Ix a la llum la gran mentida de ‘La casa fuerte’: És un muntatge i hi ha proves

Oriana, Iván González, Labrador, Macarena i Yola Berrocal a 'La Casa Forta'

Hi ha una gran mentida en ‘La Casa Fuerte’ | Telecinco

 

Dijous passat donava inici el nou ‘reality show’ de Telecinco: ‘La Casa Fuerte’. Es tracta d’un format innovador a on concursants coneguts, uns en parella i altres en solitari, intenten fer-se amb el botí que alguns guarden en les seues habitacions i per això han de fer tota classe de proves.

 

El programa va començar ja amb una baralla entre dos de les seues participants, Letícia Sabater i Oriana, i ara està en entredit perquè, pel que pareix, hi ha dos famosos que han fet un muntatge i que estan intentant fer creure una mentida a l’audiència. Ens estem referint a Oriana i a Iván González, dos ex tronistes de ‘MYHYV’. La parella ha ‘venut’ al públic que han tingut un afer en estos mesos i pareix que no és cert, d’acord amb les informacions que ha donat el mitjà ‘Columna cero’.

 

Muntatge entre els concursants

Oriana i Iván González en l'estrena de 'La Casa Forta'

Oriana i Iván González, segons diferents mitjans, han fet un muntatge. | Telecinco

 

Segons esta publicació, els dos concursants van preparar un pla per a conseguir entrar en ‘La Casa Fuerte’ i, una volta dins, «muntar un teatre» sobre una suposada relació. I ho justifica exposant que, durant la quarantena, Oriana estava amb el seu nòvio (Luis Mateucci) i que d’eixa manera ho mostrava en les xarxes socials. No obstant això, de sobte, uns dies abans de què es confirmara la seua participació en el reality, va començar a deixar caure que havia tingut alguna cosa amb Iván.

 

És més, una volta  es va revelar que els dos serien en el programa, van començar a compartir, de forma simultània, les mateixes imàtgens d’un llit i amb idèntics llençols, per a jugar amb l’audiència i insinuar que havien tingut relacions sexuals. No obstant això, ahí no queda tot. Ja en la nit de l’estrena de ‘La casa fuerte’ els dos van parlar del tema, ella es va mostrar gelosa dels coquetejos d’ell amb altres i ell, com és habitual, apostava per presentar-se com un ‘casanova’.

 

Però pareix que poc els ha durat el muntatge. Primer, perquè ja hi ha diferents mitjans que l’han destapat, i fins i tot presentant com a proves diferents imàtgens en les xarxes socials, i segon, perquè la convivència entre ells ha deixat clar que no se suporten i, per tant, és impossible que hagen tingut alguna cosa. Caldrà esperar, això sí, per a vore fins a on estan disposats a arribar per tal de tindre fama i seguir sent notícia.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.