Tamara Falcó posa fi a la seua relació amb Iñigo Onieva


Ja no hi ha marxa arrere. Tamara Falcó ha pres la decisió de trencar la seua relació amb Iñigo Onieva. La seua vida sentimental ha fet un tomb de 180 graus aquestes últimes 72 hores. El dijous arrancava el dia anunciant el seu compromís amb l’empresari. Hores després fixava una data i lloc de l’enllaç. I tan sols 48 hores després acabava posant punt final a la seua relació esborrant tot rastre de l’anunci del seu compromís. Així ho confirmava la periodista Beatriz Cortázar en el programa ‘Ya es verano’ després d’haver mantingut una conversa amb la socialité.

El motiu que podria haver portat a la marquesa de Griñón a cancel·lar el seu compromís amb l’empresari podria ser el polèmic vídeo que divendres passat es feia viral. Iñigo es besava apassionadament amb Marina, una model brasilera, en el festival de música ‘Burning Man’ celebrat fa tres setmanes en el desert de Nevada, als Estats Units.

Encara que al principi Iñigo Onieva eixia de la mà de Tamara per a assistir a unes noces i afirmava que les imatges d’ell besant-se amb una altra xica eren de fa tres anys. Poques hores després, l’empresari ha acabat reconeixent el seu error i demanant perdó públicament a Tamara Falcó a través d’un comunicat.

La decisió d’Iñigo Onieva

Els rumors de la suposada deslleialtat d’Íñigo Onieva a Tamara Falcó, avivats per la difusió de diversos arxius audiovisuals en el qual apareix besant a una altra dona, s’han resolt amb el comunicat de l’empresari en el qual afirma la seua infidelitat cap a la filla d’Isabel Preysler.

En els vídeos difosos aparec en una actitud inacceptable, de la qual estic absolutament penedit i destrossat per això. Demane disculpes per no haver sigut honest i demane perdó a Tamara i a la seua família públicament”, enuncien els primers paràgrafs d’aquest escrit que pot suposar un abans i un després en la història d’amor d’aquesta parella, que data de l’any 2020.


Seguidament, Onieva reitera que està completament enamorat de la seua parella, a la qual considera “la dona de la seua vida”, i que li fa mal “enormement” haver-la fet mal amb una altra dona. Per això, sol·licita als mitjans de comunicació que tinguen una certa comprensió amb l’objectiu d’evitar més mal en la figura de la qual és de moment la seua parella.

Per a evitar majors perjudicis a Tamara i a les nostres famílies, demane que no es continue difonent imatges que puguen afectar el nostre dret a la intimitat, i que s’abstinguen de publicar informacions que estan afectant la nostra privacitat”, finalitza el comunicat.

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.