13.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

La decisió de Jorge Javier abans d’operar-se que encén les alarmes

 

Jorge Javier Vázquez haurà de passar per quiròfan, en una operació que aparentment sembla senzilla. El presentador, des que va patir l’ictus, s’ha mostrat més susceptible i, com ha manifestat en alguna ocasió, ara veu la vida d’una altra manera.

 

El presentador de ‘Sàlvame’

El presentador de ‘Sálvame’ ha confessat en la revista ‘Lecturas’, que abans de tornar a passar per quiròfan farà el seu testament. Fa uns dies, els metges li van comunicar que ha de sotmetre’s a una nova intervenció. Jorge Javier Vázquez va patir l’ictus en març d’este any, motiu pel què va ser operat d’urgència. De moment es desconeix quina intenció té amb el seu testament. El que sí se sap es que les seues dos grans passions són els seus gossos, que són part fonamental de la seua vida. I, per suposat, sa mare, que com ell ha dit en moltes ocasions, «ma mare és el meu gran amor».

 

En el seu blog de la revista ‘Lecturas’, el presentador ha explicat el seu dia a dia. Concretament ha desglossat el dijous passat, el dia de la gala de ‘GH’, un programa especial, en la nit més terrorífica de l’any. «Toca gala de Halloween i això em dóna marxa per a començar el dia amb optimisme. Faig esport, ordene una miqueta la casa, i sobre la una del migdia decidisc eixir al carrer amb dos dels meus gossos», ha explicat el presentador, que mentres passejava els gossos, mentalment es preparava una entrevista.

 

Jorge Javier és feliç

«Professionalment, estic disfrutant molt i, personalment, molt content», ha confessat el presentador, que sempre ha mirat la seua malaltia amb optimisme, amb certs temors com és normal, però amb moltes ganes de seguir endavant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.