Anuncios

La baralla entre dos col·laboradores de ‘Sálvame’ que demostra que no s’aguanten

 

Després d’alguns anys compartint protagonisme en ‘Sálvame’,  tot pareixia indicar que la relació entre Mila Ximénez i Lydia Lozano era bastant bona, excloent certs moments de tensió en el programa. Pareix, però, que la relació no és tan bona, o almenys això ha assegurat Mila Ximénez en el programa.

 

La periodista assegura que Lydia Lozano no li dirigix la paraula, tot i la malaltia que està travessant. Estes declaracions han sorprès als seus companys, però sobretot a Jorge Javier Vázquez, que veia que la relació és cordial, almenys en el plató.

Anuncios

 

El presentador no ha dubtat en preguntar-li a Lozano els motius pels que ha decidit apartar a Mila de la seua vida. Després de les inquisitives preguntes de Jorge Javier, la col·laboradora ha començat a plorar en directe, una reacció que ha indignat a Mila, qui acusa la seua companya d’intentar fer-se la víctima davant l’audiència.

 

Els motius de l’enemistat

Finalment, Lydia Lozano ha decidit explicar-ho. Entre els motius de la seua enemistat, Lozano destaca l’última entrevista que la seua companya ha concedit en una coneguda revista. «Lydia és capaç de menjar-nos a tots», assegura la col·laboradora en esta entrevista.

 

«Jo ja no em parle amb Mila. No puc entendre que algú parle d’esta forma de mi. Crec que Mila va parlar molt malament de mi… Em va doldre tant, tant, tant que vaig decidir no parlar-li més. No puc més», assegura Lydia Lozano. Tot i que Mila reconeix no recordar haver dit estes paraules, també manifesta que estes declaracions s’havien fet després de la sonada disputa que la seua companya havia tingut amb ella i amb Kiko Matamoros dies abans de l’entrevista.

 

Mila i la resta de col·laboradors de ‘Sálvame’ han intentat convèncer a la periodista que el motiu del seu enuig és «una bestiesa» i més si tenen en compte que la periodista es preocupa molt per l’estat de salut de la seua companya. És més, Mila ha recordat entre llàgrimes la discussió que va tenir amb la seua companya abans d’esta entrevista. «Jo no puc estar tota la vida amb anades i vingudes. Em va doldre molt perquè si és una cosa que passa en el plató, val. Però està escrit. No puc», ha assegurat.

 

Lydia no ha canviat d’opinió

Tot i la insistència de Mila i la resta dels seus companys, Lydia no ha canviat d’opinió, i Mila s’ha enfadat: «Has de donar-li la volta a tot. Estic farta del teu victimisme i saps que és poc el que vaig dir de tu. Eres una egocèntrica i sense la tele no eres ningú. Quina merda de vida. El que vaig dir en l’entrevista va ser una tonteria si ho comparem amb el que podria haver explicat», ha sentenciat Ximénez.

 

Mentres, Jorge Javier i Belén Esteban han intentat calmar els ànims i fins i tot han aconsellat a Lydia que callara i que no empitjorara més la situació.

 

«Eres mala com la mare que et va parir. Egocèntrica. És una bestiesa», ha afegit Mila mentres la seua companya l’ha acusat de ser una terrorista emocional. «Tens la tele ficada en la sang. Tens una merda de vida», ha continuat dient Ximénez, a la que Lydia Lozano ha respost: «Jo almenys no parle dels meus companys en les entrevistes».

 

Finalment, Mila Ximénez ha cridat a la seua filla Alba per a buscar el suport familiar, mentres que Lydia Lozano ha decidit tancar-se en els banys de Mediaset. No obstant això, cap de les dos ha canviat d’opinió i la guerra pareix no haver acabat. 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.
Anuncios