10.8 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

No allibera l’hormona del creixement, els problemes de salut de David Flores

 

El documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ ha donat molt a parlar i reaccions de tota mena, i no totes bones.

En este nou episodi Rocío Carrasco ha parlat del dia de les seues noces i del seu fill David Flores.
En la modificació de mesures que Antonio David va interposar a Rocío Carrasco, exigia 1.200 euros en concepte “d’hormona de creixement”. La filla de Rocío Jurado ha explicat com és el problema de salut que pateix el seu fill, i com el seu pare s’aprofitava d’això per a lucrar-se econòmicament.

“Quan David és xicotet, l’endocrí de la Zarzuela va dir que havia de posar-se hormona de creixement, estic comptant coses de la salut del xiquet perquè este ser ha fet exclusives parlant d’això”, aclareix.

Rocío Carrasco aclareix que el metge, “m’explique que la seguretat social et paga l’hormona quan el xiquet té dèficit i el que li passava a David era que no l’alliberava. Cada 15 dies anava a la clínica ‘La luz’, comprava hormona de creixement i li la posava al xiquet. Quan el pare del xiquet demana la modificació de mesures, ell és un ‘bigardo’. 

Per a què em posa mil euros més o menys en hormona de creixement? A qui vol continuar enganyant?”, compte Rocío.

 

 

Rocío compta la veritat sobre el dia que van ingressar al seu fill David

 

Antonio David assegura que Rocío no va ser a l’hospital el dia que van ingressar al seu fill, però que sí que va assistir a un esdeveniment de Mila Ximénez. “Eixe dia el que passa és que a les 6 o 7 de la vesprada rep una trucada de telèfon. És una persona d’administració de l’hospital. Em diuen que necessiten la targeta sanitària del meu fill. Em van dir que no podien donar-me informació sobre el meu fill. Es va posar el metge i em va dir que ja li donaven l’alta, que era només un tràmit. Em conten que efectivament havia estat ingressat. Eixa és tota la informació que jo rep del meu fill eixe dia”, explica.

“Eixa nit, no aqueixa vesprada, ni quan el meu fill estava ingressat, Mila Ximénez presenta unes cremes. Ella em va convidar i jo vaig considerar que podia I devia anar”, rasa Rocío.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.