14.7 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Bigote Arrocet i Alejandra Rubio, emocionats en veure’s cara a cara en ‘Secret Story’

La nit del diumenge 26 de setembre, ‘Secret Story: Cuenta Atrás’ va celebrar la seua tercera gal·la amb Jordi González. Després de l’expulsió de Bigote Arrocet, el presentador va rebre en plató al xilé, qui es va veure sorprés per la presència d’Alejandra Rubio, neta de María Teresa Campos, entre el grup de col·laboradors. Una trobada que, lluny de deslligar tensions entre els dos, va acabar amb tots dos a la vora del plor.

Bigote, segon expulsat de ‘Secret Story’: la seua arribada a plató

El segon expulsat del reality arribava a plató al començament de la gala, on era rebut per González abans de reparar en la presència de la neta de la seua exparella. “Alejandrita!”, exclamava el xilé, en fer un escombratge entre els presents, per a després acostar-se immediatament a Rubio, a qui va besar a la mà i en la galta, despertant aplaudiments entre els presents.

“T’estàs emocionant“, va observar el presentador, en intentar parlar amb Arrocet sobre el retrobament, abans de reparar en què la col·laboradora estava passant pel mateix. “No em feu això”, demanava Rubio, entre somrient i commoguda, moment en el qual González va assenyalar que “ningú s’avergonyisca d’emocionar-se”.

“M’agrada veure-la”, va confessar Arrocet, emocionat després de confessar que no esperava trobar-se amb ella en plató. Arran de l’estat de tots dos, González va animar a Rubio al fet que s’acostara a l’humorista, en el centre del plató, on tots dos a penes eren capaços de contindre les llàgrimes.

“Li tinc molt afecte“, va reconéixer Arrocet, abans d’afegir que “és igual que la seua àvia. M’ha parlat tant d’ella… i jo la vull molt”.

“No sé què dir, perquè jo amb ell no tinc cap problema, ja ho he dit sempre. M’he volgut mantindre al marge d’esta història. Hi ha coses que em fan mal, perquè no les entenc, igual”, va admetre Rubio, quan González va voler preguntar-li com se sentia, moment en el qual va manifestar que “m’alegre de veure’t”, igual que va prometre que “seré tot l’objectiva que puga”.

 

No obstant això, Alejandra tenia un retret per a ell: “Ha estat molts anys amb la meua àvia i algunes coses em fan mal perquè no les entenc”.

Bigote opina sobre l’espantada de Terelu dijous passat

 

Instants després de conéixer-se que Edmundo era el segon expulsat de ‘Secret Story’, Terelu protagonitzava un gran moment en el plató del reality. A tot córrer, la col·laboradora abandonava el seu seient abans de l’arribada de l’ex-xicot de la seua mare assegurant que havia de marxar-se “perquè tenia la roba tendida i estava caient una gran tempesta”.

Amb la complicitat de Jorge Javier Vázquez, Terelu evitava així retrobar-se amb l’humorista. Hui, Bigote ha reaccionat al succeït: “Terelu es va anar d’ací perquè així ho tenia pactat amb Jorge, no perquè em tinga por a mi, ella és una dona molt forta i molt valenta, mira per tot el que ella ha passat, com em tindrà por a mi!”.

Alejandra li ha explicat a Edmundo la seua opinió sobre la decisió de la seua mare: “Jo crec que ella no es volia enfrontar a esta situació perquè, igual que jo, la meua mare deu també preguntar-se si ell està molest amb nosaltres”.

 

Alejandra: “No vull ficar-me en este tema”

 

Després de compartir temps amb Edmundo en plató i escoltar les explicacions que ha donat sobre la seua relació i ruptura amb la seua àvia, Alejandra ha volgut explicar la seua posició: “Tampoc vull ficar-me massa en este tema, al final, soc la xicoteta, no em compten tot i em banye en coses que igual no sé al cent per cent”. I ha volgut mantindre’s al marge: “Hi ha coses que m’han fet mal i, al final, és la meua àvia i si li fa mal i a mi em fa mal, però per part meua jo no tinc res més a dir”.

Últimes notícies

Una altra xiqueta va patir trastorns després de la sedació de l’anestesista detingut per homicidi imprudent a Alzira

Una menor de 5 anys va presentar complicacions després de ser sedada a Paterna pel mateix anestesista implicat en el cas d'Alzira. La Policia manté la investigació i el professional seguix amb mesures cautelars.

Mor després de tres dies en l’UCI una dona de 43 anys agredida per la seua parella a Catarroja

Una dona de 43 anys ha mort en l'UCI tres dies després de patir una agressió en el seu domicili de Catarroja. La seua parella va ser detinguda i va quedar en llibertat amb mesures cautelars abans de la defunció.

Núvols a la vesprada i lleuger descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La jornada deixa més nuvolositat des de la vesprada i una baixada suau de les màximes, amb boires i bancs de boira a l'interior de València i Alacant. El vent serà fluix i rolará d'oest a nord-est en la costa, amb repunts al final del dia.

Mor una dona després de tres dies en l’UCI després de ser agredida per la seua parella a Catarroja (València)

Una dona de 50 anys ha mort en l'UCI tres dies després de ser agredida presumptament per la seua parella a Catarroja. El detingut va quedar en llibertat amb mesures cautelars després de passar a disposició judicial.

Mor després de tres dies en l’UCI una dona agredida per la seua parella a Catarroja

Una dona de 50 anys ha mort en l'UCI tres dies després d'ingressar per una agressió suposadament a les mans de la seua parella a Catarroja. L'home va ser detingut i va quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals

La magrana mollar d’Elx arribarà este nadal a valencians que viuen fora

La DOP de la magrana mollar d'Elx enviarà 200 caixes per a acostar els sabors de la terra a valencians que residixen a Espanya i a la UE. L'acció forma part de 'El Nostre Nadal' i inclourà una postal.

El Govern ha autoritzat l’alliberament definitiu del peatge de l’AP-7 en la circumval·lació d’Alacant

El Consell de Ministres ha autoritzat l'alliberament definitiu del peatge en la circumval·lació d'Alacant després de la prova de gratuïtat iniciada en 2024. L'AP-7 queda com a alternativa permanent per a alleujar l'A-70, amb transició de la gestió de SEITT a la Direcció General de Carreteres.