Belén Esteban participa en un debat polític

La col·laboradora de 'Sálvame' s'ha dirigit directament als representants polítics

La col·laboradora de ‘Sálvame’ s’ha dirigit directament als representants polítics | TELECINCO

 

La setmana passada, el presentador del programa ‘Todo es mentira’, Risto Mejide, va dirigir el debat entre els  representants dels quatre partits polítics majoritaris espanyols perquè parlaren de les diferents propostes en ‘El debate de verdad’.

 

Cap dels representants polítics va destacar per les seues intervencions, però qui sí que ho va fer, va ser la col·laboradora de Telecinco Belén Esteban, la qual es trobava com a convidada enmig del públic i va prendre la paraula al torn de preguntes.

 

Belén Esteban va treure el tema de les pensions

 

Belén Esteban va voler explicar als representants polítics, el cas particular que viu la seua mare des que va morir el seu pare, assegurant que és un cas molt comú en moltes famílies: «Jo parlaré del meu cas, com crec que és el de molta gent».

 

«La meua mare va treballar tota la vida netejant, sense contracte i sense res. Va treballar fora de casa. El meu pare sí que va treballar amb els seus contractes i tot. Després es jubila i queda la seua jubilació», va exposar Belén per després fer aquesta reclamació: «Jo vull que m’expliquen perquè en el moment que mor el meu pare, li retallen el que ha de cobrar de viuda i moltes vegades no pot arribar a final de mes».

 

Tot i la intervenció de la col·laboradora introduint un dels temes amb més rellevància per la ciutadania com són les pensions, el debat va seguir la mateixa línia, sense contraposar idees, ja que els representants polítics no van aclarir les seues postures sobre aquesta qüestió.

 

 

El debat va ser criticat a les xarxes socials

Belén Esteban ha sorprès a l'audiència a 'Debate de verdad'

Belén Esteban ha sorprés a l’audiència a ‘Debate de verdad’ | TELECINCO

 

 

El cert és que els resultats d’audiència del debat van ser un èxit. I és que ja siga per la intervenció de Belén Esteban o perquè va ser el primer debat televisat de la campanya electoral, el programa va ser el més vist en aquella franja horària arribant a aconseguir el minut d’or.

 

Tot i aquesta bona audiència, alguns mitjans de comunicació com és el cas d»El Confidencial’, van voler destacar les crítiques que va rebre l’emissió del debat a les xarxes socials. Per una banda, criticaven la participació de Belén Esteban en un debat d’aquest tipus i per l’altra, alguns seguidors expressaven la seua decepció pel que ells consideraven un debat descafeïnat.

  

Així i tot, segurament l’objectiu de la cadena amb la participació de Belén Esteban era traslladar la veu en un personatge molt estimat pels teleespectadors, i ningú millor que la col·laboradora de ‘Sálvame’ per tractar un tema tan delicat, ja que l’audiència no només coneix a ella sinó que també a la seua mare.

 

La seua mare viu a Benidorm

Carmen Menéndez abraçant a Belén Esteban| Cedida

 

  

La mare de Belén Esteban, Carmen Menéndez, ja fa un temps que viu allunyada de la seua filla, a la ciutat valenciana de Benidorm, on la família té un apartament. Tot i la distància, Belén acostuma a visitar-la moltes vegades i més ara que s’aproxima la data del seu casament, el pròxim 22 de juny.

 

I és que per a la col·laboradora, que sempre ha agraït públicament el suport que li ha mostrat la seua mare, és molt important que la seua mare es trobe molt bé de salut quan arribe el dia de la cerimònia, que amb tanta il·lusió està preparant.

  

Per altra banda, Belén ja ha repartit les primeres invitacions de la boda a diversos convidats, els quals han quedat molt sorpresos per l’originalitat del disseny, que com bé saben el va fer Joaquín Torres, la parella de qui serà un dels padrins de la boda, Raúl Prieto.

Últimes notícies

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.

El PPCV reclama a Sánchez que pague el deute de dependència amb la Comunitat

El PPCV ha exigit al Govern de Pedro Sánchez que abone més de 4.000 milions d’euros que, segons el partit, deu a la Comunitat Valenciana en matèria de dependència, i que complisca el compromís de finançar el 50% del sistema.

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.

Els esforços contra el foc es concentren a Tírig després de controlar l’incendi de Culla

Un total de 200 efectius terrestres i 17 mitjans aeris treballen hui als incendis de Tírig i Serra d’en Galceran, després de donar per controlat el foc de Culla i extingit el de Salzadella.

Aras de los Olmos es prepara per multiplicar per dotze la població pel dia de l’eclipsi solar

Aras de los Olmos, amb uns 400 habitants, es prepara per rebre fins a 5.000 persones per a veure l’eclipsi solar, amb mesures de seguretat especials i restriccions d’accessos. La Generalitat establirà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis i tancarà diversos parcs naturals.
FILMOTECA D'ESTIU