Carlota Corredera, eufòrica després de rebre una bona notícia familiar

La pandèmia de Covid-19 ha capgirat la vida a tot el món. Han estat mesos molt durs, amb molta gent perdent éssers estimats i amb moltes famílies mantenint les distàncies per tal de no contagiar-se. Tot això començarà a millorar després que la vacunació haja agafat bon ritme, portant l’esperança de veure més a prop dels tan esperats retrobaments.

 

En este sentit, són moltes les persones que celebren la vacunació de les seues persones estimades. I estes bones notícies estan arribant també als membres de ‘Sálvame’, que en els darrers dies ho han anunciat amb entusiasme. La darrera en fer-ho ha estat Carlota Corredera, que ha mostrat una gran alegria este dijous en ple directe.

La presentadora va comunicar la bona notícia en un moment gairebé insòlit per al programa. Estaven fent un repàs a l’entrevista realitzada el dia anterior a Rocío Carrasco, amb tots els col·laboradors posant-se d’acord i arribant a la mateixa conclusió: donar el seu suport a la filla de Rocío Jurado. En este moment, després de saludar la mare d’una companya, Carlota Corredera va aprofitar per donar a conéixer una grandíssima notícia. La presentadora no es va poder estar de celebrar amb els seus companys que una persona molt estimada per ella rebrà la vacuna ben aviat.
 

La mare de Carlota Corredera es vacuna aquest dissabte

En concret, parlava de la seua mare, que rebrà la primera dosi del vaccí este mateix dissabte. Mentre ho explicava, la cara de la presentadora era fidel reflex de la gran notícia, que ben aviat permetrà el retrobament amb ella. En este sentit, explicava que la seua mare, en saber la notícia, «ha ballat una ‘muiñeira’», mentre ella s’arrencava amb el tradicional ball gallec. Ella mateixa cridava entusiasmada, tot assegurant que el fet que la seua mare es vacune «significa que estem més prop de tornar-nos a veure!».

Així mateix, explicava que té moltes ganes d’este retrobament. «Tinc unes ganes de fer-te una abraçada, mamà…», deia. Després de mesos molt durs —amb la mort d’un oncle seu a causa de la Covid-19—, Carlota Corredera ha rebut la millor manera possible. Cal destacar que la presentadora gallega ha apostat per guardar les distàncies amb els seus familiars. Amb un «ja queda menys, mami», tancava este moment emotiu amb algunes llàgrimes als ulls.

 

La mare de Belén Esteban ja ha rebut la primera dosi

Carlota Corredera no és l’única persona vinculada amb ‘Sálvame’ que ha rebut bones notícies pel que fa a la vacunació de persones estimades. Fa poques setmanes, Belén Esteban explicava que la seua mare, María del Carmen, de 77 anys, havia rebut la primera dosi de la vacuna.

L’endemà d’anunciar que la seua mare rebia el vaccí, va confirmar la notícia, mostrant alegria i felicitat: «La primera dosi posada. T’estime, mamà».

Últimes notícies

Judici oral a un jove per injuriar Carlos Mazón en xarxes mig any després de la dana

Una jutgessa de València ha obert judici oral contra un jove de 21 anys que, en abril de 2025, va insultar en obert l’aleshores president de la Generalitat, Carlos Mazón, a la xarxa social X. La Fiscalia demana una multa de 3.000 euros per un presumpte delicte d’injúries contra autoritat.

El relat més íntim de Ferran Torres: quan va pensar a deixar el futbol

Ferran Torres, heroi de la segona estrela d’Espanya, ha revelat que va arribar a perdre la il·lusió pel futbol i va pensar a deixar-lo per la pressió i les crítiques, fins que va demanar ajuda psicològica.

El xofer de Pradas diu que no recorda converses ni telefonades el dia de la DANA

El xofer de l’exconsellera Salomé Pradas ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda ni converses ni telefonades durant els desplaçaments del dia de la DANA perquè, segons ha explicat, anava pendent de la carretera. Ha detallat el recorregut d’aquella jornada i ha remarcat que va tindre poques interaccions amb la resta de càrrecs presents.

Fins a 41 graus: avís taronja per calor extrema en set comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana

Set comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, han activat l’avís taronja per una nova onada de calor amb màximes de fins a 41 graus, segons Aemet.

Una nova ‘calculadora’ permetrà personalitzar el risc de càncer de mama en dones d’Espanya

El projecte MamoRisk analitzarà 10.000 dones de 14 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana, per predir el risc individual de càncer de mama a 2 i 5 anys.

La signatura d’hipoteques cau un 11,5 % al maig a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat al maig una caiguda del 11,5 % en hipoteques per a vivenda, fins a 4.825 operacions, en un context de desacceleració del mercat hipotecari a Espanya.

Nou decàleg del turista responsable a València per a reforçar la convivència amb els veïns

L'Ajuntament de València ha impulsat, a través de la Fundació Visit València, un Decàleg del Turista Responsable per a fomentar un comportament cívic, respectuós i sostenible entre els visitants i millorar la convivència amb el veïnat.

Un reventó càlid a la Vall d’Albaida dispara la temperatura i deixa ràfegues de vent fort

Ontinyent i altres localitats de la Vall d’Albaida han registrat un reventó càlid amb una pujada sobtada de quasi sis graus i ràfegues de vent fortes. Aemet també ha explicat que l’efecte d’illa de calor urbana a València ha sigut molt dèbil en esta situació.