‘L’Alqueria Blanca’ és l’estrena més vista d’À Punt

 

El primer capítol de la 12a temporada de ‘L’Alqueria Blanca’, Redeu, Miquel, anota un 12,8 % de quota. Un total de 276.000 espectadors van vore tot el capítol. El primer capítol és l’estrena de ficció més vista de la història d’A Punt i la segona emissió més seguida, només superada per l’especial Campanades 2020. Destaca la fidelitat dels espectadors, un 74,6% de persones que comencen a vore el capítol es queden fins al final. Tota la programació especial va ser vista en algun moment per 525.000 persones.

 

Esta quota creix fins al 19,4% en persones adultes de 25 a 44 anys i fins a un 27,2% en xiquets. À Punt esdevé la segona opció de la nit de diumenge per a les famílies valencianes durant l’emissió del capítol, només per darrere de Telecinco. El minut d’or del dia en À Punt va ser a les 22:55 quan es va conseguir un 14,9% de quota i 302.000 espectadors.

 

L’especial ‘Torna L’Alqueria Blanca’ conduït per Màxim Huerta i Maria Fuster, amb la participació dels protagonistes de la sèrie, conseguix un 10,3%. La quota arriba al 16,7% entre els espectadors de 25 a 44 anys. A demés, #TornaLAqueriaApunt va ser tendència en xarxes socials al territori valencià i l’etiqueta ha tingut fins ara un total de 4,8 milions d’impressions.

 

El capítol dedicat a la memòria de Joan Molina, el que va ser l’alcalde de L’Alqueria Blanca, ja es pot vore en el web d’À Punt. A més en les xarxes oficials de la sèrie es troben un fum de continguts extres relacionats amb l’univers de L’Alqueria actualitzats de manera constant. 

Últimes notícies

Trobes excepcionals en una necròpolis ibèrica amb armes i un pebeter de Tanit a l’Albufereta

Les obres en un solar privat de l’Albufereta han tret a la llum una necròpolis ibèrica del segle III aC, possiblement d’una elit guerrera, amb nombroses armes i un pebeter de la deessa Tanit en perfecte estat de conservació.

Sánchez veu el final del túnel en els incendis però alerta d’una nova onada de calor

Pedro Sánchez ha assegurat que es comença a vore el final del túnel en la lluita contra els grans incendis forestals a Espanya, però ha avisat que la nova onada de calor complicarà les tasques d’extinció i augmentarà el risc de focs.

Elx reunirà prop d’un miler de karatekes en la Lliga Nacional de Kárate

Elx acollirà els dies 24 i 25 d’octubre la segona ronda de la Lliga Nacional Cadet, Sènior i Para-Kárate, amb prop d’un miler de participants. La prova serà clau per a decidir els huit millors de cada categoria que lluitaran per la final de Guadalajara.

Fiscalia obri un expedient per la possible filtració d’informació reservada a Vox

La Inspecció Fiscal ha obert un expedient arran d’una queixa de Compromís sobre una possible filtració d’informació reservada del Ministeri Fiscal a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Arenales del Sol reunirà en setembre les finals de les Lligues Nacionals de Triatló

La platja d’Arenales del Sol acollirà els dies 12 i 13 de setembre les jornades decisives de les Lligues Nacionals de Triatló, amb tres Campionats d’Espanya en format SuperSprint i relleus mixtos.

Fiscalia obri un expedient per aclarir si Vox va rebre informació reservada

La Inspecció Fiscal de l'Estat ha obert un expedient governatiu arran d'una queixa de Compromís sobre una possible filtració d'informació reservada a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Sense avisos de robatoris als pobles desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Delegació del Govern ha confirmat que no hi ha constància de robatoris ni pillatges als municipis de l’interior de Castelló desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó, que continua actiu i amb diverses zones encara evacuades.

Metges alerten del fum dels incendis: el principal risc per a la salut

Societats mèdiques advertixen que el fum dels incendis forestals és el principal risc per a la salut, sobretot per a xiquets, majors, embarassades i pacients crònics, i oferixen pautes clares d’autoprotecció.
FILMOTECA D'ESTIU