Brutal enganxó de Jorge Javier Vázquez en ‘GH VIP’

Durant l’entrevista de Jorge Javier a Gianmarco després de ser expulsat de ‘GH VIP 7’, la tensió va ser evident en tot moment, fins al punt que el germà del protagonista va acabar discutint amb el presentador.

  

Lucca va criticar que Jorge Javier estava fent un «interrogatori policial» al seu germà. Durant la conversa, la mare d’Adara va conseguir que Gianmarco confessara estar enamorat de la seua filla, cosa que va fer que l’italià es posara a plorar, moment en què es va reactivar la discussió entre Jorge Javier i Lucca.

 

El germà de Gianmarco va assegurar que se l’havia obligat a donar esta resposta i es va alçar «exigint» respecte per al seu germà. La discussió va acabar amb unes dures paraules per part de Jorge Javier: «Asseu-te perquè si no hauré d’expulsar-te del plató. Que trist que la teua última nit en este programa siga així».

Gianmarco no encerta amb el seu comiat

‘Gran Hermano’ ha permés a Gianmarco acomiadar-se d’Adara, però ell li ha transmés un missatge molt confús que ha deixat a la concursant totalment descol·locada i sense entendre res. Això ha provocat el nerviosisme en ella, que amb l’ajuda del Maestro Joao ha intentat recompondre totes les peces del puzle.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València Basket confia que la majoria de la seua expedició torne a casa este dimecres

Trenta dels 33 integrants de l'expedició júnior ja volen via Turquia i el club preveu la seua arribada el dimecres. Tres empleats seguixen a Abu Dhabi a l'espera de bitllets.

Detingut a Elx un home de 77 anys per incendiar la casa de la seua exparella i amenaçar-la de mort

La Policia Local ha detingut a Elx a un home de 77 anys per presumptament calar foc a la vivenda de la seua exparella i amenaçar-la de mort. Tenia una orde d'allunyament i va ser arrestat per incendi provocat i amenaces greus.

Una mare accepta 20 anys de presó per deixar morir al seu bebé nounat a Alcoi

L'acusada, de 44 anys, ha reconegut els fets i ha aconseguit una conformitat que evita el juí amb jurat. La pena es reduïx de 21 a 20 anys.

Ester Muñoz lamenta la frivolitat de Sánchez sobre l’Iran i demana reflexió per a Espanya

La portaveu del PP en el Congrés ha acusat a Sánchez de tractar amb frivolitat el conflicte de l'Iran i ha reclamat una reflexió sobre els seus efectes per a Espanya. També ha arremés contra Óscar Puente pel cas Adamuz, ha assenyalat dubtes sobre el rescat de Plus ultra i ha demanat a Vox facilitar governs a Aragó i Extremadura.

La EASD celebra 175 anys amb una exposició de talent format a l’escola

La Escola d’Art i Superior de Disseny de València celebra el seu 175 aniversari amb una mostra en el Centre del Carme. Reunix obres de creadors consagrats i nous talents formats en la EASD, oberta fins al 3 de maig.

Buitrago va demanar prudència i no entrar en conjectures pel possible comentari racista de Rafa Mir

Buitrago va demanar prudència i va evitar conjectures després de la denúncia per un possible comentari racista de Rafa Mir a Omar El Hilali. L'àrbitre va activar el protocol.

L’IVIE situa en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató de València

L'IVIE va quantificar en 36,1 milions l'impacte directe de les proves a València i en 20 milions el retorn fiscal. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la Marató i quasi 14 en el Mitjà.

El Llevant veu retallat a la mitat el seu límit de cost de plantilla: de 35,5 a 17,4 milions

LaLiga va publicar l'actualització del Límit de Cost de Plantilla i el del Llevant ha baixat de 35,5 a 17,4 milions, més del 50%. Passa a ser el més baix de Primera, per davall del Sevilla.