La decisió de Jorge Javier abans d’operar-se que encén les alarmes

 

Jorge Javier Vázquez haurà de passar per quiròfan, en una operació que aparentment sembla senzilla. El presentador, des que va patir l’ictus, s’ha mostrat més susceptible i, com ha manifestat en alguna ocasió, ara veu la vida d’una altra manera.

 

El presentador de ‘Sàlvame’

El presentador de ‘Sálvame’ ha confessat en la revista ‘Lecturas’, que abans de tornar a passar per quiròfan farà el seu testament. Fa uns dies, els metges li van comunicar que ha de sotmetre’s a una nova intervenció. Jorge Javier Vázquez va patir l’ictus en març d’este any, motiu pel què va ser operat d’urgència. De moment es desconeix quina intenció té amb el seu testament. El que sí se sap es que les seues dos grans passions són els seus gossos, que són part fonamental de la seua vida. I, per suposat, sa mare, que com ell ha dit en moltes ocasions, «ma mare és el meu gran amor».

 

En el seu blog de la revista ‘Lecturas’, el presentador ha explicat el seu dia a dia. Concretament ha desglossat el dijous passat, el dia de la gala de ‘GH’, un programa especial, en la nit més terrorífica de l’any. «Toca gala de Halloween i això em dóna marxa per a començar el dia amb optimisme. Faig esport, ordene una miqueta la casa, i sobre la una del migdia decidisc eixir al carrer amb dos dels meus gossos», ha explicat el presentador, que mentres passejava els gossos, mentalment es preparava una entrevista.

 

Jorge Javier és feliç

«Professionalment, estic disfrutant molt i, personalment, molt content», ha confessat el presentador, que sempre ha mirat la seua malaltia amb optimisme, amb certs temors com és normal, però amb moltes ganes de seguir endavant.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.