Com poden ser tan falsos!: la reacció de Dakota en veure el documental de Rocío Carrasco

Dakota es va donar a conéixer per la seua participació en el programa ‘Hermano Mayor’, i ser molt conflictiva, després va participar en ‘Supervivientes’, on també va generar molta polèmica i ara ha entrat e viure a la casa de ‘Solos’.

Dakota i Dani Santos van veure anit en ‘Solos’ l’últim capítol del documental de Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. Els dos inquilins del piset ho van viure intensament, però va ser l’ex de ‘Supervivientes’ la que més va patir. La vam veure indignar-se, plorar i aplaudir.

Va haver-hi diversos moments del programa en els quals a Dakota se li van saltar les llàgrimes. Un d’ells va ser quan Rocío Carrasco va intervindre en directe per a donar les gràcies a tot l’equip i per a dir que mai ha estat sola, però que ara ho està menys perquè sent el suport de tots els que l’han escoltada. En eixe moment Dakota va començar a plorar, molt emocionada per les paraules de la filla de Rocío Jurado, que també estava contenint les llàgrimes.

Dakota, indignada amb Rocío Flores

 

Si va haver-hi una part que va indignar a Dakota va ser quan Rocío Carrasco va reaccionar als emotius missatges que la seua filla li havia manat des de ‘Supervivientes’. Rocío Flores va felicitar l’aniversari a la seua mare entre llàgrimes i va assegurar voler un acostament amb ella. Però Rocío Carrasco va reaccionar amb fredor, afirmant que en totes aqueixes paraules i en eixos plors no hi havia “gens de veritat”. Per part seua, Dakota li va cridar a la tele: “Però com poden ser tan falsos!”, en referència a Rocío Flores i al seu pare, Antonio David.

Dani Santos també es va posar del costat de Rocío Carrasco. L’ex de ‘Gran Hermano’ va exclamar en veure el seu testimoniatge que es creia totalment a la filla de Rocío Jurado.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.