12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Ana Obregón torna a somriure

 

Ana Obregón ha tornat a somriure. Després de 15 mesos de tancament degut a la defunció del seu fill Álex Lecquio, l’actriu ha aconseguit eixir per uns dies del seu refugi familiar gràcies a la seua amiga Susana Uribarri. La protagonista de la sèrie ‘Ana y los siete’ i la seua íntima amiga han viatjat fins a Roma per a passar un cap de setmana de desconnexió.

 

La presentadora del mític ‘¡Qué apostamos!’ ha tornat a la vida gràcies a aquesta escapada que ambdues tenien pendent i que ha arribat en el moment perfecte. Durant aquests dies, Ana Obregón ha compartit a través del seu compte d’Instagram diverses imatges de totes les seues aventures en la capital italiana. Gràcies a elles hem pogut comprovar el bé que li està assentant aquesta escapada d’amigues.

 

 

Obregón ha explicat que sent un gran agraïment a la seua amiga Susana Uribarri – filla del presentador José Luis Uribarri-, per traure-la de casa i fer que torne a caminar pels carrers de Roma, un lloc on va viure una infinitat d’històries en la seua joventut.

 

«Tornar a caminar per les milers de carrers romans que respiren història envoltada de persones com una turista més, de la teua mà la meua volguda @susanauribarri. Trepitjar milers d’adormides pedres mil·lenàries entre patis decorats amb tests de mil verds diferents», reflexiona. A pesar que el seu cor continue de dol, la veritat és que, a poc a poc, l’actriu està recuperant el seu somriure i torna a caminar per la nova etapa de la seua vida. «Tornar a veure el món que vaig deixar oblidat fa anys, un món que ja mai serà el mateix sense tu, el meu Aless», assevera.

 

Llargues caminades pels empedrats carrers de la ciutat de l’amor, majestuosos desdejunis o les mil i una confidències que han compartit les dues amigues són només alguns dels detalls que han marcat aquest viatge que Ana i Susana tenien pendent fa dos anys “per a quan Aless es curara”.

 

Lamentablement, Álex va morir el 13 de maig del passat any, però això no ha sigut un impediment perquè l’actriu s’oblide per uns dies de la seua realitat i ha pogut canviar d’aires després de la trista defunció de la seua mare, a la qual estava molt unida. En els últims dies, Ana García Obregón ha rebut una altra feliç notícia després d’assabentar-se que el Festival de Vitòria li haja atorgat el premi Joan Ramón Mainat de televisió per la seua dilatada trajectòria professional com a actriu i presentadora en l’àmbit audiovisual. 

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.