Ix a la llum la gran mentida de ‘La casa fuerte’: És un muntatge i hi ha proves

Oriana, Iván González, Labrador, Macarena i Yola Berrocal a 'La Casa Forta'

Hi ha una gran mentida en ‘La Casa Fuerte’ | Telecinco

 

Dijous passat donava inici el nou ‘reality show’ de Telecinco: ‘La Casa Fuerte’. Es tracta d’un format innovador a on concursants coneguts, uns en parella i altres en solitari, intenten fer-se amb el botí que alguns guarden en les seues habitacions i per això han de fer tota classe de proves.

 

El programa va començar ja amb una baralla entre dos de les seues participants, Letícia Sabater i Oriana, i ara està en entredit perquè, pel que pareix, hi ha dos famosos que han fet un muntatge i que estan intentant fer creure una mentida a l’audiència. Ens estem referint a Oriana i a Iván González, dos ex tronistes de ‘MYHYV’. La parella ha ‘venut’ al públic que han tingut un afer en estos mesos i pareix que no és cert, d’acord amb les informacions que ha donat el mitjà ‘Columna cero’.

 

Muntatge entre els concursants

Oriana i Iván González en l'estrena de 'La Casa Forta'

Oriana i Iván González, segons diferents mitjans, han fet un muntatge. | Telecinco

 

Segons esta publicació, els dos concursants van preparar un pla per a conseguir entrar en ‘La Casa Fuerte’ i, una volta dins, «muntar un teatre» sobre una suposada relació. I ho justifica exposant que, durant la quarantena, Oriana estava amb el seu nòvio (Luis Mateucci) i que d’eixa manera ho mostrava en les xarxes socials. No obstant això, de sobte, uns dies abans de què es confirmara la seua participació en el reality, va començar a deixar caure que havia tingut alguna cosa amb Iván.

 

És més, una volta  es va revelar que els dos serien en el programa, van començar a compartir, de forma simultània, les mateixes imàtgens d’un llit i amb idèntics llençols, per a jugar amb l’audiència i insinuar que havien tingut relacions sexuals. No obstant això, ahí no queda tot. Ja en la nit de l’estrena de ‘La casa fuerte’ els dos van parlar del tema, ella es va mostrar gelosa dels coquetejos d’ell amb altres i ell, com és habitual, apostava per presentar-se com un ‘casanova’.

 

Però pareix que poc els ha durat el muntatge. Primer, perquè ja hi ha diferents mitjans que l’han destapat, i fins i tot presentant com a proves diferents imàtgens en les xarxes socials, i segon, perquè la convivència entre ells ha deixat clar que no se suporten i, per tant, és impossible que hagen tingut alguna cosa. Caldrà esperar, això sí, per a vore fins a on estan disposats a arribar per tal de tindre fama i seguir sent notícia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.