L’oferta de ‘Sálvame’ que faria perillar el lloc de treball d’alguns tertulians

María Patiño saca la cara por el programa y sus compañeros

Imatge d’arxiu de ‘Sálvame’ | Telecinco

 

‘Sálvame’ es caracteritza per jugar amb la variació de cares en les seues vesprades, apostant per col·laboradors molt diferents, que aporten punts de vista molt diferents en les seues entregues. Alguns d’ells han conseguit fer-se un lloc fixe amb un número de dies a la setmana acordats i altres ballen segons els temes i l’actualitat de cada vesprada.

 

Carlota Corredera ha posat hui el senyal d’alarma i ha revelat que mesos arrere la cúpula del programa havia contactat amb Antonio David Flores per a oferir-li faena com a col·laborador del format, diferents dies de la setmana. Després de preguntar als col·laboradors si els agradaria que s’incorporara Flores, ha deixat anar la bomba.

 

Si ell arriba, qui se’n va?

Carlota ha sigut clara. «Si arriba un nou col·laborador i que, a més, acorda vindre més d’una volta a la setmana, alguns de vosaltres haureu de reduir les vostres col·laboracions i, per tant, perdre feina i diners». Això no ha agradat als col·laboradors i alguns noms han sonat amb més força que la resta. És el cas d’Anabel Pantoja, Gustavo González, Miriam Saavedra, Alonso Caparrós o Antonio Montero. Vorem en què s’acaba consumant tot este assumpte.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.