Bàrbara Rey esperava més de la seua nit de Cap d’Any amb Bigote Arrocet

L’exactriu i exvedette, Bàrbara Rey, ha passat pel programa ‘Sábado Deluxe’ de Telecinco per a compartir els últims esdeveniments de la seua vida privada com la seua relació amb Bigote Arrocet o la seua opinió de l’actual situació del rei emèrit.

Rey ha aclarit que en aquests moments Bigote Arrocet no és el seu nòvio: «si m’arribes a preguntar fa unes setmanes potser podria haver-te dit que sí, però ja no, en algunes coses Bigot m’ha enganyat, continuarà sent el meu amic, però ja no serà com abans», ha assenyalat.

Així mateix, ha fet públic que entre ells dos hi ha hagut «encontres íntims» això no obstant, no ha volgut donar més detalls, ja que a ella «no li agrada parlar d’assumptes íntims. No fa falta fer l’amor, es poden fer altres coses…», ha comentat.

Preguntada per si havia passat amb ell la nit de Cap d’Any, l’exvedette ha reconegut que amb ella no va dormir, però sí que ho va fer en l’habitació del costat. «Diguem-ne que va dormir en l’habitació del costat, alguna cosa sí que va passar, tanmateix jo esperava que hi haguera més», ha puntualitzat.

A més a més, Rey ha remarcat que Arrocet no s’ha emportat res de diners seus i tampoc pensa que l’humorista haja estat amb ella per interés. Preguntada per si considera que l’ha mentit, l’actriu no ho ha clarificat, però per a ella «a voltes, no dir les coses és com si mentides. Hi ha coses intermèdies».

Del rei emèrit Juan Carlos I, ha apuntat que des del seu punt de vista el rei ha fet «molt per Espanya com per exemple durant la transició». «Em fa molta pena com se li està tractant en els mitjans de comunicació i crec que estan sent molt durs amb ell», ha explicat Rey, i a continuació ha afegit que per això creu que el rei hauria de tornar a Espanya i abandonar el seu exili voluntari a Abu Dabi.

Últimes notícies

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.