16 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Kiko Matamoros, en ‘situació límit’ a ‘Supervivientes’, ‘podria sol·licitar el protocol d’abandó’

Kiko Matamoros, un dels concursants favorits a l’illa de ‘Supervivientes’ l’està passant molt mal aquests dies.

El col·laborador de ‘Sálvame’ ha aparegut tombat en l’arena sense poder moure’s, menjat pels mosquits, amb vòmits i amb diarrea, havent de ser atés per tots els seus companys. A més, s’ha vist obligat a no participar en les dos proves de recompensa.

Ell mateix ho ha dit clar: “Estic en una situació límit“. La falta d’aliment, les elevades temperatures i les poques comoditats vitals han fet a Matamoros empitjorar per moments. “Tinc una diarrea de l’hòstia“, li comunicava als seus companys, després d’haver vomitat també el tros de coco, únic menjar que va provar en tot el dia.

Aquesta feblesa ha obligat a l’exagent a haver de rebutjar participar en les proves de recompensa del programa.

Kiko es va negar a fer la prova per a aconseguir passar dos dies en la privilegiada Platja Paradís i tampoc va voler fer el joc en el qual obtindria una crida especial pel dia de les mares.

El concursant li va avisar a Lara Álvarez que no realitzaria la prova, perquè estava sentint un dolor a les seues cames. També ho va fer moments després durant el joc dels baguls, per a l’anomenada familiar. Un gest que va tornar a repetir col·locant-se les seues mans en les seues parts íntimes, la imatge de les quals va crear controvèrsia en xarxes socials.

Protocol d’abandó

Segons el programa ‘Socialité’, presentat per María Patiño, Kiko Matamoros “podria activar el protocol d’abandó”, ja que es troba molt baix d’ànims pel seu estat de salut a l’illa.

A més, segons el programa de la mateixa cadena, el col·laborador podria estar plantejant-se la seua continuïtat perquè cree “no estar a l’altura del reality, ja que no es veu tot el capacitat que esperava a l’hora de realitzar les proves”.

Últimes notícies

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.

La Generalitat defén que lidera amb serietat el Pla Endavant i reclama corresponsabilitat al Govern

La Generalitat ha defés avanços en la reconstrucció després de la dana amb 176 de 343 actuacions en marxa o completades i un ritme d'execució duplicat. Ha reclamat coordinar-se amb el Govern i reactivar de manera urgent la comissió mixta.