Anuncios

Joaquin Prat opina sobre el possible fitxatge bomba d’Ana Rosa

Pla del presentador Joaquín Prat al programa Cuatro al día

Joaquín Prat ha opinat dels possibles fitxatges de Telecinco: Olga Moreno i el seu marit | Cuatro

 

El mes de setembre està molt a la vora i els rumors sobre el possible fitxatge d’Olga Moreno com a col·laboradora d’Ana Rosa Quintana per a la pròxima temporada cobren cada vegada més força, alguna cosa que Joaquín Prat ha alimentat amb unes declaracions.

 

Anuncios

El copresentador del magazine de Telecinco segueix de vacances abans de tornar al treball, on haurà de continuar compaginant la seua labor al costat de la reina dels matins, amb la de presentar Cuatro al día. Respecte a possibles novetats, Prat va assegurar que n’hi haurà, no obstant això, va assegurar que no les coneix.

 

D’altra banda, Joaquín Prat va respondre a la possible arribada de la guanyadora de Supervivientes al Programa de AR.  “Pufff, mare meua. Jo crec que tothom té cabuda en un programa i més una persona que està de plena actualitat com Olga Moreno. No estaria malament. Si ella vol, sense cap problema. Nosaltres encantats de rebre a tothom que vinga a aportar coses bones”, deia en la seua intervenció.

 

Olga Moreno a 'Supervivientes 2021'

Olga Moreno, la possible estocada final d’Ana Rosa a ‘Sálvame’

El fitxatge de la dona d’Antonio David Flores seria un de les grans bombes de la temporada, encara que no seria gens sorprenent, ja que Olga recolliria el testimoni de Rocío Flores com a col·laboradora. Durant la participació de la seua ‘madrastra’ en Supervivientes, la néta de Rocío Jurado va ser la col·laboradora estrela de la tertúlia matinal de Mediaset.

 

Però aqueixes no van ser les úniques paraules de Joaquín Prat, ja que el presentador de Mediaset també va parlar sobre Antonio David Flores, del qual descarta la seua tornada als platons de Telecinco de moment.  “Haurà d’esperar. No ho decidisc jo, ho decideix la cadena. Em sembla que Antonio David de moment estarà en guaret”, va dir als reporters.

 

Les declaracions del periodista arriben només uns dies després que Susanna Griso descartarà a Moreno com a fitxatge d’Espejo Público.  “Jo crec que és més personatge de la cadena de la competència. No li veig molt encaix per la mena de programació d’Antena 3“, resolia així la presentadora d’Antena 3.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios