Gema López i Jorge Javier Vázquez tenen un fort enganxó en ‘Sálvame’

Jorge Javier Vázquez i Gema López

El presentador va ser prou dur amb la col·laboradora Gema López | València Diari

 

La calor i la falta de vacacions pareix que està afectant als col·laboradors de ‘Sálvame’. Concretament, al presentador Jorge Javier Vázquez i a la periodista Gema López, que han protagonitzat una discussió que va provocar l’eixida d’ella del plató.

 

Tot va començar quan es parlava sobre la també col·laboradora Chelo García-Cortés que, actualment, és una de les concursants de ‘Supervivientes’ i que, des de fa ja algunes setmanes, viu aïllada dels seus companys després que l’expulsaren i l’audiència decidira que continuara en el programa en solitari en el barco encallat.

 

La queixa de Chelo García-Cortés

Fa alguns dies que alguns concursants van rebent les visites dels seus familiars i, per eixe motiu, Chelo va esclafir queixant-se que ella encara no havia rebut la visita de la seua dona, Marta.

 

«Jo vullc que vinga la meua família. Vullc igualtat, que se’m tracte com als altres i, si no, que m’envien cap a casa. Jo puc aguantar ací el que façai falta, ‘carros i carretes’, puc deixar de menjar, però em fot que no vinga Marta a vore’m. Porte no sé quantes setmanes demanant escoltar la veu de Marta, però jo vullc que vinga Marta», lamentava Chelo.

 

Davant d’eixa confessió, la discussió va arribar al plató de Telecinco en tindre Jorge Javier i López una opinió diferent respecte de la queixa de Chelo. En eixe sentit, Jorge Javier va respondre al vídeo diguent que: «A mi no m’agrada esta Chelo. Eixes exigències, coneix el que és un programa de televisió, eixe punt que té de supèrbia i comparar-se amb altres… No tots són iguals».

 

Per la seua banda, López va respondre: «Jo no estic d’acord. Se suposa que tots van pel mateix premi i jo estic allí passant la mateixa fam».

 

Gema López a 'Sálvame'

Gema López va decidir abandonar el plató de Telecinco | Telecinco

 

La resposta del presentador contra Gema

Va ser en eixe moment que el presentador va explicar la seua negativa i li va recriminar a López: «Em pareix per a pegar-me colps al cap. És un espai de televisió. Jo, com a director del programa, decidiré qui va», referint-se a l’illa d’Hondures.

 

En eixe punt López li va respondre que: «I jo, com a concursant, tindré el dret a queixar-me, no?». Finalment, Jorge Javier, ben enfadat, va continuar: «No, senyora, jo em negue a què em digues això. Com a companya et respecte però, ara mateix, no te’n tinc cap».

 

Una visiblement afectada López, no va dubtar. I, davant de les paraules de Jorge Javier, es va alçar de la cadira i va procedir a abandonar, indignada, el plató de televisió. «Si no em tens respecte, m’alce, me’n vaig i finalitze el programa. Gràcies». En comptes d’intentar calmar els ànims, el presentador es va despedir d’ella diguent-li: «Sí, amb eixa classe d’arguments, te’n pots anar. Evidentment, sense cap classe de problema. És que em pareix que és no entendre res».

 

Imatge del plató de 'Sálvame'

La discussió va començar després de vore un vídeo de Chelo | Telecinco

 

 

També et poden interessar…

 

Últimes notícies

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.