La baralla entre dos col·laboradores de ‘Sálvame’ que demostra que no s’aguanten

 

Després d’alguns anys compartint protagonisme en ‘Sálvame’,  tot pareixia indicar que la relació entre Mila Ximénez i Lydia Lozano era bastant bona, excloent certs moments de tensió en el programa. Pareix, però, que la relació no és tan bona, o almenys això ha assegurat Mila Ximénez en el programa.

 

La periodista assegura que Lydia Lozano no li dirigix la paraula, tot i la malaltia que està travessant. Estes declaracions han sorprès als seus companys, però sobretot a Jorge Javier Vázquez, que veia que la relació és cordial, almenys en el plató.

 

El presentador no ha dubtat en preguntar-li a Lozano els motius pels que ha decidit apartar a Mila de la seua vida. Després de les inquisitives preguntes de Jorge Javier, la col·laboradora ha començat a plorar en directe, una reacció que ha indignat a Mila, qui acusa la seua companya d’intentar fer-se la víctima davant l’audiència.

 

Els motius de l’enemistat

Finalment, Lydia Lozano ha decidit explicar-ho. Entre els motius de la seua enemistat, Lozano destaca l’última entrevista que la seua companya ha concedit en una coneguda revista. «Lydia és capaç de menjar-nos a tots», assegura la col·laboradora en esta entrevista.

 

«Jo ja no em parle amb Mila. No puc entendre que algú parle d’esta forma de mi. Crec que Mila va parlar molt malament de mi… Em va doldre tant, tant, tant que vaig decidir no parlar-li més. No puc més», assegura Lydia Lozano. Tot i que Mila reconeix no recordar haver dit estes paraules, també manifesta que estes declaracions s’havien fet després de la sonada disputa que la seua companya havia tingut amb ella i amb Kiko Matamoros dies abans de l’entrevista.

 

Mila i la resta de col·laboradors de ‘Sálvame’ han intentat convèncer a la periodista que el motiu del seu enuig és «una bestiesa» i més si tenen en compte que la periodista es preocupa molt per l’estat de salut de la seua companya. És més, Mila ha recordat entre llàgrimes la discussió que va tenir amb la seua companya abans d’esta entrevista. «Jo no puc estar tota la vida amb anades i vingudes. Em va doldre molt perquè si és una cosa que passa en el plató, val. Però està escrit. No puc», ha assegurat.

 

Lydia no ha canviat d’opinió

Tot i la insistència de Mila i la resta dels seus companys, Lydia no ha canviat d’opinió, i Mila s’ha enfadat: «Has de donar-li la volta a tot. Estic farta del teu victimisme i saps que és poc el que vaig dir de tu. Eres una egocèntrica i sense la tele no eres ningú. Quina merda de vida. El que vaig dir en l’entrevista va ser una tonteria si ho comparem amb el que podria haver explicat», ha sentenciat Ximénez.

 

Mentres, Jorge Javier i Belén Esteban han intentat calmar els ànims i fins i tot han aconsellat a Lydia que callara i que no empitjorara més la situació.

 

«Eres mala com la mare que et va parir. Egocèntrica. És una bestiesa», ha afegit Mila mentres la seua companya l’ha acusat de ser una terrorista emocional. «Tens la tele ficada en la sang. Tens una merda de vida», ha continuat dient Ximénez, a la que Lydia Lozano ha respost: «Jo almenys no parle dels meus companys en les entrevistes».

 

Finalment, Mila Ximénez ha cridat a la seua filla Alba per a buscar el suport familiar, mentres que Lydia Lozano ha decidit tancar-se en els banys de Mediaset. No obstant això, cap de les dos ha canviat d’opinió i la guerra pareix no haver acabat. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.