Kiko Matamoros, en ‘situació límit’ a ‘Supervivientes’, ‘podria sol·licitar el protocol d’abandó’

Kiko Matamoros, un dels concursants favorits a l’illa de ‘Supervivientes’ l’està passant molt mal aquests dies.

El col·laborador de ‘Sálvame’ ha aparegut tombat en l’arena sense poder moure’s, menjat pels mosquits, amb vòmits i amb diarrea, havent de ser atés per tots els seus companys. A més, s’ha vist obligat a no participar en les dos proves de recompensa.

Ell mateix ho ha dit clar: «Estic en una situació límit«. La falta d’aliment, les elevades temperatures i les poques comoditats vitals han fet a Matamoros empitjorar per moments. «Tinc una diarrea de l’hòstia«, li comunicava als seus companys, després d’haver vomitat també el tros de coco, únic menjar que va provar en tot el dia.

Aquesta feblesa ha obligat a l’exagent a haver de rebutjar participar en les proves de recompensa del programa.

Kiko es va negar a fer la prova per a aconseguir passar dos dies en la privilegiada Platja Paradís i tampoc va voler fer el joc en el qual obtindria una crida especial pel dia de les mares.

El concursant li va avisar a Lara Álvarez que no realitzaria la prova, perquè estava sentint un dolor a les seues cames. També ho va fer moments després durant el joc dels baguls, per a l’anomenada familiar. Un gest que va tornar a repetir col·locant-se les seues mans en les seues parts íntimes, la imatge de les quals va crear controvèrsia en xarxes socials.

Protocol d’abandó

Segons el programa ‘Socialité’, presentat per María Patiño, Kiko Matamoros “podria activar el protocol d’abandó”, ja que es troba molt baix d’ànims pel seu estat de salut a l’illa.

A més, segons el programa de la mateixa cadena, el col·laborador podria estar plantejant-se la seua continuïtat perquè cree “no estar a l’altura del reality, ja que no es veu tot el capacitat que esperava a l’hora de realitzar les proves”.

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.