José Luis Gil, mític actor de ‘La que se avecina’, es recupera d’un infart cerebral

 

L’actor José Luis Gil, conegut pels seus papers del regidor Enrique Pastor en ‘La que se avecina’ i Juan Cuesta en ‘Aquí no hay quien viva’, es recupera en el seu domicili després de patir un infart cerebral el passat 4 de novembre.

L’intèrpret, que va ingressar d’urgència a l’Hospital La nostra Senyora del Rosari, va ser atés d’un ictus isquèmic agut hemisfèric esquerre. Tal com ha informat la seua filla Irene en un comunicat, l’actor va rebre l’alta el passat 26 de novembre i continuarà amb la recuperació en centres especialitzats i el seu domicili.

La família de José Luis Gil agraeix «la professionalitat i la qualitat humana exercida pel tot equip de la clínica madrilenya en la seua intervenció i ingrés. Confien que la rehabilitació, el temps i l’acompanyament ajuden a la seua ràpida i total recuperació«.

«Comença un període clau, de treball i esforç, en el qual la tranquil·litat, és molt important. Per a això, volen agrair totes les mostres d’afecte i afecte que estan rebent, i sol·liciten als mitjans de comunicació i als seus seguidors que siguen respectuosos com sempre ho han sigut».

 

 

La ‘maledicció’ de ‘La que se avecina’

 

La mala sort acompanya al repartiment de la ficció. Si ara s’ha acarnissat amb José Luis Gil, reconegut també els seus muntatges teatrals i la seua llarga trajectòria en el món del doblatge, fa uns mesos el feia amb Jordi Sánchez. L’actor, company de Gil en ‘La que se avena’, on interpreta al pescater Antonio Recio, va estar durant 24 dies en coma induït en l’UCI a causa d’una pneumònia derivada del Covid-19.

Després de rebre l’alta, l’intèrpret va comptar l’infern que va viure durant la seua malaltia. Víctima de les al·lucinacions, va assegurar que va viure «en un món paral·lel» en el qual va arribar a creure com unes certes notícies que no s’havien produït: «Vaig pensar que el meu fill estava mort. Estava trist i fet una merda. Fins al tercer dia no em vaig atrevir a preguntar si el que havia somiat era veritat. Després em van dir que no i em vaig posar a plorar», va comptar l’actor al març en el programa ‘El Suplemento’.

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.