20.9 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

No allibera l’hormona del creixement, els problemes de salut de David Flores

 

El documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ ha donat molt a parlar i reaccions de tota mena, i no totes bones.

En este nou episodi Rocío Carrasco ha parlat del dia de les seues noces i del seu fill David Flores.
En la modificació de mesures que Antonio David va interposar a Rocío Carrasco, exigia 1.200 euros en concepte “d’hormona de creixement”. La filla de Rocío Jurado ha explicat com és el problema de salut que pateix el seu fill, i com el seu pare s’aprofitava d’això per a lucrar-se econòmicament.

“Quan David és xicotet, l’endocrí de la Zarzuela va dir que havia de posar-se hormona de creixement, estic comptant coses de la salut del xiquet perquè este ser ha fet exclusives parlant d’això”, aclareix.

Rocío Carrasco aclareix que el metge, “m’explique que la seguretat social et paga l’hormona quan el xiquet té dèficit i el que li passava a David era que no l’alliberava. Cada 15 dies anava a la clínica ‘La luz’, comprava hormona de creixement i li la posava al xiquet. Quan el pare del xiquet demana la modificació de mesures, ell és un ‘bigardo’. 

Per a què em posa mil euros més o menys en hormona de creixement? A qui vol continuar enganyant?”, compte Rocío.

 

 

Rocío compta la veritat sobre el dia que van ingressar al seu fill David

 

Antonio David assegura que Rocío no va ser a l’hospital el dia que van ingressar al seu fill, però que sí que va assistir a un esdeveniment de Mila Ximénez. “Eixe dia el que passa és que a les 6 o 7 de la vesprada rep una trucada de telèfon. És una persona d’administració de l’hospital. Em diuen que necessiten la targeta sanitària del meu fill. Em van dir que no podien donar-me informació sobre el meu fill. Es va posar el metge i em va dir que ja li donaven l’alta, que era només un tràmit. Em conten que efectivament havia estat ingressat. Eixa és tota la informació que jo rep del meu fill eixe dia”, explica.

“Eixa nit, no aqueixa vesprada, ni quan el meu fill estava ingressat, Mila Ximénez presenta unes cremes. Ella em va convidar i jo vaig considerar que podia I devia anar”, rasa Rocío.

Últimes notícies

Un camió dispersa 210 botelles de butà després de rebentar una roda en l’A-7 a Godella

Un camió de mercaderies perilloses ha patit la rebentada d'una roda en l'A-7 a l'altura de Godella i han caigut 210 botelles de butà. No hi ha hagut ferits, però sí retencions i s'ha activat el pla per a mercaderies perilloses

Cristina Ouviña va reaparéixer després de ser mare: 573 dies després del seu últim partit oficial

La base del València Basket va reaparéixer 573 dies després de la seua última trobada després de la seua maternitat i va tancar amb un triple el 83-66 davant el Spar Gran Canària.

Sarabia reivindica a l’Elx després del 3-0 al Girona: superiors des del primer minut

El tècnic de l'Elx va assegurar que el seu equip va ser superior des de l'inici en el 3-0 al Girona i va subratllar la pressió alta, el 3-4-3 i l'aportació de Fort i Rafa Mir. Va considerar que era un dia clau per a tallar la ratxa i reforçar la confiança.

Marcelino es convertix en el tècnic del Vila-real amb més victòries en Lliga: 93

La victòria davant el Getafe situa a Marcelino com l'entrenador del Vila-real amb més triomfs en Primera, amb 93, per davant de Pellegrini. La ratxa de lliga de l'equip encadena sis victòries i suma onze en quinze jornades.

3-0: L’Elx es retroba amb la victòria davant un Girona fràgil

L'Elx va tallar la seua mala ratxa huit jornades després amb un 3-0 sòlid davant el Girona. Valera va obrir el marcador i Rafa Mir va sentenciar amb dos punts després del descans, en un dol marcat per fallades del porter visitant.

Lisci avisa: demà és un partit de guanyar sí o sí davant el Llevant

El tècnic d'Osasuna ha qualificat el dol davant el cuer com el més important de la temporada. Recupera a Budimir i a Rosier i demana màxima atenció en les àrees.

Osasuna i Llevant, dol directe per a fugir de la zona baixa en l’estrena de lliga de De el Moral i Iborra

Osasuna rep a un Llevant cuer en un xoc clau per la permanència. El tàndem Del Moral-Iborra s'estrena en Lliga després de la destitució de Julián Calero.

Investiguen una agressió amb arma blanca a un home al Jardí del Túria de València

La Policia investiga l'agressió amb arma blanca patida de matinada per un home trobat al Jardí del Túria. Roman ingressat amb pronòstic reservat i indocumentat.