Mila Ximénez patix una crisi nerviosa en directe

Gran Hermano

El públic ha empatitzat amb la difícil situació de la concursant | GTRES

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ ens està descobrint des del primer dia d’esta edició de ‘Gran Hermano VIP’ la seua part més dèbil i vulnerable. Els seus companys del programa de les sobretaules de Telecinco han apuntat en diverses ocasions a què la col·laboradora ha entrat en el concurs de telerealitat en un dels seus moments més complicats.

 

En la nit de dimarts ha caigut la gota que ha vessat el got i els espectadors han decidit aïllar a la tertuliana amb el seu principal enemic Hugo Castejón. Ha sigut en eixe moment quan han baixat les reixes del jardí a on han quedat tancats els dos concursants. Mila ha començat a cridar i plorar demanant que la tragueren d’allí. Els seus companys li demanaven que es tranquil·litzara i, fins i tot, Hugo, li demanava que estiguera bé i l’animava a superar junts la prova.

 

El programa ha suspés la prova

Davant la reacció de la concursant, l’organització ha decidit obrir la reixa i suspendre l’aïllament que tenien previst. Esta prova formava part del cúmul de reptes que han de superar durant la setmana i ara caldrà vore si el programa seguix amb este tipus d’aïllament o es busquen altres alternatives.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla