Joaquin Prat opina sobre el possible fitxatge bomba d’Ana Rosa

Pla del presentador Joaquín Prat al programa Cuatro al día

Joaquín Prat ha opinat dels possibles fitxatges de Telecinco: Olga Moreno i el seu marit | Cuatro

 

El mes de setembre està molt a la vora i els rumors sobre el possible fitxatge d’Olga Moreno com a col·laboradora d’Ana Rosa Quintana per a la pròxima temporada cobren cada vegada més força, alguna cosa que Joaquín Prat ha alimentat amb unes declaracions.

 

El copresentador del magazine de Telecinco segueix de vacances abans de tornar al treball, on haurà de continuar compaginant la seua labor al costat de la reina dels matins, amb la de presentar Cuatro al día. Respecte a possibles novetats, Prat va assegurar que n’hi haurà, no obstant això, va assegurar que no les coneix.

 

D’altra banda, Joaquín Prat va respondre a la possible arribada de la guanyadora de Supervivientes al Programa de AR.  «Pufff, mare meua. Jo crec que tothom té cabuda en un programa i més una persona que està de plena actualitat com Olga Moreno. No estaria malament. Si ella vol, sense cap problema. Nosaltres encantats de rebre a tothom que vinga a aportar coses bones», deia en la seua intervenció.

 

Olga Moreno a 'Supervivientes 2021'

Olga Moreno, la possible estocada final d’Ana Rosa a ‘Sálvame’

El fitxatge de la dona d’Antonio David Flores seria un de les grans bombes de la temporada, encara que no seria gens sorprenent, ja que Olga recolliria el testimoni de Rocío Flores com a col·laboradora. Durant la participació de la seua ‘madrastra’ en Supervivientes, la néta de Rocío Jurado va ser la col·laboradora estrela de la tertúlia matinal de Mediaset.

 

Però aqueixes no van ser les úniques paraules de Joaquín Prat, ja que el presentador de Mediaset també va parlar sobre Antonio David Flores, del qual descarta la seua tornada als platons de Telecinco de moment.  «Haurà d’esperar. No ho decidisc jo, ho decideix la cadena. Em sembla que Antonio David de moment estarà en guaret», va dir als reporters.

 

Les declaracions del periodista arriben només uns dies després que Susanna Griso descartarà a Moreno com a fitxatge d’Espejo Público.  «Jo crec que és més personatge de la cadena de la competència. No li veig molt encaix per la mena de programació d’Antena 3«, resolia així la presentadora d’Antena 3.

Últimes notícies

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.

Paterna demana tancar el Parc del Túria i la Vallesa durant l’eclipsi solar

L’Ajuntament de Paterna ha sol·licitat a la Generalitat Valenciana el tancament preventiu del Parc Natural del Túria i de l’entorn de la Vallesa durant l’eclipsi solar del 12 d’agost, davant la previsió d’una elevada afluència de visitants i per risc d’incendis.

Alfondeguilla dedicarà un carrer a Moncofa per l’ajuda en l’incendi de la Vall d’Uixó

Alfondeguilla ha aprovat dedicar l’actual carrer Herrero Tejedor a Moncofa com a agraïment per l’acollida dels evacuats durant l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que va obligar a desallotjar el municipi durant sis dies.

Risc màxim d’incendis en la Comunitat per a la jornada de l’eclipsi solar

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis el 12 d’agost, coincidint amb l’eclipsi solar, amb el tancament de nombrosos parcs naturals i fortes restriccions a l’ús del foc i a les acampades.

Compromís exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts l’acollida de menors migrants

Compromís ha sol·licitat la compareixença urgent de Juanfran Pérez Llorca i Elena Albalat en la Diputació Permanent per a explicar els recursos que la Generalitat destina a l’acollida de menors migrants no acompanyats. El grup critica la posició de Vox i reclama que la Comunitat Valenciana complisca la normativa i actue amb humanitat.

Educació crea quasi 4.800 places d’FP en empresa a la Comunitat Valenciana

Educació ha impulsat 4.765 places de Formació en Empresa per al curs 2025-2026 a la Comunitat Valenciana, per a reforçar el vincle entre FP i mercat laboral. El pla es basa en quasi 1.800 empreses prospectades i informes per a planificar l’oferta de 2026-2027.

Compromís alerta d’un col·lapse “alarmant” en l’empadronament especial a València

Compromís per València denuncia un col·lapse administratiu en l’empadronament especial que deixa milers de persones sense accés a sanitat, educació o ajudes socials. El grup acusa el govern municipal de convertir el padró en “un mur” per a persones sense llar, migrants i veïns en vivenda precària.
FILMOTECA D'ESTIU