10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

El curiós al·legat d’Olga Moreno: Gràcies als alts càrrecs

 

Olga Moreno es troba en la corda fluixa en trobar-se nominada. La dona d’Antonio David Flores no havia de veure’s les cares amb l’expulsió des de la primera setmana del ‘reality’ i ara la seua continuïtat es troba en mans de l’audiència. Un contratemps que arriba just en la recta final del concurs i contra dos rivals molt forts: Tom Brusse i Alejandro Albalá.

Una situació que ha posat especialment nerviosa a l’andalusa quan ha hagut de pronunciar el seu al·legat per a demanar a l’audiència el vot a favor seu.

El moment dels al·legats és una cosa quasi rutinària tant per al francés com per a l’exmarit d’Isa Pantoja, els qui s’han salvat en molt poques ocasions d’estar en primera línia de batalla. No obstant això, el de l’empresària és un cas molt diferent.

I és que, fins hui Moreno només havia estat nominada en una ocasió i va anar durant la primera nominació del concurs, bandejant a Lola Mencía.

“Em fa vergonya perquè no sé parlar davant la cambra perquè soc molt tallada i em dona fins a pànic”, confessava l’andalusa visiblement cohibida per tot el que estava succeint. No obstant això, traient forces de flaquesa, continuava el seu discurs amb convicció.

“Vull donar les gràcies a tota l’audiència perquè estic feliç i tinc molta força he tornat a la meua infantesa. He entrat una mica malament i era una cosa que em feia molta falta”, es declarava davant l’audiència a la vora de les llàgrimes i fent al·lusió indirectament a la complicada situació que viu la seua família després de l’emissió de la controvèrsia docu sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. Al mateix temps que demanava una última espenta per a arribar a complir el seu somni d’arribar a la meta. “Només demane arribar almenys als finalistes”.

Però les seues paraules de defensa no han acabat ací, ja que després d’acabar de dirigir-se a l’audiència, Olga ha volgut llançar un missatge d’agraïment molt especial. “Gràcies als alts càrrecs. Ells ja saben perquè”. Unes paraules ambigües i que posen de nou a l’empresària en el punt de mira, ja que no sé pot saber si es deu a un simple agraïment per permetre la visita de la seua germana Rosita o per altres assumptes personals.

 

 

Podria tractar-se d’un agraïment més a l’equip que conforma el concurs gravat a Hondures, però l’esment específic dels alts càrrecs van alçar polseguera en un concurs en el qual no pocs havien assenyalat el favoritisme amb ella o amb Rocío Flores des del principi, encara que també va haver-hi els qui van fer una lectura més innocent de la frase, defensant que Moreno agraïa el suport de l’organització per a sumar-se al concurs.

Últimes notícies

L’ex secretari de Presidència nega que informara a Mazón sobre un confinament per la DANA

L'ex secretari de Presidència ha negat que informara a Carlos Mazón sobre la consulta de Salomé Pradas per a confinar la província durant la DANA. L'Advocacia va veure encaix legal, però no va haver-hi sol·licitud formal d'informe.

El PP demana en Les Corts declarar zona catastròfica els municipis danyats per la borrasca Harry

El PP ha presentat en Les Corts una proposició no de llei perquè el Govern declare zona catastròfica als municipis afectats per la borrasca Harry. La iniciativa inclou ajudes, obres de protecció i la paralització de partions de costes.

Detingut un home per tràfic de drogues en un local d’oci nocturn de Vinaròs

Un operatiu conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local en la matinada del 19 de gener va acabar amb la detenció d'un home de 42 anys en un bar de copes. Li van intervindre 14,5 grams de cocaïna, diners fraccionats i deu bitllets falsos de 50 euros.

Més de 30.000 visitants han passat per l’expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR

Més de 30.000 professionals i institucionals han passat per l'expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR. L'estratègia ha combinat agenda, tecnologia i gastronomia per a guanyar visibilitat i negoci.

La Generalitat intensifica les negociacions per a obrir vols directes als Estats Units i mira a la Xina i el Japó

La Generalitat ha intensificat contactes amb aerolínies per a obrir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana als Estats Units i avançar a Àsia. A més, urgix més capacitat en els aeroports amb una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises

Adif manté nou punts amb limitacions de velocitat en la línia Madrid-València

Adif manté quatre trams a 160 km/h i cinc a 200 km/h en la línia Madrid-València. A Madrid-Barcelona només queden sis punts a 230 km/h després de les revisions.

Els britànics compensen l’alentiment del turista nacional en la Costa Blanca

La Costa Blanca arriba a Fitur decidida a consolidar el seu lideratge entre els britànics i a esmorteir la menor demanda i gasto del mercat nacional, amb focus en sostenibilitat i connectivitat.

Acaba l’avís costaner a Alacant, però seguix l’alerta groga per vent

Emergències ha alçat l'alerta groga per fenòmens costaners en la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent a Castelló, València i Alacant.