Joaquin Prat opina sobre el possible fitxatge bomba d’Ana Rosa

Pla del presentador Joaquín Prat al programa Cuatro al día

Joaquín Prat ha opinat dels possibles fitxatges de Telecinco: Olga Moreno i el seu marit | Cuatro

 

El mes de setembre està molt a la vora i els rumors sobre el possible fitxatge d’Olga Moreno com a col·laboradora d’Ana Rosa Quintana per a la pròxima temporada cobren cada vegada més força, alguna cosa que Joaquín Prat ha alimentat amb unes declaracions.

 

El copresentador del magazine de Telecinco segueix de vacances abans de tornar al treball, on haurà de continuar compaginant la seua labor al costat de la reina dels matins, amb la de presentar Cuatro al día. Respecte a possibles novetats, Prat va assegurar que n’hi haurà, no obstant això, va assegurar que no les coneix.

 

D’altra banda, Joaquín Prat va respondre a la possible arribada de la guanyadora de Supervivientes al Programa de AR.  «Pufff, mare meua. Jo crec que tothom té cabuda en un programa i més una persona que està de plena actualitat com Olga Moreno. No estaria malament. Si ella vol, sense cap problema. Nosaltres encantats de rebre a tothom que vinga a aportar coses bones», deia en la seua intervenció.

 

Olga Moreno a 'Supervivientes 2021'

Olga Moreno, la possible estocada final d’Ana Rosa a ‘Sálvame’

El fitxatge de la dona d’Antonio David Flores seria un de les grans bombes de la temporada, encara que no seria gens sorprenent, ja que Olga recolliria el testimoni de Rocío Flores com a col·laboradora. Durant la participació de la seua ‘madrastra’ en Supervivientes, la néta de Rocío Jurado va ser la col·laboradora estrela de la tertúlia matinal de Mediaset.

 

Però aqueixes no van ser les úniques paraules de Joaquín Prat, ja que el presentador de Mediaset també va parlar sobre Antonio David Flores, del qual descarta la seua tornada als platons de Telecinco de moment.  «Haurà d’esperar. No ho decidisc jo, ho decideix la cadena. Em sembla que Antonio David de moment estarà en guaret», va dir als reporters.

 

Les declaracions del periodista arriben només uns dies després que Susanna Griso descartarà a Moreno com a fitxatge d’Espejo Público.  «Jo crec que és més personatge de la cadena de la competència. No li veig molt encaix per la mena de programació d’Antena 3«, resolia així la presentadora d’Antena 3.

Últimes notícies

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.