Bigote Arrocet i Alejandra Rubio, emocionats en veure’s cara a cara en ‘Secret Story’

La nit del diumenge 26 de setembre, ‘Secret Story: Cuenta Atrás’ va celebrar la seua tercera gal·la amb Jordi González. Després de l’expulsió de Bigote Arrocet, el presentador va rebre en plató al xilé, qui es va veure sorprés per la presència d’Alejandra Rubio, neta de María Teresa Campos, entre el grup de col·laboradors. Una trobada que, lluny de deslligar tensions entre els dos, va acabar amb tots dos a la vora del plor.

Bigote, segon expulsat de ‘Secret Story’: la seua arribada a plató

El segon expulsat del reality arribava a plató al començament de la gala, on era rebut per González abans de reparar en la presència de la neta de la seua exparella. «Alejandrita!», exclamava el xilé, en fer un escombratge entre els presents, per a després acostar-se immediatament a Rubio, a qui va besar a la mà i en la galta, despertant aplaudiments entre els presents.

«T’estàs emocionant«, va observar el presentador, en intentar parlar amb Arrocet sobre el retrobament, abans de reparar en què la col·laboradora estava passant pel mateix. «No em feu això», demanava Rubio, entre somrient i commoguda, moment en el qual González va assenyalar que «ningú s’avergonyisca d’emocionar-se».

«M’agrada veure-la», va confessar Arrocet, emocionat després de confessar que no esperava trobar-se amb ella en plató. Arran de l’estat de tots dos, González va animar a Rubio al fet que s’acostara a l’humorista, en el centre del plató, on tots dos a penes eren capaços de contindre les llàgrimes.

«Li tinc molt afecte«, va reconéixer Arrocet, abans d’afegir que «és igual que la seua àvia. M’ha parlat tant d’ella… i jo la vull molt».

«No sé què dir, perquè jo amb ell no tinc cap problema, ja ho he dit sempre. M’he volgut mantindre al marge d’esta història. Hi ha coses que em fan mal, perquè no les entenc, igual», va admetre Rubio, quan González va voler preguntar-li com se sentia, moment en el qual va manifestar que «m’alegre de veure’t», igual que va prometre que «seré tot l’objectiva que puga».

 

No obstant això, Alejandra tenia un retret per a ell: «Ha estat molts anys amb la meua àvia i algunes coses em fan mal perquè no les entenc».

Bigote opina sobre l’espantada de Terelu dijous passat

 

Instants després de conéixer-se que Edmundo era el segon expulsat de ‘Secret Story’, Terelu protagonitzava un gran moment en el plató del reality. A tot córrer, la col·laboradora abandonava el seu seient abans de l’arribada de l’ex-xicot de la seua mare assegurant que havia de marxar-se «perquè tenia la roba tendida i estava caient una gran tempesta».

Amb la complicitat de Jorge Javier Vázquez, Terelu evitava així retrobar-se amb l’humorista. Hui, Bigote ha reaccionat al succeït: «Terelu es va anar d’ací perquè així ho tenia pactat amb Jorge, no perquè em tinga por a mi, ella és una dona molt forta i molt valenta, mira per tot el que ella ha passat, com em tindrà por a mi!».

Alejandra li ha explicat a Edmundo la seua opinió sobre la decisió de la seua mare: «Jo crec que ella no es volia enfrontar a esta situació perquè, igual que jo, la meua mare deu també preguntar-se si ell està molest amb nosaltres».

 

Alejandra: «No vull ficar-me en este tema»

 

Després de compartir temps amb Edmundo en plató i escoltar les explicacions que ha donat sobre la seua relació i ruptura amb la seua àvia, Alejandra ha volgut explicar la seua posició: «Tampoc vull ficar-me massa en este tema, al final, soc la xicoteta, no em compten tot i em banye en coses que igual no sé al cent per cent». I ha volgut mantindre’s al marge: «Hi ha coses que m’han fet mal i, al final, és la meua àvia i si li fa mal i a mi em fa mal, però per part meua jo no tinc res més a dir».

Últimes notícies

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.

El PSPV portarà a la Fiscalia el conseller de Sanitat per ocultar dades de la privatització

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha anunciat que denunciarà el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per no facilitar dades detallades sobre contractacions i derivacions a la sanitat privada entre 2024 i 2026.

Dos joies espanyoles fan el pas definitiu cap al draft de la NBA

Aday Mara i Sergio de Larrea han confirmat la seua presència en la llista d'entrades anticipades del draft de la NBA del 23 i 24 de juny, en què també destaca el mallorquí Baba Miller.

Mor un home en caure d’un penya-segat a la cala Advocat de Benissa

Un home ha mort este dissabte a última hora de la vesprada en precipitar-se des d’un penya-segat a la cala Advocat, al terme municipal de Benissa. La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies del succés i tracta d’identificar la víctima.

Oratge estable este diumenge a la Comunitat amb més calor a l’interior de València

Este diumenge l’oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i més calor a l’interior de València.

Les persones amb diversitat funcional tindran millor accés als jutjats d’Alacant

La Conselleria de Justicia, Transparencia y Participación ha finalitzat unes obres de 371.712 euros per a eliminar barreres i millorar l’accessibilitat a la seu judicial d’Alacant del carrer Pardo Gimeno.

Oratge tranquil este diumenge: temperatures a l’alça i cel poc núvol en la Comunitat

Este diumenge l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc núvol, vent fluix i temperatures en lleuger ascens, sobretot les màximes a l’interior de la província de València.