El curiós al·legat d’Olga Moreno: Gràcies als alts càrrecs

 

Olga Moreno es troba en la corda fluixa en trobar-se nominada. La dona d’Antonio David Flores no havia de veure’s les cares amb l’expulsió des de la primera setmana del ‘reality’ i ara la seua continuïtat es troba en mans de l’audiència. Un contratemps que arriba just en la recta final del concurs i contra dos rivals molt forts: Tom Brusse i Alejandro Albalá.

Una situació que ha posat especialment nerviosa a l’andalusa quan ha hagut de pronunciar el seu al·legat per a demanar a l’audiència el vot a favor seu.

El moment dels al·legats és una cosa quasi rutinària tant per al francés com per a l’exmarit d’Isa Pantoja, els qui s’han salvat en molt poques ocasions d’estar en primera línia de batalla. No obstant això, el de l’empresària és un cas molt diferent.

I és que, fins hui Moreno només havia estat nominada en una ocasió i va anar durant la primera nominació del concurs, bandejant a Lola Mencía.

“Em fa vergonya perquè no sé parlar davant la cambra perquè soc molt tallada i em dona fins a pànic”, confessava l’andalusa visiblement cohibida per tot el que estava succeint. No obstant això, traient forces de flaquesa, continuava el seu discurs amb convicció.

“Vull donar les gràcies a tota l’audiència perquè estic feliç i tinc molta força he tornat a la meua infantesa. He entrat una mica malament i era una cosa que em feia molta falta”, es declarava davant l’audiència a la vora de les llàgrimes i fent al·lusió indirectament a la complicada situació que viu la seua família després de l’emissió de la controvèrsia docu sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. Al mateix temps que demanava una última espenta per a arribar a complir el seu somni d’arribar a la meta. “Només demane arribar almenys als finalistes”.

Però les seues paraules de defensa no han acabat ací, ja que després d’acabar de dirigir-se a l’audiència, Olga ha volgut llançar un missatge d’agraïment molt especial. “Gràcies als alts càrrecs. Ells ja saben perquè”. Unes paraules ambigües i que posen de nou a l’empresària en el punt de mira, ja que no sé pot saber si es deu a un simple agraïment per permetre la visita de la seua germana Rosita o per altres assumptes personals.

 

 

Podria tractar-se d’un agraïment més a l’equip que conforma el concurs gravat a Hondures, però l’esment específic dels alts càrrecs van alçar polseguera en un concurs en el qual no pocs havien assenyalat el favoritisme amb ella o amb Rocío Flores des del principi, encara que també va haver-hi els qui van fer una lectura més innocent de la frase, defensant que Moreno agraïa el suport de l’organització per a sumar-se al concurs.

Últimes notícies

Moleiro somia amb el Mundial i reivindica la seua plaça per rendiment i no per lesions

Alberto Moleiro confia a guanyar-se un lloc en la llista definitiva d'Espanya per al Mundial pel seu bon any al Vila-real i no per la lesió d'altres jugadors, i afronta amb ambició el tancament de la temporada davant l'Atlètic i el comiat de Marcelino.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb fins a nou possibles comiats

El València tanca la temporada a Mestalla davant el Barcelona en un dol directe per la Lliga Conferència marcat pel final de contracte o cessió de fins a nou futbolistes.

El València Basket perseguix una Eurolliga històrica en la seua primera Final a Quatre

El València Basket disputa este divendres la seua primera Final a Quatre de l'Eurolliga, un format en el qual només dos debutants van aconseguir proclamar-se campions fa mes de dos decadas.

El professorat manté la pressió davant Educació en una jornada clau per a la vaga indefinida

El professorat torna a concentrar-se davant la Conselleria d'Educació en l'octau dia de vaga indefinida, mentres els sindicats valoren l'última oferta de l'administració amb una pujada salarial progressiva i canvis en plantilles i valencià.

Quasi 40 directors d’instituts de Castelló donen suport a la vaga indefinida i advertixen de possibles dimissions

Quasi quaranta directors i directores d'instituts públics de Castelló recolzen la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana i avisen que podrien dimitir si l'administració no desbloqueja la situació en els centres.

Detinguts a Dolores i Rojales amb quasi 30 quilos de cocaïna, armes i cotxes amb caletas

La Policia Nacional ha detingut a Dolores i Rojales a dos hòmens acusats de distribuir cocaïna i ha intervingut quasi 30 quilos de droga, armes, diners en efectiu i vehicles amb caletas.

L’excap d’informatius d’À Punt defén que la ràdio va salvar vides durant la dana

L'excap d'informatius d'À Punt sosté davant el jutge que moltes persones van ser rescatades gràcies a les seues anomenades a la ràdio pública i critica la falta de compareixences oficials durant la dana.

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.