Bigote Arrocet i Alejandra Rubio, emocionats en veure’s cara a cara en ‘Secret Story’

La nit del diumenge 26 de setembre, ‘Secret Story: Cuenta Atrás’ va celebrar la seua tercera gal·la amb Jordi González. Després de l’expulsió de Bigote Arrocet, el presentador va rebre en plató al xilé, qui es va veure sorprés per la presència d’Alejandra Rubio, neta de María Teresa Campos, entre el grup de col·laboradors. Una trobada que, lluny de deslligar tensions entre els dos, va acabar amb tots dos a la vora del plor.

Bigote, segon expulsat de ‘Secret Story’: la seua arribada a plató

El segon expulsat del reality arribava a plató al començament de la gala, on era rebut per González abans de reparar en la presència de la neta de la seua exparella. “Alejandrita!”, exclamava el xilé, en fer un escombratge entre els presents, per a després acostar-se immediatament a Rubio, a qui va besar a la mà i en la galta, despertant aplaudiments entre els presents.

“T’estàs emocionant“, va observar el presentador, en intentar parlar amb Arrocet sobre el retrobament, abans de reparar en què la col·laboradora estava passant pel mateix. “No em feu això”, demanava Rubio, entre somrient i commoguda, moment en el qual González va assenyalar que “ningú s’avergonyisca d’emocionar-se”.

“M’agrada veure-la”, va confessar Arrocet, emocionat després de confessar que no esperava trobar-se amb ella en plató. Arran de l’estat de tots dos, González va animar a Rubio al fet que s’acostara a l’humorista, en el centre del plató, on tots dos a penes eren capaços de contindre les llàgrimes.

“Li tinc molt afecte“, va reconéixer Arrocet, abans d’afegir que “és igual que la seua àvia. M’ha parlat tant d’ella… i jo la vull molt”.

“No sé què dir, perquè jo amb ell no tinc cap problema, ja ho he dit sempre. M’he volgut mantindre al marge d’esta història. Hi ha coses que em fan mal, perquè no les entenc, igual”, va admetre Rubio, quan González va voler preguntar-li com se sentia, moment en el qual va manifestar que “m’alegre de veure’t”, igual que va prometre que “seré tot l’objectiva que puga”.

 

No obstant això, Alejandra tenia un retret per a ell: “Ha estat molts anys amb la meua àvia i algunes coses em fan mal perquè no les entenc”.

Bigote opina sobre l’espantada de Terelu dijous passat

 

Instants després de conéixer-se que Edmundo era el segon expulsat de ‘Secret Story’, Terelu protagonitzava un gran moment en el plató del reality. A tot córrer, la col·laboradora abandonava el seu seient abans de l’arribada de l’ex-xicot de la seua mare assegurant que havia de marxar-se “perquè tenia la roba tendida i estava caient una gran tempesta”.

Amb la complicitat de Jorge Javier Vázquez, Terelu evitava així retrobar-se amb l’humorista. Hui, Bigote ha reaccionat al succeït: “Terelu es va anar d’ací perquè així ho tenia pactat amb Jorge, no perquè em tinga por a mi, ella és una dona molt forta i molt valenta, mira per tot el que ella ha passat, com em tindrà por a mi!”.

Alejandra li ha explicat a Edmundo la seua opinió sobre la decisió de la seua mare: “Jo crec que ella no es volia enfrontar a esta situació perquè, igual que jo, la meua mare deu també preguntar-se si ell està molest amb nosaltres”.

 

Alejandra: “No vull ficar-me en este tema”

 

Després de compartir temps amb Edmundo en plató i escoltar les explicacions que ha donat sobre la seua relació i ruptura amb la seua àvia, Alejandra ha volgut explicar la seua posició: “Tampoc vull ficar-me massa en este tema, al final, soc la xicoteta, no em compten tot i em banye en coses que igual no sé al cent per cent”. I ha volgut mantindre’s al marge: “Hi ha coses que m’han fet mal i, al final, és la meua àvia i si li fa mal i a mi em fa mal, però per part meua jo no tinc res més a dir”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.