10.6 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

La infidelitat a una famosa: Va arribar plorant, destrossada

El programa de Telecinco ‘Viva la vida’ va donar l’exclusiva que Íñigo Onieva, el fins ara nuvi de Tamara Falcó, hauria sigut deslleial a la seua xica davant de diversos testimonis. Una de les persones que va veure amb els seus propis ulls a Íñigo “passant-s’ho molt bé” amb una xica és Fani Carbajo, qui no va dubtar entrar en directe per a explicar-ho.

Fani va donar dades sobre la misteriosa dona amb la qual Íñigo s’hauria besat i també va donar a entendre que el dissenyador de cotxes va intentar tindre també alguna cosa amb ella: “Se’m va acostar i em va agarrar per la cintura, jo li vaig llevar”.

No obstant això, mentre ‘Visca la vida’ donava esta informació el mateix Íñigo Onieva intentava fer callar rumors penjant en les seues xarxes socials una fotografia al costat de Tamara Falcó en companyia d’uns amics en unes noces. José Antonio Avilés assegura que la mateixa Tamara s’ha posat en contacte amb diversos periodistes per a desmentir que entre ella i el seu xic existisca una crisi.

En el programa de Telecinco, José Antonio Avilés dijous passat Tamara ja no estava amb Íñigo: “Tamara va arribar a l’hotel on tenia una sessió de fotos destrossada, plorant i assegurant que ja no estaven junts perquè a ell li agraden totes”. Segons el col·laborador de ‘Viva la vida’, el dijous passat la relació entre ells ja estava trencada i el que han fet des de llavors ha sigut guardar les aparences per l’entorn en el qual es mouen.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.