12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Mónica Benavent, periodista de GolTV, s’endu una ‘pilotà’ en directe des del Mestalla

Mónica Benavent pilotà Mestalla

Mónica Benavent després del colp de pilota que va rebre ahir | Twitter

 

Mónica Benavent, periodista de GolTV, es va endur una ‘pilotà’ ahir dijous de nit mentres retransmetia com calfaven en directe des del Mestalla. Els fets van passar cap a les 21.00, en el partit entre el València i l’Arsenal de l’Europa League. La ‘pilotà’, que li va pegar al cap per darrere, va ser molt espectacular i, ràpidament, les xarxes es van omplir amb comentaris i vídeos:

 

 

Tal com es pot vore, el colp va ser tan fort i inesperat, que la reportera va caure cap avant. A partir d’eixe moment, la cadena va continuar la transmissió de la jornada deportiva des de l’estudi. El partit va acabar malament per al VCF, que va perdre 2-4 contra l’Arsenal i va ser eliminat, per tant, de la competició europea.

 

La periodista s’ho pren amb humor en twitter

Després del colp fort, Benavent va publicar en el seu twitter un missatge que tranquil·litzava a l’audiència i, alhora, li traïa importància a l’assumpte. Amb humor, la periodista va afirmar: «Encara estic viva! Vos escriu la primera en comprovar que el VCF estava afinant la punteria per a l’Arsenal. Si ja pintava èpic [el partit], per a mi, comença a ser-ho. Res que no puga curar un Ibuprofeno». I és que, demostrant que les seues paraules són de veres, la reportera va referenciar el hashtag «El metge ja li havia dit a ma mare que tinc bon cap».

 

Últimes notícies

El camp manté les protestes malgrat la paralització de l’acord UE-Mercosur

Les organitzacions agràries han decidit continuar mobilitzant-se encara que l'Eurocambra ha enviat el pacte UE-Mercosur al TJUE. Reclamen evitar la seua aplicació provisional.

Troben roba i calçat de la desapareguda a Favara i creuen que pot haver-se refugiat a prop

Els equips han localitzat un abric i el calçat de la dona i orienten el rastreig al seu entorn immediat. Després d'una nit de fred i pluja, les previsions són optimistes.

València, premiada en Fitur pels seus avanços en turisme inclusiu i sostenible

València ha rebut en Fitur els premis FITUR4all i FITURNext per integrar accessibilitat i sostenibilitat en el seu model turístic. Els guardons destaquen la gestió de l'aigua i la millora de l'experiència per a totes les persones.

La Guàrdia Civil coordina la busca d’una dona desapareguda en un barranc de Favara (València)

Guàrdia Civil i bombers han activat un ampli operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en un barranc de Favara. En el dispositiu intervenen equips terrestres, canins, drons i suport aeri.

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures, fer costat al teixit productiu i guanyar productivitat. Ha assenyalat una menor dotació per càpita i un marge limitat després de cobrir servicis essencials.