‘Los hombres de Paco’, tornen amb una gran expectació

 

‘Los hombres de Paco’ tornen esta nit, una sèrie que va marcar una època i que es va emportar amb si un gran nombre de seguidors lleials, que estaven desitjant una vegada a la setmana que arribara el dia per a veure-la.

Si tirem la vista arrere, recordem a l’equip encapçalat per Paco Tous, policies amb molt de carisma, humanitat i malaptesa, una mica de mala sort per a embullar les coses i molta bona sort perquè al final, almenys la majoria de les vegades, les coses els isquen bé.

Així són ‘Los hombres de Paco’, la sèrie d’Antena 3 que torna esta nit (22.45 h) una dècada després que s’emetera el seu últim episodi, i ho fa amb el seu estil característic i els seus personatges principals quasi intactes.

Els actors Paco Tous, Pepón Nieto, Carlos Santos, Neus Sanz, Amparo Larrañaga, Amaia Sagasti i  Juan Grandinetti protagonitzen este nou lliurament de la ficció que comptarà a més amb la participació d’Adriana Ozores, Hugo Silva, Michelle Jenner, Juan Diego, Mario Casas i Fede Parany, entre altres.
Arriben tres nous personatges: Dolores, la nova cap del nou treball de Paco i la seua gent, Ika, la neboda de Paco i policia novençana, i Rober, un altre jove i prometedor agent.

‘Los hombres de Paco’ va emetre en el seu moment 117 capítols en nou temporades i ara espera sumar uns quants més, amb noves trames, com la d’esta nit, en la qual Paco i Mariano tornen enfrontant-se a un altre dels seus casos surrealistes, plens de girs absurds i malentesos, en este cas, plantant cara ells solets al tràfic il·legal d’armes radioactives… mentre breguen també amb la seua vida personal, clar.
 

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.