Kiko Matamoros, en ‘situació límit’ a ‘Supervivientes’, ‘podria sol·licitar el protocol d’abandó’

Kiko Matamoros, un dels concursants favorits a l’illa de ‘Supervivientes’ l’està passant molt mal aquests dies.

El col·laborador de ‘Sálvame’ ha aparegut tombat en l’arena sense poder moure’s, menjat pels mosquits, amb vòmits i amb diarrea, havent de ser atés per tots els seus companys. A més, s’ha vist obligat a no participar en les dos proves de recompensa.

Ell mateix ho ha dit clar: “Estic en una situació límit“. La falta d’aliment, les elevades temperatures i les poques comoditats vitals han fet a Matamoros empitjorar per moments. “Tinc una diarrea de l’hòstia“, li comunicava als seus companys, després d’haver vomitat també el tros de coco, únic menjar que va provar en tot el dia.

Aquesta feblesa ha obligat a l’exagent a haver de rebutjar participar en les proves de recompensa del programa.

Kiko es va negar a fer la prova per a aconseguir passar dos dies en la privilegiada Platja Paradís i tampoc va voler fer el joc en el qual obtindria una crida especial pel dia de les mares.

El concursant li va avisar a Lara Álvarez que no realitzaria la prova, perquè estava sentint un dolor a les seues cames. També ho va fer moments després durant el joc dels baguls, per a l’anomenada familiar. Un gest que va tornar a repetir col·locant-se les seues mans en les seues parts íntimes, la imatge de les quals va crear controvèrsia en xarxes socials.

Protocol d’abandó

Segons el programa ‘Socialité’, presentat per María Patiño, Kiko Matamoros “podria activar el protocol d’abandó”, ja que es troba molt baix d’ànims pel seu estat de salut a l’illa.

A més, segons el programa de la mateixa cadena, el col·laborador podria estar plantejant-se la seua continuïtat perquè cree “no estar a l’altura del reality, ja que no es veu tot el capacitat que esperava a l’hora de realitzar les proves”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.