12.9 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Com poden ser tan falsos!: la reacció de Dakota en veure el documental de Rocío Carrasco

Dakota es va donar a conéixer per la seua participació en el programa ‘Hermano Mayor’, i ser molt conflictiva, després va participar en ‘Supervivientes’, on també va generar molta polèmica i ara ha entrat e viure a la casa de ‘Solos’.

Dakota i Dani Santos van veure anit en ‘Solos’ l’últim capítol del documental de Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. Els dos inquilins del piset ho van viure intensament, però va ser l’ex de ‘Supervivientes’ la que més va patir. La vam veure indignar-se, plorar i aplaudir.

Va haver-hi diversos moments del programa en els quals a Dakota se li van saltar les llàgrimes. Un d’ells va ser quan Rocío Carrasco va intervindre en directe per a donar les gràcies a tot l’equip i per a dir que mai ha estat sola, però que ara ho està menys perquè sent el suport de tots els que l’han escoltada. En eixe moment Dakota va començar a plorar, molt emocionada per les paraules de la filla de Rocío Jurado, que també estava contenint les llàgrimes.

Dakota, indignada amb Rocío Flores

 

Si va haver-hi una part que va indignar a Dakota va ser quan Rocío Carrasco va reaccionar als emotius missatges que la seua filla li havia manat des de ‘Supervivientes’. Rocío Flores va felicitar l’aniversari a la seua mare entre llàgrimes i va assegurar voler un acostament amb ella. Però Rocío Carrasco va reaccionar amb fredor, afirmant que en totes aqueixes paraules i en eixos plors no hi havia “gens de veritat”. Per part seua, Dakota li va cridar a la tele: “Però com poden ser tan falsos!”, en referència a Rocío Flores i al seu pare, Antonio David.

Dani Santos també es va posar del costat de Rocío Carrasco. L’ex de ‘Gran Hermano’ va exclamar en veure el seu testimoniatge que es creia totalment a la filla de Rocío Jurado.

Últimes notícies

El vent s’intensifica este dissabte en la Comunitat Valenciana i amainarà el diumenge

El cap de setmana deixarà ratxes fortes i molt fortes, amb probables huracanades a Castelló el dissabte. El diumenge el vent tendirà a remetre i pujaran les màximes.

Suspesa la Línia 1 entre Alberic i Castelló pel trencament d’una catenària

El trencament d'una catenària manté tallat des d'anit el servici entre Alberic i Castelló en la Línia 1. Metrovalencia oferix autobusos entre els dos punts.

Mor un treballador durant el muntatge de les llums d’una falla a Burjassot

Un operari ha mort mentres col·locava la il·luminació de la falla María Ros-Sant Tomàs a Burjassot. La comissió fallera va comunicar el succés i va expressar el seu condol.

Miranda! i Rosalinda Galán lideren el passe a la final del Benidorm Fest 2026

La segona semifinal ha confirmat a Rosalinda Galán com a candidata amb 'Mataora' i ha segellat la passada de Miranda! i bailamamá, Dani J, Maig, The Quinquis i Asha, que es mesuraran als classificats de la primera ronda.

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.