17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

La decisió de Jorge Javier abans d’operar-se que encén les alarmes

 

Jorge Javier Vázquez haurà de passar per quiròfan, en una operació que aparentment sembla senzilla. El presentador, des que va patir l’ictus, s’ha mostrat més susceptible i, com ha manifestat en alguna ocasió, ara veu la vida d’una altra manera.

 

El presentador de ‘Sàlvame’

El presentador de ‘Sálvame’ ha confessat en la revista ‘Lecturas’, que abans de tornar a passar per quiròfan farà el seu testament. Fa uns dies, els metges li van comunicar que ha de sotmetre’s a una nova intervenció. Jorge Javier Vázquez va patir l’ictus en març d’este any, motiu pel què va ser operat d’urgència. De moment es desconeix quina intenció té amb el seu testament. El que sí se sap es que les seues dos grans passions són els seus gossos, que són part fonamental de la seua vida. I, per suposat, sa mare, que com ell ha dit en moltes ocasions, «ma mare és el meu gran amor».

 

En el seu blog de la revista ‘Lecturas’, el presentador ha explicat el seu dia a dia. Concretament ha desglossat el dijous passat, el dia de la gala de ‘GH’, un programa especial, en la nit més terrorífica de l’any. «Toca gala de Halloween i això em dóna marxa per a començar el dia amb optimisme. Faig esport, ordene una miqueta la casa, i sobre la una del migdia decidisc eixir al carrer amb dos dels meus gossos», ha explicat el presentador, que mentres passejava els gossos, mentalment es preparava una entrevista.

 

Jorge Javier és feliç

«Professionalment, estic disfrutant molt i, personalment, molt content», ha confessat el presentador, que sempre ha mirat la seua malaltia amb optimisme, amb certs temors com és normal, però amb moltes ganes de seguir endavant.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ratxes de 172 km/h a Castelló i avís roig per vent este dissabte

El temporal de mestral ha deixat ratxes de fins a 172 km/h en el Maestrazgo i ha activat l'avís roig a Castelló, amb taronja a València i Alacant. La DGT ha limitat la velocitat a 80 km/h i els bombers han atés incidències per caigudes d'arbres i un pal, sense danys personals a la província de València.

La Comunitat Valenciana activa el nivell màxim de preemergència per risc extrem d’incendis

La Comunitat Valenciana ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d'incendis en tota l'autonomia este dissabte. Queda prohibit fer foc i se suspenen treballs en terreny forestal.

La DGT limita a 80 km/h la velocitat a Castelló i es reforcen els bombers pel vent

La DGT ha fixat en 80 km/h la velocitat màxima en les carreteres de Castelló per avís roig per vent de fins a 140 km/h durant este dissabte. A València s'activa un reforç de 65 efectius de bombers davant l'empitjorament previst.

0-0 en el Martínez Valero: Sergio Herrera amarga a l’Elx i allarga la ratxa d’Osasuna

L'Elx va dominar i va generar ocasions molt clares, però es va topar amb un Sergio Herrera excel·lent i va sumar un altre empat sense gols en 2026. Osasuna va eixir reforçat amb un punt que prolonga el seu bon moment fora.

Emergències aconsella no eixir davant l’alerta de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha recomanat no eixir i evitar desplaçaments davant l'episodi de vent previst este dissabte en la Comunitat Valenciana. Castelló estarà en alerta roja amb ratxes de fins a 140 km/h i la resta en taronja.

Renfe avisa de possibles afeccions als trens en la Comunitat pel vent

Renfe ha advertit de possibles incidències en el servici ferroviari de la Comunitat Valenciana pels avisos roig i taronja per vent. Les ratxes previstes de fins a 140 km/h a Castelló i 100 km/h a València i Alacant podrien motivar ajustos operatius i retards.

El Consell defén un traçat fiscal ferm per a rebaixar impostos i atraure inversió

El Consell ha reivindicat el seu pla per a eixir del 'infern fiscal' i atraure inversió, amb una nova rebaixa en Successions i Donacions i més deduccions en l'IRPF. Ha assegurat que l'objectiu és baixar impostos mantenint la capacitat recaptatòria.

La Generalitat llança un És-Alert pels forts vents d’este dissabte

La Generalitat ha enviat un És-Alert per a advertir del temporal de vent d'este dissabte i demana evitar desplaçaments i crides innecessàries al 112. Castelló entra en alerta roja i València i Alacant, en taronja.