Mila Ximénez patix una crisi nerviosa en directe

Gran Hermano

El públic ha empatitzat amb la difícil situació de la concursant | GTRES

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ ens està descobrint des del primer dia d’esta edició de ‘Gran Hermano VIP’ la seua part més dèbil i vulnerable. Els seus companys del programa de les sobretaules de Telecinco han apuntat en diverses ocasions a què la col·laboradora ha entrat en el concurs de telerealitat en un dels seus moments més complicats.

 

En la nit de dimarts ha caigut la gota que ha vessat el got i els espectadors han decidit aïllar a la tertuliana amb el seu principal enemic Hugo Castejón. Ha sigut en eixe moment quan han baixat les reixes del jardí a on han quedat tancats els dos concursants. Mila ha començat a cridar i plorar demanant que la tragueren d’allí. Els seus companys li demanaven que es tranquil·litzara i, fins i tot, Hugo, li demanava que estiguera bé i l’animava a superar junts la prova.

 

El programa ha suspés la prova

Davant la reacció de la concursant, l’organització ha decidit obrir la reixa i suspendre l’aïllament que tenien previst. Esta prova formava part del cúmul de reptes que han de superar durant la setmana i ara caldrà vore si el programa seguix amb este tipus d’aïllament o es busquen altres alternatives.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cel buidat i temps estable en la Comunitat Valenciana abans de la calor del divendres

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels poc nuvolosos o buidats i temperatures sense grans canvis abans de l'augment tèrmic previst per al divendres, quan s'esperen màximes significativament altes en el prelitoral.

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.