No allibera l’hormona del creixement, els problemes de salut de David Flores

 

El documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ ha donat molt a parlar i reaccions de tota mena, i no totes bones.

En este nou episodi Rocío Carrasco ha parlat del dia de les seues noces i del seu fill David Flores.
En la modificació de mesures que Antonio David va interposar a Rocío Carrasco, exigia 1.200 euros en concepte «d’hormona de creixement». La filla de Rocío Jurado ha explicat com és el problema de salut que pateix el seu fill, i com el seu pare s’aprofitava d’això per a lucrar-se econòmicament.

«Quan David és xicotet, l’endocrí de la Zarzuela va dir que havia de posar-se hormona de creixement, estic comptant coses de la salut del xiquet perquè este ser ha fet exclusives parlant d’això», aclareix.

Rocío Carrasco aclareix que el metge, «m’explique que la seguretat social et paga l’hormona quan el xiquet té dèficit i el que li passava a David era que no l’alliberava. Cada 15 dies anava a la clínica ‘La luz’, comprava hormona de creixement i li la posava al xiquet. Quan el pare del xiquet demana la modificació de mesures, ell és un ‘bigardo’. 

Per a què em posa mil euros més o menys en hormona de creixement? A qui vol continuar enganyant?», compte Rocío.

 

 

Rocío compta la veritat sobre el dia que van ingressar al seu fill David

 

Antonio David assegura que Rocío no va ser a l’hospital el dia que van ingressar al seu fill, però que sí que va assistir a un esdeveniment de Mila Ximénez. «Eixe dia el que passa és que a les 6 o 7 de la vesprada rep una trucada de telèfon. És una persona d’administració de l’hospital. Em diuen que necessiten la targeta sanitària del meu fill. Em van dir que no podien donar-me informació sobre el meu fill. Es va posar el metge i em va dir que ja li donaven l’alta, que era només un tràmit. Em conten que efectivament havia estat ingressat. Eixa és tota la informació que jo rep del meu fill eixe dia», explica.

«Eixa nit, no aqueixa vesprada, ni quan el meu fill estava ingressat, Mila Ximénez presenta unes cremes. Ella em va convidar i jo vaig considerar que podia I devia anar», rasa Rocío.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.