Ix a la llum la gran mentida de ‘La casa fuerte’: És un muntatge i hi ha proves

Oriana, Iván González, Labrador, Macarena i Yola Berrocal a 'La Casa Forta'

Hi ha una gran mentida en ‘La Casa Fuerte’ | Telecinco

 

Dijous passat donava inici el nou ‘reality show’ de Telecinco: ‘La Casa Fuerte’. Es tracta d’un format innovador a on concursants coneguts, uns en parella i altres en solitari, intenten fer-se amb el botí que alguns guarden en les seues habitacions i per això han de fer tota classe de proves.

 

El programa va començar ja amb una baralla entre dos de les seues participants, Letícia Sabater i Oriana, i ara està en entredit perquè, pel que pareix, hi ha dos famosos que han fet un muntatge i que estan intentant fer creure una mentida a l’audiència. Ens estem referint a Oriana i a Iván González, dos ex tronistes de ‘MYHYV’. La parella ha ‘venut’ al públic que han tingut un afer en estos mesos i pareix que no és cert, d’acord amb les informacions que ha donat el mitjà ‘Columna cero’.

 

Muntatge entre els concursants

Oriana i Iván González en l'estrena de 'La Casa Forta'

Oriana i Iván González, segons diferents mitjans, han fet un muntatge. | Telecinco

 

Segons esta publicació, els dos concursants van preparar un pla per a conseguir entrar en ‘La Casa Fuerte’ i, una volta dins, «muntar un teatre» sobre una suposada relació. I ho justifica exposant que, durant la quarantena, Oriana estava amb el seu nòvio (Luis Mateucci) i que d’eixa manera ho mostrava en les xarxes socials. No obstant això, de sobte, uns dies abans de què es confirmara la seua participació en el reality, va començar a deixar caure que havia tingut alguna cosa amb Iván.

 

És més, una volta  es va revelar que els dos serien en el programa, van començar a compartir, de forma simultània, les mateixes imàtgens d’un llit i amb idèntics llençols, per a jugar amb l’audiència i insinuar que havien tingut relacions sexuals. No obstant això, ahí no queda tot. Ja en la nit de l’estrena de ‘La casa fuerte’ els dos van parlar del tema, ella es va mostrar gelosa dels coquetejos d’ell amb altres i ell, com és habitual, apostava per presentar-se com un ‘casanova’.

 

Però pareix que poc els ha durat el muntatge. Primer, perquè ja hi ha diferents mitjans que l’han destapat, i fins i tot presentant com a proves diferents imàtgens en les xarxes socials, i segon, perquè la convivència entre ells ha deixat clar que no se suporten i, per tant, és impossible que hagen tingut alguna cosa. Caldrà esperar, això sí, per a vore fins a on estan disposats a arribar per tal de tindre fama i seguir sent notícia.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.