17.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

La infidelitat a una famosa: Va arribar plorant, destrossada

El programa de Telecinco ‘Viva la vida’ va donar l’exclusiva que Íñigo Onieva, el fins ara nuvi de Tamara Falcó, hauria sigut deslleial a la seua xica davant de diversos testimonis. Una de les persones que va veure amb els seus propis ulls a Íñigo “passant-s’ho molt bé” amb una xica és Fani Carbajo, qui no va dubtar entrar en directe per a explicar-ho.

Fani va donar dades sobre la misteriosa dona amb la qual Íñigo s’hauria besat i també va donar a entendre que el dissenyador de cotxes va intentar tindre també alguna cosa amb ella: “Se’m va acostar i em va agarrar per la cintura, jo li vaig llevar”.

No obstant això, mentre ‘Visca la vida’ donava esta informació el mateix Íñigo Onieva intentava fer callar rumors penjant en les seues xarxes socials una fotografia al costat de Tamara Falcó en companyia d’uns amics en unes noces. José Antonio Avilés assegura que la mateixa Tamara s’ha posat en contacte amb diversos periodistes per a desmentir que entre ella i el seu xic existisca una crisi.

En el programa de Telecinco, José Antonio Avilés dijous passat Tamara ja no estava amb Íñigo: “Tamara va arribar a l’hotel on tenia una sessió de fotos destrossada, plorant i assegurant que ja no estaven junts perquè a ell li agraden totes”. Segons el col·laborador de ‘Viva la vida’, el dijous passat la relació entre ells ja estava trencada i el que han fet des de llavors ha sigut guardar les aparences per l’entorn en el qual es mouen.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.

Corberán veu a la plantilla en un moment de forma i ambició molt positius

El tècnic del València va afirmar que l'equip arriba amb bona forma i ambició abans de visitar al Vila-real. Va insistir en la necessitat de sumar malgrat la rivalitat regional.

Pedri, al rescat d’un Barcelona tocat davant un Llevant que somia amb fer història

Pedri està recuperat i el Barcelona busca redreçar el rumb davant un Llevant penúltim que mai ha puntuat al Camp Nou. El dol, el diumenge a les 16.15 hores.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Tres hòmens han sigut detinguts i han ingressat a la presó per enviar càpsules seques de cascall a diverses províncies i als Estats Units. La Guàrdia Civil ha intervingut 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete després d'interceptar paquets en l'aeroport d'Alacant-Elx.

Dos anys de l’incendi de Campanar: la reconstrucció de l’edifici avança cap a la seua recta final

En el segon aniversari, el bloc de Campanar seguix en rehabilitació integral després del desenrunament i amb millores previstes en seguretat i eficiència. La comunitat commemora a les víctimes i confia a tornar a la fi d'any.

Xilxes acomiada a la dona i a la xiqueta assassinades; l’exmarit a la presó provisional

El municipi ha donat l'últim adeu a María José, de 48 anys, i a la seua filla Noemí, de 12. L'exmarit i pare està a la presó provisional per homicidi/assassinat i trencament de condemna.

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.