15.1 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

“El culpable és la seua parella”, els motius que dona Ortega Cano

José Ortega Cano va trencar el seu silenci ahir en el programa de ‘Viva la vida’, per a donar la seua explicació sobretot el que és està parlant d’ell.

A més, el destre també va voler fer costat a la seua dona en directe i explicar-li a Emma García i als espectadors com està vivint el renou causat per l’emissió del documental de la qual fora la seua fillastra ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

L’home d’Ana María ha reconegut que per la salut tan delicada que té no està seguint la docuserie, però sí que s’està assabentant d’alguns dels comentaris que Rocío Carrasco està fent sobre ell: “Jo volia molt a Rocío Carrasco fins i tot abans que fora la meua fillastra però tot va canviar quan va entrar en escena la parella que té actualment (Fidel Albiac), ací es va fer un sedàs i jo estava dins, igual que la família Mohedano (…) L’únic problema que jo he tingut amb Rocío Carrasco ha sigut a causa del museu de Rocío Jurado, no es va obrir per temes econòmics”.

Ana María sap que jo seguisc enamorat de Rocío Jurado

 

José Ortega Cano ha volgut deixar clar que, lluny del que Rocío Carrasco ha donat a entendre en la docuserie, ell i Rocío Jurado van tindre una relació ideal en la qual no va faltar l’amor i el respecte, reconeixent que continua estimant a la més gran de la cançó espanyola.

Rocío Carrasco va dir en el documental que, en la seua opinió, la seua mare va cometre un error en casar-se amb José Ortega Cano, alguna cosa que va fer mal al torero que assegura que ell va arribar a voler-la com a una filla: “Jo era molt amic del seu pare, Pedro Carrasco, abans de casar-me amb Rocío, ja ací jo la volia, no entenc per què fa això”.

 

Vull molt a Rocío i a David Flores, soc com el seu avi

 

Preguntat per la seua relació amb Antonio David, José Ortega Cano ha reconegut que té relació amb ell però que el motiu no és un altre que el de poder mantindre relació amb Rocío i David, dos xiquets als quals adora i als quals considera com els seus nets: “A mi Antonio David no m’ha fet res per a estar enfadat amb ell, però això no significa que tinguem una relació estupenda, tracte amb ell perquè és el pare de Rocío i David”.

 

 

 

Últimes notícies

Copete i Diakhaby completen l’entrenament amb el València i apunten al Metropolità

Els centrals Copete i Diakhaby van completar la sessió del dijous amb el València abans de visitar a l'Atlètic. Corberán valora defensa de cinc per la baixa de Tárrega.

El Vila-real iguala la seua pitjor ratxa europea sense guanyar i frega l’eliminació en Champions

Derrota 2-3 davant el Copenhaguen que deixa a l'equip amb opcions mínimes i firma sis partits sense guanyar a Europa, la seua pitjor seqüència històrica igualada. L'equip talla una sequera de 317 minuts sense marcar, insuficient per a canviar la dinàmica.

CHS plantejarà noves restriccions al regadiu davant el mal inici de l’any hidrològic

La CHS portarà el 15 de desembre a la Comissió de Desembassament noves limitacions per a regs tradicionals i no tradicionals per pluges un 50% menors. Malgrat això, l'organisme no preveu problemes de subministrament fins a 2027 gràcies a les reserves i al transvasament.

La comissió de Cultura de València aprovarà el canvi de nom a València/Valéncia

La comissió de Cultura de l'Ajuntament de València aprovarà el 16 de desembre el canvi de denominació oficial a la versió bilingüe València/Valéncia. Després d'este pas, l'expedient anirà al Ple i després al Consell, que decidix els noms oficials.

Troben el cadàver d’un jove sintecho de 21 anys en el centre de València

Un jove de 21 anys que vivia al carrer ha sigut trobat mort en Marqués de Sotelo a primera hora. La primera inspecció no aprecia criminalitat.

Mompó i Catalá, sobre Camps: qualsevol militant pot presentar el seu projecte i toca unitat

Mompó i Catalá han recolzat el dret de la militància del PP a presentar projectes després del moviment de Francisco Camps. Els dos han demanat unitat i respecte als temps interns.

Catalunya, Madrid i la Comunitat Valenciana van liderar l’arribada d’immigrants en 2024

Catalunya, Madrid i la Comunitat Valenciana van encapçalar l'arribada d'immigrants de l'exterior en 2024. Totes les comunitats van presentar saldo migratori positiu i es van registrar 1,75 milions de canvis de municipi.

Sindicats exigixen a la nova consellera una reunió urgent i canvis en la llei en plena vaga docent

Les centrals docents han reclamat a María del Carmen Ortí una reunió immediata per a negociar millores laborals i substituir la Llei de Llibertat Educativa, en una jornada de vaga amb mobilitzacions en tota la Comunitat.