14.1 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Gema López i Jorge Javier Vázquez tenen un fort enganxó en ‘Sálvame’

Jorge Javier Vázquez i Gema López

El presentador va ser prou dur amb la col·laboradora Gema López | València Diari

 

La calor i la falta de vacacions pareix que està afectant als col·laboradors de ‘Sálvame’. Concretament, al presentador Jorge Javier Vázquez i a la periodista Gema López, que han protagonitzat una discussió que va provocar l’eixida d’ella del plató.

 

Tot va començar quan es parlava sobre la també col·laboradora Chelo García-Cortés que, actualment, és una de les concursants de ‘Supervivientes’ i que, des de fa ja algunes setmanes, viu aïllada dels seus companys després que l’expulsaren i l’audiència decidira que continuara en el programa en solitari en el barco encallat.

 

La queixa de Chelo García-Cortés

Fa alguns dies que alguns concursants van rebent les visites dels seus familiars i, per eixe motiu, Chelo va esclafir queixant-se que ella encara no havia rebut la visita de la seua dona, Marta.

 

«Jo vullc que vinga la meua família. Vullc igualtat, que se’m tracte com als altres i, si no, que m’envien cap a casa. Jo puc aguantar ací el que façai falta, ‘carros i carretes’, puc deixar de menjar, però em fot que no vinga Marta a vore’m. Porte no sé quantes setmanes demanant escoltar la veu de Marta, però jo vullc que vinga Marta», lamentava Chelo.

 

Davant d’eixa confessió, la discussió va arribar al plató de Telecinco en tindre Jorge Javier i López una opinió diferent respecte de la queixa de Chelo. En eixe sentit, Jorge Javier va respondre al vídeo diguent que: «A mi no m’agrada esta Chelo. Eixes exigències, coneix el que és un programa de televisió, eixe punt que té de supèrbia i comparar-se amb altres… No tots són iguals».

 

Per la seua banda, López va respondre: «Jo no estic d’acord. Se suposa que tots van pel mateix premi i jo estic allí passant la mateixa fam».

 

Gema López a 'Sálvame'

Gema López va decidir abandonar el plató de Telecinco | Telecinco

 

La resposta del presentador contra Gema

Va ser en eixe moment que el presentador va explicar la seua negativa i li va recriminar a López: «Em pareix per a pegar-me colps al cap. És un espai de televisió. Jo, com a director del programa, decidiré qui va», referint-se a l’illa d’Hondures.

 

En eixe punt López li va respondre que: «I jo, com a concursant, tindré el dret a queixar-me, no?». Finalment, Jorge Javier, ben enfadat, va continuar: «No, senyora, jo em negue a què em digues això. Com a companya et respecte però, ara mateix, no te’n tinc cap».

 

Una visiblement afectada López, no va dubtar. I, davant de les paraules de Jorge Javier, es va alçar de la cadira i va procedir a abandonar, indignada, el plató de televisió. «Si no em tens respecte, m’alce, me’n vaig i finalitze el programa. Gràcies». En comptes d’intentar calmar els ànims, el presentador es va despedir d’ella diguent-li: «Sí, amb eixa classe d’arguments, te’n pots anar. Evidentment, sense cap classe de problema. És que em pareix que és no entendre res».

 

Imatge del plató de 'Sálvame'

La discussió va començar després de vore un vídeo de Chelo | Telecinco

 

 

També et poden interessar…

 

Últimes notícies

Un llibre per a parlar sense por del porno amb els més jóvens i desmuntar les seues mentides

El professor Enric Senabre publica una obra per a preadolescents que convida a tractar el porno sense tabús, entendre la seua ficció i demanar ajuda adulta. Inclou reflexions per capítols i una guia per a famílies i docents.

Indonèsia va reprendre la busca d’un espanyol i tres menors després d’un naufragi

Els equips de rescat van reprendre la busca d'un espanyol i tres dels seus fills després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en Padar. L'operació se centra en localitzar el casc per a enviar bussos malgrat els corrents i el mal temps.

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.