9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Mónica Benavent, periodista de GolTV, s’endu una ‘pilotà’ en directe des del Mestalla

Mónica Benavent pilotà Mestalla

Mónica Benavent després del colp de pilota que va rebre ahir | Twitter

 

Mónica Benavent, periodista de GolTV, es va endur una ‘pilotà’ ahir dijous de nit mentres retransmetia com calfaven en directe des del Mestalla. Els fets van passar cap a les 21.00, en el partit entre el València i l’Arsenal de l’Europa League. La ‘pilotà’, que li va pegar al cap per darrere, va ser molt espectacular i, ràpidament, les xarxes es van omplir amb comentaris i vídeos:

 

 

Tal com es pot vore, el colp va ser tan fort i inesperat, que la reportera va caure cap avant. A partir d’eixe moment, la cadena va continuar la transmissió de la jornada deportiva des de l’estudi. El partit va acabar malament per al VCF, que va perdre 2-4 contra l’Arsenal i va ser eliminat, per tant, de la competició europea.

 

La periodista s’ho pren amb humor en twitter

Després del colp fort, Benavent va publicar en el seu twitter un missatge que tranquil·litzava a l’audiència i, alhora, li traïa importància a l’assumpte. Amb humor, la periodista va afirmar: «Encara estic viva! Vos escriu la primera en comprovar que el VCF estava afinant la punteria per a l’Arsenal. Si ja pintava èpic [el partit], per a mi, comença a ser-ho. Res que no puga curar un Ibuprofeno». I és que, demostrant que les seues paraules són de veres, la reportera va referenciar el hashtag «El metge ja li havia dit a ma mare que tinc bon cap».

 

Últimes notícies

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Basset espera tancar este dilluns la seua declaració sobre la dana

José Miguel Basset, ex inspector cap del Consorci Provincial de Bombers, ha représ el seu testimoniatge en el Jutjat de Catarroja i confia a finalitzar hui. La sessió es reprén després de quasi huit hores de preguntes el divendres.

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.

Basset espera concloure este dilluns la seua declaració sobre la DANA i ‘tancar este episodi’

Basset reprén la seua compareixença com a testimoni en Instrucció 3 de Catarroja després de quasi huit hores de preguntes el divendres. Confia a 'tancar este episodi'.

La tragèdia ferroviària de Adamuz suspén les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La majoria d'actes públics de Generalitat, Delegació del Govern i Ajuntament de València ha quedat suspesa després del sinistre en Adamuz, amb almenys 39 morts. A les 12 es guardarà un minut de silenci davant l'Ajuntament en resposta a la convocatòria de la FEMP.