Carlota Corredera, eufòrica després de rebre una bona notícia familiar

La pandèmia de Covid-19 ha capgirat la vida a tot el món. Han estat mesos molt durs, amb molta gent perdent éssers estimats i amb moltes famílies mantenint les distàncies per tal de no contagiar-se. Tot això començarà a millorar després que la vacunació haja agafat bon ritme, portant l’esperança de veure més a prop dels tan esperats retrobaments.

 

En este sentit, són moltes les persones que celebren la vacunació de les seues persones estimades. I estes bones notícies estan arribant també als membres de ‘Sálvame’, que en els darrers dies ho han anunciat amb entusiasme. La darrera en fer-ho ha estat Carlota Corredera, que ha mostrat una gran alegria este dijous en ple directe.

La presentadora va comunicar la bona notícia en un moment gairebé insòlit per al programa. Estaven fent un repàs a l’entrevista realitzada el dia anterior a Rocío Carrasco, amb tots els col·laboradors posant-se d’acord i arribant a la mateixa conclusió: donar el seu suport a la filla de Rocío Jurado. En este moment, després de saludar la mare d’una companya, Carlota Corredera va aprofitar per donar a conéixer una grandíssima notícia. La presentadora no es va poder estar de celebrar amb els seus companys que una persona molt estimada per ella rebrà la vacuna ben aviat.
 

La mare de Carlota Corredera es vacuna aquest dissabte

En concret, parlava de la seua mare, que rebrà la primera dosi del vaccí este mateix dissabte. Mentre ho explicava, la cara de la presentadora era fidel reflex de la gran notícia, que ben aviat permetrà el retrobament amb ella. En este sentit, explicava que la seua mare, en saber la notícia, «ha ballat una ‘muiñeira’», mentre ella s’arrencava amb el tradicional ball gallec. Ella mateixa cridava entusiasmada, tot assegurant que el fet que la seua mare es vacune «significa que estem més prop de tornar-nos a veure!».

Així mateix, explicava que té moltes ganes d’este retrobament. «Tinc unes ganes de fer-te una abraçada, mamà…», deia. Després de mesos molt durs —amb la mort d’un oncle seu a causa de la Covid-19—, Carlota Corredera ha rebut la millor manera possible. Cal destacar que la presentadora gallega ha apostat per guardar les distàncies amb els seus familiars. Amb un «ja queda menys, mami», tancava este moment emotiu amb algunes llàgrimes als ulls.

 

La mare de Belén Esteban ja ha rebut la primera dosi

Carlota Corredera no és l’única persona vinculada amb ‘Sálvame’ que ha rebut bones notícies pel que fa a la vacunació de persones estimades. Fa poques setmanes, Belén Esteban explicava que la seua mare, María del Carmen, de 77 anys, havia rebut la primera dosi de la vacuna.

L’endemà d’anunciar que la seua mare rebia el vaccí, va confirmar la notícia, mostrant alegria i felicitat: «La primera dosi posada. T’estime, mamà».

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.