8.8 C
València
Dimarts, 6 gener, 2026

Ana Obregón obri guerra contra Bertín Osborne

 

Sabies que Ana Obregón i Bertín Osborne no poden treballar junts? S’ha descobert que l’actriu no pot coincidir en un plató de televisió o programa amb Bertín Osborne. El més curiós d’això és que ho ha revelat el propi presentador en el programa ‘La Roca’ de la Sexta.

 

Per què no Ana Obregón no pot treballar amb Bertín Osborne?

 

Bertín ha comptat amb tot luxe de detalls en aquesta entrevista en el programa presentat per Nuria Roca, que això és una petició expressa d’Ana Obregón. Osborne assegura que en el seu contracte existeix una clàusula que els impedeix coincidir dins d’un plató de televisió.

“Em van dir en TVE que hi havia una presentadora, íntima amiga meua i a la qual l’adore, que en el seu contracte tenia una clàusula de mai presentar amb Bertín Osborne”. El cantant va revelar que es tractava d’Ana Obregón. “Anita és un metrònom, ella s’aprén tot el guió, i arribava jo i allò era un caos total i ella es tornava boja, i crec que va dir que mai més volia tornar a treballar amb mi” ha confessat.

Bertín assegura que són íntims amics però que, malgrat això, a la biòloga se li fa quasi impossible treballar amb ell, ja que no se cenyeix al guió. Per contra, ella és molt meticulosa i es prepara al detall tot abans de presentar.

“És la meua manera de treballar. Al principi era horrorós, i fins hi havia una presentadora de TVE, íntima amiga meua, que tenia una clàusula en el seu contracte de mai treballar amb mi. Era Anita Obregón i deia que era impossible treballar amb mi perquè ella s’aprén tot a la perfecció i jo la tornava boja
Arran d’això, Bertín Osborne va explicar que ell era molt anàrquic a l’hora de treballar, mentre que Ana Obregón necessitava un guió per a poder presentar. Un fet que posa molt nerviosa a Obregón.

 

L’anècdota de Nuria Roca amb Bertín Osborne

 

La mateixa Nuria Roca va confirmar que Bertín té una manera de treballar bastant complicada i va contar una anècdota de quan van coincidir una vegada en un programa. “Presentàvem una gala a València i a les 10 del matí ja estava jo en plató per a veure com era tot això. Era a les 21.00 hores quan s’emetia i vas arribar sobre les 12 del migdia, vas saludar a tothom i tots adorant-te”, va recordar la presentadora.

“Llavors vas vindre i em vas dir que t’anaves a passar el dia a la platja. Vas arribar com una hora abans de la gala i em vas preguntar si m’ho sabia i eixim. Va sobrar fins a temps“.

 

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.