‘L’Alqueria Blanca’ és l’estrena més vista d’À Punt

 

El primer capítol de la 12a temporada de ‘L’Alqueria Blanca’, Redeu, Miquel, anota un 12,8 % de quota. Un total de 276.000 espectadors van vore tot el capítol. El primer capítol és l’estrena de ficció més vista de la història d’A Punt i la segona emissió més seguida, només superada per l’especial Campanades 2020. Destaca la fidelitat dels espectadors, un 74,6% de persones que comencen a vore el capítol es queden fins al final. Tota la programació especial va ser vista en algun moment per 525.000 persones.

 

Esta quota creix fins al 19,4% en persones adultes de 25 a 44 anys i fins a un 27,2% en xiquets. À Punt esdevé la segona opció de la nit de diumenge per a les famílies valencianes durant l’emissió del capítol, només per darrere de Telecinco. El minut d’or del dia en À Punt va ser a les 22:55 quan es va conseguir un 14,9% de quota i 302.000 espectadors.

 

L’especial ‘Torna L’Alqueria Blanca’ conduït per Màxim Huerta i Maria Fuster, amb la participació dels protagonistes de la sèrie, conseguix un 10,3%. La quota arriba al 16,7% entre els espectadors de 25 a 44 anys. A demés, #TornaLAqueriaApunt va ser tendència en xarxes socials al territori valencià i l’etiqueta ha tingut fins ara un total de 4,8 milions d’impressions.

 

El capítol dedicat a la memòria de Joan Molina, el que va ser l’alcalde de L’Alqueria Blanca, ja es pot vore en el web d’À Punt. A més en les xarxes oficials de la sèrie es troben un fum de continguts extres relacionats amb l’univers de L’Alqueria actualitzats de manera constant. 

Últimes notícies

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.

El conseller de Sanitat porta al Suprem la seua querella contra Diana Morant per calúmnies

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha formalitzat davant el Tribunal Suprem una querella contra la ministra Diana Morant per acusacions de corrupció vinculades a la privatització sanitària i a la seua relació amb Ribera Salut.

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.