10.3 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Bigote Arrocet i Alejandra Rubio, emocionats en veure’s cara a cara en ‘Secret Story’

La nit del diumenge 26 de setembre, ‘Secret Story: Cuenta Atrás’ va celebrar la seua tercera gal·la amb Jordi González. Després de l’expulsió de Bigote Arrocet, el presentador va rebre en plató al xilé, qui es va veure sorprés per la presència d’Alejandra Rubio, neta de María Teresa Campos, entre el grup de col·laboradors. Una trobada que, lluny de deslligar tensions entre els dos, va acabar amb tots dos a la vora del plor.

Bigote, segon expulsat de ‘Secret Story’: la seua arribada a plató

El segon expulsat del reality arribava a plató al començament de la gala, on era rebut per González abans de reparar en la presència de la neta de la seua exparella. “Alejandrita!”, exclamava el xilé, en fer un escombratge entre els presents, per a després acostar-se immediatament a Rubio, a qui va besar a la mà i en la galta, despertant aplaudiments entre els presents.

“T’estàs emocionant“, va observar el presentador, en intentar parlar amb Arrocet sobre el retrobament, abans de reparar en què la col·laboradora estava passant pel mateix. “No em feu això”, demanava Rubio, entre somrient i commoguda, moment en el qual González va assenyalar que “ningú s’avergonyisca d’emocionar-se”.

“M’agrada veure-la”, va confessar Arrocet, emocionat després de confessar que no esperava trobar-se amb ella en plató. Arran de l’estat de tots dos, González va animar a Rubio al fet que s’acostara a l’humorista, en el centre del plató, on tots dos a penes eren capaços de contindre les llàgrimes.

“Li tinc molt afecte“, va reconéixer Arrocet, abans d’afegir que “és igual que la seua àvia. M’ha parlat tant d’ella… i jo la vull molt”.

“No sé què dir, perquè jo amb ell no tinc cap problema, ja ho he dit sempre. M’he volgut mantindre al marge d’esta història. Hi ha coses que em fan mal, perquè no les entenc, igual”, va admetre Rubio, quan González va voler preguntar-li com se sentia, moment en el qual va manifestar que “m’alegre de veure’t”, igual que va prometre que “seré tot l’objectiva que puga”.

 

No obstant això, Alejandra tenia un retret per a ell: “Ha estat molts anys amb la meua àvia i algunes coses em fan mal perquè no les entenc”.

Bigote opina sobre l’espantada de Terelu dijous passat

 

Instants després de conéixer-se que Edmundo era el segon expulsat de ‘Secret Story’, Terelu protagonitzava un gran moment en el plató del reality. A tot córrer, la col·laboradora abandonava el seu seient abans de l’arribada de l’ex-xicot de la seua mare assegurant que havia de marxar-se “perquè tenia la roba tendida i estava caient una gran tempesta”.

Amb la complicitat de Jorge Javier Vázquez, Terelu evitava així retrobar-se amb l’humorista. Hui, Bigote ha reaccionat al succeït: “Terelu es va anar d’ací perquè així ho tenia pactat amb Jorge, no perquè em tinga por a mi, ella és una dona molt forta i molt valenta, mira per tot el que ella ha passat, com em tindrà por a mi!”.

Alejandra li ha explicat a Edmundo la seua opinió sobre la decisió de la seua mare: “Jo crec que ella no es volia enfrontar a esta situació perquè, igual que jo, la meua mare deu també preguntar-se si ell està molest amb nosaltres”.

 

Alejandra: “No vull ficar-me en este tema”

 

Després de compartir temps amb Edmundo en plató i escoltar les explicacions que ha donat sobre la seua relació i ruptura amb la seua àvia, Alejandra ha volgut explicar la seua posició: “Tampoc vull ficar-me massa en este tema, al final, soc la xicoteta, no em compten tot i em banye en coses que igual no sé al cent per cent”. I ha volgut mantindre’s al marge: “Hi ha coses que m’han fet mal i, al final, és la meua àvia i si li fa mal i a mi em fa mal, però per part meua jo no tinc res més a dir”.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.