11.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Gema López i Jorge Javier Vázquez tenen un fort enganxó en ‘Sálvame’

Jorge Javier Vázquez i Gema López

El presentador va ser prou dur amb la col·laboradora Gema López | València Diari

 

La calor i la falta de vacacions pareix que està afectant als col·laboradors de ‘Sálvame’. Concretament, al presentador Jorge Javier Vázquez i a la periodista Gema López, que han protagonitzat una discussió que va provocar l’eixida d’ella del plató.

 

Tot va començar quan es parlava sobre la també col·laboradora Chelo García-Cortés que, actualment, és una de les concursants de ‘Supervivientes’ i que, des de fa ja algunes setmanes, viu aïllada dels seus companys després que l’expulsaren i l’audiència decidira que continuara en el programa en solitari en el barco encallat.

 

La queixa de Chelo García-Cortés

Fa alguns dies que alguns concursants van rebent les visites dels seus familiars i, per eixe motiu, Chelo va esclafir queixant-se que ella encara no havia rebut la visita de la seua dona, Marta.

 

«Jo vullc que vinga la meua família. Vullc igualtat, que se’m tracte com als altres i, si no, que m’envien cap a casa. Jo puc aguantar ací el que façai falta, ‘carros i carretes’, puc deixar de menjar, però em fot que no vinga Marta a vore’m. Porte no sé quantes setmanes demanant escoltar la veu de Marta, però jo vullc que vinga Marta», lamentava Chelo.

 

Davant d’eixa confessió, la discussió va arribar al plató de Telecinco en tindre Jorge Javier i López una opinió diferent respecte de la queixa de Chelo. En eixe sentit, Jorge Javier va respondre al vídeo diguent que: «A mi no m’agrada esta Chelo. Eixes exigències, coneix el que és un programa de televisió, eixe punt que té de supèrbia i comparar-se amb altres… No tots són iguals».

 

Per la seua banda, López va respondre: «Jo no estic d’acord. Se suposa que tots van pel mateix premi i jo estic allí passant la mateixa fam».

 

Gema López a 'Sálvame'

Gema López va decidir abandonar el plató de Telecinco | Telecinco

 

La resposta del presentador contra Gema

Va ser en eixe moment que el presentador va explicar la seua negativa i li va recriminar a López: «Em pareix per a pegar-me colps al cap. És un espai de televisió. Jo, com a director del programa, decidiré qui va», referint-se a l’illa d’Hondures.

 

En eixe punt López li va respondre que: «I jo, com a concursant, tindré el dret a queixar-me, no?». Finalment, Jorge Javier, ben enfadat, va continuar: «No, senyora, jo em negue a què em digues això. Com a companya et respecte però, ara mateix, no te’n tinc cap».

 

Una visiblement afectada López, no va dubtar. I, davant de les paraules de Jorge Javier, es va alçar de la cadira i va procedir a abandonar, indignada, el plató de televisió. «Si no em tens respecte, m’alce, me’n vaig i finalitze el programa. Gràcies». En comptes d’intentar calmar els ànims, el presentador es va despedir d’ella diguent-li: «Sí, amb eixa classe d’arguments, te’n pots anar. Evidentment, sense cap classe de problema. És que em pareix que és no entendre res».

 

Imatge del plató de 'Sálvame'

La discussió va començar després de vore un vídeo de Chelo | Telecinco

 

 

També et poden interessar…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.