Mastodon
28.2 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Bàrbara Rey esperava més de la seua nit de Cap d’Any amb Bigote Arrocet

L’exactriu i exvedette, Bàrbara Rey, ha passat pel programa ‘Sábado Deluxe’ de Telecinco per a compartir els últims esdeveniments de la seua vida privada com la seua relació amb Bigote Arrocet o la seua opinió de l’actual situació del rei emèrit.

Rey ha aclarit que en aquests moments Bigote Arrocet no és el seu nòvio: “si m’arribes a preguntar fa unes setmanes potser podria haver-te dit que sí, però ja no, en algunes coses Bigot m’ha enganyat, continuarà sent el meu amic, però ja no serà com abans”, ha assenyalat.

Així mateix, ha fet públic que entre ells dos hi ha hagut “encontres íntims” això no obstant, no ha volgut donar més detalls, ja que a ella “no li agrada parlar d’assumptes íntims. No fa falta fer l’amor, es poden fer altres coses…”, ha comentat.

Preguntada per si havia passat amb ell la nit de Cap d’Any, l’exvedette ha reconegut que amb ella no va dormir, però sí que ho va fer en l’habitació del costat. “Diguem-ne que va dormir en l’habitació del costat, alguna cosa sí que va passar, tanmateix jo esperava que hi haguera més”, ha puntualitzat.

A més a més, Rey ha remarcat que Arrocet no s’ha emportat res de diners seus i tampoc pensa que l’humorista haja estat amb ella per interés. Preguntada per si considera que l’ha mentit, l’actriu no ho ha clarificat, però per a ella “a voltes, no dir les coses és com si mentides. Hi ha coses intermèdies”.

Del rei emèrit Juan Carlos I, ha apuntat que des del seu punt de vista el rei ha fet “molt per Espanya com per exemple durant la transició”. “Em fa molta pena com se li està tractant en els mitjans de comunicació i crec que estan sent molt durs amb ell”, ha explicat Rey, i a continuació ha afegit que per això creu que el rei hauria de tornar a Espanya i abandonar el seu exili voluntari a Abu Dabi.

Últimes notícies

RTVE es retirarà d’Eurovisió 2026 si participa Israel

RTVE condiciona la seua presència en el certamen de 2026 a la participació d'Israel. Espanya seria el quint país a anunciar una retirada si Israel concorre.

Mercadona aferma el seu lideratge i és la que més creix en 2025: 27,1% de quota

La cadena aconseguix el 27,1% de quota entre gener i agost i amplia el seu avantatge recolzat en Llevant i en les grans cistelles. L'hipermercat seguix a la baixa.

Topuria repta a Crawford a una baralla de boxa i assegura que ganaria

Ilia Topuria repta a Terence Crawford després de la victòria de l'estatunidenc sobre Saul 'Canelo' Alvarez i afirma que no té dubtes del resultat. El campeon de la UFC veu cada vegada mes a prop una gran vetlada en Espana.

Ilia Topuria rebutja l’ofensiva d’Israel a Gaza i demana detindre la guerra

El campió del món de la UFC va mostrar la seua solidaritat amb les famílies de Gaza i va reclamar la fi immediata de la guerra. En el mateix acte, el promotor de UFC a Espanya va rebutjar vetar a esportistes israelians i va defendre separar esport i política.

L’any hidrològic tanca amb un 9% més de pluja i un repartiment desigual

Espanya acumula 663 l/m² fins al 13 de setembre, un 9% per damunt del normal. El repartiment ha sigut desigual i la sequera es modera en el balanç anual.

L’Albufera rep fins a 1,5 tones de pesticides a l’any i 0,6 arriben a la mar

Un estudi de la Universitat de València quantifica les entrades de pesticides en el llac i traça la seua ruta des dels arrossars fins al Mediterrani, amb pics de risc a l'agost.

Tardor més càlida i amb poques pluges després d’un estiu rècord de calor a Espanya

El pronòstic estacional de Aemet apunta a una tardor més càlida del normal i amb baixa probabilitat de ser plujós. Arriba després de l'estiu més calorós des de 1961 i amb el risc d'incendis elevat en el nord si no plou.

El Castelló destituïx a Johan Plat i nomena interí a Pablo Hernández

El Castelló cessa a Johan Plat després de cinc jornades sense guanyar i només dos punts. Pablo Hernández, exjugador del club, assumix l'equip de manera interina.