicis sanitaris es van fer càrrec i va poder recobrar la normalitat en la respiració i tonalitat natural de la pell. La pastilla ingerida no va resultar ser nociva per a la salut del menor però sí que va poder ser el factor causant de l’ofegament.

 

Els fets van ocórrer en la vesprada del 21 de desembre, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar com un cotxe circulava a gran velocitat, amb els quatre intermitents posats, i esquivava a la resta de vehicles, per la qual cosa li van donar l’alt.

 

  

Del vehicle es va baixar un home molt nerviós que va explicar als policies que l’ajudaren i li acompanyaren, ja que la seua neboda s’estava ofegant. Els agents li van obrir pas amb els senyals acústics i lluminosos enceses, a causa de la densitat de trànsit que hi havia en eixos moments.

 

 

Ja en el lloc dels fets, els agents van observar a dos dones que s’acostaven corrent i plorant amb un bebé en braços. Els policies van traslladar al bebé, a la mare i a la iaia en el cotxe policial fins a l’hospital. Durant el trajecte, els van explicar que podria haver ingerit alguna pastilla d’un pot que havia agafat a la seua iaia. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Paiporta tanca l’últim punt d’apilament d’enderrocs de la dana després de retirar 58.400 tones

El tancament de l'últim punt d'apilament a Paiporta posa fi a la segona fase del dispositiu extraordinari de retirada de residus de la dana, amb un fort esforç inversor de la Generalitat.

Pedro Martínez defén la seua imatge i destaca la seua sintonia amb Scariolo abans de la Final Four

Pedro Martínez reivindica que no és un entrenador conflictiu, ressalta la seua amistat i respecte per Sergio Scariolo i apel·la a la confiança interna abans de la Final Four davant el Reial Madrid.

Dolores convoca una manifestació contra el crim masclista que va posar fi a la vida de Marisol i el seu fill

L'Ajuntament de Dolores convoca una manifestació per a este divendres en repulsa per l'assassinat masclista de Marisol i el seu fill Alberto, després d'un minut de silenci enfront de la casa consistorial.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo explica que va fitxar pel Reial Madrid per a demostrar-se que seguix capacitat per a liderar a un equip a grans resultats i afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb ambició i equilibri emocional.

El TSJCV avala la doble denominació Castelló/Castelló i rebutja dos recursos

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha desestimat dos recursos contra el canvi de nom del municipi a la seua forma bilingüe Castelló/Castelló, en considerar que la decisió és jurídicament vàlida i no arbitrària.

La Generalitat sospesa recórrer el nou Pla Estatal de Vivenda per invasió de competències i falta de finançament

La Generalitat Valenciana analitza presentar un recurs contra el nou Pla Estatal de Vivenda 2026-2030, que considera tardà, desequilibrat en el finançament i lesiu per a les competències autonòmiques.

Ferrero veu a Alcaraz com una mescla entre Nadal i Federer per la seua creativitat i caràcter

Juan Carlos Ferrero descriu a Carlos Alcaraz com una combinació de Rafa Nadal i Roger Federer per la seua varietat de colps, creativitat i fort caràcter competitiu, i detalla els reptes que va afrontar com el seu entrenador.

Jasikevicius aparca els rècords abans de la Final Four de l’Eurolliga

Sarunas Jasikevicius afronta la Final Four amb Fenerbahce sense pensar en el possible rècord de dos Eurolligues seguides com a jugador i tècnic, centrat només en el treball immediat.