18.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Carlota Corredera, eufòrica després de rebre una bona notícia familiar

La pandèmia de Covid-19 ha capgirat la vida a tot el món. Han estat mesos molt durs, amb molta gent perdent éssers estimats i amb moltes famílies mantenint les distàncies per tal de no contagiar-se. Tot això començarà a millorar després que la vacunació haja agafat bon ritme, portant l’esperança de veure més a prop dels tan esperats retrobaments.

 

En este sentit, són moltes les persones que celebren la vacunació de les seues persones estimades. I estes bones notícies estan arribant també als membres de ‘Sálvame’, que en els darrers dies ho han anunciat amb entusiasme. La darrera en fer-ho ha estat Carlota Corredera, que ha mostrat una gran alegria este dijous en ple directe.

La presentadora va comunicar la bona notícia en un moment gairebé insòlit per al programa. Estaven fent un repàs a l’entrevista realitzada el dia anterior a Rocío Carrasco, amb tots els col·laboradors posant-se d’acord i arribant a la mateixa conclusió: donar el seu suport a la filla de Rocío Jurado. En este moment, després de saludar la mare d’una companya, Carlota Corredera va aprofitar per donar a conéixer una grandíssima notícia. La presentadora no es va poder estar de celebrar amb els seus companys que una persona molt estimada per ella rebrà la vacuna ben aviat.
 

La mare de Carlota Corredera es vacuna aquest dissabte

En concret, parlava de la seua mare, que rebrà la primera dosi del vaccí este mateix dissabte. Mentre ho explicava, la cara de la presentadora era fidel reflex de la gran notícia, que ben aviat permetrà el retrobament amb ella. En este sentit, explicava que la seua mare, en saber la notícia, «ha ballat una ‘muiñeira’», mentre ella s’arrencava amb el tradicional ball gallec. Ella mateixa cridava entusiasmada, tot assegurant que el fet que la seua mare es vacune «significa que estem més prop de tornar-nos a veure!».

Així mateix, explicava que té moltes ganes d’este retrobament. «Tinc unes ganes de fer-te una abraçada, mamà…», deia. Després de mesos molt durs —amb la mort d’un oncle seu a causa de la Covid-19—, Carlota Corredera ha rebut la millor manera possible. Cal destacar que la presentadora gallega ha apostat per guardar les distàncies amb els seus familiars. Amb un «ja queda menys, mami», tancava este moment emotiu amb algunes llàgrimes als ulls.

 

La mare de Belén Esteban ja ha rebut la primera dosi

Carlota Corredera no és l’única persona vinculada amb ‘Sálvame’ que ha rebut bones notícies pel que fa a la vacunació de persones estimades. Fa poques setmanes, Belén Esteban explicava que la seua mare, María del Carmen, de 77 anys, havia rebut la primera dosi de la vacuna.

L’endemà d’anunciar que la seua mare rebia el vaccí, va confirmar la notícia, mostrant alegria i felicitat: «La primera dosi posada. T’estime, mamà».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros per als familiars de les víctimes mortals de la DANA

El president de la Generalitat ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. El compromís s'ha fet públic en la primera sessió de control de la legislatura per al cap del Consell.

Bernabé defén que denunciar la violència masclista és clau i té conseqüències

La secretària d'Igualtat del PSOE ha demanat no fer un pas arrere i ha subratllat que denunciar és la clau perquè activa respostes institucionals. Ha recolzat l'actuació d'Interior en el cas del número dos de la Policia i ha retret al PP la seua posició.

Tres obrers han resultat ferits després de la solsida parcial d’un edifici en El Saler

Tres obrers han resultat ferits en quedar atrapats per la solsida parcial de l'ampit d'una terrassa en un edifici en obres del Saler. Van ser rescatats amb mesures de seguretat i traslladats a diferents hospitals.

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.

Presó provisional per al detingut per assassinar a la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per l'assassinat de la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim. Igualtat va confirmar que es tracta d'un crim masclista i no constaven denúncies prèvies.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana arranca amb consens i col·laboració

La nova Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana del 29 d'octubre de 2024 naix amb voluntat de coordinació entre administracions i un pla de treball definit.