‘Los hombres de Paco’, tornen amb una gran expectació

 

‘Los hombres de Paco’ tornen esta nit, una sèrie que va marcar una època i que es va emportar amb si un gran nombre de seguidors lleials, que estaven desitjant una vegada a la setmana que arribara el dia per a veure-la.

Si tirem la vista arrere, recordem a l’equip encapçalat per Paco Tous, policies amb molt de carisma, humanitat i malaptesa, una mica de mala sort per a embullar les coses i molta bona sort perquè al final, almenys la majoria de les vegades, les coses els isquen bé.

Així són ‘Los hombres de Paco’, la sèrie d’Antena 3 que torna esta nit (22.45 h) una dècada després que s’emetera el seu últim episodi, i ho fa amb el seu estil característic i els seus personatges principals quasi intactes.

Els actors Paco Tous, Pepón Nieto, Carlos Santos, Neus Sanz, Amparo Larrañaga, Amaia Sagasti i  Juan Grandinetti protagonitzen este nou lliurament de la ficció que comptarà a més amb la participació d’Adriana Ozores, Hugo Silva, Michelle Jenner, Juan Diego, Mario Casas i Fede Parany, entre altres.
Arriben tres nous personatges: Dolores, la nova cap del nou treball de Paco i la seua gent, Ika, la neboda de Paco i policia novençana, i Rober, un altre jove i prometedor agent.

‘Los hombres de Paco’ va emetre en el seu moment 117 capítols en nou temporades i ara espera sumar uns quants més, amb noves trames, com la d’esta nit, en la qual Paco i Mariano tornen enfrontant-se a un altre dels seus casos surrealistes, plens de girs absurds i malentesos, en este cas, plantant cara ells solets al tràfic il·legal d’armes radioactives… mentre breguen també amb la seua vida personal, clar.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.