16.5 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

La decisió de Jorge Javier abans d’operar-se que encén les alarmes

 

Jorge Javier Vázquez haurà de passar per quiròfan, en una operació que aparentment sembla senzilla. El presentador, des que va patir l’ictus, s’ha mostrat més susceptible i, com ha manifestat en alguna ocasió, ara veu la vida d’una altra manera.

 

El presentador de ‘Sàlvame’

El presentador de ‘Sálvame’ ha confessat en la revista ‘Lecturas’, que abans de tornar a passar per quiròfan farà el seu testament. Fa uns dies, els metges li van comunicar que ha de sotmetre’s a una nova intervenció. Jorge Javier Vázquez va patir l’ictus en març d’este any, motiu pel què va ser operat d’urgència. De moment es desconeix quina intenció té amb el seu testament. El que sí se sap es que les seues dos grans passions són els seus gossos, que són part fonamental de la seua vida. I, per suposat, sa mare, que com ell ha dit en moltes ocasions, «ma mare és el meu gran amor».

 

En el seu blog de la revista ‘Lecturas’, el presentador ha explicat el seu dia a dia. Concretament ha desglossat el dijous passat, el dia de la gala de ‘GH’, un programa especial, en la nit més terrorífica de l’any. «Toca gala de Halloween i això em dóna marxa per a començar el dia amb optimisme. Faig esport, ordene una miqueta la casa, i sobre la una del migdia decidisc eixir al carrer amb dos dels meus gossos», ha explicat el presentador, que mentres passejava els gossos, mentalment es preparava una entrevista.

 

Jorge Javier és feliç

«Professionalment, estic disfrutant molt i, personalment, molt content», ha confessat el presentador, que sempre ha mirat la seua malaltia amb optimisme, amb certs temors com és normal, però amb moltes ganes de seguir endavant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ratxes molt fortes a l’interior, pluges febles i descens de la cota de neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dimarts vent de l'oest amb ratxes molt fortes a l'interior, cels nuvolosos i precipitacions febles; la cota de neu baixa a 1.200-1.400 m al final del dia. Demà persistirà el vent i hi haurà pluges avançant d'oest a est.

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.