Com poden ser tan falsos!: la reacció de Dakota en veure el documental de Rocío Carrasco

Dakota es va donar a conéixer per la seua participació en el programa ‘Hermano Mayor’, i ser molt conflictiva, després va participar en ‘Supervivientes’, on també va generar molta polèmica i ara ha entrat e viure a la casa de ‘Solos’.

Dakota i Dani Santos van veure anit en ‘Solos’ l’últim capítol del documental de Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. Els dos inquilins del piset ho van viure intensament, però va ser l’ex de ‘Supervivientes’ la que més va patir. La vam veure indignar-se, plorar i aplaudir.

Va haver-hi diversos moments del programa en els quals a Dakota se li van saltar les llàgrimes. Un d’ells va ser quan Rocío Carrasco va intervindre en directe per a donar les gràcies a tot l’equip i per a dir que mai ha estat sola, però que ara ho està menys perquè sent el suport de tots els que l’han escoltada. En eixe moment Dakota va començar a plorar, molt emocionada per les paraules de la filla de Rocío Jurado, que també estava contenint les llàgrimes.

Dakota, indignada amb Rocío Flores

 

Si va haver-hi una part que va indignar a Dakota va ser quan Rocío Carrasco va reaccionar als emotius missatges que la seua filla li havia manat des de ‘Supervivientes’. Rocío Flores va felicitar l’aniversari a la seua mare entre llàgrimes i va assegurar voler un acostament amb ella. Però Rocío Carrasco va reaccionar amb fredor, afirmant que en totes aqueixes paraules i en eixos plors no hi havia “gens de veritat”. Per part seua, Dakota li va cridar a la tele: “Però com poden ser tan falsos!”, en referència a Rocío Flores i al seu pare, Antonio David.

Dani Santos també es va posar del costat de Rocío Carrasco. L’ex de ‘Gran Hermano’ va exclamar en veure el seu testimoniatge que es creia totalment a la filla de Rocío Jurado.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut pel robatori de 112 bucs valorats en 10.000 euros a València

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per sostraure 112 bucs en diversos municipis de València, valorades en uns 10.000 euros. Es van recuperar 67 després de trobar una explotació clandestina a Picassent

Potries aspira a Capital Europea de la Cultura 2031 amb un model rural i participatiu

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 i la defendrà l'11 de març davant el Ministeri. Amb fort suport institucional, situa la cultura en el centre del seu desenrotllament.

Mor un motorista atropellat per diversos vehicles en l’A-70 d’Alacant

Un home de 35 anys ha mort en l'A-70 d'Alacant després de caure de la moto i ser atropellat per diversos vehicles entre els km 19 i 20. Els sanitaris només han pogut confirmar el decés.

María José San Román obri La Barra del Gurmet a l’Esplanada amb concepte de barra

La xef inaugura La Barra del Gurmet a l'Esplanada d'Espanya amb un format de barra, disseny inspirat en el mosaic del passeig i servicis de desdejuni, cocteleria, menjars i sopars.

Ruixats localment forts i tempesta en el litoral de Castelló i puja la cota de neu a 1.600 m

Cel nuvolós este diumenge amb precipitacions irregulars i tempestes de matinada en el litoral de Castelló. La cota de neu ascendix de 1.200-1.400 m a 1.600 m.

Detinguts huit membres d’una xarxa que robava i extorquia a empresaris asiàtics i planejava un segrest a València

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat una xarxa assentada a Madrid que atacava a empresaris d'Àsia oriental. Se'ls atribuïx un robatori amb violència a Cantàbria i la planificació d'un segrest a València.

Morant ha defés que la violència de gènere afecta a les dones per ser-ho i la ciència ho avala

Diana Morant ha sostingut que la violència de gènere afecta a les dones per ser-ho i que la ciència ho recolza. En el 8M ha demanat mantindre la mobilització per la igualtat i combatre el negacionismo, recordant tres assassinats a la província de Castelló.

Pérez Llorca advoca per la igualtat més enllà de pancartes en la Romeria dels Canyes

El president ha cridat a treballar per la igualtat més enllà d'eslògans en la Romeria dels Canyes i ha reivindicat la cooperació entre institucions.