Gema López i Jorge Javier Vázquez tenen un fort enganxó en ‘Sálvame’

Jorge Javier Vázquez i Gema López

El presentador va ser prou dur amb la col·laboradora Gema López | València Diari

 

La calor i la falta de vacacions pareix que està afectant als col·laboradors de ‘Sálvame’. Concretament, al presentador Jorge Javier Vázquez i a la periodista Gema López, que han protagonitzat una discussió que va provocar l’eixida d’ella del plató.

 

Tot va començar quan es parlava sobre la també col·laboradora Chelo García-Cortés que, actualment, és una de les concursants de ‘Supervivientes’ i que, des de fa ja algunes setmanes, viu aïllada dels seus companys després que l’expulsaren i l’audiència decidira que continuara en el programa en solitari en el barco encallat.

 

La queixa de Chelo García-Cortés

Fa alguns dies que alguns concursants van rebent les visites dels seus familiars i, per eixe motiu, Chelo va esclafir queixant-se que ella encara no havia rebut la visita de la seua dona, Marta.

 

«Jo vullc que vinga la meua família. Vullc igualtat, que se’m tracte com als altres i, si no, que m’envien cap a casa. Jo puc aguantar ací el que façai falta, ‘carros i carretes’, puc deixar de menjar, però em fot que no vinga Marta a vore’m. Porte no sé quantes setmanes demanant escoltar la veu de Marta, però jo vullc que vinga Marta», lamentava Chelo.

 

Davant d’eixa confessió, la discussió va arribar al plató de Telecinco en tindre Jorge Javier i López una opinió diferent respecte de la queixa de Chelo. En eixe sentit, Jorge Javier va respondre al vídeo diguent que: «A mi no m’agrada esta Chelo. Eixes exigències, coneix el que és un programa de televisió, eixe punt que té de supèrbia i comparar-se amb altres… No tots són iguals».

 

Per la seua banda, López va respondre: «Jo no estic d’acord. Se suposa que tots van pel mateix premi i jo estic allí passant la mateixa fam».

 

Gema López a 'Sálvame'

Gema López va decidir abandonar el plató de Telecinco | Telecinco

 

La resposta del presentador contra Gema

Va ser en eixe moment que el presentador va explicar la seua negativa i li va recriminar a López: «Em pareix per a pegar-me colps al cap. És un espai de televisió. Jo, com a director del programa, decidiré qui va», referint-se a l’illa d’Hondures.

 

En eixe punt López li va respondre que: «I jo, com a concursant, tindré el dret a queixar-me, no?». Finalment, Jorge Javier, ben enfadat, va continuar: «No, senyora, jo em negue a què em digues això. Com a companya et respecte però, ara mateix, no te’n tinc cap».

 

Una visiblement afectada López, no va dubtar. I, davant de les paraules de Jorge Javier, es va alçar de la cadira i va procedir a abandonar, indignada, el plató de televisió. «Si no em tens respecte, m’alce, me’n vaig i finalitze el programa. Gràcies». En comptes d’intentar calmar els ànims, el presentador es va despedir d’ella diguent-li: «Sí, amb eixa classe d’arguments, te’n pots anar. Evidentment, sense cap classe de problema. És que em pareix que és no entendre res».

 

Imatge del plató de 'Sálvame'

La discussió va començar després de vore un vídeo de Chelo | Telecinco

 

 

També et poden interessar…

 

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.