Belén Esteban participa en un debat polític

La col·laboradora de 'Sálvame' s'ha dirigit directament als representants polítics

La col·laboradora de ‘Sálvame’ s’ha dirigit directament als representants polítics | TELECINCO

 

La setmana passada, el presentador del programa ‘Todo es mentira’, Risto Mejide, va dirigir el debat entre els  representants dels quatre partits polítics majoritaris espanyols perquè parlaren de les diferents propostes en ‘El debate de verdad’.

 

Cap dels representants polítics va destacar per les seues intervencions, però qui sí que ho va fer, va ser la col·laboradora de Telecinco Belén Esteban, la qual es trobava com a convidada enmig del públic i va prendre la paraula al torn de preguntes.

 

Belén Esteban va treure el tema de les pensions

 

Belén Esteban va voler explicar als representants polítics, el cas particular que viu la seua mare des que va morir el seu pare, assegurant que és un cas molt comú en moltes famílies: «Jo parlaré del meu cas, com crec que és el de molta gent».

 

«La meua mare va treballar tota la vida netejant, sense contracte i sense res. Va treballar fora de casa. El meu pare sí que va treballar amb els seus contractes i tot. Després es jubila i queda la seua jubilació», va exposar Belén per després fer aquesta reclamació: «Jo vull que m’expliquen perquè en el moment que mor el meu pare, li retallen el que ha de cobrar de viuda i moltes vegades no pot arribar a final de mes».

 

Tot i la intervenció de la col·laboradora introduint un dels temes amb més rellevància per la ciutadania com són les pensions, el debat va seguir la mateixa línia, sense contraposar idees, ja que els representants polítics no van aclarir les seues postures sobre aquesta qüestió.

 

 

El debat va ser criticat a les xarxes socials

Belén Esteban ha sorprès a l'audiència a 'Debate de verdad'

Belén Esteban ha sorprés a l’audiència a ‘Debate de verdad’ | TELECINCO

 

 

El cert és que els resultats d’audiència del debat van ser un èxit. I és que ja siga per la intervenció de Belén Esteban o perquè va ser el primer debat televisat de la campanya electoral, el programa va ser el més vist en aquella franja horària arribant a aconseguir el minut d’or.

 

Tot i aquesta bona audiència, alguns mitjans de comunicació com és el cas d»El Confidencial’, van voler destacar les crítiques que va rebre l’emissió del debat a les xarxes socials. Per una banda, criticaven la participació de Belén Esteban en un debat d’aquest tipus i per l’altra, alguns seguidors expressaven la seua decepció pel que ells consideraven un debat descafeïnat.

  

Així i tot, segurament l’objectiu de la cadena amb la participació de Belén Esteban era traslladar la veu en un personatge molt estimat pels teleespectadors, i ningú millor que la col·laboradora de ‘Sálvame’ per tractar un tema tan delicat, ja que l’audiència no només coneix a ella sinó que també a la seua mare.

 

La seua mare viu a Benidorm

Carmen Menéndez abraçant a Belén Esteban| Cedida

 

  

La mare de Belén Esteban, Carmen Menéndez, ja fa un temps que viu allunyada de la seua filla, a la ciutat valenciana de Benidorm, on la família té un apartament. Tot i la distància, Belén acostuma a visitar-la moltes vegades i més ara que s’aproxima la data del seu casament, el pròxim 22 de juny.

 

I és que per a la col·laboradora, que sempre ha agraït públicament el suport que li ha mostrat la seua mare, és molt important que la seua mare es trobe molt bé de salut quan arribe el dia de la cerimònia, que amb tanta il·lusió està preparant.

  

Per altra banda, Belén ja ha repartit les primeres invitacions de la boda a diversos convidats, els quals han quedat molt sorpresos per l’originalitat del disseny, que com bé saben el va fer Joaquín Torres, la parella de qui serà un dels padrins de la boda, Raúl Prieto.

Últimes notícies

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.

Almoradí espera el resultat de la investigació abans de declarar dol per la mort d’una veïna

L’Ajuntament d’Almoradí ha decidit esperar el resultat de la investigació de la Guàrdia Civil sobre la mort d’una veïna de 56 anys abans de decretar dies de dol o altres actes institucionals. El marit, de 61 anys i amb una denúncia prèvia per maltractament l’any 2008, ha sigut detingut mentre la Delegación del Gobierno contra la Violencia de Género estudia si es tracta d’un crim masclista.

Vox pressiona el PP per a retallar l’AVL però garantix els pressupostos a la ciutadania

Vox manté l’única esmena viva als pressupostos de la Generalitat per a 2026, amb una retallada de quasi un milió a l’AVL, i pressiona el PP perquè la recolze, encara que garantix que no bloquejarà els comptes.

El Tribunal Superior manté els 28 anys de presó pel crim del canonge emèrit de la Catedral de València

El TSJCV ha confirmat la pena de 28 anys de presó per al jove condemnat pel crim del canonge emèrit de la Catedral de València, rebutjant tots els motius del recurs de la defensa. La resolució encara es pot recórrer en cassació davant el Tribunal Supremo.