José Luis Gil, mític actor de ‘La que se avecina’, es recupera d’un infart cerebral

 

L’actor José Luis Gil, conegut pels seus papers del regidor Enrique Pastor en ‘La que se avecina’ i Juan Cuesta en ‘Aquí no hay quien viva’, es recupera en el seu domicili després de patir un infart cerebral el passat 4 de novembre.

L’intèrpret, que va ingressar d’urgència a l’Hospital La nostra Senyora del Rosari, va ser atés d’un ictus isquèmic agut hemisfèric esquerre. Tal com ha informat la seua filla Irene en un comunicat, l’actor va rebre l’alta el passat 26 de novembre i continuarà amb la recuperació en centres especialitzats i el seu domicili.

La família de José Luis Gil agraeix «la professionalitat i la qualitat humana exercida pel tot equip de la clínica madrilenya en la seua intervenció i ingrés. Confien que la rehabilitació, el temps i l’acompanyament ajuden a la seua ràpida i total recuperació«.

«Comença un període clau, de treball i esforç, en el qual la tranquil·litat, és molt important. Per a això, volen agrair totes les mostres d’afecte i afecte que estan rebent, i sol·liciten als mitjans de comunicació i als seus seguidors que siguen respectuosos com sempre ho han sigut».

 

 

La ‘maledicció’ de ‘La que se avecina’

 

La mala sort acompanya al repartiment de la ficció. Si ara s’ha acarnissat amb José Luis Gil, reconegut també els seus muntatges teatrals i la seua llarga trajectòria en el món del doblatge, fa uns mesos el feia amb Jordi Sánchez. L’actor, company de Gil en ‘La que se avena’, on interpreta al pescater Antonio Recio, va estar durant 24 dies en coma induït en l’UCI a causa d’una pneumònia derivada del Covid-19.

Després de rebre l’alta, l’intèrpret va comptar l’infern que va viure durant la seua malaltia. Víctima de les al·lucinacions, va assegurar que va viure «en un món paral·lel» en el qual va arribar a creure com unes certes notícies que no s’havien produït: «Vaig pensar que el meu fill estava mort. Estava trist i fet una merda. Fins al tercer dia no em vaig atrevir a preguntar si el que havia somiat era veritat. Després em van dir que no i em vaig posar a plorar», va comptar l’actor al març en el programa ‘El Suplemento’.

Últimes notícies

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.