Ana Obregón obri guerra contra Bertín Osborne

 

Sabies que Ana Obregón i Bertín Osborne no poden treballar junts? S’ha descobert que l’actriu no pot coincidir en un plató de televisió o programa amb Bertín Osborne. El més curiós d’això és que ho ha revelat el propi presentador en el programa ‘La Roca’ de la Sexta.

 

Per què no Ana Obregón no pot treballar amb Bertín Osborne?

 

Bertín ha comptat amb tot luxe de detalls en aquesta entrevista en el programa presentat per Nuria Roca, que això és una petició expressa d’Ana Obregón. Osborne assegura que en el seu contracte existeix una clàusula que els impedeix coincidir dins d’un plató de televisió.

«Em van dir en TVE que hi havia una presentadora, íntima amiga meua i a la qual l’adore, que en el seu contracte tenia una clàusula de mai presentar amb Bertín Osborne». El cantant va revelar que es tractava d’Ana Obregón. «Anita és un metrònom, ella s’aprén tot el guió, i arribava jo i allò era un caos total i ella es tornava boja, i crec que va dir que mai més volia tornar a treballar amb mi» ha confessat.

Bertín assegura que són íntims amics però que, malgrat això, a la biòloga se li fa quasi impossible treballar amb ell, ja que no se cenyeix al guió. Per contra, ella és molt meticulosa i es prepara al detall tot abans de presentar.

«És la meua manera de treballar. Al principi era horrorós, i fins hi havia una presentadora de TVE, íntima amiga meua, que tenia una clàusula en el seu contracte de mai treballar amb mi. Era Anita Obregón i deia que era impossible treballar amb mi perquè ella s’aprén tot a la perfecció i jo la tornava boja«
Arran d’això, Bertín Osborne va explicar que ell era molt anàrquic a l’hora de treballar, mentre que Ana Obregón necessitava un guió per a poder presentar. Un fet que posa molt nerviosa a Obregón.

 

L’anècdota de Nuria Roca amb Bertín Osborne

 

La mateixa Nuria Roca va confirmar que Bertín té una manera de treballar bastant complicada i va contar una anècdota de quan van coincidir una vegada en un programa. «Presentàvem una gala a València i a les 10 del matí ja estava jo en plató per a veure com era tot això. Era a les 21.00 hores quan s’emetia i vas arribar sobre les 12 del migdia, vas saludar a tothom i tots adorant-te», va recordar la presentadora.

«Llavors vas vindre i em vas dir que t’anaves a passar el dia a la platja. Vas arribar com una hora abans de la gala i em vas preguntar si m’ho sabia i eixim. Va sobrar fins a temps«.

 

Últimes notícies

Milers de persones omplin València el 9 d’Octubre per defensar la identitat valenciana i l’escola pública

La manifestació unitària del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València per reivindicar la identitat valenciana, la llengua, l’escola pública, la vivenda i una millor financiació, en una jornada massiva i sense incidents.

De la Fuente veu en Mestalla l’escenari ideal per a l’últim partit de la selecció

Luis de la Fuente ha defensat a València que Mestalla aculla un últim partit de la selecció espanyola abans del seu tancament, previsiblement amb uns quarts de final de la Lliga de Nacions. El seleccionador s’ha mostrat emocionat pel suport rebut i ha reivindicat els valors personals en la formació dels jóvens futbolistes.

Mestalla s’apunta per a acollir els quarts de la Nations League i la seua gran despedida

La RFEF vol que el partit de quarts de final de la Nations League es jugue a Mestalla com a últim gran duel abans del trasllat al Nou Mestalla. La decisió es prendrà entre el 25 i el 29 de març.

Tres ferits lleus per la caiguda d’una farola en un acte amb Luis de la Fuente a València

Tres persones han resultat ferides lleus en caure una farola sobre el públic durant una visita de Luis de la Fuente a un mural de la selecció a Monteolivet, València. La Policia i una ambulància han atés ràpidament els afectats.

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.