27.1 C
València
Divendres, 18 juliol, 2025

Gema López i Jorge Javier Vázquez tenen un fort enganxó en ‘Sálvame’

Jorge Javier Vázquez i Gema López

El presentador va ser prou dur amb la col·laboradora Gema López | València Diari

 

La calor i la falta de vacacions pareix que està afectant als col·laboradors de ‘Sálvame’. Concretament, al presentador Jorge Javier Vázquez i a la periodista Gema López, que han protagonitzat una discussió que va provocar l’eixida d’ella del plató.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Tot va començar quan es parlava sobre la també col·laboradora Chelo García-Cortés que, actualment, és una de les concursants de ‘Supervivientes’ i que, des de fa ja algunes setmanes, viu aïllada dels seus companys després que l’expulsaren i l’audiència decidira que continuara en el programa en solitari en el barco encallat.

 

La queixa de Chelo García-Cortés

Fa alguns dies que alguns concursants van rebent les visites dels seus familiars i, per eixe motiu, Chelo va esclafir queixant-se que ella encara no havia rebut la visita de la seua dona, Marta.

 

«Jo vullc que vinga la meua família. Vullc igualtat, que se’m tracte com als altres i, si no, que m’envien cap a casa. Jo puc aguantar ací el que façai falta, ‘carros i carretes’, puc deixar de menjar, però em fot que no vinga Marta a vore’m. Porte no sé quantes setmanes demanant escoltar la veu de Marta, però jo vullc que vinga Marta», lamentava Chelo.

 

Davant d’eixa confessió, la discussió va arribar al plató de Telecinco en tindre Jorge Javier i López una opinió diferent respecte de la queixa de Chelo. En eixe sentit, Jorge Javier va respondre al vídeo diguent que: «A mi no m’agrada esta Chelo. Eixes exigències, coneix el que és un programa de televisió, eixe punt que té de supèrbia i comparar-se amb altres… No tots són iguals».

 

Per la seua banda, López va respondre: «Jo no estic d’acord. Se suposa que tots van pel mateix premi i jo estic allí passant la mateixa fam».

 

Gema López a 'Sálvame'

Gema López va decidir abandonar el plató de Telecinco | Telecinco

 

La resposta del presentador contra Gema

Va ser en eixe moment que el presentador va explicar la seua negativa i li va recriminar a López: «Em pareix per a pegar-me colps al cap. És un espai de televisió. Jo, com a director del programa, decidiré qui va», referint-se a l’illa d’Hondures.

 

En eixe punt López li va respondre que: «I jo, com a concursant, tindré el dret a queixar-me, no?». Finalment, Jorge Javier, ben enfadat, va continuar: «No, senyora, jo em negue a què em digues això. Com a companya et respecte però, ara mateix, no te’n tinc cap».

 

Una visiblement afectada López, no va dubtar. I, davant de les paraules de Jorge Javier, es va alçar de la cadira i va procedir a abandonar, indignada, el plató de televisió. «Si no em tens respecte, m’alce, me’n vaig i finalitze el programa. Gràcies». En comptes d’intentar calmar els ànims, el presentador es va despedir d’ella diguent-li: «Sí, amb eixa classe d’arguments, te’n pots anar. Evidentment, sense cap classe de problema. És que em pareix que és no entendre res».

 

Imatge del plató de 'Sálvame'

La discussió va començar després de vore un vídeo de Chelo | Telecinco

 

 

També et poden interessar…

 

Últimes notícies

Vicent Mompó nega haver parlat amb Carlos Mazón sobre l’ÉS-Alert durant la DANA del 29 d’octubre

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, declara davant la jutgessa que no va tractar el sistema d'alerta ÉS-Alert amb el president Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre, assenyalant que este missatge va començar a considerar-se rellevant a partir de les 19.00 hores, quan es va alertar sobre el possible col·lapse de la presa de Forata.

Àmplies concentracions a València, Alacant i Castelló contra les retallades del Consell

Entitats socials i sindicats es mobilitzen a València, Alacant i Castelló per a protestar contra les polítiques de retallades del Consell, denunciant afectar drets culturals, socials i servicis públics.

Vicent Mompó assegura que no va parlar amb Carlos Mazón sobre l’ÉS-Alert el dia de la DANA

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, va declarar que el 29 d'octubre no va parlar amb el president Carlos Mazón sobre el sistema d'alerta ÉS-Alert, que per a ell va començar a existir a les 19.00 hores durant la DANA.

Protestes a València, Alacant i Castelló contra les retallades del Consell en servicis públics

Entitats socials i sindicats es manifesten a València, Alacant i Castelló contra les retallades en drets i servicis públics aprovats pel Consell amb suport de l'extrema dreta.

Detingut un conductor després d’atropellar a un pare i els seus dos fills a Xàbia

Un conductor de 50 anys va ser detingut a Xàbia després d'atropellar a un pare i els seus fills de 2 i 5 anys en un pas de zebra, amb ferides de diversa gravetat.

Vicent Mompó assegura davant la jutgessa no haver parlat amb Carlos Mazón sobre ES-Alert el dia de la DANA

Vicent Mompó, president de la Diputació de València, va declarar que no va parlar amb Carlos Mazón sobre el sistema ÉS-Alert fins que es va alertar del possible col·lapse de la presa de Forata el 29 d'octubre, dia de la DANA.

Darius Thompson s’incorpora al València Basket després de la negativa del Baskonia a igualar l’oferta

Darius Thompson jugarà a València Basket després que el Baskonia no igualara l'oferta de 9,5 milions d'euros per tres anys presentada per l'equip valencià.

Diversos vianants, inclosos dos xiquets, resulten ferits després de ser atropellats per un cotxe a Xàbia (Alacant)

Un cotxe atropella a diversos vianants, entre ells dos menors, en un pas de zebra a Xàbia, Alacant. El conductor ha sigut detingut i els ferits traslladats a l'hospital.