L’oferta de ‘Sálvame’ que faria perillar el lloc de treball d’alguns tertulians

María Patiño saca la cara por el programa y sus compañeros

Imatge d’arxiu de ‘Sálvame’ | Telecinco

 

‘Sálvame’ es caracteritza per jugar amb la variació de cares en les seues vesprades, apostant per col·laboradors molt diferents, que aporten punts de vista molt diferents en les seues entregues. Alguns d’ells han conseguit fer-se un lloc fixe amb un número de dies a la setmana acordats i altres ballen segons els temes i l’actualitat de cada vesprada.

 

Carlota Corredera ha posat hui el senyal d’alarma i ha revelat que mesos arrere la cúpula del programa havia contactat amb Antonio David Flores per a oferir-li faena com a col·laborador del format, diferents dies de la setmana. Després de preguntar als col·laboradors si els agradaria que s’incorporara Flores, ha deixat anar la bomba.

 

Si ell arriba, qui se’n va?

Carlota ha sigut clara. «Si arriba un nou col·laborador i que, a més, acorda vindre més d’una volta a la setmana, alguns de vosaltres haureu de reduir les vostres col·laboracions i, per tant, perdre feina i diners». Això no ha agradat als col·laboradors i alguns noms han sonat amb més força que la resta. És el cas d’Anabel Pantoja, Gustavo González, Miriam Saavedra, Alonso Caparrós o Antonio Montero. Vorem en què s’acaba consumant tot este assumpte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’alcaldessa de Carlet nega telefonades d’Emergències el dia de la dana i relata les seues gestions per Forata

Laura Sáez ha explicat davant la jutgessa que no va rebre telefonades d’Emergències el dia de la dana, però sí correus, i que va parlar diverses vegades amb Miguel Polo (CHJ) pel risc del pantà de Forata.

Umaru rescata un Elx irregular amb un doblet contra el Còrdova

Dos gols dUmaru Konare en dos minuts han permés a lElx empatar un amistós a Oliva davant un Còrdova superior en la primera part.

Polèmica a Les Corts pel nomenament del xofer de l’oficina de l’expresident Ximo Puig

PP, Vox i Compromís han carregat contra el nomenament del xofer de l’oficina de l’expresident Ximo Puig, presumpte nebot de l’exconsellera Gabriela Bravo, mentre el PSPV n’ha defensat la legitimitat i el treball.

A presó quatre membres de bandes criminals per 17 robatoris en vivendes de València

Quatre membres de dues organitzacions criminals d’origen georgià i croat han ingressat a presó acusats d’almenys 17 robatoris en vivendes de València entre 2025 i 2026.

Desarticulat a Oliva un clan familiar amb gallos de pelea, armes i marihuana

La Guàrdia Civil ha detingut quatre membres d’un mateix clan familiar a Oliva per robatoris amb força, tràfic de marihuana i maltractament animal, després d’incautar dotze gallos de pelea, armes i diverses ferramentes delictives.

La nova llei d’acompanyament tira avant amb PP i Vox i el rebuig de l’esquerra

Les Corts han aprovat la llei d’acompanyament als pressupostos de 2026 amb els vots de PP i Vox, que defensen rebaixes fiscals i 350 milions per a vivenda, mentre PSPV-PSOE i Compromís critiquen que afavorix els rendes altes i un gir ideològic extremista.

El Valencia Basket ja té data per a la pretemporada i confirma tres amistosos

El Valencia Basket iniciarà la pretemporada el 17 d’agost amb revisions mèdiques a València i afrontarà tres amistosos abans de debutar en la Supercopa Endesa el 19 de setembre davant el Barça.

Sueca allarga dos hores el servici de socorrisme en les platges pel eclipsi solar del 12 d’agost

Sueca reforçarà el dispositiu de socorrisme en les seues platges el 12 d’agost, amb dues hores més de vigilància per l’eclipsi solar i la previsió d’una major afluència de banyistes i curiosos.
FILMOTECA D'ESTIU