El curiós al·legat d’Olga Moreno: Gràcies als alts càrrecs

 

Olga Moreno es troba en la corda fluixa en trobar-se nominada. La dona d’Antonio David Flores no havia de veure’s les cares amb l’expulsió des de la primera setmana del ‘reality’ i ara la seua continuïtat es troba en mans de l’audiència. Un contratemps que arriba just en la recta final del concurs i contra dos rivals molt forts: Tom Brusse i Alejandro Albalá.

Una situació que ha posat especialment nerviosa a l’andalusa quan ha hagut de pronunciar el seu al·legat per a demanar a l’audiència el vot a favor seu.

El moment dels al·legats és una cosa quasi rutinària tant per al francés com per a l’exmarit d’Isa Pantoja, els qui s’han salvat en molt poques ocasions d’estar en primera línia de batalla. No obstant això, el de l’empresària és un cas molt diferent.

I és que, fins hui Moreno només havia estat nominada en una ocasió i va anar durant la primera nominació del concurs, bandejant a Lola Mencía.

“Em fa vergonya perquè no sé parlar davant la cambra perquè soc molt tallada i em dona fins a pànic”, confessava l’andalusa visiblement cohibida per tot el que estava succeint. No obstant això, traient forces de flaquesa, continuava el seu discurs amb convicció.

“Vull donar les gràcies a tota l’audiència perquè estic feliç i tinc molta força he tornat a la meua infantesa. He entrat una mica malament i era una cosa que em feia molta falta”, es declarava davant l’audiència a la vora de les llàgrimes i fent al·lusió indirectament a la complicada situació que viu la seua família després de l’emissió de la controvèrsia docu sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. Al mateix temps que demanava una última espenta per a arribar a complir el seu somni d’arribar a la meta. “Només demane arribar almenys als finalistes”.

Però les seues paraules de defensa no han acabat ací, ja que després d’acabar de dirigir-se a l’audiència, Olga ha volgut llançar un missatge d’agraïment molt especial. “Gràcies als alts càrrecs. Ells ja saben perquè”. Unes paraules ambigües i que posen de nou a l’empresària en el punt de mira, ja que no sé pot saber si es deu a un simple agraïment per permetre la visita de la seua germana Rosita o per altres assumptes personals.

 

 

Podria tractar-se d’un agraïment més a l’equip que conforma el concurs gravat a Hondures, però l’esment específic dels alts càrrecs van alçar polseguera en un concurs en el qual no pocs havien assenyalat el favoritisme amb ella o amb Rocío Flores des del principi, encara que també va haver-hi els qui van fer una lectura més innocent de la frase, defensant que Moreno agraïa el suport de l’organització per a sumar-se al concurs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.