Mila Ximénez patix una crisi nerviosa en directe

Gran Hermano

El públic ha empatitzat amb la difícil situació de la concursant | GTRES

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ ens està descobrint des del primer dia d’esta edició de ‘Gran Hermano VIP’ la seua part més dèbil i vulnerable. Els seus companys del programa de les sobretaules de Telecinco han apuntat en diverses ocasions a què la col·laboradora ha entrat en el concurs de telerealitat en un dels seus moments més complicats.

 

En la nit de dimarts ha caigut la gota que ha vessat el got i els espectadors han decidit aïllar a la tertuliana amb el seu principal enemic Hugo Castejón. Ha sigut en eixe moment quan han baixat les reixes del jardí a on han quedat tancats els dos concursants. Mila ha començat a cridar i plorar demanant que la tragueren d’allí. Els seus companys li demanaven que es tranquil·litzara i, fins i tot, Hugo, li demanava que estiguera bé i l’animava a superar junts la prova.

 

El programa ha suspés la prova

Davant la reacció de la concursant, l’organització ha decidit obrir la reixa i suspendre l’aïllament que tenien previst. Esta prova formava part del cúmul de reptes que han de superar durant la setmana i ara caldrà vore si el programa seguix amb este tipus d’aïllament o es busquen altres alternatives.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.