Kiko Matamoros, en ‘situació límit’ a ‘Supervivientes’, ‘podria sol·licitar el protocol d’abandó’

Kiko Matamoros, un dels concursants favorits a l’illa de ‘Supervivientes’ l’està passant molt mal aquests dies.

El col·laborador de ‘Sálvame’ ha aparegut tombat en l’arena sense poder moure’s, menjat pels mosquits, amb vòmits i amb diarrea, havent de ser atés per tots els seus companys. A més, s’ha vist obligat a no participar en les dos proves de recompensa.

Ell mateix ho ha dit clar: «Estic en una situació límit«. La falta d’aliment, les elevades temperatures i les poques comoditats vitals han fet a Matamoros empitjorar per moments. «Tinc una diarrea de l’hòstia«, li comunicava als seus companys, després d’haver vomitat també el tros de coco, únic menjar que va provar en tot el dia.

Aquesta feblesa ha obligat a l’exagent a haver de rebutjar participar en les proves de recompensa del programa.

Kiko es va negar a fer la prova per a aconseguir passar dos dies en la privilegiada Platja Paradís i tampoc va voler fer el joc en el qual obtindria una crida especial pel dia de les mares.

El concursant li va avisar a Lara Álvarez que no realitzaria la prova, perquè estava sentint un dolor a les seues cames. També ho va fer moments després durant el joc dels baguls, per a l’anomenada familiar. Un gest que va tornar a repetir col·locant-se les seues mans en les seues parts íntimes, la imatge de les quals va crear controvèrsia en xarxes socials.

Protocol d’abandó

Segons el programa ‘Socialité’, presentat per María Patiño, Kiko Matamoros “podria activar el protocol d’abandó”, ja que es troba molt baix d’ànims pel seu estat de salut a l’illa.

A més, segons el programa de la mateixa cadena, el col·laborador podria estar plantejant-se la seua continuïtat perquè cree “no estar a l’altura del reality, ja que no es veu tot el capacitat que esperava a l’hora de realitzar les proves”.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.