‘Los hombres de Paco’, tornen amb una gran expectació

 

‘Los hombres de Paco’ tornen esta nit, una sèrie que va marcar una època i que es va emportar amb si un gran nombre de seguidors lleials, que estaven desitjant una vegada a la setmana que arribara el dia per a veure-la.

Si tirem la vista arrere, recordem a l’equip encapçalat per Paco Tous, policies amb molt de carisma, humanitat i malaptesa, una mica de mala sort per a embullar les coses i molta bona sort perquè al final, almenys la majoria de les vegades, les coses els isquen bé.

Així són ‘Los hombres de Paco’, la sèrie d’Antena 3 que torna esta nit (22.45 h) una dècada després que s’emetera el seu últim episodi, i ho fa amb el seu estil característic i els seus personatges principals quasi intactes.

Els actors Paco Tous, Pepón Nieto, Carlos Santos, Neus Sanz, Amparo Larrañaga, Amaia Sagasti i  Juan Grandinetti protagonitzen este nou lliurament de la ficció que comptarà a més amb la participació d’Adriana Ozores, Hugo Silva, Michelle Jenner, Juan Diego, Mario Casas i Fede Parany, entre altres.
Arriben tres nous personatges: Dolores, la nova cap del nou treball de Paco i la seua gent, Ika, la neboda de Paco i policia novençana, i Rober, un altre jove i prometedor agent.

‘Los hombres de Paco’ va emetre en el seu moment 117 capítols en nou temporades i ara espera sumar uns quants més, amb noves trames, com la d’esta nit, en la qual Paco i Mariano tornen enfrontant-se a un altre dels seus casos surrealistes, plens de girs absurds i malentesos, en este cas, plantant cara ells solets al tràfic il·legal d’armes radioactives… mentre breguen també amb la seua vida personal, clar.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Audiència de València confirma que Francis Puig i Adell Bover aniran a juí per estafa i falsedat

L'Audiència de València rebutja els recursos de Francis Puig i Juan Enrique Adell Bover i ratifica l'orde de processament per presumpta estafa, falsedat documental i apropiació indeguda en subvencions per a la promoció del valencià.

Casa 47 encarrega el projecte de 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel

Casa 47 ha adjudicat la redacció del projecte per a construir 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel, en la zona residencial de La Celadilla, que s'incorporaran al parc estatal de vivenda assequible.

El PPCV acusa Hisenda de falta de voluntat pel retard en les noves deduccions en la renda

El PPCV denuncia que Hisenda ha tardat huit dies a habilitar les caselles per a aplicar les noves deduccions autonòmiques en la renda en la Comunitat Valenciana i assegura que este retard perjudica contribuents amb rendes baixes i mitjanes.

Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã

Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.

Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril

Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.