La infidelitat a una famosa: Va arribar plorant, destrossada

El programa de Telecinco ‘Viva la vida’ va donar l’exclusiva que Íñigo Onieva, el fins ara nuvi de Tamara Falcó, hauria sigut deslleial a la seua xica davant de diversos testimonis. Una de les persones que va veure amb els seus propis ulls a Íñigo “passant-s’ho molt bé” amb una xica és Fani Carbajo, qui no va dubtar entrar en directe per a explicar-ho.

Fani va donar dades sobre la misteriosa dona amb la qual Íñigo s’hauria besat i també va donar a entendre que el dissenyador de cotxes va intentar tindre també alguna cosa amb ella: “Se’m va acostar i em va agarrar per la cintura, jo li vaig llevar”.

No obstant això, mentre ‘Visca la vida’ donava esta informació el mateix Íñigo Onieva intentava fer callar rumors penjant en les seues xarxes socials una fotografia al costat de Tamara Falcó en companyia d’uns amics en unes noces. José Antonio Avilés assegura que la mateixa Tamara s’ha posat en contacte amb diversos periodistes per a desmentir que entre ella i el seu xic existisca una crisi.

En el programa de Telecinco, José Antonio Avilés dijous passat Tamara ja no estava amb Íñigo: “Tamara va arribar a l’hotel on tenia una sessió de fotos destrossada, plorant i assegurant que ja no estaven junts perquè a ell li agraden totes”. Segons el col·laborador de ‘Viva la vida’, el dijous passat la relació entre ells ja estava trencada i el que han fet des de llavors ha sigut guardar les aparences per l’entorn en el qual es mouen.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.