La baralla entre dos col·laboradores de ‘Sálvame’ que demostra que no s’aguanten

 

Després d’alguns anys compartint protagonisme en ‘Sálvame’,  tot pareixia indicar que la relació entre Mila Ximénez i Lydia Lozano era bastant bona, excloent certs moments de tensió en el programa. Pareix, però, que la relació no és tan bona, o almenys això ha assegurat Mila Ximénez en el programa.

 

La periodista assegura que Lydia Lozano no li dirigix la paraula, tot i la malaltia que està travessant. Estes declaracions han sorprès als seus companys, però sobretot a Jorge Javier Vázquez, que veia que la relació és cordial, almenys en el plató.

 

El presentador no ha dubtat en preguntar-li a Lozano els motius pels que ha decidit apartar a Mila de la seua vida. Després de les inquisitives preguntes de Jorge Javier, la col·laboradora ha començat a plorar en directe, una reacció que ha indignat a Mila, qui acusa la seua companya d’intentar fer-se la víctima davant l’audiència.

 

Els motius de l’enemistat

Finalment, Lydia Lozano ha decidit explicar-ho. Entre els motius de la seua enemistat, Lozano destaca l’última entrevista que la seua companya ha concedit en una coneguda revista. «Lydia és capaç de menjar-nos a tots», assegura la col·laboradora en esta entrevista.

 

«Jo ja no em parle amb Mila. No puc entendre que algú parle d’esta forma de mi. Crec que Mila va parlar molt malament de mi… Em va doldre tant, tant, tant que vaig decidir no parlar-li més. No puc més», assegura Lydia Lozano. Tot i que Mila reconeix no recordar haver dit estes paraules, també manifesta que estes declaracions s’havien fet després de la sonada disputa que la seua companya havia tingut amb ella i amb Kiko Matamoros dies abans de l’entrevista.

 

Mila i la resta de col·laboradors de ‘Sálvame’ han intentat convèncer a la periodista que el motiu del seu enuig és «una bestiesa» i més si tenen en compte que la periodista es preocupa molt per l’estat de salut de la seua companya. És més, Mila ha recordat entre llàgrimes la discussió que va tenir amb la seua companya abans d’esta entrevista. «Jo no puc estar tota la vida amb anades i vingudes. Em va doldre molt perquè si és una cosa que passa en el plató, val. Però està escrit. No puc», ha assegurat.

 

Lydia no ha canviat d’opinió

Tot i la insistència de Mila i la resta dels seus companys, Lydia no ha canviat d’opinió, i Mila s’ha enfadat: «Has de donar-li la volta a tot. Estic farta del teu victimisme i saps que és poc el que vaig dir de tu. Eres una egocèntrica i sense la tele no eres ningú. Quina merda de vida. El que vaig dir en l’entrevista va ser una tonteria si ho comparem amb el que podria haver explicat», ha sentenciat Ximénez.

 

Mentres, Jorge Javier i Belén Esteban han intentat calmar els ànims i fins i tot han aconsellat a Lydia que callara i que no empitjorara més la situació.

 

«Eres mala com la mare que et va parir. Egocèntrica. És una bestiesa», ha afegit Mila mentres la seua companya l’ha acusat de ser una terrorista emocional. «Tens la tele ficada en la sang. Tens una merda de vida», ha continuat dient Ximénez, a la que Lydia Lozano ha respost: «Jo almenys no parle dels meus companys en les entrevistes».

 

Finalment, Mila Ximénez ha cridat a la seua filla Alba per a buscar el suport familiar, mentres que Lydia Lozano ha decidit tancar-se en els banys de Mediaset. No obstant això, cap de les dos ha canviat d’opinió i la guerra pareix no haver acabat. 

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.