No allibera l’hormona del creixement, els problemes de salut de David Flores

 

El documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ ha donat molt a parlar i reaccions de tota mena, i no totes bones.

En este nou episodi Rocío Carrasco ha parlat del dia de les seues noces i del seu fill David Flores.
En la modificació de mesures que Antonio David va interposar a Rocío Carrasco, exigia 1.200 euros en concepte «d’hormona de creixement». La filla de Rocío Jurado ha explicat com és el problema de salut que pateix el seu fill, i com el seu pare s’aprofitava d’això per a lucrar-se econòmicament.

«Quan David és xicotet, l’endocrí de la Zarzuela va dir que havia de posar-se hormona de creixement, estic comptant coses de la salut del xiquet perquè este ser ha fet exclusives parlant d’això», aclareix.

Rocío Carrasco aclareix que el metge, «m’explique que la seguretat social et paga l’hormona quan el xiquet té dèficit i el que li passava a David era que no l’alliberava. Cada 15 dies anava a la clínica ‘La luz’, comprava hormona de creixement i li la posava al xiquet. Quan el pare del xiquet demana la modificació de mesures, ell és un ‘bigardo’. 

Per a què em posa mil euros més o menys en hormona de creixement? A qui vol continuar enganyant?», compte Rocío.

 

 

Rocío compta la veritat sobre el dia que van ingressar al seu fill David

 

Antonio David assegura que Rocío no va ser a l’hospital el dia que van ingressar al seu fill, però que sí que va assistir a un esdeveniment de Mila Ximénez. «Eixe dia el que passa és que a les 6 o 7 de la vesprada rep una trucada de telèfon. És una persona d’administració de l’hospital. Em diuen que necessiten la targeta sanitària del meu fill. Em van dir que no podien donar-me informació sobre el meu fill. Es va posar el metge i em va dir que ja li donaven l’alta, que era només un tràmit. Em conten que efectivament havia estat ingressat. Eixa és tota la informació que jo rep del meu fill eixe dia», explica.

«Eixa nit, no aqueixa vesprada, ni quan el meu fill estava ingressat, Mila Ximénez presenta unes cremes. Ella em va convidar i jo vaig considerar que podia I devia anar», rasa Rocío.

Últimes notícies

Obliguen una gestant subrogada de Mèxic a pagar 150 euros al mes pel fill que va tindre

Un jutge d’Alacant ha fixat una pensió d’aliments de 150 euros al mes a una gestant subrogada de Mèxic pel xiquet de dos anys que va tindre per a un veí de la província. El pare manté la guarda individual i l’exercici exclusiu de la pàtria potestat, mentre que la mare no tindrà règim de visites ni comunicacions.

Els EUA carreguen contra l’aliança de Ford amb Geely per la planta d’Almussafes

El secretari de Transport dels Estats Units, Sean P. Duffy, ha advertit a Ford per la seua aliança amb Geely per explotar conjuntament la fàbrica d’Almussafes i per l’ús de tecnologia xinesa, que vincula amb riscos per a la seguretat nacional.

València assumirà tot el cost de l’educació infantil de 0 a 6 anys per a facilitar la conciliació

L’Ajuntament de València finançarà per primera vegada tot el cicle d’educació infantil de 0 a 6 anys amb beques per a escolarització, menjador, escoles matinera i de juliol, amb un pressupost total de 7 milions d’euros.

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.