‘L’Alqueria Blanca’ és l’estrena més vista d’À Punt

 

El primer capítol de la 12a temporada de ‘L’Alqueria Blanca’, Redeu, Miquel, anota un 12,8 % de quota. Un total de 276.000 espectadors van vore tot el capítol. El primer capítol és l’estrena de ficció més vista de la història d’A Punt i la segona emissió més seguida, només superada per l’especial Campanades 2020. Destaca la fidelitat dels espectadors, un 74,6% de persones que comencen a vore el capítol es queden fins al final. Tota la programació especial va ser vista en algun moment per 525.000 persones.

 

Esta quota creix fins al 19,4% en persones adultes de 25 a 44 anys i fins a un 27,2% en xiquets. À Punt esdevé la segona opció de la nit de diumenge per a les famílies valencianes durant l’emissió del capítol, només per darrere de Telecinco. El minut d’or del dia en À Punt va ser a les 22:55 quan es va conseguir un 14,9% de quota i 302.000 espectadors.

 

L’especial ‘Torna L’Alqueria Blanca’ conduït per Màxim Huerta i Maria Fuster, amb la participació dels protagonistes de la sèrie, conseguix un 10,3%. La quota arriba al 16,7% entre els espectadors de 25 a 44 anys. A demés, #TornaLAqueriaApunt va ser tendència en xarxes socials al territori valencià i l’etiqueta ha tingut fins ara un total de 4,8 milions d’impressions.

 

El capítol dedicat a la memòria de Joan Molina, el que va ser l’alcalde de L’Alqueria Blanca, ja es pot vore en el web d’À Punt. A més en les xarxes oficials de la sèrie es troben un fum de continguts extres relacionats amb l’univers de L’Alqueria actualitzats de manera constant. 

Últimes notícies

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.