‘L’Alqueria Blanca’ és l’estrena més vista d’À Punt

 

El primer capítol de la 12a temporada de ‘L’Alqueria Blanca’, Redeu, Miquel, anota un 12,8 % de quota. Un total de 276.000 espectadors van vore tot el capítol. El primer capítol és l’estrena de ficció més vista de la història d’A Punt i la segona emissió més seguida, només superada per l’especial Campanades 2020. Destaca la fidelitat dels espectadors, un 74,6% de persones que comencen a vore el capítol es queden fins al final. Tota la programació especial va ser vista en algun moment per 525.000 persones.

 

Esta quota creix fins al 19,4% en persones adultes de 25 a 44 anys i fins a un 27,2% en xiquets. À Punt esdevé la segona opció de la nit de diumenge per a les famílies valencianes durant l’emissió del capítol, només per darrere de Telecinco. El minut d’or del dia en À Punt va ser a les 22:55 quan es va conseguir un 14,9% de quota i 302.000 espectadors.

 

L’especial ‘Torna L’Alqueria Blanca’ conduït per Màxim Huerta i Maria Fuster, amb la participació dels protagonistes de la sèrie, conseguix un 10,3%. La quota arriba al 16,7% entre els espectadors de 25 a 44 anys. A demés, #TornaLAqueriaApunt va ser tendència en xarxes socials al territori valencià i l’etiqueta ha tingut fins ara un total de 4,8 milions d’impressions.

 

El capítol dedicat a la memòria de Joan Molina, el que va ser l’alcalde de L’Alqueria Blanca, ja es pot vore en el web d’À Punt. A més en les xarxes oficials de la sèrie es troben un fum de continguts extres relacionats amb l’univers de L’Alqueria actualitzats de manera constant. 

Últimes notícies

Porcelanosa impulsa a Vila-real la seua major planta solar per a autoconsum

Porcelanosa ha posat en marxa a Vila-real una planta fotovoltaica de 19.000 metres quadrats, la més gran del grup, destinada a autoconsum industrial i a reduir emissions de CO₂.

L’Elx continua la pretemporada davant el Johor encara sense fitxatges

L’Elx disputa este divendres a La Nucia el segon amistós de pretemporada davant el Johor malaisi, encara sense reforços i amb una llista plena de canterans.

Valencia Basket i Casademont Zaragoza es tornaran a vore en les semifinals de la Supercopa

El Valencia Basket s’enfrontarà al Casademont Zaragoza en les semifinals de la Supercopa Endesa femenina a Torrejón de Ardoz, en una nova reedició de les últimes finals entre els dos equips.

València tanca els accessos a la Devesa de El Saler per l’alt risc d’incendis

L’Ajuntament de València ha tancat els accessos a la Devesa de El Saler i ha posat en marxa canons d’aigua per l’episodi de preemergència per incendis i l’avís taronja per calor.

Més jóvens deixen de beure alcohol en les festes populars valencianes

El percentatge d’adolescents i jóvens que afirma no consumir alcohol en les festes populars de la Comunitat Valenciana ha passat del 15,4 % en 2017 al 24,1 % en 2025, un augment del 56,49 %, segons un estudi de Controla Club.

Intent d’homicidi a Cheste: un detingut i dos investigats per apunyalar un jove i un policia

Un home ha sigut detingut i altres dos estan investigats per un intent d'homicidi a un jove de 24 anys i a un agent de la Policia Local a Cheste. Els fets van ocórrer el 20 de juny durant una agressió amb arma blanca després que la víctima es negara a comprar droga.

El pacte Ford-Geely a Almussafes blinda el futur i els llocs de treball

L’acord entre Ford i Geely per a fabricar cinc models a la planta d’Almussafes ha sigut qualificat per Juanfran Pérez Llorca com una garantia de futur, ocupació i certesa. El president de la Generalitat ha comparat el pacte amb el de 1976 que va portar la fàbrica a la localitat valenciana.

L’acord entre Ford i Geely a Almussafes referma el pes inversor d’Espanya

Pedro Sánchez ha destacat a Almussafes que l’acord entre Ford i Geely per fabricar cinc models a la planta valenciana confirma la capacitat d’Espanya per atraure grans inversions i protegir l’ocupació.