“El culpable és la seua parella”, els motius que dona Ortega Cano

José Ortega Cano va trencar el seu silenci ahir en el programa de ‘Viva la vida’, per a donar la seua explicació sobretot el que és està parlant d’ell.

A més, el destre també va voler fer costat a la seua dona en directe i explicar-li a Emma García i als espectadors com està vivint el renou causat per l’emissió del documental de la qual fora la seua fillastra ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

L’home d’Ana María ha reconegut que per la salut tan delicada que té no està seguint la docuserie, però sí que s’està assabentant d’alguns dels comentaris que Rocío Carrasco està fent sobre ell: “Jo volia molt a Rocío Carrasco fins i tot abans que fora la meua fillastra però tot va canviar quan va entrar en escena la parella que té actualment (Fidel Albiac), ací es va fer un sedàs i jo estava dins, igual que la família Mohedano (…) L’únic problema que jo he tingut amb Rocío Carrasco ha sigut a causa del museu de Rocío Jurado, no es va obrir per temes econòmics”.

Ana María sap que jo seguisc enamorat de Rocío Jurado

 

José Ortega Cano ha volgut deixar clar que, lluny del que Rocío Carrasco ha donat a entendre en la docuserie, ell i Rocío Jurado van tindre una relació ideal en la qual no va faltar l’amor i el respecte, reconeixent que continua estimant a la més gran de la cançó espanyola.

Rocío Carrasco va dir en el documental que, en la seua opinió, la seua mare va cometre un error en casar-se amb José Ortega Cano, alguna cosa que va fer mal al torero que assegura que ell va arribar a voler-la com a una filla: “Jo era molt amic del seu pare, Pedro Carrasco, abans de casar-me amb Rocío, ja ací jo la volia, no entenc per què fa això”.

 

Vull molt a Rocío i a David Flores, soc com el seu avi

 

Preguntat per la seua relació amb Antonio David, José Ortega Cano ha reconegut que té relació amb ell però que el motiu no és un altre que el de poder mantindre relació amb Rocío i David, dos xiquets als quals adora i als quals considera com els seus nets: “A mi Antonio David no m’ha fet res per a estar enfadat amb ell, però això no significa que tinguem una relació estupenda, tracte amb ell perquè és el pare de Rocío i David”.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detinguda a València una cuidadora per vendre droga en casa d’una anciana

La dona, de 32 anys, va ser sorpresa quan intentava desfer-se de substàncies estupefaents en la vivenda on treballava com a cuidadora d’una anciana

Immobilitzen a València un autobús turístic després de donar positiu en cocaïna el conductor

El xofer havia d’arreplegar 25 turistes al centre històric després d’haver-los deixat visitant la ciutat

Detinguts dos joves per agredir persones migrants a Aldaia

Els arrestats, de 18 i 20 anys, estan acusats de delictes d’odi, lesions i contra la seguretat vial després d’atacs gravats en vídeo

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.