Bigote Arrocet i Alejandra Rubio, emocionats en veure’s cara a cara en ‘Secret Story’

La nit del diumenge 26 de setembre, ‘Secret Story: Cuenta Atrás’ va celebrar la seua tercera gal·la amb Jordi González. Després de l’expulsió de Bigote Arrocet, el presentador va rebre en plató al xilé, qui es va veure sorprés per la presència d’Alejandra Rubio, neta de María Teresa Campos, entre el grup de col·laboradors. Una trobada que, lluny de deslligar tensions entre els dos, va acabar amb tots dos a la vora del plor.

Bigote, segon expulsat de ‘Secret Story’: la seua arribada a plató

El segon expulsat del reality arribava a plató al començament de la gala, on era rebut per González abans de reparar en la presència de la neta de la seua exparella. «Alejandrita!», exclamava el xilé, en fer un escombratge entre els presents, per a després acostar-se immediatament a Rubio, a qui va besar a la mà i en la galta, despertant aplaudiments entre els presents.

«T’estàs emocionant«, va observar el presentador, en intentar parlar amb Arrocet sobre el retrobament, abans de reparar en què la col·laboradora estava passant pel mateix. «No em feu això», demanava Rubio, entre somrient i commoguda, moment en el qual González va assenyalar que «ningú s’avergonyisca d’emocionar-se».

«M’agrada veure-la», va confessar Arrocet, emocionat després de confessar que no esperava trobar-se amb ella en plató. Arran de l’estat de tots dos, González va animar a Rubio al fet que s’acostara a l’humorista, en el centre del plató, on tots dos a penes eren capaços de contindre les llàgrimes.

«Li tinc molt afecte«, va reconéixer Arrocet, abans d’afegir que «és igual que la seua àvia. M’ha parlat tant d’ella… i jo la vull molt».

«No sé què dir, perquè jo amb ell no tinc cap problema, ja ho he dit sempre. M’he volgut mantindre al marge d’esta història. Hi ha coses que em fan mal, perquè no les entenc, igual», va admetre Rubio, quan González va voler preguntar-li com se sentia, moment en el qual va manifestar que «m’alegre de veure’t», igual que va prometre que «seré tot l’objectiva que puga».

 

No obstant això, Alejandra tenia un retret per a ell: «Ha estat molts anys amb la meua àvia i algunes coses em fan mal perquè no les entenc».

Bigote opina sobre l’espantada de Terelu dijous passat

 

Instants després de conéixer-se que Edmundo era el segon expulsat de ‘Secret Story’, Terelu protagonitzava un gran moment en el plató del reality. A tot córrer, la col·laboradora abandonava el seu seient abans de l’arribada de l’ex-xicot de la seua mare assegurant que havia de marxar-se «perquè tenia la roba tendida i estava caient una gran tempesta».

Amb la complicitat de Jorge Javier Vázquez, Terelu evitava així retrobar-se amb l’humorista. Hui, Bigote ha reaccionat al succeït: «Terelu es va anar d’ací perquè així ho tenia pactat amb Jorge, no perquè em tinga por a mi, ella és una dona molt forta i molt valenta, mira per tot el que ella ha passat, com em tindrà por a mi!».

Alejandra li ha explicat a Edmundo la seua opinió sobre la decisió de la seua mare: «Jo crec que ella no es volia enfrontar a esta situació perquè, igual que jo, la meua mare deu també preguntar-se si ell està molest amb nosaltres».

 

Alejandra: «No vull ficar-me en este tema»

 

Després de compartir temps amb Edmundo en plató i escoltar les explicacions que ha donat sobre la seua relació i ruptura amb la seua àvia, Alejandra ha volgut explicar la seua posició: «Tampoc vull ficar-me massa en este tema, al final, soc la xicoteta, no em compten tot i em banye en coses que igual no sé al cent per cent». I ha volgut mantindre’s al marge: «Hi ha coses que m’han fet mal i, al final, és la meua àvia i si li fa mal i a mi em fa mal, però per part meua jo no tinc res més a dir».

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.