Ix a la llum la gran mentida de ‘La casa fuerte’: És un muntatge i hi ha proves

Oriana, Iván González, Labrador, Macarena i Yola Berrocal a 'La Casa Forta'

Hi ha una gran mentida en ‘La Casa Fuerte’ | Telecinco

 

Dijous passat donava inici el nou ‘reality show’ de Telecinco: ‘La Casa Fuerte’. Es tracta d’un format innovador a on concursants coneguts, uns en parella i altres en solitari, intenten fer-se amb el botí que alguns guarden en les seues habitacions i per això han de fer tota classe de proves.

 

El programa va començar ja amb una baralla entre dos de les seues participants, Letícia Sabater i Oriana, i ara està en entredit perquè, pel que pareix, hi ha dos famosos que han fet un muntatge i que estan intentant fer creure una mentida a l’audiència. Ens estem referint a Oriana i a Iván González, dos ex tronistes de ‘MYHYV’. La parella ha ‘venut’ al públic que han tingut un afer en estos mesos i pareix que no és cert, d’acord amb les informacions que ha donat el mitjà ‘Columna cero’.

 

Muntatge entre els concursants

Oriana i Iván González en l'estrena de 'La Casa Forta'

Oriana i Iván González, segons diferents mitjans, han fet un muntatge. | Telecinco

 

Segons esta publicació, els dos concursants van preparar un pla per a conseguir entrar en ‘La Casa Fuerte’ i, una volta dins, «muntar un teatre» sobre una suposada relació. I ho justifica exposant que, durant la quarantena, Oriana estava amb el seu nòvio (Luis Mateucci) i que d’eixa manera ho mostrava en les xarxes socials. No obstant això, de sobte, uns dies abans de què es confirmara la seua participació en el reality, va començar a deixar caure que havia tingut alguna cosa amb Iván.

 

És més, una volta  es va revelar que els dos serien en el programa, van començar a compartir, de forma simultània, les mateixes imàtgens d’un llit i amb idèntics llençols, per a jugar amb l’audiència i insinuar que havien tingut relacions sexuals. No obstant això, ahí no queda tot. Ja en la nit de l’estrena de ‘La casa fuerte’ els dos van parlar del tema, ella es va mostrar gelosa dels coquetejos d’ell amb altres i ell, com és habitual, apostava per presentar-se com un ‘casanova’.

 

Però pareix que poc els ha durat el muntatge. Primer, perquè ja hi ha diferents mitjans que l’han destapat, i fins i tot presentant com a proves diferents imàtgens en les xarxes socials, i segon, perquè la convivència entre ells ha deixat clar que no se suporten i, per tant, és impossible que hagen tingut alguna cosa. Caldrà esperar, això sí, per a vore fins a on estan disposats a arribar per tal de tindre fama i seguir sent notícia.

Últimes notícies

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.