13.5 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

La decisió de Jorge Javier abans d’operar-se que encén les alarmes

 

Jorge Javier Vázquez haurà de passar per quiròfan, en una operació que aparentment sembla senzilla. El presentador, des que va patir l’ictus, s’ha mostrat més susceptible i, com ha manifestat en alguna ocasió, ara veu la vida d’una altra manera.

 

El presentador de ‘Sàlvame’

El presentador de ‘Sálvame’ ha confessat en la revista ‘Lecturas’, que abans de tornar a passar per quiròfan farà el seu testament. Fa uns dies, els metges li van comunicar que ha de sotmetre’s a una nova intervenció. Jorge Javier Vázquez va patir l’ictus en març d’este any, motiu pel què va ser operat d’urgència. De moment es desconeix quina intenció té amb el seu testament. El que sí se sap es que les seues dos grans passions són els seus gossos, que són part fonamental de la seua vida. I, per suposat, sa mare, que com ell ha dit en moltes ocasions, «ma mare és el meu gran amor».

 

En el seu blog de la revista ‘Lecturas’, el presentador ha explicat el seu dia a dia. Concretament ha desglossat el dijous passat, el dia de la gala de ‘GH’, un programa especial, en la nit més terrorífica de l’any. «Toca gala de Halloween i això em dóna marxa per a començar el dia amb optimisme. Faig esport, ordene una miqueta la casa, i sobre la una del migdia decidisc eixir al carrer amb dos dels meus gossos», ha explicat el presentador, que mentres passejava els gossos, mentalment es preparava una entrevista.

 

Jorge Javier és feliç

«Professionalment, estic disfrutant molt i, personalment, molt content», ha confessat el presentador, que sempre ha mirat la seua malaltia amb optimisme, amb certs temors com és normal, però amb moltes ganes de seguir endavant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.