Antonio Canales, nou col·laborador de ‘Sálvame’

Antonio Canales va tornar el divendres a Telecinco, concretament a ‘Sábado Deluxe’ per a sotmetre’s al polígraf de Conchita.

Però abans, va tindre l’oportunitat de parlar en directe amb Rocío Carrasco, que va telefonar al programa per a comunicar-se amb María Teresa Campos.

D’esta manera, Canales i Carrasco, entre afalacs, bromes i mirades al passat, van poder deixar clar la bona relació que hi ha entre tots dos. I és que, la polèmica va saltar després que el ballarí diguera en ‘Supervivientes’ que a penes coneixia a Fidel Albiac i a Rocío Carrasco, portant la contrària així a la protagonista de Rocío, contar la verdad para seguir viva. “Et volem molt. No es pot ballar millor en l’univers”, va dir ella.

Després, va començar el polígraf de l’artista, amb una incisiva Conchita, que va declarar que “ni els ballarins poden amb el polígraf”, davant alguna mentida detectada, com quan va assegurar que no es considerava millor ballarí que Rafael Amargo i Joaquín cortés.

També va dedicar gran part a parlar dels que van ser els seus vicis, com les drogues i el joc, i va recordar l’humil que havia sigut la seua infància i el molt que s’havien esforçat els seus pares perquè la família tirara avant. No obstant això, el més inesperat va arribar al final de l’entrevista.

Quan ja s’estava acomiadant, Jorge Javier Vázquez va anunciar que Antonio Canales és el nou col·laborador de ‘Sálvame’, alguna cosa que va alegrar molt als comentaristes allí presents, com Kiko Matamoros i Lydia Lozano. “M’agradaria tindre una secció que tracte sobre el que jo controle, la cultura, però des del punt de vista de la premsa del cor”, va avançar.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.