Bàrbara Rey esperava més de la seua nit de Cap d’Any amb Bigote Arrocet

L’exactriu i exvedette, Bàrbara Rey, ha passat pel programa ‘Sábado Deluxe’ de Telecinco per a compartir els últims esdeveniments de la seua vida privada com la seua relació amb Bigote Arrocet o la seua opinió de l’actual situació del rei emèrit.

Rey ha aclarit que en aquests moments Bigote Arrocet no és el seu nòvio: “si m’arribes a preguntar fa unes setmanes potser podria haver-te dit que sí, però ja no, en algunes coses Bigot m’ha enganyat, continuarà sent el meu amic, però ja no serà com abans”, ha assenyalat.

Així mateix, ha fet públic que entre ells dos hi ha hagut “encontres íntims” això no obstant, no ha volgut donar més detalls, ja que a ella “no li agrada parlar d’assumptes íntims. No fa falta fer l’amor, es poden fer altres coses…”, ha comentat.

Preguntada per si havia passat amb ell la nit de Cap d’Any, l’exvedette ha reconegut que amb ella no va dormir, però sí que ho va fer en l’habitació del costat. “Diguem-ne que va dormir en l’habitació del costat, alguna cosa sí que va passar, tanmateix jo esperava que hi haguera més”, ha puntualitzat.

A més a més, Rey ha remarcat que Arrocet no s’ha emportat res de diners seus i tampoc pensa que l’humorista haja estat amb ella per interés. Preguntada per si considera que l’ha mentit, l’actriu no ho ha clarificat, però per a ella “a voltes, no dir les coses és com si mentides. Hi ha coses intermèdies”.

Del rei emèrit Juan Carlos I, ha apuntat que des del seu punt de vista el rei ha fet “molt per Espanya com per exemple durant la transició”. “Em fa molta pena com se li està tractant en els mitjans de comunicació i crec que estan sent molt durs amb ell”, ha explicat Rey, i a continuació ha afegit que per això creu que el rei hauria de tornar a Espanya i abandonar el seu exili voluntari a Abu Dabi.

Últimes notícies

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.