Belén Esteban participa en un debat polític

La col·laboradora de 'Sálvame' s'ha dirigit directament als representants polítics

La col·laboradora de ‘Sálvame’ s’ha dirigit directament als representants polítics | TELECINCO

 

La setmana passada, el presentador del programa ‘Todo es mentira’, Risto Mejide, va dirigir el debat entre els  representants dels quatre partits polítics majoritaris espanyols perquè parlaren de les diferents propostes en ‘El debate de verdad’.

 

Cap dels representants polítics va destacar per les seues intervencions, però qui sí que ho va fer, va ser la col·laboradora de Telecinco Belén Esteban, la qual es trobava com a convidada enmig del públic i va prendre la paraula al torn de preguntes.

 

Belén Esteban va treure el tema de les pensions

 

Belén Esteban va voler explicar als representants polítics, el cas particular que viu la seua mare des que va morir el seu pare, assegurant que és un cas molt comú en moltes famílies: «Jo parlaré del meu cas, com crec que és el de molta gent».

 

«La meua mare va treballar tota la vida netejant, sense contracte i sense res. Va treballar fora de casa. El meu pare sí que va treballar amb els seus contractes i tot. Després es jubila i queda la seua jubilació», va exposar Belén per després fer aquesta reclamació: «Jo vull que m’expliquen perquè en el moment que mor el meu pare, li retallen el que ha de cobrar de viuda i moltes vegades no pot arribar a final de mes».

 

Tot i la intervenció de la col·laboradora introduint un dels temes amb més rellevància per la ciutadania com són les pensions, el debat va seguir la mateixa línia, sense contraposar idees, ja que els representants polítics no van aclarir les seues postures sobre aquesta qüestió.

 

 

El debat va ser criticat a les xarxes socials

Belén Esteban ha sorprès a l'audiència a 'Debate de verdad'

Belén Esteban ha sorprés a l’audiència a ‘Debate de verdad’ | TELECINCO

 

 

El cert és que els resultats d’audiència del debat van ser un èxit. I és que ja siga per la intervenció de Belén Esteban o perquè va ser el primer debat televisat de la campanya electoral, el programa va ser el més vist en aquella franja horària arribant a aconseguir el minut d’or.

 

Tot i aquesta bona audiència, alguns mitjans de comunicació com és el cas d»El Confidencial’, van voler destacar les crítiques que va rebre l’emissió del debat a les xarxes socials. Per una banda, criticaven la participació de Belén Esteban en un debat d’aquest tipus i per l’altra, alguns seguidors expressaven la seua decepció pel que ells consideraven un debat descafeïnat.

  

Així i tot, segurament l’objectiu de la cadena amb la participació de Belén Esteban era traslladar la veu en un personatge molt estimat pels teleespectadors, i ningú millor que la col·laboradora de ‘Sálvame’ per tractar un tema tan delicat, ja que l’audiència no només coneix a ella sinó que també a la seua mare.

 

La seua mare viu a Benidorm

Carmen Menéndez abraçant a Belén Esteban| Cedida

 

  

La mare de Belén Esteban, Carmen Menéndez, ja fa un temps que viu allunyada de la seua filla, a la ciutat valenciana de Benidorm, on la família té un apartament. Tot i la distància, Belén acostuma a visitar-la moltes vegades i més ara que s’aproxima la data del seu casament, el pròxim 22 de juny.

 

I és que per a la col·laboradora, que sempre ha agraït públicament el suport que li ha mostrat la seua mare, és molt important que la seua mare es trobe molt bé de salut quan arribe el dia de la cerimònia, que amb tanta il·lusió està preparant.

  

Per altra banda, Belén ja ha repartit les primeres invitacions de la boda a diversos convidats, els quals han quedat molt sorpresos per l’originalitat del disseny, que com bé saben el va fer Joaquín Torres, la parella de qui serà un dels padrins de la boda, Raúl Prieto.

Últimes notícies

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.

El PP exigeix explicacions per les ajudes a UGT i Vox acusa el PSOE de suposada “màfia organitzada”

PP, Vox, Compromís i PSPV han reaccionat a la investigació de l’Agència Valenciana Antifrau sobre 255.000 euros en subvencions a un congrés d’UGT en 2021. Els partits es creuen acusacions per les ajudes al sindicat i per altres casos que reclamen investigar.