El curiós al·legat d’Olga Moreno: Gràcies als alts càrrecs

 

Olga Moreno es troba en la corda fluixa en trobar-se nominada. La dona d’Antonio David Flores no havia de veure’s les cares amb l’expulsió des de la primera setmana del ‘reality’ i ara la seua continuïtat es troba en mans de l’audiència. Un contratemps que arriba just en la recta final del concurs i contra dos rivals molt forts: Tom Brusse i Alejandro Albalá.

Una situació que ha posat especialment nerviosa a l’andalusa quan ha hagut de pronunciar el seu al·legat per a demanar a l’audiència el vot a favor seu.

El moment dels al·legats és una cosa quasi rutinària tant per al francés com per a l’exmarit d’Isa Pantoja, els qui s’han salvat en molt poques ocasions d’estar en primera línia de batalla. No obstant això, el de l’empresària és un cas molt diferent.

I és que, fins hui Moreno només havia estat nominada en una ocasió i va anar durant la primera nominació del concurs, bandejant a Lola Mencía.

“Em fa vergonya perquè no sé parlar davant la cambra perquè soc molt tallada i em dona fins a pànic”, confessava l’andalusa visiblement cohibida per tot el que estava succeint. No obstant això, traient forces de flaquesa, continuava el seu discurs amb convicció.

“Vull donar les gràcies a tota l’audiència perquè estic feliç i tinc molta força he tornat a la meua infantesa. He entrat una mica malament i era una cosa que em feia molta falta”, es declarava davant l’audiència a la vora de les llàgrimes i fent al·lusió indirectament a la complicada situació que viu la seua família després de l’emissió de la controvèrsia docu sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. Al mateix temps que demanava una última espenta per a arribar a complir el seu somni d’arribar a la meta. “Només demane arribar almenys als finalistes”.

Però les seues paraules de defensa no han acabat ací, ja que després d’acabar de dirigir-se a l’audiència, Olga ha volgut llançar un missatge d’agraïment molt especial. “Gràcies als alts càrrecs. Ells ja saben perquè”. Unes paraules ambigües i que posen de nou a l’empresària en el punt de mira, ja que no sé pot saber si es deu a un simple agraïment per permetre la visita de la seua germana Rosita o per altres assumptes personals.

 

 

Podria tractar-se d’un agraïment més a l’equip que conforma el concurs gravat a Hondures, però l’esment específic dels alts càrrecs van alçar polseguera en un concurs en el qual no pocs havien assenyalat el favoritisme amb ella o amb Rocío Flores des del principi, encara que també va haver-hi els qui van fer una lectura més innocent de la frase, defensant que Moreno agraïa el suport de l’organització per a sumar-se al concurs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.

L’Elx arriba al dol davant l’Atlètic amb l’últim precedent a favor en el Martínez Valero

L'Elx afronta la visita de l'Atlètic de Madrid amb el precedent favorable de la seua victòria en la temporada 2022-23, que va trencar la ratxa blanc-i-vermella en el Martínez Valero i va equilibrar el balanç històric en Primera Divisió.

El València Basket vol prolongar a Girona la seua ratxa per a blindar la segona plaça

El València Basket visita la pista del Bàsquet Girona a la recerca de la seua quinta victòria consecutiva en la Lliga Endesa, clau per a mantindre la segona plaça davant la pressió de UCAM Murcia i Baskonia.

El València s’embossa a Son Moix: només dos triomfs en les seues últimes deu visites de lliga

El València afrontarà la seua pròxima visita a Son Moix amb un pobre balanç recent: només dos victòries en els seus últims deu partits de Lliga en el camp del Mallorca, amb sis derrotes i dos empats.

Matt Costello avisa de la dificultat de visitar al Girona en la Lliga Endesa

Matt Costello advertix que jugar en la pista del Bàsquet Girona és sempre molt difícil i subratlla el gran moment del conjunt català abans del dol davant València Basket.