11.5 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Antonio Canales, nou col·laborador de ‘Sálvame’

Antonio Canales va tornar el divendres a Telecinco, concretament a ‘Sábado Deluxe’ per a sotmetre’s al polígraf de Conchita.

Però abans, va tindre l’oportunitat de parlar en directe amb Rocío Carrasco, que va telefonar al programa per a comunicar-se amb María Teresa Campos.

D’esta manera, Canales i Carrasco, entre afalacs, bromes i mirades al passat, van poder deixar clar la bona relació que hi ha entre tots dos. I és que, la polèmica va saltar després que el ballarí diguera en ‘Supervivientes’ que a penes coneixia a Fidel Albiac i a Rocío Carrasco, portant la contrària així a la protagonista de Rocío, contar la verdad para seguir viva. “Et volem molt. No es pot ballar millor en l’univers”, va dir ella.

Després, va començar el polígraf de l’artista, amb una incisiva Conchita, que va declarar que “ni els ballarins poden amb el polígraf”, davant alguna mentida detectada, com quan va assegurar que no es considerava millor ballarí que Rafael Amargo i Joaquín cortés.

També va dedicar gran part a parlar dels que van ser els seus vicis, com les drogues i el joc, i va recordar l’humil que havia sigut la seua infància i el molt que s’havien esforçat els seus pares perquè la família tirara avant. No obstant això, el més inesperat va arribar al final de l’entrevista.

Quan ja s’estava acomiadant, Jorge Javier Vázquez va anunciar que Antonio Canales és el nou col·laborador de ‘Sálvame’, alguna cosa que va alegrar molt als comentaristes allí presents, com Kiko Matamoros i Lydia Lozano. “M’agradaria tindre una secció que tracte sobre el que jo controle, la cultura, però des del punt de vista de la premsa del cor”, va avançar.

Últimes notícies

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.