La infidelitat a una famosa: Va arribar plorant, destrossada

El programa de Telecinco ‘Viva la vida’ va donar l’exclusiva que Íñigo Onieva, el fins ara nuvi de Tamara Falcó, hauria sigut deslleial a la seua xica davant de diversos testimonis. Una de les persones que va veure amb els seus propis ulls a Íñigo “passant-s’ho molt bé” amb una xica és Fani Carbajo, qui no va dubtar entrar en directe per a explicar-ho.

Fani va donar dades sobre la misteriosa dona amb la qual Íñigo s’hauria besat i també va donar a entendre que el dissenyador de cotxes va intentar tindre també alguna cosa amb ella: “Se’m va acostar i em va agarrar per la cintura, jo li vaig llevar”.

No obstant això, mentre ‘Visca la vida’ donava esta informació el mateix Íñigo Onieva intentava fer callar rumors penjant en les seues xarxes socials una fotografia al costat de Tamara Falcó en companyia d’uns amics en unes noces. José Antonio Avilés assegura que la mateixa Tamara s’ha posat en contacte amb diversos periodistes per a desmentir que entre ella i el seu xic existisca una crisi.

En el programa de Telecinco, José Antonio Avilés dijous passat Tamara ja no estava amb Íñigo: “Tamara va arribar a l’hotel on tenia una sessió de fotos destrossada, plorant i assegurant que ja no estaven junts perquè a ell li agraden totes”. Segons el col·laborador de ‘Viva la vida’, el dijous passat la relació entre ells ja estava trencada i el que han fet des de llavors ha sigut guardar les aparences per l’entorn en el qual es mouen.

Últimes notícies

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.