Kiko Matamoros, en ‘situació límit’ a ‘Supervivientes’, ‘podria sol·licitar el protocol d’abandó’

Kiko Matamoros, un dels concursants favorits a l’illa de ‘Supervivientes’ l’està passant molt mal aquests dies.

El col·laborador de ‘Sálvame’ ha aparegut tombat en l’arena sense poder moure’s, menjat pels mosquits, amb vòmits i amb diarrea, havent de ser atés per tots els seus companys. A més, s’ha vist obligat a no participar en les dos proves de recompensa.

Ell mateix ho ha dit clar: «Estic en una situació límit«. La falta d’aliment, les elevades temperatures i les poques comoditats vitals han fet a Matamoros empitjorar per moments. «Tinc una diarrea de l’hòstia«, li comunicava als seus companys, després d’haver vomitat també el tros de coco, únic menjar que va provar en tot el dia.

Aquesta feblesa ha obligat a l’exagent a haver de rebutjar participar en les proves de recompensa del programa.

Kiko es va negar a fer la prova per a aconseguir passar dos dies en la privilegiada Platja Paradís i tampoc va voler fer el joc en el qual obtindria una crida especial pel dia de les mares.

El concursant li va avisar a Lara Álvarez que no realitzaria la prova, perquè estava sentint un dolor a les seues cames. També ho va fer moments després durant el joc dels baguls, per a l’anomenada familiar. Un gest que va tornar a repetir col·locant-se les seues mans en les seues parts íntimes, la imatge de les quals va crear controvèrsia en xarxes socials.

Protocol d’abandó

Segons el programa ‘Socialité’, presentat per María Patiño, Kiko Matamoros “podria activar el protocol d’abandó”, ja que es troba molt baix d’ànims pel seu estat de salut a l’illa.

A més, segons el programa de la mateixa cadena, el col·laborador podria estar plantejant-se la seua continuïtat perquè cree “no estar a l’altura del reality, ja que no es veu tot el capacitat que esperava a l’hora de realitzar les proves”.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.