“El culpable és la seua parella”, els motius que dona Ortega Cano

José Ortega Cano va trencar el seu silenci ahir en el programa de ‘Viva la vida’, per a donar la seua explicació sobretot el que és està parlant d’ell.

A més, el destre també va voler fer costat a la seua dona en directe i explicar-li a Emma García i als espectadors com està vivint el renou causat per l’emissió del documental de la qual fora la seua fillastra ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

L’home d’Ana María ha reconegut que per la salut tan delicada que té no està seguint la docuserie, però sí que s’està assabentant d’alguns dels comentaris que Rocío Carrasco està fent sobre ell: “Jo volia molt a Rocío Carrasco fins i tot abans que fora la meua fillastra però tot va canviar quan va entrar en escena la parella que té actualment (Fidel Albiac), ací es va fer un sedàs i jo estava dins, igual que la família Mohedano (…) L’únic problema que jo he tingut amb Rocío Carrasco ha sigut a causa del museu de Rocío Jurado, no es va obrir per temes econòmics”.

Ana María sap que jo seguisc enamorat de Rocío Jurado

 

José Ortega Cano ha volgut deixar clar que, lluny del que Rocío Carrasco ha donat a entendre en la docuserie, ell i Rocío Jurado van tindre una relació ideal en la qual no va faltar l’amor i el respecte, reconeixent que continua estimant a la més gran de la cançó espanyola.

Rocío Carrasco va dir en el documental que, en la seua opinió, la seua mare va cometre un error en casar-se amb José Ortega Cano, alguna cosa que va fer mal al torero que assegura que ell va arribar a voler-la com a una filla: “Jo era molt amic del seu pare, Pedro Carrasco, abans de casar-me amb Rocío, ja ací jo la volia, no entenc per què fa això”.

 

Vull molt a Rocío i a David Flores, soc com el seu avi

 

Preguntat per la seua relació amb Antonio David, José Ortega Cano ha reconegut que té relació amb ell però que el motiu no és un altre que el de poder mantindre relació amb Rocío i David, dos xiquets als quals adora i als quals considera com els seus nets: “A mi Antonio David no m’ha fet res per a estar enfadat amb ell, però això no significa que tinguem una relació estupenda, tracte amb ell perquè és el pare de Rocío i David”.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.