L’oferta de ‘Sálvame’ que faria perillar el lloc de treball d’alguns tertulians

María Patiño saca la cara por el programa y sus compañeros

Imatge d’arxiu de ‘Sálvame’ | Telecinco

 

‘Sálvame’ es caracteritza per jugar amb la variació de cares en les seues vesprades, apostant per col·laboradors molt diferents, que aporten punts de vista molt diferents en les seues entregues. Alguns d’ells han conseguit fer-se un lloc fixe amb un número de dies a la setmana acordats i altres ballen segons els temes i l’actualitat de cada vesprada.

 

Carlota Corredera ha posat hui el senyal d’alarma i ha revelat que mesos arrere la cúpula del programa havia contactat amb Antonio David Flores per a oferir-li faena com a col·laborador del format, diferents dies de la setmana. Després de preguntar als col·laboradors si els agradaria que s’incorporara Flores, ha deixat anar la bomba.

 

Si ell arriba, qui se’n va?

Carlota ha sigut clara. «Si arriba un nou col·laborador i que, a més, acorda vindre més d’una volta a la setmana, alguns de vosaltres haureu de reduir les vostres col·laboracions i, per tant, perdre feina i diners». Això no ha agradat als col·laboradors i alguns noms han sonat amb més força que la resta. És el cas d’Anabel Pantoja, Gustavo González, Miriam Saavedra, Alonso Caparrós o Antonio Montero. Vorem en què s’acaba consumant tot este assumpte.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.