Com poden ser tan falsos!: la reacció de Dakota en veure el documental de Rocío Carrasco

Dakota es va donar a conéixer per la seua participació en el programa ‘Hermano Mayor’, i ser molt conflictiva, després va participar en ‘Supervivientes’, on també va generar molta polèmica i ara ha entrat e viure a la casa de ‘Solos’.

Dakota i Dani Santos van veure anit en ‘Solos’ l’últim capítol del documental de Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. Els dos inquilins del piset ho van viure intensament, però va ser l’ex de ‘Supervivientes’ la que més va patir. La vam veure indignar-se, plorar i aplaudir.

Va haver-hi diversos moments del programa en els quals a Dakota se li van saltar les llàgrimes. Un d’ells va ser quan Rocío Carrasco va intervindre en directe per a donar les gràcies a tot l’equip i per a dir que mai ha estat sola, però que ara ho està menys perquè sent el suport de tots els que l’han escoltada. En eixe moment Dakota va començar a plorar, molt emocionada per les paraules de la filla de Rocío Jurado, que també estava contenint les llàgrimes.

Dakota, indignada amb Rocío Flores

 

Si va haver-hi una part que va indignar a Dakota va ser quan Rocío Carrasco va reaccionar als emotius missatges que la seua filla li havia manat des de ‘Supervivientes’. Rocío Flores va felicitar l’aniversari a la seua mare entre llàgrimes i va assegurar voler un acostament amb ella. Però Rocío Carrasco va reaccionar amb fredor, afirmant que en totes aqueixes paraules i en eixos plors no hi havia “gens de veritat”. Per part seua, Dakota li va cridar a la tele: “Però com poden ser tan falsos!”, en referència a Rocío Flores i al seu pare, Antonio David.

Dani Santos també es va posar del costat de Rocío Carrasco. L’ex de ‘Gran Hermano’ va exclamar en veure el seu testimoniatge que es creia totalment a la filla de Rocío Jurado.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.