José Luis Gil, mític actor de ‘La que se avecina’, es recupera d’un infart cerebral

 

L’actor José Luis Gil, conegut pels seus papers del regidor Enrique Pastor en ‘La que se avecina’ i Juan Cuesta en ‘Aquí no hay quien viva’, es recupera en el seu domicili després de patir un infart cerebral el passat 4 de novembre.

L’intèrpret, que va ingressar d’urgència a l’Hospital La nostra Senyora del Rosari, va ser atés d’un ictus isquèmic agut hemisfèric esquerre. Tal com ha informat la seua filla Irene en un comunicat, l’actor va rebre l’alta el passat 26 de novembre i continuarà amb la recuperació en centres especialitzats i el seu domicili.

La família de José Luis Gil agraeix «la professionalitat i la qualitat humana exercida pel tot equip de la clínica madrilenya en la seua intervenció i ingrés. Confien que la rehabilitació, el temps i l’acompanyament ajuden a la seua ràpida i total recuperació«.

«Comença un període clau, de treball i esforç, en el qual la tranquil·litat, és molt important. Per a això, volen agrair totes les mostres d’afecte i afecte que estan rebent, i sol·liciten als mitjans de comunicació i als seus seguidors que siguen respectuosos com sempre ho han sigut».

 

 

La ‘maledicció’ de ‘La que se avecina’

 

La mala sort acompanya al repartiment de la ficció. Si ara s’ha acarnissat amb José Luis Gil, reconegut també els seus muntatges teatrals i la seua llarga trajectòria en el món del doblatge, fa uns mesos el feia amb Jordi Sánchez. L’actor, company de Gil en ‘La que se avena’, on interpreta al pescater Antonio Recio, va estar durant 24 dies en coma induït en l’UCI a causa d’una pneumònia derivada del Covid-19.

Després de rebre l’alta, l’intèrpret va comptar l’infern que va viure durant la seua malaltia. Víctima de les al·lucinacions, va assegurar que va viure «en un món paral·lel» en el qual va arribar a creure com unes certes notícies que no s’havien produït: «Vaig pensar que el meu fill estava mort. Estava trist i fet una merda. Fins al tercer dia no em vaig atrevir a preguntar si el que havia somiat era veritat. Després em van dir que no i em vaig posar a plorar», va comptar l’actor al març en el programa ‘El Suplemento’.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.