Gema López i Jorge Javier Vázquez tenen un fort enganxó en ‘Sálvame’

Jorge Javier Vázquez i Gema López

El presentador va ser prou dur amb la col·laboradora Gema López | València Diari

 

La calor i la falta de vacacions pareix que està afectant als col·laboradors de ‘Sálvame’. Concretament, al presentador Jorge Javier Vázquez i a la periodista Gema López, que han protagonitzat una discussió que va provocar l’eixida d’ella del plató.

 

Tot va començar quan es parlava sobre la també col·laboradora Chelo García-Cortés que, actualment, és una de les concursants de ‘Supervivientes’ i que, des de fa ja algunes setmanes, viu aïllada dels seus companys després que l’expulsaren i l’audiència decidira que continuara en el programa en solitari en el barco encallat.

 

La queixa de Chelo García-Cortés

Fa alguns dies que alguns concursants van rebent les visites dels seus familiars i, per eixe motiu, Chelo va esclafir queixant-se que ella encara no havia rebut la visita de la seua dona, Marta.

 

«Jo vullc que vinga la meua família. Vullc igualtat, que se’m tracte com als altres i, si no, que m’envien cap a casa. Jo puc aguantar ací el que façai falta, ‘carros i carretes’, puc deixar de menjar, però em fot que no vinga Marta a vore’m. Porte no sé quantes setmanes demanant escoltar la veu de Marta, però jo vullc que vinga Marta», lamentava Chelo.

 

Davant d’eixa confessió, la discussió va arribar al plató de Telecinco en tindre Jorge Javier i López una opinió diferent respecte de la queixa de Chelo. En eixe sentit, Jorge Javier va respondre al vídeo diguent que: «A mi no m’agrada esta Chelo. Eixes exigències, coneix el que és un programa de televisió, eixe punt que té de supèrbia i comparar-se amb altres… No tots són iguals».

 

Per la seua banda, López va respondre: «Jo no estic d’acord. Se suposa que tots van pel mateix premi i jo estic allí passant la mateixa fam».

 

Gema López a 'Sálvame'

Gema López va decidir abandonar el plató de Telecinco | Telecinco

 

La resposta del presentador contra Gema

Va ser en eixe moment que el presentador va explicar la seua negativa i li va recriminar a López: «Em pareix per a pegar-me colps al cap. És un espai de televisió. Jo, com a director del programa, decidiré qui va», referint-se a l’illa d’Hondures.

 

En eixe punt López li va respondre que: «I jo, com a concursant, tindré el dret a queixar-me, no?». Finalment, Jorge Javier, ben enfadat, va continuar: «No, senyora, jo em negue a què em digues això. Com a companya et respecte però, ara mateix, no te’n tinc cap».

 

Una visiblement afectada López, no va dubtar. I, davant de les paraules de Jorge Javier, es va alçar de la cadira i va procedir a abandonar, indignada, el plató de televisió. «Si no em tens respecte, m’alce, me’n vaig i finalitze el programa. Gràcies». En comptes d’intentar calmar els ànims, el presentador es va despedir d’ella diguent-li: «Sí, amb eixa classe d’arguments, te’n pots anar. Evidentment, sense cap classe de problema. És que em pareix que és no entendre res».

 

Imatge del plató de 'Sálvame'

La discussió va començar després de vore un vídeo de Chelo | Telecinco

 

 

També et poden interessar…

 

Últimes notícies

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.