Anuncios

No allibera l’hormona del creixement, els problemes de salut de David Flores

 

El documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ ha donat molt a parlar i reaccions de tota mena, i no totes bones.

En este nou episodi Rocío Carrasco ha parlat del dia de les seues noces i del seu fill David Flores.
En la modificació de mesures que Antonio David va interposar a Rocío Carrasco, exigia 1.200 euros en concepte “d’hormona de creixement”. La filla de Rocío Jurado ha explicat com és el problema de salut que pateix el seu fill, i com el seu pare s’aprofitava d’això per a lucrar-se econòmicament.

Anuncios

“Quan David és xicotet, l’endocrí de la Zarzuela va dir que havia de posar-se hormona de creixement, estic comptant coses de la salut del xiquet perquè este ser ha fet exclusives parlant d’això”, aclareix.

Rocío Carrasco aclareix que el metge, “m’explique que la seguretat social et paga l’hormona quan el xiquet té dèficit i el que li passava a David era que no l’alliberava. Cada 15 dies anava a la clínica ‘La luz’, comprava hormona de creixement i li la posava al xiquet. Quan el pare del xiquet demana la modificació de mesures, ell és un ‘bigardo’. 

Per a què em posa mil euros més o menys en hormona de creixement? A qui vol continuar enganyant?”, compte Rocío.

 

 

Rocío compta la veritat sobre el dia que van ingressar al seu fill David

 

Antonio David assegura que Rocío no va ser a l’hospital el dia que van ingressar al seu fill, però que sí que va assistir a un esdeveniment de Mila Ximénez. “Eixe dia el que passa és que a les 6 o 7 de la vesprada rep una trucada de telèfon. És una persona d’administració de l’hospital. Em diuen que necessiten la targeta sanitària del meu fill. Em van dir que no podien donar-me informació sobre el meu fill. Es va posar el metge i em va dir que ja li donaven l’alta, que era només un tràmit. Em conten que efectivament havia estat ingressat. Eixa és tota la informació que jo rep del meu fill eixe dia”, explica.

“Eixa nit, no aqueixa vesprada, ni quan el meu fill estava ingressat, Mila Ximénez presenta unes cremes. Ella em va convidar i jo vaig considerar que podia I devia anar”, rasa Rocío.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.
Anuncios