Joaquin Prat opina sobre el possible fitxatge bomba d’Ana Rosa

Pla del presentador Joaquín Prat al programa Cuatro al día

Joaquín Prat ha opinat dels possibles fitxatges de Telecinco: Olga Moreno i el seu marit | Cuatro

 

El mes de setembre està molt a la vora i els rumors sobre el possible fitxatge d’Olga Moreno com a col·laboradora d’Ana Rosa Quintana per a la pròxima temporada cobren cada vegada més força, alguna cosa que Joaquín Prat ha alimentat amb unes declaracions.

 

El copresentador del magazine de Telecinco segueix de vacances abans de tornar al treball, on haurà de continuar compaginant la seua labor al costat de la reina dels matins, amb la de presentar Cuatro al día. Respecte a possibles novetats, Prat va assegurar que n’hi haurà, no obstant això, va assegurar que no les coneix.

 

D’altra banda, Joaquín Prat va respondre a la possible arribada de la guanyadora de Supervivientes al Programa de AR.  «Pufff, mare meua. Jo crec que tothom té cabuda en un programa i més una persona que està de plena actualitat com Olga Moreno. No estaria malament. Si ella vol, sense cap problema. Nosaltres encantats de rebre a tothom que vinga a aportar coses bones», deia en la seua intervenció.

 

Olga Moreno a 'Supervivientes 2021'

Olga Moreno, la possible estocada final d’Ana Rosa a ‘Sálvame’

El fitxatge de la dona d’Antonio David Flores seria un de les grans bombes de la temporada, encara que no seria gens sorprenent, ja que Olga recolliria el testimoni de Rocío Flores com a col·laboradora. Durant la participació de la seua ‘madrastra’ en Supervivientes, la néta de Rocío Jurado va ser la col·laboradora estrela de la tertúlia matinal de Mediaset.

 

Però aqueixes no van ser les úniques paraules de Joaquín Prat, ja que el presentador de Mediaset també va parlar sobre Antonio David Flores, del qual descarta la seua tornada als platons de Telecinco de moment.  «Haurà d’esperar. No ho decidisc jo, ho decideix la cadena. Em sembla que Antonio David de moment estarà en guaret», va dir als reporters.

 

Les declaracions del periodista arriben només uns dies després que Susanna Griso descartarà a Moreno com a fitxatge d’Espejo Público.  «Jo crec que és més personatge de la cadena de la competència. No li veig molt encaix per la mena de programació d’Antena 3«, resolia així la presentadora d’Antena 3.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.