17.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Mask Singer: revelem les identitats dels quatre finalistes

 

Aquest dijous, Antena 3 va emetre la final de la segona edició de ‘Mask Singer: adivina quien canta‘, en la qual els quatre finalistes: Monstruita, Ou, Eriçó i Plàtan van actuar per a aconseguir guanyar la màscara daurada i convertir-se en el successor de Paz Vega com a guanyador de l’edició. 

 

El programa presentat per Arturo Valls ha posat per fi cara a les màscares que han arribat fins a la final, i de les quals hem anat coneixent pistes cada setmana amb les quals els investigadors ‘Els Javis’, Paz Vega i José Mota han tractat d’arribar fins a la dentitat de l’intèrpret. 

 

No obstant això, els quatre participants finalistes han arribat fins a l’últim programa sense ser descoberts. En la gala final de la segona edició de ‘Mask Singer’, les expectatives eren molt altes després de la llista de famosos que han participat com: La Toya Jackson, Isabel Preysler o Esperanza Aguirre, entre altres.

 

Finalment va ser Eriçó qui es va alçar com a guanyador de l’edició deixant sense paraules a investigadors i audiència en revelar la seua identitat: Joaquín Cortés, que ha aconseguit emportar-se la màscara daurada de la segona edició de ‘Mask Singer’. El ballador va sorprendre a tots els presents en desprendre’s de la seua màscara, amb la qual ha conquistat a l’audiència, i el més important, no ser descobert fins al final. 
 

 

La resta de finalistes descoberts

Plàtan s’havia convertit en una de les màscares més estimades pels espectadors i es va quedar a les portes de guanyar el tan anhelat premi: la màscara daurada. Sota la seua disfressa s’amagava Willy Bárcenas que va enamorar a tots els presents cantant una de les cançons més conegudes de Queen, ni més ni menys que ‘Bohemian Rhapsody‘. Plàtan va aconseguir superar el Primer Assalt enfront d’Eriçó i Ou, però va caure en l‘Assalt Final enfront d’Eriçó, el guanyador de l’edició de ‘Mask Singer’.

 

El tercer classificat de la nit va ser Ou. Aquesta simpàtica màscara, que ara coneixem com a María Pombo, va enlluernar al públic cantant ‘Tusa’ en la Gran Final del programa. Els investigadors estaven tan convençuts de la seua identitat que es van marcar un ‘total four’ després de sentir-la cantar. Malgrat aconseguir no llevar-se la màscara en el Primer Assalt de la nit, Ou va haver de revelar la seua identitat abans d’arribar a la recta final del concurs.

Finalment, Monstruita va ser la quarta finalista de ‘Mask Singer‘ i la primera expulsada de la nit. Darrere de la màscara s’amagava Anne Igartiburu, la presentadora de ‘Corazón de TVE‘, que va traure el seu costat més rebel sobre l’escenari cantant un dels ‘hits’ més coneguts de ‘La Oreja de Van Gogh’: La xiqueta que plora en les teues festes’. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.