Bàrbara Rey esperava més de la seua nit de Cap d’Any amb Bigote Arrocet

L’exactriu i exvedette, Bàrbara Rey, ha passat pel programa ‘Sábado Deluxe’ de Telecinco per a compartir els últims esdeveniments de la seua vida privada com la seua relació amb Bigote Arrocet o la seua opinió de l’actual situació del rei emèrit.

Rey ha aclarit que en aquests moments Bigote Arrocet no és el seu nòvio: “si m’arribes a preguntar fa unes setmanes potser podria haver-te dit que sí, però ja no, en algunes coses Bigot m’ha enganyat, continuarà sent el meu amic, però ja no serà com abans”, ha assenyalat.

Així mateix, ha fet públic que entre ells dos hi ha hagut “encontres íntims” això no obstant, no ha volgut donar més detalls, ja que a ella “no li agrada parlar d’assumptes íntims. No fa falta fer l’amor, es poden fer altres coses…”, ha comentat.

Preguntada per si havia passat amb ell la nit de Cap d’Any, l’exvedette ha reconegut que amb ella no va dormir, però sí que ho va fer en l’habitació del costat. “Diguem-ne que va dormir en l’habitació del costat, alguna cosa sí que va passar, tanmateix jo esperava que hi haguera més”, ha puntualitzat.

A més a més, Rey ha remarcat que Arrocet no s’ha emportat res de diners seus i tampoc pensa que l’humorista haja estat amb ella per interés. Preguntada per si considera que l’ha mentit, l’actriu no ho ha clarificat, però per a ella “a voltes, no dir les coses és com si mentides. Hi ha coses intermèdies”.

Del rei emèrit Juan Carlos I, ha apuntat que des del seu punt de vista el rei ha fet “molt per Espanya com per exemple durant la transició”. “Em fa molta pena com se li està tractant en els mitjans de comunicació i crec que estan sent molt durs amb ell”, ha explicat Rey, i a continuació ha afegit que per això creu que el rei hauria de tornar a Espanya i abandonar el seu exili voluntari a Abu Dabi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.