“El culpable és la seua parella”, els motius que dona Ortega Cano

José Ortega Cano va trencar el seu silenci ahir en el programa de ‘Viva la vida’, per a donar la seua explicació sobretot el que és està parlant d’ell.

A més, el destre també va voler fer costat a la seua dona en directe i explicar-li a Emma García i als espectadors com està vivint el renou causat per l’emissió del documental de la qual fora la seua fillastra ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

L’home d’Ana María ha reconegut que per la salut tan delicada que té no està seguint la docuserie, però sí que s’està assabentant d’alguns dels comentaris que Rocío Carrasco està fent sobre ell: “Jo volia molt a Rocío Carrasco fins i tot abans que fora la meua fillastra però tot va canviar quan va entrar en escena la parella que té actualment (Fidel Albiac), ací es va fer un sedàs i jo estava dins, igual que la família Mohedano (…) L’únic problema que jo he tingut amb Rocío Carrasco ha sigut a causa del museu de Rocío Jurado, no es va obrir per temes econòmics”.

Ana María sap que jo seguisc enamorat de Rocío Jurado

 

José Ortega Cano ha volgut deixar clar que, lluny del que Rocío Carrasco ha donat a entendre en la docuserie, ell i Rocío Jurado van tindre una relació ideal en la qual no va faltar l’amor i el respecte, reconeixent que continua estimant a la més gran de la cançó espanyola.

Rocío Carrasco va dir en el documental que, en la seua opinió, la seua mare va cometre un error en casar-se amb José Ortega Cano, alguna cosa que va fer mal al torero que assegura que ell va arribar a voler-la com a una filla: “Jo era molt amic del seu pare, Pedro Carrasco, abans de casar-me amb Rocío, ja ací jo la volia, no entenc per què fa això”.

 

Vull molt a Rocío i a David Flores, soc com el seu avi

 

Preguntat per la seua relació amb Antonio David, José Ortega Cano ha reconegut que té relació amb ell però que el motiu no és un altre que el de poder mantindre relació amb Rocío i David, dos xiquets als quals adora i als quals considera com els seus nets: “A mi Antonio David no m’ha fet res per a estar enfadat amb ell, però això no significa que tinguem una relació estupenda, tracte amb ell perquè és el pare de Rocío i David”.

 

 

 

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.