Anuncios

Mónica Benavent, periodista de GolTV, s’endu una ‘pilotà’ en directe des del Mestalla

Mónica Benavent pilotà Mestalla

Mónica Benavent després del colp de pilota que va rebre ahir | Twitter

 

Mónica Benavent, periodista de GolTV, es va endur una ‘pilotà’ ahir dijous de nit mentres retransmetia com calfaven en directe des del Mestalla. Els fets van passar cap a les 21.00, en el partit entre el València i l’Arsenal de l’Europa League. La ‘pilotà’, que li va pegar al cap per darrere, va ser molt espectacular i, ràpidament, les xarxes es van omplir amb comentaris i vídeos:

 

 

Tal com es pot vore, el colp va ser tan fort i inesperat, que la reportera va caure cap avant. A partir d’eixe moment, la cadena va continuar la transmissió de la jornada deportiva des de l’estudi. El partit va acabar malament per al VCF, que va perdre 2-4 contra l’Arsenal i va ser eliminat, per tant, de la competició europea.

 

La periodista s’ho pren amb humor en twitter

Després del colp fort, Benavent va publicar en el seu twitter un missatge que tranquil·litzava a l’audiència i, alhora, li traïa importància a l’assumpte. Amb humor, la periodista va afirmar: «Encara estic viva! Vos escriu la primera en comprovar que el VCF estava afinant la punteria per a l’Arsenal. Si ja pintava èpic [el partit], per a mi, comença a ser-ho. Res que no puga curar un Ibuprofeno». I és que, demostrant que les seues paraules són de veres, la reportera va referenciar el hashtag «El metge ja li havia dit a ma mare que tinc bon cap».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.