10.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Mask Singer: revelem les identitats dels quatre finalistes

 

Aquest dijous, Antena 3 va emetre la final de la segona edició de ‘Mask Singer: adivina quien canta‘, en la qual els quatre finalistes: Monstruita, Ou, Eriçó i Plàtan van actuar per a aconseguir guanyar la màscara daurada i convertir-se en el successor de Paz Vega com a guanyador de l’edició. 

 

El programa presentat per Arturo Valls ha posat per fi cara a les màscares que han arribat fins a la final, i de les quals hem anat coneixent pistes cada setmana amb les quals els investigadors ‘Els Javis’, Paz Vega i José Mota han tractat d’arribar fins a la dentitat de l’intèrpret. 

 

No obstant això, els quatre participants finalistes han arribat fins a l’últim programa sense ser descoberts. En la gala final de la segona edició de ‘Mask Singer’, les expectatives eren molt altes després de la llista de famosos que han participat com: La Toya Jackson, Isabel Preysler o Esperanza Aguirre, entre altres.

 

Finalment va ser Eriçó qui es va alçar com a guanyador de l’edició deixant sense paraules a investigadors i audiència en revelar la seua identitat: Joaquín Cortés, que ha aconseguit emportar-se la màscara daurada de la segona edició de ‘Mask Singer’. El ballador va sorprendre a tots els presents en desprendre’s de la seua màscara, amb la qual ha conquistat a l’audiència, i el més important, no ser descobert fins al final. 
 

 

La resta de finalistes descoberts

Plàtan s’havia convertit en una de les màscares més estimades pels espectadors i es va quedar a les portes de guanyar el tan anhelat premi: la màscara daurada. Sota la seua disfressa s’amagava Willy Bárcenas que va enamorar a tots els presents cantant una de les cançons més conegudes de Queen, ni més ni menys que ‘Bohemian Rhapsody‘. Plàtan va aconseguir superar el Primer Assalt enfront d’Eriçó i Ou, però va caure en l‘Assalt Final enfront d’Eriçó, el guanyador de l’edició de ‘Mask Singer’.

 

El tercer classificat de la nit va ser Ou. Aquesta simpàtica màscara, que ara coneixem com a María Pombo, va enlluernar al públic cantant ‘Tusa’ en la Gran Final del programa. Els investigadors estaven tan convençuts de la seua identitat que es van marcar un ‘total four’ després de sentir-la cantar. Malgrat aconseguir no llevar-se la màscara en el Primer Assalt de la nit, Ou va haver de revelar la seua identitat abans d’arribar a la recta final del concurs.

Finalment, Monstruita va ser la quarta finalista de ‘Mask Singer‘ i la primera expulsada de la nit. Darrere de la màscara s’amagava Anne Igartiburu, la presentadora de ‘Corazón de TVE‘, que va traure el seu costat més rebel sobre l’escenari cantant un dels ‘hits’ més coneguts de ‘La Oreja de Van Gogh’: La xiqueta que plora en les teues festes’. 

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.