L’oferta de ‘Sálvame’ que faria perillar el lloc de treball d’alguns tertulians

María Patiño saca la cara por el programa y sus compañeros

Imatge d’arxiu de ‘Sálvame’ | Telecinco

 

‘Sálvame’ es caracteritza per jugar amb la variació de cares en les seues vesprades, apostant per col·laboradors molt diferents, que aporten punts de vista molt diferents en les seues entregues. Alguns d’ells han conseguit fer-se un lloc fixe amb un número de dies a la setmana acordats i altres ballen segons els temes i l’actualitat de cada vesprada.

 

Carlota Corredera ha posat hui el senyal d’alarma i ha revelat que mesos arrere la cúpula del programa havia contactat amb Antonio David Flores per a oferir-li faena com a col·laborador del format, diferents dies de la setmana. Després de preguntar als col·laboradors si els agradaria que s’incorporara Flores, ha deixat anar la bomba.

 

Si ell arriba, qui se’n va?

Carlota ha sigut clara. «Si arriba un nou col·laborador i que, a més, acorda vindre més d’una volta a la setmana, alguns de vosaltres haureu de reduir les vostres col·laboracions i, per tant, perdre feina i diners». Això no ha agradat als col·laboradors i alguns noms han sonat amb més força que la resta. És el cas d’Anabel Pantoja, Gustavo González, Miriam Saavedra, Alonso Caparrós o Antonio Montero. Vorem en què s’acaba consumant tot este assumpte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.