Antonio Canales, nou col·laborador de ‘Sálvame’

Antonio Canales va tornar el divendres a Telecinco, concretament a ‘Sábado Deluxe’ per a sotmetre’s al polígraf de Conchita.

Però abans, va tindre l’oportunitat de parlar en directe amb Rocío Carrasco, que va telefonar al programa per a comunicar-se amb María Teresa Campos.

D’esta manera, Canales i Carrasco, entre afalacs, bromes i mirades al passat, van poder deixar clar la bona relació que hi ha entre tots dos. I és que, la polèmica va saltar després que el ballarí diguera en ‘Supervivientes’ que a penes coneixia a Fidel Albiac i a Rocío Carrasco, portant la contrària així a la protagonista de Rocío, contar la verdad para seguir viva. “Et volem molt. No es pot ballar millor en l’univers”, va dir ella.

Després, va començar el polígraf de l’artista, amb una incisiva Conchita, que va declarar que «ni els ballarins poden amb el polígraf», davant alguna mentida detectada, com quan va assegurar que no es considerava millor ballarí que Rafael Amargo i Joaquín cortés.

També va dedicar gran part a parlar dels que van ser els seus vicis, com les drogues i el joc, i va recordar l’humil que havia sigut la seua infància i el molt que s’havien esforçat els seus pares perquè la família tirara avant. No obstant això, el més inesperat va arribar al final de l’entrevista.

Quan ja s’estava acomiadant, Jorge Javier Vázquez va anunciar que Antonio Canales és el nou col·laborador de ‘Sálvame’, alguna cosa que va alegrar molt als comentaristes allí presents, com Kiko Matamoros i Lydia Lozano. «M’agradaria tindre una secció que tracte sobre el que jo controle, la cultura, però des del punt de vista de la premsa del cor», va avançar.

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.