16 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

La infidelitat a una famosa: Va arribar plorant, destrossada

El programa de Telecinco ‘Viva la vida’ va donar l’exclusiva que Íñigo Onieva, el fins ara nuvi de Tamara Falcó, hauria sigut deslleial a la seua xica davant de diversos testimonis. Una de les persones que va veure amb els seus propis ulls a Íñigo “passant-s’ho molt bé” amb una xica és Fani Carbajo, qui no va dubtar entrar en directe per a explicar-ho.

Fani va donar dades sobre la misteriosa dona amb la qual Íñigo s’hauria besat i també va donar a entendre que el dissenyador de cotxes va intentar tindre també alguna cosa amb ella: “Se’m va acostar i em va agarrar per la cintura, jo li vaig llevar”.

No obstant això, mentre ‘Visca la vida’ donava esta informació el mateix Íñigo Onieva intentava fer callar rumors penjant en les seues xarxes socials una fotografia al costat de Tamara Falcó en companyia d’uns amics en unes noces. José Antonio Avilés assegura que la mateixa Tamara s’ha posat en contacte amb diversos periodistes per a desmentir que entre ella i el seu xic existisca una crisi.

En el programa de Telecinco, José Antonio Avilés dijous passat Tamara ja no estava amb Íñigo: “Tamara va arribar a l’hotel on tenia una sessió de fotos destrossada, plorant i assegurant que ja no estaven junts perquè a ell li agraden totes”. Segons el col·laborador de ‘Viva la vida’, el dijous passat la relació entre ells ja estava trencada i el que han fet des de llavors ha sigut guardar les aparences per l’entorn en el qual es mouen.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA demana identificar als bombers que van vigilar el Pedrís i el Magre

La instructora de Catarroja ha demanat a la SGISE les dades dels bombers forestals que van vigilar el barranc de Poio i el riu Magre durant la DANA de 2024. També ha requerit la documentació del consell d'administració d'eixe dia i ha rebutjat una petició d'Emilio Argüeso sobre una guia d'autoprotecció.

Chus Bueno, nou director general de l’Eurolliga

Chus Bueno ha sigut nomenat director general de l'Eurolliga en substitució de Paulius Motiejunas. Assumirà l''estratègia global' amb focus en negoci, joc i afició.

Un 1.500 d’altura i Llopis apunta al rècord espanyol acaparen el focus a València

El GP Internacional València reunix este dissabte un 1.500 amb grans noms, a Llopis buscant el rècord de 60 tanques i un 800 femení amb molt de nivell.

Llopis apunta al rècord d’Espanya de 60 m barres a València sense pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord de 60 m barres en ment, però sense pressió. Se sent còmode en pista coberta després de mesos de continuïtat i lamenta la paralització de la pista de Gandia.

Sanitat rep 3.227 sol·licituds per a 902 places de difícil cobertura en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha rebut 3.227 peticions per a 902 places de difícil cobertura en diversos departaments de salut. El procés prioritza l'experiència i preveu una segona fase per a triar destí.

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB, condicionat per la dana. A Espanya, el dèficit es va reduir malgrat eixe impacte.

La Generalitat ha firmat el projecte del parc metropolità Alfafar-La Torre, el doble que Vivers

La Generalitat ha firmat el projecte bàsic del parc metropolità del Sector 8 Alfafar-La Torre, confrontant amb Sedaví i Benetússer. L'actuació, doble que Vivers, s'integra en el sistema de parcs inundables per a reduir el risc de riuades.

Compromís titlla d’indignant que la Generalitat destine més de 10 milions a la SailGP

Compromís va censurar que el Consell del PP planege invertir més de 10 milions d'euros públics en tres edicions de la SailGP. Va acusar el govern autonòmic de prioritzar un esdeveniment nàutic enfront de servicis essencials i la reconstrucció després de la DANA.