‘Los hombres de Paco’, tornen amb una gran expectació

 

‘Los hombres de Paco’ tornen esta nit, una sèrie que va marcar una època i que es va emportar amb si un gran nombre de seguidors lleials, que estaven desitjant una vegada a la setmana que arribara el dia per a veure-la.

Si tirem la vista arrere, recordem a l’equip encapçalat per Paco Tous, policies amb molt de carisma, humanitat i malaptesa, una mica de mala sort per a embullar les coses i molta bona sort perquè al final, almenys la majoria de les vegades, les coses els isquen bé.

Així són ‘Los hombres de Paco’, la sèrie d’Antena 3 que torna esta nit (22.45 h) una dècada després que s’emetera el seu últim episodi, i ho fa amb el seu estil característic i els seus personatges principals quasi intactes.

Els actors Paco Tous, Pepón Nieto, Carlos Santos, Neus Sanz, Amparo Larrañaga, Amaia Sagasti i  Juan Grandinetti protagonitzen este nou lliurament de la ficció que comptarà a més amb la participació d’Adriana Ozores, Hugo Silva, Michelle Jenner, Juan Diego, Mario Casas i Fede Parany, entre altres.
Arriben tres nous personatges: Dolores, la nova cap del nou treball de Paco i la seua gent, Ika, la neboda de Paco i policia novençana, i Rober, un altre jove i prometedor agent.

‘Los hombres de Paco’ va emetre en el seu moment 117 capítols en nou temporades i ara espera sumar uns quants més, amb noves trames, com la d’esta nit, en la qual Paco i Mariano tornen enfrontant-se a un altre dels seus casos surrealistes, plens de girs absurds i malentesos, en este cas, plantant cara ells solets al tràfic il·legal d’armes radioactives… mentre breguen també amb la seua vida personal, clar.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.

Controlat l’incendi en una nau industrial abandonada de Biar

Els bombers han donat per controlat l'incendi declarat el dijous en una nau abandonada de Biar. Es va controlar a les 22.40 del dissabte i seguixen les labors d'extinció, sense ferits.

Les Corts constituiran la comissió per a investigar les VPP d’Alacant i debatran sobre els ‘privilegis’ dels expresidents

Les Corts constituiran el dijous la comissió que investigarà les adjudicacions de VPP a Alacant i debatran la proposta de Compromís per a suprimir privilegis als expresidents. El ple inclourà la segona sessió de control, noves comissions sol·licitades per l'oposició i votacions pendents en transparència.

L’extrem Tunde renova amb el Llevant fins a juny de 2029

El Llevant i Kareem Tunde seguiran vinculats fins a juny de 2029 després d'ampliar l'extrem el seu contracte per tres temporades més. El jove ja ha sumat deu partits amb el primer equip des del seu debut al desembre.

SISPYL, el sistema que fa més segurs els barandats d’algeps laminat en un terratrémol

La UPV ha patentat SISPYL, un aïllament sísmic per a barandats d'algeps laminat que ha sigut validat a escala real i reduïx danys en desacoblar-los de l'estructura. El sistema manté les prestacions enfront del foc i ha despertat l'interés de multinacionals.

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.