Jero podria guanyar els 766.000 euros del pot de ‘Pasapalabra’

Orestes i Jero han disputat més de 70 enfrontaments per aconseguir guanayar el bot acumulat

Orestes i Jero han disputat més de 70 enfrontaments per a conseguir guanyar el pot acumulat | Twitter (@pasapalabraT5)

 

Els fidels seguidors del famós programa que ocupa totes les vesprades de Telecinco, ‘Pasapalabra’, estaran pendents de què passarà en l’emissió de demà, dijous 1 d’agost, a partir de les 20.05 hores. Jero, de Salamanca, i Orestes, de Burgos, ja són els habituals del programa i és que els dos concursants s‘han vist les cares en més de 70 enfrontaments durant les diferents proves i, sobretot, durant la gran prova final, la del ‘rosco’ del programa. 

 

Jero podria guanyar els 766.000 euros del bot de 'Pasapalabra' aquesta nit

Jero podria guanyar els 766.000 euros del pot de ‘Pasapalabra’ demà | Telecinco

 

766.000 euros de pot acumulat

El concurs televisiu presentat per Christian Gálvez podria tindre un guanyador demà de nit o això és el que especulen molts dels espectadors de ‘Pasapalabra’ després de l’enigmàtica promoció que la cadena ha emés hui: «Jero: el dijous passarà una cosa que no t’imagines. No t’ho pots perdre». I són estes paraules les que han portat a tots els seguidors a pensar que el duel entre Jero i Orestes arribarà esta setmana al seu final.

 

Per tant, es podria donar el cas que el professor d’universitat que fa més de dos mesos que s’enfronta al seu rival Orestes, amb qui manté molt bona relació, puga endur-se els 766.000 euros acumulats en el pot de la nit de demà.  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.