Ana Obregón obri guerra contra Bertín Osborne

 

Sabies que Ana Obregón i Bertín Osborne no poden treballar junts? S’ha descobert que l’actriu no pot coincidir en un plató de televisió o programa amb Bertín Osborne. El més curiós d’això és que ho ha revelat el propi presentador en el programa ‘La Roca’ de la Sexta.

 

Per què no Ana Obregón no pot treballar amb Bertín Osborne?

 

Bertín ha comptat amb tot luxe de detalls en aquesta entrevista en el programa presentat per Nuria Roca, que això és una petició expressa d’Ana Obregón. Osborne assegura que en el seu contracte existeix una clàusula que els impedeix coincidir dins d’un plató de televisió.

«Em van dir en TVE que hi havia una presentadora, íntima amiga meua i a la qual l’adore, que en el seu contracte tenia una clàusula de mai presentar amb Bertín Osborne». El cantant va revelar que es tractava d’Ana Obregón. «Anita és un metrònom, ella s’aprén tot el guió, i arribava jo i allò era un caos total i ella es tornava boja, i crec que va dir que mai més volia tornar a treballar amb mi» ha confessat.

Bertín assegura que són íntims amics però que, malgrat això, a la biòloga se li fa quasi impossible treballar amb ell, ja que no se cenyeix al guió. Per contra, ella és molt meticulosa i es prepara al detall tot abans de presentar.

«És la meua manera de treballar. Al principi era horrorós, i fins hi havia una presentadora de TVE, íntima amiga meua, que tenia una clàusula en el seu contracte de mai treballar amb mi. Era Anita Obregón i deia que era impossible treballar amb mi perquè ella s’aprén tot a la perfecció i jo la tornava boja«
Arran d’això, Bertín Osborne va explicar que ell era molt anàrquic a l’hora de treballar, mentre que Ana Obregón necessitava un guió per a poder presentar. Un fet que posa molt nerviosa a Obregón.

 

L’anècdota de Nuria Roca amb Bertín Osborne

 

La mateixa Nuria Roca va confirmar que Bertín té una manera de treballar bastant complicada i va contar una anècdota de quan van coincidir una vegada en un programa. «Presentàvem una gala a València i a les 10 del matí ja estava jo en plató per a veure com era tot això. Era a les 21.00 hores quan s’emetia i vas arribar sobre les 12 del migdia, vas saludar a tothom i tots adorant-te», va recordar la presentadora.

«Llavors vas vindre i em vas dir que t’anaves a passar el dia a la platja. Vas arribar com una hora abans de la gala i em vas preguntar si m’ho sabia i eixim. Va sobrar fins a temps«.

 

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.