Ana Obregón obri guerra contra Bertín Osborne

 

Sabies que Ana Obregón i Bertín Osborne no poden treballar junts? S’ha descobert que l’actriu no pot coincidir en un plató de televisió o programa amb Bertín Osborne. El més curiós d’això és que ho ha revelat el propi presentador en el programa ‘La Roca’ de la Sexta.

 

Per què no Ana Obregón no pot treballar amb Bertín Osborne?

 

Bertín ha comptat amb tot luxe de detalls en aquesta entrevista en el programa presentat per Nuria Roca, que això és una petició expressa d’Ana Obregón. Osborne assegura que en el seu contracte existeix una clàusula que els impedeix coincidir dins d’un plató de televisió.

“Em van dir en TVE que hi havia una presentadora, íntima amiga meua i a la qual l’adore, que en el seu contracte tenia una clàusula de mai presentar amb Bertín Osborne”. El cantant va revelar que es tractava d’Ana Obregón. “Anita és un metrònom, ella s’aprén tot el guió, i arribava jo i allò era un caos total i ella es tornava boja, i crec que va dir que mai més volia tornar a treballar amb mi” ha confessat.

Bertín assegura que són íntims amics però que, malgrat això, a la biòloga se li fa quasi impossible treballar amb ell, ja que no se cenyeix al guió. Per contra, ella és molt meticulosa i es prepara al detall tot abans de presentar.

“És la meua manera de treballar. Al principi era horrorós, i fins hi havia una presentadora de TVE, íntima amiga meua, que tenia una clàusula en el seu contracte de mai treballar amb mi. Era Anita Obregón i deia que era impossible treballar amb mi perquè ella s’aprén tot a la perfecció i jo la tornava boja
Arran d’això, Bertín Osborne va explicar que ell era molt anàrquic a l’hora de treballar, mentre que Ana Obregón necessitava un guió per a poder presentar. Un fet que posa molt nerviosa a Obregón.

 

L’anècdota de Nuria Roca amb Bertín Osborne

 

La mateixa Nuria Roca va confirmar que Bertín té una manera de treballar bastant complicada i va contar una anècdota de quan van coincidir una vegada en un programa. “Presentàvem una gala a València i a les 10 del matí ja estava jo en plató per a veure com era tot això. Era a les 21.00 hores quan s’emetia i vas arribar sobre les 12 del migdia, vas saludar a tothom i tots adorant-te”, va recordar la presentadora.

“Llavors vas vindre i em vas dir que t’anaves a passar el dia a la platja. Vas arribar com una hora abans de la gala i em vas preguntar si m’ho sabia i eixim. Va sobrar fins a temps“.

 

Últimes notícies

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.