Ana Obregón torna a somriure

 

Ana Obregón ha tornat a somriure. Després de 15 mesos de tancament degut a la defunció del seu fill Álex Lecquio, l’actriu ha aconseguit eixir per uns dies del seu refugi familiar gràcies a la seua amiga Susana Uribarri. La protagonista de la sèrie ‘Ana y los siete’ i la seua íntima amiga han viatjat fins a Roma per a passar un cap de setmana de desconnexió.

 

La presentadora del mític ‘¡Qué apostamos!’ ha tornat a la vida gràcies a aquesta escapada que ambdues tenien pendent i que ha arribat en el moment perfecte. Durant aquests dies, Ana Obregón ha compartit a través del seu compte d’Instagram diverses imatges de totes les seues aventures en la capital italiana. Gràcies a elles hem pogut comprovar el bé que li està assentant aquesta escapada d’amigues.

 

 

Obregón ha explicat que sent un gran agraïment a la seua amiga Susana Uribarri – filla del presentador José Luis Uribarri-, per traure-la de casa i fer que torne a caminar pels carrers de Roma, un lloc on va viure una infinitat d’històries en la seua joventut.

 

«Tornar a caminar per les milers de carrers romans que respiren història envoltada de persones com una turista més, de la teua mà la meua volguda @susanauribarri. Trepitjar milers d’adormides pedres mil·lenàries entre patis decorats amb tests de mil verds diferents», reflexiona. A pesar que el seu cor continue de dol, la veritat és que, a poc a poc, l’actriu està recuperant el seu somriure i torna a caminar per la nova etapa de la seua vida. «Tornar a veure el món que vaig deixar oblidat fa anys, un món que ja mai serà el mateix sense tu, el meu Aless», assevera.

 

Llargues caminades pels empedrats carrers de la ciutat de l’amor, majestuosos desdejunis o les mil i una confidències que han compartit les dues amigues són només alguns dels detalls que han marcat aquest viatge que Ana i Susana tenien pendent fa dos anys «per a quan Aless es curara».

 

Lamentablement, Álex va morir el 13 de maig del passat any, però això no ha sigut un impediment perquè l’actriu s’oblide per uns dies de la seua realitat i ha pogut canviar d’aires després de la trista defunció de la seua mare, a la qual estava molt unida. En els últims dies, Ana García Obregón ha rebut una altra feliç notícia després d’assabentar-se que el Festival de Vitòria li haja atorgat el premi Joan Ramón Mainat de televisió per la seua dilatada trajectòria professional com a actriu i presentadora en l’àmbit audiovisual. 

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.