Mila Ximénez patix una crisi nerviosa en directe

Gran Hermano

El públic ha empatitzat amb la difícil situació de la concursant | GTRES

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ ens està descobrint des del primer dia d’esta edició de ‘Gran Hermano VIP’ la seua part més dèbil i vulnerable. Els seus companys del programa de les sobretaules de Telecinco han apuntat en diverses ocasions a què la col·laboradora ha entrat en el concurs de telerealitat en un dels seus moments més complicats.

 

En la nit de dimarts ha caigut la gota que ha vessat el got i els espectadors han decidit aïllar a la tertuliana amb el seu principal enemic Hugo Castejón. Ha sigut en eixe moment quan han baixat les reixes del jardí a on han quedat tancats els dos concursants. Mila ha començat a cridar i plorar demanant que la tragueren d’allí. Els seus companys li demanaven que es tranquil·litzara i, fins i tot, Hugo, li demanava que estiguera bé i l’animava a superar junts la prova.

 

El programa ha suspés la prova

Davant la reacció de la concursant, l’organització ha decidit obrir la reixa i suspendre l’aïllament que tenien previst. Esta prova formava part del cúmul de reptes que han de superar durant la setmana i ara caldrà vore si el programa seguix amb este tipus d’aïllament o es busquen altres alternatives.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.