Ix a la llum la gran mentida de ‘La casa fuerte’: És un muntatge i hi ha proves

Oriana, Iván González, Labrador, Macarena i Yola Berrocal a 'La Casa Forta'

Hi ha una gran mentida en ‘La Casa Fuerte’ | Telecinco

 

Dijous passat donava inici el nou ‘reality show’ de Telecinco: ‘La Casa Fuerte’. Es tracta d’un format innovador a on concursants coneguts, uns en parella i altres en solitari, intenten fer-se amb el botí que alguns guarden en les seues habitacions i per això han de fer tota classe de proves.

 

El programa va començar ja amb una baralla entre dos de les seues participants, Letícia Sabater i Oriana, i ara està en entredit perquè, pel que pareix, hi ha dos famosos que han fet un muntatge i que estan intentant fer creure una mentida a l’audiència. Ens estem referint a Oriana i a Iván González, dos ex tronistes de ‘MYHYV’. La parella ha ‘venut’ al públic que han tingut un afer en estos mesos i pareix que no és cert, d’acord amb les informacions que ha donat el mitjà ‘Columna cero’.

 

Muntatge entre els concursants

Oriana i Iván González en l'estrena de 'La Casa Forta'

Oriana i Iván González, segons diferents mitjans, han fet un muntatge. | Telecinco

 

Segons esta publicació, els dos concursants van preparar un pla per a conseguir entrar en ‘La Casa Fuerte’ i, una volta dins, «muntar un teatre» sobre una suposada relació. I ho justifica exposant que, durant la quarantena, Oriana estava amb el seu nòvio (Luis Mateucci) i que d’eixa manera ho mostrava en les xarxes socials. No obstant això, de sobte, uns dies abans de què es confirmara la seua participació en el reality, va començar a deixar caure que havia tingut alguna cosa amb Iván.

 

És més, una volta  es va revelar que els dos serien en el programa, van començar a compartir, de forma simultània, les mateixes imàtgens d’un llit i amb idèntics llençols, per a jugar amb l’audiència i insinuar que havien tingut relacions sexuals. No obstant això, ahí no queda tot. Ja en la nit de l’estrena de ‘La casa fuerte’ els dos van parlar del tema, ella es va mostrar gelosa dels coquetejos d’ell amb altres i ell, com és habitual, apostava per presentar-se com un ‘casanova’.

 

Però pareix que poc els ha durat el muntatge. Primer, perquè ja hi ha diferents mitjans que l’han destapat, i fins i tot presentant com a proves diferents imàtgens en les xarxes socials, i segon, perquè la convivència entre ells ha deixat clar que no se suporten i, per tant, és impossible que hagen tingut alguna cosa. Caldrà esperar, això sí, per a vore fins a on estan disposats a arribar per tal de tindre fama i seguir sent notícia.

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.