18.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Mila Ximénez patix una crisi nerviosa en directe

Gran Hermano

El públic ha empatitzat amb la difícil situació de la concursant | GTRES

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ ens està descobrint des del primer dia d’esta edició de ‘Gran Hermano VIP’ la seua part més dèbil i vulnerable. Els seus companys del programa de les sobretaules de Telecinco han apuntat en diverses ocasions a què la col·laboradora ha entrat en el concurs de telerealitat en un dels seus moments més complicats.

 

En la nit de dimarts ha caigut la gota que ha vessat el got i els espectadors han decidit aïllar a la tertuliana amb el seu principal enemic Hugo Castejón. Ha sigut en eixe moment quan han baixat les reixes del jardí a on han quedat tancats els dos concursants. Mila ha començat a cridar i plorar demanant que la tragueren d’allí. Els seus companys li demanaven que es tranquil·litzara i, fins i tot, Hugo, li demanava que estiguera bé i l’animava a superar junts la prova.

 

El programa ha suspés la prova

Davant la reacció de la concursant, l’organització ha decidit obrir la reixa i suspendre l’aïllament que tenien previst. Esta prova formava part del cúmul de reptes que han de superar durant la setmana i ara caldrà vore si el programa seguix amb este tipus d’aïllament o es busquen altres alternatives.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Catalá apel·la a la ciència per a estar més preparats davant catàstrofes en els Premis Rei Jaume I

Catalá ha reivindicat la ciència i la coordinació institucional per a minimitzar els danys de futures catàstrofes en la 37a edició dels Premis Rei Jaume I. Boluda ha demanat baixar la crispació, un Pacte per la Ciència i major compromís empresarial.

Condemnada a 6 anys per intentar matar al seu bebé en calar foc al bressol

L'Audiència Provincial ha condemnat a una dona a 6 anys de presó per incendi en concurs amb assassinat en grau de temptativa després de calar foc al bressol de la seua filla de quatre mesos. La pena incorpora prohibició d'acostament durant deu anys i és recurrible.

Els premiats Rei Jaume I han reivindicat transformar la realitat des del coneixement

María Jesús Vicent, en nom dels guardonats, ha defés una mirada integradora per a afrontar els grans desafiaments i ha demanat apostar per la ciència. La cerimònia s'ha celebrat en la Llotja de València, presidida per Felip VI.

Felip VI insta a sumar esforços per a un sistema de ciència i tecnologia potent

El Rei ha defés que la cooperació i la dimensió europea són claus per a un sistema científic i tecnològic robust. Ho ha subratllat en el lliurament dels Premis Rei Jaume I 2025.

València acollirà el GSIC Summit: la indústria esportiva debatrà el seu present i futur

El GSIC Powered by Microsoft Summit se celebrarà el 16 i 17 de desembre a València. Reunirà més de cent experts per a debatre tendències, plataformes i retorn digital.

El TSJCV condemna a Sanitat per la mort d’una pacient al no rebre heparina

El TSJCV ha fixat una indemnització de 100.576 euros per a les filles d'una pacient morta per un tromboembolisme pulmonar després de no rebre heparina profilàctica durant el seu ingrés.

Felip VI reivindica a la universitat com a contrapunt a la resignació i la paràlisi

En l'obertura del curs 2025/2026 a la Universitat de València, Felip VI ha defés a la universitat com a motor de pensament crític, ciència útil i cohesió democràtica. També s'han reclamat més equitat i estabilitat financera per a garantir l'ascensor social.

Martínez Mus demana reunir-se ja amb la Comissionada de la DANA per a accelerar la coordinació

El vicepresident segon ha urgit a tancar una cita amb Zulima Pérez per a millorar la coordinació de la reconstrucció i activar una comissió mixta.