Joaquin Prat opina sobre el possible fitxatge bomba d’Ana Rosa

Pla del presentador Joaquín Prat al programa Cuatro al día

Joaquín Prat ha opinat dels possibles fitxatges de Telecinco: Olga Moreno i el seu marit | Cuatro

 

El mes de setembre està molt a la vora i els rumors sobre el possible fitxatge d’Olga Moreno com a col·laboradora d’Ana Rosa Quintana per a la pròxima temporada cobren cada vegada més força, alguna cosa que Joaquín Prat ha alimentat amb unes declaracions.

 

El copresentador del magazine de Telecinco segueix de vacances abans de tornar al treball, on haurà de continuar compaginant la seua labor al costat de la reina dels matins, amb la de presentar Cuatro al día. Respecte a possibles novetats, Prat va assegurar que n’hi haurà, no obstant això, va assegurar que no les coneix.

 

D’altra banda, Joaquín Prat va respondre a la possible arribada de la guanyadora de Supervivientes al Programa de AR.  “Pufff, mare meua. Jo crec que tothom té cabuda en un programa i més una persona que està de plena actualitat com Olga Moreno. No estaria malament. Si ella vol, sense cap problema. Nosaltres encantats de rebre a tothom que vinga a aportar coses bones”, deia en la seua intervenció.

 

Olga Moreno a 'Supervivientes 2021'

Olga Moreno, la possible estocada final d’Ana Rosa a ‘Sálvame’

El fitxatge de la dona d’Antonio David Flores seria un de les grans bombes de la temporada, encara que no seria gens sorprenent, ja que Olga recolliria el testimoni de Rocío Flores com a col·laboradora. Durant la participació de la seua ‘madrastra’ en Supervivientes, la néta de Rocío Jurado va ser la col·laboradora estrela de la tertúlia matinal de Mediaset.

 

Però aqueixes no van ser les úniques paraules de Joaquín Prat, ja que el presentador de Mediaset també va parlar sobre Antonio David Flores, del qual descarta la seua tornada als platons de Telecinco de moment.  “Haurà d’esperar. No ho decidisc jo, ho decideix la cadena. Em sembla que Antonio David de moment estarà en guaret”, va dir als reporters.

 

Les declaracions del periodista arriben només uns dies després que Susanna Griso descartarà a Moreno com a fitxatge d’Espejo Público.  “Jo crec que és més personatge de la cadena de la competència. No li veig molt encaix per la mena de programació d’Antena 3“, resolia així la presentadora d’Antena 3.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.