Brutal enganxó de Jorge Javier Vázquez en ‘GH VIP’

Durant l’entrevista de Jorge Javier a Gianmarco després de ser expulsat de ‘GH VIP 7’, la tensió va ser evident en tot moment, fins al punt que el germà del protagonista va acabar discutint amb el presentador.

  

Lucca va criticar que Jorge Javier estava fent un «interrogatori policial» al seu germà. Durant la conversa, la mare d’Adara va conseguir que Gianmarco confessara estar enamorat de la seua filla, cosa que va fer que l’italià es posara a plorar, moment en què es va reactivar la discussió entre Jorge Javier i Lucca.

 

El germà de Gianmarco va assegurar que se l’havia obligat a donar esta resposta i es va alçar «exigint» respecte per al seu germà. La discussió va acabar amb unes dures paraules per part de Jorge Javier: «Asseu-te perquè si no hauré d’expulsar-te del plató. Que trist que la teua última nit en este programa siga així».

Gianmarco no encerta amb el seu comiat

‘Gran Hermano’ ha permés a Gianmarco acomiadar-se d’Adara, però ell li ha transmés un missatge molt confús que ha deixat a la concursant totalment descol·locada i sense entendre res. Això ha provocat el nerviosisme en ella, que amb l’ajuda del Maestro Joao ha intentat recompondre totes les peces del puzle.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.