La baralla entre dos col·laboradores de ‘Sálvame’ que demostra que no s’aguanten

 

Després d’alguns anys compartint protagonisme en ‘Sálvame’,  tot pareixia indicar que la relació entre Mila Ximénez i Lydia Lozano era bastant bona, excloent certs moments de tensió en el programa. Pareix, però, que la relació no és tan bona, o almenys això ha assegurat Mila Ximénez en el programa.

 

La periodista assegura que Lydia Lozano no li dirigix la paraula, tot i la malaltia que està travessant. Estes declaracions han sorprès als seus companys, però sobretot a Jorge Javier Vázquez, que veia que la relació és cordial, almenys en el plató.

 

El presentador no ha dubtat en preguntar-li a Lozano els motius pels que ha decidit apartar a Mila de la seua vida. Després de les inquisitives preguntes de Jorge Javier, la col·laboradora ha començat a plorar en directe, una reacció que ha indignat a Mila, qui acusa la seua companya d’intentar fer-se la víctima davant l’audiència.

 

Els motius de l’enemistat

Finalment, Lydia Lozano ha decidit explicar-ho. Entre els motius de la seua enemistat, Lozano destaca l’última entrevista que la seua companya ha concedit en una coneguda revista. «Lydia és capaç de menjar-nos a tots», assegura la col·laboradora en esta entrevista.

 

«Jo ja no em parle amb Mila. No puc entendre que algú parle d’esta forma de mi. Crec que Mila va parlar molt malament de mi… Em va doldre tant, tant, tant que vaig decidir no parlar-li més. No puc més», assegura Lydia Lozano. Tot i que Mila reconeix no recordar haver dit estes paraules, també manifesta que estes declaracions s’havien fet després de la sonada disputa que la seua companya havia tingut amb ella i amb Kiko Matamoros dies abans de l’entrevista.

 

Mila i la resta de col·laboradors de ‘Sálvame’ han intentat convèncer a la periodista que el motiu del seu enuig és «una bestiesa» i més si tenen en compte que la periodista es preocupa molt per l’estat de salut de la seua companya. És més, Mila ha recordat entre llàgrimes la discussió que va tenir amb la seua companya abans d’esta entrevista. «Jo no puc estar tota la vida amb anades i vingudes. Em va doldre molt perquè si és una cosa que passa en el plató, val. Però està escrit. No puc», ha assegurat.

 

Lydia no ha canviat d’opinió

Tot i la insistència de Mila i la resta dels seus companys, Lydia no ha canviat d’opinió, i Mila s’ha enfadat: «Has de donar-li la volta a tot. Estic farta del teu victimisme i saps que és poc el que vaig dir de tu. Eres una egocèntrica i sense la tele no eres ningú. Quina merda de vida. El que vaig dir en l’entrevista va ser una tonteria si ho comparem amb el que podria haver explicat», ha sentenciat Ximénez.

 

Mentres, Jorge Javier i Belén Esteban han intentat calmar els ànims i fins i tot han aconsellat a Lydia que callara i que no empitjorara més la situació.

 

«Eres mala com la mare que et va parir. Egocèntrica. És una bestiesa», ha afegit Mila mentres la seua companya l’ha acusat de ser una terrorista emocional. «Tens la tele ficada en la sang. Tens una merda de vida», ha continuat dient Ximénez, a la que Lydia Lozano ha respost: «Jo almenys no parle dels meus companys en les entrevistes».

 

Finalment, Mila Ximénez ha cridat a la seua filla Alba per a buscar el suport familiar, mentres que Lydia Lozano ha decidit tancar-se en els banys de Mediaset. No obstant això, cap de les dos ha canviat d’opinió i la guerra pareix no haver acabat. 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.

Detinguts a Xàtiva dos sospitosos d’un intent d’homicidi a tirs contra una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva a dos hòmens acusats d'intentar matar als ocupants d'una vivenda de l'el Real de Gandia, contra la façana del qual es van efectuar cinc trets.

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.

La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO

La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.