Mask Singer: revelem les identitats dels quatre finalistes

 

Aquest dijous, Antena 3 va emetre la final de la segona edició de ‘Mask Singer: adivina quien canta‘, en la qual els quatre finalistes: Monstruita, Ou, Eriçó i Plàtan van actuar per a aconseguir guanyar la màscara daurada i convertir-se en el successor de Paz Vega com a guanyador de l’edició. 

 

El programa presentat per Arturo Valls ha posat per fi cara a les màscares que han arribat fins a la final, i de les quals hem anat coneixent pistes cada setmana amb les quals els investigadors ‘Els Javis’, Paz Vega i José Mota han tractat d’arribar fins a la dentitat de l’intèrpret. 

 

No obstant això, els quatre participants finalistes han arribat fins a l’últim programa sense ser descoberts. En la gala final de la segona edició de ‘Mask Singer’, les expectatives eren molt altes després de la llista de famosos que han participat com: La Toya Jackson, Isabel Preysler o Esperanza Aguirre, entre altres.

 

Finalment va ser Eriçó qui es va alçar com a guanyador de l’edició deixant sense paraules a investigadors i audiència en revelar la seua identitat: Joaquín Cortés, que ha aconseguit emportar-se la màscara daurada de la segona edició de ‘Mask Singer’. El ballador va sorprendre a tots els presents en desprendre’s de la seua màscara, amb la qual ha conquistat a l’audiència, i el més important, no ser descobert fins al final. 
 

 

La resta de finalistes descoberts

Plàtan s’havia convertit en una de les màscares més estimades pels espectadors i es va quedar a les portes de guanyar el tan anhelat premi: la màscara daurada. Sota la seua disfressa s’amagava Willy Bárcenas que va enamorar a tots els presents cantant una de les cançons més conegudes de Queen, ni més ni menys que ‘Bohemian Rhapsody‘. Plàtan va aconseguir superar el Primer Assalt enfront d’Eriçó i Ou, però va caure en l‘Assalt Final enfront d’Eriçó, el guanyador de l’edició de ‘Mask Singer’.

 

El tercer classificat de la nit va ser Ou. Aquesta simpàtica màscara, que ara coneixem com a María Pombo, va enlluernar al públic cantant ‘Tusa’ en la Gran Final del programa. Els investigadors estaven tan convençuts de la seua identitat que es van marcar un ‘total four’ després de sentir-la cantar. Malgrat aconseguir no llevar-se la màscara en el Primer Assalt de la nit, Ou va haver de revelar la seua identitat abans d’arribar a la recta final del concurs.

Finalment, Monstruita va ser la quarta finalista de ‘Mask Singer‘ i la primera expulsada de la nit. Darrere de la màscara s’amagava Anne Igartiburu, la presentadora de ‘Corazón de TVE‘, que va traure el seu costat més rebel sobre l’escenari cantant un dels ‘hits’ més coneguts de ‘La Oreja de Van Gogh’: La xiqueta que plora en les teues festes’. 

Últimes notícies

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.