Bàrbara Rey esperava més de la seua nit de Cap d’Any amb Bigote Arrocet

L’exactriu i exvedette, Bàrbara Rey, ha passat pel programa ‘Sábado Deluxe’ de Telecinco per a compartir els últims esdeveniments de la seua vida privada com la seua relació amb Bigote Arrocet o la seua opinió de l’actual situació del rei emèrit.

Rey ha aclarit que en aquests moments Bigote Arrocet no és el seu nòvio: «si m’arribes a preguntar fa unes setmanes potser podria haver-te dit que sí, però ja no, en algunes coses Bigot m’ha enganyat, continuarà sent el meu amic, però ja no serà com abans», ha assenyalat.

Així mateix, ha fet públic que entre ells dos hi ha hagut «encontres íntims» això no obstant, no ha volgut donar més detalls, ja que a ella «no li agrada parlar d’assumptes íntims. No fa falta fer l’amor, es poden fer altres coses…», ha comentat.

Preguntada per si havia passat amb ell la nit de Cap d’Any, l’exvedette ha reconegut que amb ella no va dormir, però sí que ho va fer en l’habitació del costat. «Diguem-ne que va dormir en l’habitació del costat, alguna cosa sí que va passar, tanmateix jo esperava que hi haguera més», ha puntualitzat.

A més a més, Rey ha remarcat que Arrocet no s’ha emportat res de diners seus i tampoc pensa que l’humorista haja estat amb ella per interés. Preguntada per si considera que l’ha mentit, l’actriu no ho ha clarificat, però per a ella «a voltes, no dir les coses és com si mentides. Hi ha coses intermèdies».

Del rei emèrit Juan Carlos I, ha apuntat que des del seu punt de vista el rei ha fet «molt per Espanya com per exemple durant la transició». «Em fa molta pena com se li està tractant en els mitjans de comunicació i crec que estan sent molt durs amb ell», ha explicat Rey, i a continuació ha afegit que per això creu que el rei hauria de tornar a Espanya i abandonar el seu exili voluntari a Abu Dabi.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.