El curiós al·legat d’Olga Moreno: Gràcies als alts càrrecs

 

Olga Moreno es troba en la corda fluixa en trobar-se nominada. La dona d’Antonio David Flores no havia de veure’s les cares amb l’expulsió des de la primera setmana del ‘reality’ i ara la seua continuïtat es troba en mans de l’audiència. Un contratemps que arriba just en la recta final del concurs i contra dos rivals molt forts: Tom Brusse i Alejandro Albalá.

Una situació que ha posat especialment nerviosa a l’andalusa quan ha hagut de pronunciar el seu al·legat per a demanar a l’audiència el vot a favor seu.

El moment dels al·legats és una cosa quasi rutinària tant per al francés com per a l’exmarit d’Isa Pantoja, els qui s’han salvat en molt poques ocasions d’estar en primera línia de batalla. No obstant això, el de l’empresària és un cas molt diferent.

I és que, fins hui Moreno només havia estat nominada en una ocasió i va anar durant la primera nominació del concurs, bandejant a Lola Mencía.

«Em fa vergonya perquè no sé parlar davant la cambra perquè soc molt tallada i em dona fins a pànic», confessava l’andalusa visiblement cohibida per tot el que estava succeint. No obstant això, traient forces de flaquesa, continuava el seu discurs amb convicció.

«Vull donar les gràcies a tota l’audiència perquè estic feliç i tinc molta força he tornat a la meua infantesa. He entrat una mica malament i era una cosa que em feia molta falta», es declarava davant l’audiència a la vora de les llàgrimes i fent al·lusió indirectament a la complicada situació que viu la seua família després de l’emissió de la controvèrsia docu sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. Al mateix temps que demanava una última espenta per a arribar a complir el seu somni d’arribar a la meta. «Només demane arribar almenys als finalistes».

Però les seues paraules de defensa no han acabat ací, ja que després d’acabar de dirigir-se a l’audiència, Olga ha volgut llançar un missatge d’agraïment molt especial. «Gràcies als alts càrrecs. Ells ja saben perquè». Unes paraules ambigües i que posen de nou a l’empresària en el punt de mira, ja que no sé pot saber si es deu a un simple agraïment per permetre la visita de la seua germana Rosita o per altres assumptes personals.

 

 

Podria tractar-se d’un agraïment més a l’equip que conforma el concurs gravat a Hondures, però l’esment específic dels alts càrrecs van alçar polseguera en un concurs en el qual no pocs havien assenyalat el favoritisme amb ella o amb Rocío Flores des del principi, encara que també va haver-hi els qui van fer una lectura més innocent de la frase, defensant que Moreno agraïa el suport de l’organització per a sumar-se al concurs.

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.