‘L’Alqueria Blanca’ és l’estrena més vista d’À Punt

 

El primer capítol de la 12a temporada de ‘L’Alqueria Blanca’, Redeu, Miquel, anota un 12,8 % de quota. Un total de 276.000 espectadors van vore tot el capítol. El primer capítol és l’estrena de ficció més vista de la història d’A Punt i la segona emissió més seguida, només superada per l’especial Campanades 2020. Destaca la fidelitat dels espectadors, un 74,6% de persones que comencen a vore el capítol es queden fins al final. Tota la programació especial va ser vista en algun moment per 525.000 persones.

 

Esta quota creix fins al 19,4% en persones adultes de 25 a 44 anys i fins a un 27,2% en xiquets. À Punt esdevé la segona opció de la nit de diumenge per a les famílies valencianes durant l’emissió del capítol, només per darrere de Telecinco. El minut d’or del dia en À Punt va ser a les 22:55 quan es va conseguir un 14,9% de quota i 302.000 espectadors.

 

L’especial ‘Torna L’Alqueria Blanca’ conduït per Màxim Huerta i Maria Fuster, amb la participació dels protagonistes de la sèrie, conseguix un 10,3%. La quota arriba al 16,7% entre els espectadors de 25 a 44 anys. A demés, #TornaLAqueriaApunt va ser tendència en xarxes socials al territori valencià i l’etiqueta ha tingut fins ara un total de 4,8 milions d’impressions.

 

El capítol dedicat a la memòria de Joan Molina, el que va ser l’alcalde de L’Alqueria Blanca, ja es pot vore en el web d’À Punt. A més en les xarxes oficials de la sèrie es troben un fum de continguts extres relacionats amb l’univers de L’Alqueria actualitzats de manera constant. 

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.