Antonio Canales, nou col·laborador de ‘Sálvame’

Antonio Canales va tornar el divendres a Telecinco, concretament a ‘Sábado Deluxe’ per a sotmetre’s al polígraf de Conchita.

Però abans, va tindre l’oportunitat de parlar en directe amb Rocío Carrasco, que va telefonar al programa per a comunicar-se amb María Teresa Campos.

D’esta manera, Canales i Carrasco, entre afalacs, bromes i mirades al passat, van poder deixar clar la bona relació que hi ha entre tots dos. I és que, la polèmica va saltar després que el ballarí diguera en ‘Supervivientes’ que a penes coneixia a Fidel Albiac i a Rocío Carrasco, portant la contrària així a la protagonista de Rocío, contar la verdad para seguir viva. “Et volem molt. No es pot ballar millor en l’univers”, va dir ella.

Després, va començar el polígraf de l’artista, amb una incisiva Conchita, que va declarar que «ni els ballarins poden amb el polígraf», davant alguna mentida detectada, com quan va assegurar que no es considerava millor ballarí que Rafael Amargo i Joaquín cortés.

També va dedicar gran part a parlar dels que van ser els seus vicis, com les drogues i el joc, i va recordar l’humil que havia sigut la seua infància i el molt que s’havien esforçat els seus pares perquè la família tirara avant. No obstant això, el més inesperat va arribar al final de l’entrevista.

Quan ja s’estava acomiadant, Jorge Javier Vázquez va anunciar que Antonio Canales és el nou col·laborador de ‘Sálvame’, alguna cosa que va alegrar molt als comentaristes allí presents, com Kiko Matamoros i Lydia Lozano. «M’agradaria tindre una secció que tracte sobre el que jo controle, la cultura, però des del punt de vista de la premsa del cor», va avançar.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.