Belén Esteban participa en un debat polític

La col·laboradora de 'Sálvame' s'ha dirigit directament als representants polítics

La col·laboradora de ‘Sálvame’ s’ha dirigit directament als representants polítics | TELECINCO

 

La setmana passada, el presentador del programa ‘Todo es mentira’, Risto Mejide, va dirigir el debat entre els  representants dels quatre partits polítics majoritaris espanyols perquè parlaren de les diferents propostes en ‘El debate de verdad’.

 

Cap dels representants polítics va destacar per les seues intervencions, però qui sí que ho va fer, va ser la col·laboradora de Telecinco Belén Esteban, la qual es trobava com a convidada enmig del públic i va prendre la paraula al torn de preguntes.

 

Belén Esteban va treure el tema de les pensions

 

Belén Esteban va voler explicar als representants polítics, el cas particular que viu la seua mare des que va morir el seu pare, assegurant que és un cas molt comú en moltes famílies: «Jo parlaré del meu cas, com crec que és el de molta gent».

 

«La meua mare va treballar tota la vida netejant, sense contracte i sense res. Va treballar fora de casa. El meu pare sí que va treballar amb els seus contractes i tot. Després es jubila i queda la seua jubilació», va exposar Belén per després fer aquesta reclamació: «Jo vull que m’expliquen perquè en el moment que mor el meu pare, li retallen el que ha de cobrar de viuda i moltes vegades no pot arribar a final de mes».

 

Tot i la intervenció de la col·laboradora introduint un dels temes amb més rellevància per la ciutadania com són les pensions, el debat va seguir la mateixa línia, sense contraposar idees, ja que els representants polítics no van aclarir les seues postures sobre aquesta qüestió.

 

 

El debat va ser criticat a les xarxes socials

Belén Esteban ha sorprès a l'audiència a 'Debate de verdad'

Belén Esteban ha sorprés a l’audiència a ‘Debate de verdad’ | TELECINCO

 

 

El cert és que els resultats d’audiència del debat van ser un èxit. I és que ja siga per la intervenció de Belén Esteban o perquè va ser el primer debat televisat de la campanya electoral, el programa va ser el més vist en aquella franja horària arribant a aconseguir el minut d’or.

 

Tot i aquesta bona audiència, alguns mitjans de comunicació com és el cas d»El Confidencial’, van voler destacar les crítiques que va rebre l’emissió del debat a les xarxes socials. Per una banda, criticaven la participació de Belén Esteban en un debat d’aquest tipus i per l’altra, alguns seguidors expressaven la seua decepció pel que ells consideraven un debat descafeïnat.

  

Així i tot, segurament l’objectiu de la cadena amb la participació de Belén Esteban era traslladar la veu en un personatge molt estimat pels teleespectadors, i ningú millor que la col·laboradora de ‘Sálvame’ per tractar un tema tan delicat, ja que l’audiència no només coneix a ella sinó que també a la seua mare.

 

La seua mare viu a Benidorm

Carmen Menéndez abraçant a Belén Esteban| Cedida

 

  

La mare de Belén Esteban, Carmen Menéndez, ja fa un temps que viu allunyada de la seua filla, a la ciutat valenciana de Benidorm, on la família té un apartament. Tot i la distància, Belén acostuma a visitar-la moltes vegades i més ara que s’aproxima la data del seu casament, el pròxim 22 de juny.

 

I és que per a la col·laboradora, que sempre ha agraït públicament el suport que li ha mostrat la seua mare, és molt important que la seua mare es trobe molt bé de salut quan arribe el dia de la cerimònia, que amb tanta il·lusió està preparant.

  

Per altra banda, Belén ja ha repartit les primeres invitacions de la boda a diversos convidats, els quals han quedat molt sorpresos per l’originalitat del disseny, que com bé saben el va fer Joaquín Torres, la parella de qui serà un dels padrins de la boda, Raúl Prieto.

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.