12.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Com poden ser tan falsos!: la reacció de Dakota en veure el documental de Rocío Carrasco

Dakota es va donar a conéixer per la seua participació en el programa ‘Hermano Mayor’, i ser molt conflictiva, després va participar en ‘Supervivientes’, on també va generar molta polèmica i ara ha entrat e viure a la casa de ‘Solos’.

Dakota i Dani Santos van veure anit en ‘Solos’ l’últim capítol del documental de Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. Els dos inquilins del piset ho van viure intensament, però va ser l’ex de ‘Supervivientes’ la que més va patir. La vam veure indignar-se, plorar i aplaudir.

Va haver-hi diversos moments del programa en els quals a Dakota se li van saltar les llàgrimes. Un d’ells va ser quan Rocío Carrasco va intervindre en directe per a donar les gràcies a tot l’equip i per a dir que mai ha estat sola, però que ara ho està menys perquè sent el suport de tots els que l’han escoltada. En eixe moment Dakota va començar a plorar, molt emocionada per les paraules de la filla de Rocío Jurado, que també estava contenint les llàgrimes.

Dakota, indignada amb Rocío Flores

 

Si va haver-hi una part que va indignar a Dakota va ser quan Rocío Carrasco va reaccionar als emotius missatges que la seua filla li havia manat des de ‘Supervivientes’. Rocío Flores va felicitar l’aniversari a la seua mare entre llàgrimes i va assegurar voler un acostament amb ella. Però Rocío Carrasco va reaccionar amb fredor, afirmant que en totes aqueixes paraules i en eixos plors no hi havia “gens de veritat”. Per part seua, Dakota li va cridar a la tele: “Però com poden ser tan falsos!”, en referència a Rocío Flores i al seu pare, Antonio David.

Dani Santos també es va posar del costat de Rocío Carrasco. L’ex de ‘Gran Hermano’ va exclamar en veure el seu testimoniatge que es creia totalment a la filla de Rocío Jurado.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.

Juan Roig crida a anar per la Lliga després de la derrota en semifinals davant el Reial Madrid

El màxim accionista del València Basket va traslladar un missatge d'ànim després de l'ajustada caiguda en la Copa del Rei i va fixar com a meta immediata la Lliga Endesa.

Pedro Martínez: derrota cruel i orgull malgrat la caiguda del València Basket davant el Reial Madrid

El tècnic va lamentar una derrota especialment dolorosa en semifinals després d'anar cinc a dalt mancant poc més de mig minut i va reivindicar al seu equip.

106-108: Hezonja decidix amb dos triples i fica al Reial Madrid en la final

El croat va firmar 25 punts i va rematar amb dos triples en l'últim minut un dol que el València havia encarrilat amb el xou final de Jean Montero. El Reial Madrid va remuntar 17.

106-108. Hezonja apaga el xou de Montero i fica al Reial Madrid en la final

Dos triples de Mario Hezonja en l'últim minut van voltejar un partit que Jean Montero havia incendiat amb 19 punts en l'últim quart. El Reial Madrid, que va arribar a anar 17 a baix, disputarà la final en el Roig Arena.