José Luis Gil, mític actor de ‘La que se avecina’, es recupera d’un infart cerebral

 

L’actor José Luis Gil, conegut pels seus papers del regidor Enrique Pastor en ‘La que se avecina’ i Juan Cuesta en ‘Aquí no hay quien viva’, es recupera en el seu domicili després de patir un infart cerebral el passat 4 de novembre.

L’intèrpret, que va ingressar d’urgència a l’Hospital La nostra Senyora del Rosari, va ser atés d’un ictus isquèmic agut hemisfèric esquerre. Tal com ha informat la seua filla Irene en un comunicat, l’actor va rebre l’alta el passat 26 de novembre i continuarà amb la recuperació en centres especialitzats i el seu domicili.

La família de José Luis Gil agraeix «la professionalitat i la qualitat humana exercida pel tot equip de la clínica madrilenya en la seua intervenció i ingrés. Confien que la rehabilitació, el temps i l’acompanyament ajuden a la seua ràpida i total recuperació«.

«Comença un període clau, de treball i esforç, en el qual la tranquil·litat, és molt important. Per a això, volen agrair totes les mostres d’afecte i afecte que estan rebent, i sol·liciten als mitjans de comunicació i als seus seguidors que siguen respectuosos com sempre ho han sigut».

 

 

La ‘maledicció’ de ‘La que se avecina’

 

La mala sort acompanya al repartiment de la ficció. Si ara s’ha acarnissat amb José Luis Gil, reconegut també els seus muntatges teatrals i la seua llarga trajectòria en el món del doblatge, fa uns mesos el feia amb Jordi Sánchez. L’actor, company de Gil en ‘La que se avena’, on interpreta al pescater Antonio Recio, va estar durant 24 dies en coma induït en l’UCI a causa d’una pneumònia derivada del Covid-19.

Després de rebre l’alta, l’intèrpret va comptar l’infern que va viure durant la seua malaltia. Víctima de les al·lucinacions, va assegurar que va viure «en un món paral·lel» en el qual va arribar a creure com unes certes notícies que no s’havien produït: «Vaig pensar que el meu fill estava mort. Estava trist i fet una merda. Fins al tercer dia no em vaig atrevir a preguntar si el que havia somiat era veritat. Després em van dir que no i em vaig posar a plorar», va comptar l’actor al març en el programa ‘El Suplemento’.

Últimes notícies

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.