‘Los hombres de Paco’, tornen amb una gran expectació

 

‘Los hombres de Paco’ tornen esta nit, una sèrie que va marcar una època i que es va emportar amb si un gran nombre de seguidors lleials, que estaven desitjant una vegada a la setmana que arribara el dia per a veure-la.

Si tirem la vista arrere, recordem a l’equip encapçalat per Paco Tous, policies amb molt de carisma, humanitat i malaptesa, una mica de mala sort per a embullar les coses i molta bona sort perquè al final, almenys la majoria de les vegades, les coses els isquen bé.

Així són ‘Los hombres de Paco’, la sèrie d’Antena 3 que torna esta nit (22.45 h) una dècada després que s’emetera el seu últim episodi, i ho fa amb el seu estil característic i els seus personatges principals quasi intactes.

Els actors Paco Tous, Pepón Nieto, Carlos Santos, Neus Sanz, Amparo Larrañaga, Amaia Sagasti i  Juan Grandinetti protagonitzen este nou lliurament de la ficció que comptarà a més amb la participació d’Adriana Ozores, Hugo Silva, Michelle Jenner, Juan Diego, Mario Casas i Fede Parany, entre altres.
Arriben tres nous personatges: Dolores, la nova cap del nou treball de Paco i la seua gent, Ika, la neboda de Paco i policia novençana, i Rober, un altre jove i prometedor agent.

‘Los hombres de Paco’ va emetre en el seu moment 117 capítols en nou temporades i ara espera sumar uns quants més, amb noves trames, com la d’esta nit, en la qual Paco i Mariano tornen enfrontant-se a un altre dels seus casos surrealistes, plens de girs absurds i malentesos, en este cas, plantant cara ells solets al tràfic il·legal d’armes radioactives… mentre breguen també amb la seua vida personal, clar.
 

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.