18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Carlota Corredera, eufòrica després de rebre una bona notícia familiar

La pandèmia de Covid-19 ha capgirat la vida a tot el món. Han estat mesos molt durs, amb molta gent perdent éssers estimats i amb moltes famílies mantenint les distàncies per tal de no contagiar-se. Tot això començarà a millorar després que la vacunació haja agafat bon ritme, portant l’esperança de veure més a prop dels tan esperats retrobaments.

 

En este sentit, són moltes les persones que celebren la vacunació de les seues persones estimades. I estes bones notícies estan arribant també als membres de ‘Sálvame’, que en els darrers dies ho han anunciat amb entusiasme. La darrera en fer-ho ha estat Carlota Corredera, que ha mostrat una gran alegria este dijous en ple directe.

La presentadora va comunicar la bona notícia en un moment gairebé insòlit per al programa. Estaven fent un repàs a l’entrevista realitzada el dia anterior a Rocío Carrasco, amb tots els col·laboradors posant-se d’acord i arribant a la mateixa conclusió: donar el seu suport a la filla de Rocío Jurado. En este moment, després de saludar la mare d’una companya, Carlota Corredera va aprofitar per donar a conéixer una grandíssima notícia. La presentadora no es va poder estar de celebrar amb els seus companys que una persona molt estimada per ella rebrà la vacuna ben aviat.
 

La mare de Carlota Corredera es vacuna aquest dissabte

En concret, parlava de la seua mare, que rebrà la primera dosi del vaccí este mateix dissabte. Mentre ho explicava, la cara de la presentadora era fidel reflex de la gran notícia, que ben aviat permetrà el retrobament amb ella. En este sentit, explicava que la seua mare, en saber la notícia, «ha ballat una ‘muiñeira’», mentre ella s’arrencava amb el tradicional ball gallec. Ella mateixa cridava entusiasmada, tot assegurant que el fet que la seua mare es vacune «significa que estem més prop de tornar-nos a veure!».

Així mateix, explicava que té moltes ganes d’este retrobament. «Tinc unes ganes de fer-te una abraçada, mamà…», deia. Després de mesos molt durs —amb la mort d’un oncle seu a causa de la Covid-19—, Carlota Corredera ha rebut la millor manera possible. Cal destacar que la presentadora gallega ha apostat per guardar les distàncies amb els seus familiars. Amb un «ja queda menys, mami», tancava este moment emotiu amb algunes llàgrimes als ulls.

 

La mare de Belén Esteban ja ha rebut la primera dosi

Carlota Corredera no és l’única persona vinculada amb ‘Sálvame’ que ha rebut bones notícies pel que fa a la vacunació de persones estimades. Fa poques setmanes, Belén Esteban explicava que la seua mare, María del Carmen, de 77 anys, havia rebut la primera dosi de la vacuna.

L’endemà d’anunciar que la seua mare rebia el vaccí, va confirmar la notícia, mostrant alegria i felicitat: «La primera dosi posada. T’estime, mamà».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent marca l’obertura de temporada en el Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo ha obert la temporada amb nou carreres concentrades en diumenge pel fort vent. Van Langendonck, Ruta, Bearman, Kräling i els GT i GT4 repartixen triomfs; Stromsted domina en prototips.

La DGT alça les restriccions de velocitat a Castelló pel vent

La DGT ha alçat el límit de 80 km/h en l'AP-7 de Castelló pel vent. Seguixen restriccions per a pesats en l'A-33 i en l'AP-7, amb alerta groga.

El Ciutat de València va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va corejar 'Pepelu és una rata' i va mostrar bitllets amb el seu rostre en el seu retorn al Ciutat. Els càntics, amb el lema 'Pepelu judas', van començar en els limítrofs i es van repetir durant el calfament.

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.

La Generalitat destaca el Benidorm Fest com a motor de turisme i economia

La Generalitat ha reforçat el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte turístic i econòmic. L'esdeveniment ha mobilitzat visitants i negocis amb una setmana de gales i activitats.

El vent deixa més de cent incidències en la Comunitat Valenciana amb ratxes de fins a 107 km/h

En les últimes hores, els bombers han atés més de cent avisos pel temporal, amb el major registre a La Pobla de Benifassà-Fredes. Les alertes per vent i risc d'incendis continuen actives.

Sánchez felicita el triomf de ‘T Estimaré’ al Benidorm Fest amb ‘Més amor i menys odi’

Pedro Sánchez ha felicitat a Tony Grox i LucyCalys per la seua victòria al Benidorm Fest amb 'T Estimaré'. Va compartir en X el vídeo de l'actuació i el missatge 'Més amor i menys odi'.