Ana Obregón torna a somriure

 

Ana Obregón ha tornat a somriure. Després de 15 mesos de tancament degut a la defunció del seu fill Álex Lecquio, l’actriu ha aconseguit eixir per uns dies del seu refugi familiar gràcies a la seua amiga Susana Uribarri. La protagonista de la sèrie ‘Ana y los siete’ i la seua íntima amiga han viatjat fins a Roma per a passar un cap de setmana de desconnexió.

 

La presentadora del mític ‘¡Qué apostamos!’ ha tornat a la vida gràcies a aquesta escapada que ambdues tenien pendent i que ha arribat en el moment perfecte. Durant aquests dies, Ana Obregón ha compartit a través del seu compte d’Instagram diverses imatges de totes les seues aventures en la capital italiana. Gràcies a elles hem pogut comprovar el bé que li està assentant aquesta escapada d’amigues.

 

 

Obregón ha explicat que sent un gran agraïment a la seua amiga Susana Uribarri – filla del presentador José Luis Uribarri-, per traure-la de casa i fer que torne a caminar pels carrers de Roma, un lloc on va viure una infinitat d’històries en la seua joventut.

 

«Tornar a caminar per les milers de carrers romans que respiren història envoltada de persones com una turista més, de la teua mà la meua volguda @susanauribarri. Trepitjar milers d’adormides pedres mil·lenàries entre patis decorats amb tests de mil verds diferents», reflexiona. A pesar que el seu cor continue de dol, la veritat és que, a poc a poc, l’actriu està recuperant el seu somriure i torna a caminar per la nova etapa de la seua vida. «Tornar a veure el món que vaig deixar oblidat fa anys, un món que ja mai serà el mateix sense tu, el meu Aless», assevera.

 

Llargues caminades pels empedrats carrers de la ciutat de l’amor, majestuosos desdejunis o les mil i una confidències que han compartit les dues amigues són només alguns dels detalls que han marcat aquest viatge que Ana i Susana tenien pendent fa dos anys «per a quan Aless es curara».

 

Lamentablement, Álex va morir el 13 de maig del passat any, però això no ha sigut un impediment perquè l’actriu s’oblide per uns dies de la seua realitat i ha pogut canviar d’aires després de la trista defunció de la seua mare, a la qual estava molt unida. En els últims dies, Ana García Obregón ha rebut una altra feliç notícia després d’assabentar-se que el Festival de Vitòria li haja atorgat el premi Joan Ramón Mainat de televisió per la seua dilatada trajectòria professional com a actriu i presentadora en l’àmbit audiovisual. 

Últimes notícies

Pérez Llorca defensa que ja havia pujat les hores de matemàtiques abans del Pisa

Juanfran Pérez Llorca assegura a Crevillent que el seu Consell ja havia incrementat les hores de matemàtiques i limitat l’ús de mòbils abans de conéixer els resultats de l’informe Pisa, i anuncia 3 milions per a acabar el teatre Chapí. El president defensa també un pla per a millorar les condicions del professorat i reforçar l’educació especial, la FP i la climatització dels centres.

Noves ajudes de fins a 20.000 euros per a negocis en municipis afectats per la dana

La Generalitat ha obert la segona convocatòria EMDANA, amb 3,26 milions en ajudes de fins a 20.000 euros per a autònoms i pimes que inicien negocis en municipis afectats per la dana.

Braulio Vázquez deixa Osasuna i assumix el repte de fitxar pel València

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de set anys al càrrec de director esportiu per a incorporar-se al València, club que definix com ‘alguna cosa diferent’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà ara la direcció esportiva del club navarrés.

685.000 euros per a recuperar la zona cremada de la Serra Calderona

La Generalitat ha iniciat la primera fase de recuperació de les àrees afectades per lincendi de la Serra Calderona, amb una inversió de 684.594 euros i un termini dexecució de sis mesos, centrada en la vegetació cremada i els camins forestals.

Carbonell admet més pressupost al València Basket però reconeix rivals per davant

El director general del València Basket, Enric Carbonell, assegura que l’exigència i l’ambició es mantenen intactes, tot i que admet que hi ha clubs amb més pressupost i que el projecte continua sent deficitari cobert per l’aportació de Juan Roig.

Una avaria tècnica a l’Estació del Nord complica tres línies de Rodalia

Una avaria entre el pantògraf i la catenària a l’eixida de l’Estació del Nord ha afectat este dilluns les línies C1, C2 i C6 de Rodalia i un Euromed València-Figueres, amb retards de fins a 40 minuts i dos trens suprimits.

El nou Valencia busca reaccionar a Mendizorrotza davant un Alavés invicte a casa

El Valencia inicia la seua nova etapa a Mendizorrotza, on l'Alavés ha guanyat tots els partits, amb la banqueta i l'estructura esportiva en plena remodelació.

Educació reunirà divendres les autonomies amb el PISA 2025 de fons

El Ministeri d Educació ha convocat per a divendres la conferència sectorial amb les comunitats per repartir fons de FP i abordar el Pla d Educació Inclusiva, en plena polèmica pels resultats de l informe PISA 2025.