L’oferta de ‘Sálvame’ que faria perillar el lloc de treball d’alguns tertulians

María Patiño saca la cara por el programa y sus compañeros

Imatge d’arxiu de ‘Sálvame’ | Telecinco

 

‘Sálvame’ es caracteritza per jugar amb la variació de cares en les seues vesprades, apostant per col·laboradors molt diferents, que aporten punts de vista molt diferents en les seues entregues. Alguns d’ells han conseguit fer-se un lloc fixe amb un número de dies a la setmana acordats i altres ballen segons els temes i l’actualitat de cada vesprada.

 

Carlota Corredera ha posat hui el senyal d’alarma i ha revelat que mesos arrere la cúpula del programa havia contactat amb Antonio David Flores per a oferir-li faena com a col·laborador del format, diferents dies de la setmana. Després de preguntar als col·laboradors si els agradaria que s’incorporara Flores, ha deixat anar la bomba.

 

Si ell arriba, qui se’n va?

Carlota ha sigut clara. «Si arriba un nou col·laborador i que, a més, acorda vindre més d’una volta a la setmana, alguns de vosaltres haureu de reduir les vostres col·laboracions i, per tant, perdre feina i diners». Això no ha agradat als col·laboradors i alguns noms han sonat amb més força que la resta. És el cas d’Anabel Pantoja, Gustavo González, Miriam Saavedra, Alonso Caparrós o Antonio Montero. Vorem en què s’acaba consumant tot este assumpte.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de ser reanimat i inhalar fum en un incendi a València

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de patir una parada cardiorespiratòria i inhalar fum en l'incendi d'una vivenda a València. Va ser atés de matinada i traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova.

Barcala garantix la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies a Alacant

L'alcalde d'Alacant ha garantit la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies per a eliminar l'efecte barrera. La solució aprofita el desnivell del traçat per a cobrir-lo, connectar barris i crear un gran centre de mobilitat

Les falles sostenibles premien a Borrull-Socors i Pere Cabanes-Joan XXIII

Els premis 2026 a les falles sostenibles han distingit a Borrull-Socors en grans i a Pere Cabanes-Joan XXIII en infantils, amb dotació econòmica i estendard ecològic.

8 de cada 10 ciutadans secunden multar a qui creua el pas de zebra mirant el mòbil

El 83,2% recolza sancionar als vianants que creuen mirant el mòbil i el 76,4% als qui se salten el roig, segons 3.570 enquestes en grans ciutats.

Carcaixent declara emergència sanitària per la vaga de les escombraries i contracta un servici extern

L'Ajuntament ha declarat emergència sanitària després de la vaga de recollida i ha activat una neteja extraordinària amb una empresa externa. Reclamarà el cost a la Mancomunitat.

Més de 25.000 denúncies per desaparició en 2025 i 2.635 en la Comunitat Valenciana

Espanya va registrar 25.086 denúncies per desaparició en 2025, un 5% menys que en 2024, amb més del 90% de casos esclarits i 2.635 en la Comunitat Valenciana.

Benidorm pagarà 350 milions per la sentència de Serra Gelada amb un primer abonament de 60

El ple ha aprovat per àmplia majoria el pla per a executar la sentència de l'APR7 de Serra Gelada: 350 milions als propietaris i un primer pagament de 60 abans de cap d'any. Hi haurà carència fins a 2030, possibilitat de pagar amb sòl municipal i un préstec de 55 milions.

El regidor d’Altea denunciat per bufetejar a la seua parella renúncia a l’acta

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís a Altea, ha renunciat a la seua acta després de la seua detenció per presumpta agressió a la seua parella. El cas es tramitarà per juí ràpid a Benidorm i no es va dictar orde de protecció.