Belén Esteban participa en un debat polític

La col·laboradora de 'Sálvame' s'ha dirigit directament als representants polítics

La col·laboradora de ‘Sálvame’ s’ha dirigit directament als representants polítics | TELECINCO

 

La setmana passada, el presentador del programa ‘Todo es mentira’, Risto Mejide, va dirigir el debat entre els  representants dels quatre partits polítics majoritaris espanyols perquè parlaren de les diferents propostes en ‘El debate de verdad’.

 

Cap dels representants polítics va destacar per les seues intervencions, però qui sí que ho va fer, va ser la col·laboradora de Telecinco Belén Esteban, la qual es trobava com a convidada enmig del públic i va prendre la paraula al torn de preguntes.

 

Belén Esteban va treure el tema de les pensions

 

Belén Esteban va voler explicar als representants polítics, el cas particular que viu la seua mare des que va morir el seu pare, assegurant que és un cas molt comú en moltes famílies: «Jo parlaré del meu cas, com crec que és el de molta gent».

 

«La meua mare va treballar tota la vida netejant, sense contracte i sense res. Va treballar fora de casa. El meu pare sí que va treballar amb els seus contractes i tot. Després es jubila i queda la seua jubilació», va exposar Belén per després fer aquesta reclamació: «Jo vull que m’expliquen perquè en el moment que mor el meu pare, li retallen el que ha de cobrar de viuda i moltes vegades no pot arribar a final de mes».

 

Tot i la intervenció de la col·laboradora introduint un dels temes amb més rellevància per la ciutadania com són les pensions, el debat va seguir la mateixa línia, sense contraposar idees, ja que els representants polítics no van aclarir les seues postures sobre aquesta qüestió.

 

 

El debat va ser criticat a les xarxes socials

Belén Esteban ha sorprès a l'audiència a 'Debate de verdad'

Belén Esteban ha sorprés a l’audiència a ‘Debate de verdad’ | TELECINCO

 

 

El cert és que els resultats d’audiència del debat van ser un èxit. I és que ja siga per la intervenció de Belén Esteban o perquè va ser el primer debat televisat de la campanya electoral, el programa va ser el més vist en aquella franja horària arribant a aconseguir el minut d’or.

 

Tot i aquesta bona audiència, alguns mitjans de comunicació com és el cas d»El Confidencial’, van voler destacar les crítiques que va rebre l’emissió del debat a les xarxes socials. Per una banda, criticaven la participació de Belén Esteban en un debat d’aquest tipus i per l’altra, alguns seguidors expressaven la seua decepció pel que ells consideraven un debat descafeïnat.

  

Així i tot, segurament l’objectiu de la cadena amb la participació de Belén Esteban era traslladar la veu en un personatge molt estimat pels teleespectadors, i ningú millor que la col·laboradora de ‘Sálvame’ per tractar un tema tan delicat, ja que l’audiència no només coneix a ella sinó que també a la seua mare.

 

La seua mare viu a Benidorm

Carmen Menéndez abraçant a Belén Esteban| Cedida

 

  

La mare de Belén Esteban, Carmen Menéndez, ja fa un temps que viu allunyada de la seua filla, a la ciutat valenciana de Benidorm, on la família té un apartament. Tot i la distància, Belén acostuma a visitar-la moltes vegades i més ara que s’aproxima la data del seu casament, el pròxim 22 de juny.

 

I és que per a la col·laboradora, que sempre ha agraït públicament el suport que li ha mostrat la seua mare, és molt important que la seua mare es trobe molt bé de salut quan arribe el dia de la cerimònia, que amb tanta il·lusió està preparant.

  

Per altra banda, Belén ja ha repartit les primeres invitacions de la boda a diversos convidats, els quals han quedat molt sorpresos per l’originalitat del disseny, que com bé saben el va fer Joaquín Torres, la parella de qui serà un dels padrins de la boda, Raúl Prieto.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.