Carlota Corredera, eufòrica després de rebre una bona notícia familiar

La pandèmia de Covid-19 ha capgirat la vida a tot el món. Han estat mesos molt durs, amb molta gent perdent éssers estimats i amb moltes famílies mantenint les distàncies per tal de no contagiar-se. Tot això començarà a millorar després que la vacunació haja agafat bon ritme, portant l’esperança de veure més a prop dels tan esperats retrobaments.

 

En este sentit, són moltes les persones que celebren la vacunació de les seues persones estimades. I estes bones notícies estan arribant també als membres de ‘Sálvame’, que en els darrers dies ho han anunciat amb entusiasme. La darrera en fer-ho ha estat Carlota Corredera, que ha mostrat una gran alegria este dijous en ple directe.

La presentadora va comunicar la bona notícia en un moment gairebé insòlit per al programa. Estaven fent un repàs a l’entrevista realitzada el dia anterior a Rocío Carrasco, amb tots els col·laboradors posant-se d’acord i arribant a la mateixa conclusió: donar el seu suport a la filla de Rocío Jurado. En este moment, després de saludar la mare d’una companya, Carlota Corredera va aprofitar per donar a conéixer una grandíssima notícia. La presentadora no es va poder estar de celebrar amb els seus companys que una persona molt estimada per ella rebrà la vacuna ben aviat.
 

La mare de Carlota Corredera es vacuna aquest dissabte

En concret, parlava de la seua mare, que rebrà la primera dosi del vaccí este mateix dissabte. Mentre ho explicava, la cara de la presentadora era fidel reflex de la gran notícia, que ben aviat permetrà el retrobament amb ella. En este sentit, explicava que la seua mare, en saber la notícia, «ha ballat una ‘muiñeira’», mentre ella s’arrencava amb el tradicional ball gallec. Ella mateixa cridava entusiasmada, tot assegurant que el fet que la seua mare es vacune «significa que estem més prop de tornar-nos a veure!».

Així mateix, explicava que té moltes ganes d’este retrobament. «Tinc unes ganes de fer-te una abraçada, mamà…», deia. Després de mesos molt durs —amb la mort d’un oncle seu a causa de la Covid-19—, Carlota Corredera ha rebut la millor manera possible. Cal destacar que la presentadora gallega ha apostat per guardar les distàncies amb els seus familiars. Amb un «ja queda menys, mami», tancava este moment emotiu amb algunes llàgrimes als ulls.

 

La mare de Belén Esteban ja ha rebut la primera dosi

Carlota Corredera no és l’única persona vinculada amb ‘Sálvame’ que ha rebut bones notícies pel que fa a la vacunació de persones estimades. Fa poques setmanes, Belén Esteban explicava que la seua mare, María del Carmen, de 77 anys, havia rebut la primera dosi de la vacuna.

L’endemà d’anunciar que la seua mare rebia el vaccí, va confirmar la notícia, mostrant alegria i felicitat: «La primera dosi posada. T’estime, mamà».

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.