18 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Mask Singer: revelem les identitats dels quatre finalistes

 

Aquest dijous, Antena 3 va emetre la final de la segona edició de ‘Mask Singer: adivina quien canta‘, en la qual els quatre finalistes: Monstruita, Ou, Eriçó i Plàtan van actuar per a aconseguir guanyar la màscara daurada i convertir-se en el successor de Paz Vega com a guanyador de l’edició. 

 

El programa presentat per Arturo Valls ha posat per fi cara a les màscares que han arribat fins a la final, i de les quals hem anat coneixent pistes cada setmana amb les quals els investigadors ‘Els Javis’, Paz Vega i José Mota han tractat d’arribar fins a la dentitat de l’intèrpret. 

 

No obstant això, els quatre participants finalistes han arribat fins a l’últim programa sense ser descoberts. En la gala final de la segona edició de ‘Mask Singer’, les expectatives eren molt altes després de la llista de famosos que han participat com: La Toya Jackson, Isabel Preysler o Esperanza Aguirre, entre altres.

 

Finalment va ser Eriçó qui es va alçar com a guanyador de l’edició deixant sense paraules a investigadors i audiència en revelar la seua identitat: Joaquín Cortés, que ha aconseguit emportar-se la màscara daurada de la segona edició de ‘Mask Singer’. El ballador va sorprendre a tots els presents en desprendre’s de la seua màscara, amb la qual ha conquistat a l’audiència, i el més important, no ser descobert fins al final. 
 

 

La resta de finalistes descoberts

Plàtan s’havia convertit en una de les màscares més estimades pels espectadors i es va quedar a les portes de guanyar el tan anhelat premi: la màscara daurada. Sota la seua disfressa s’amagava Willy Bárcenas que va enamorar a tots els presents cantant una de les cançons més conegudes de Queen, ni més ni menys que ‘Bohemian Rhapsody‘. Plàtan va aconseguir superar el Primer Assalt enfront d’Eriçó i Ou, però va caure en l‘Assalt Final enfront d’Eriçó, el guanyador de l’edició de ‘Mask Singer’.

 

El tercer classificat de la nit va ser Ou. Aquesta simpàtica màscara, que ara coneixem com a María Pombo, va enlluernar al públic cantant ‘Tusa’ en la Gran Final del programa. Els investigadors estaven tan convençuts de la seua identitat que es van marcar un ‘total four’ després de sentir-la cantar. Malgrat aconseguir no llevar-se la màscara en el Primer Assalt de la nit, Ou va haver de revelar la seua identitat abans d’arribar a la recta final del concurs.

Finalment, Monstruita va ser la quarta finalista de ‘Mask Singer‘ i la primera expulsada de la nit. Darrere de la màscara s’amagava Anne Igartiburu, la presentadora de ‘Corazón de TVE‘, que va traure el seu costat més rebel sobre l’escenari cantant un dels ‘hits’ més coneguts de ‘La Oreja de Van Gogh’: La xiqueta que plora en les teues festes’. 

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.