Raquel Mosquera rejovenix amb un nou canvi de ‘look’

 

La perruquera Raquel Mosquera ha donat la benvinguda a l’estiu amb un canvi d’imatge radical que ha sigut molt aplaudit en les xarxes. Alliberada de la cabellera llarga que tant la caracteritzava, ha decidit apostar per un ‘look’ més fresc que la rejovenix; d’esta manera, la viuda de Pedro Carrasco decidia compartir una imatge en les xarxes amb el seu canvi de ‘look’ i amb la frase: «El meu nou canvi d’imatge».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Raquel Mosquera (@raquelmosqueram) el

 

Raquel Mosquera decidia compartir d’esta manera amb els seus seguidors una fotografia en què, a més, no es mostrava tan maquillada del normal i amb un conjunt de roba d’estampat ‘Animal Print’, que l’afavoria. Este nou estil li queda molt bé a Raquel i, en opinió dels seus seguidors, li ha llevat prou anys de damunt, conferint-li un aspecte més juvenil i modern: «Molt més guapa»; «Estàs molt més guapa i jove amb el monyo curt», opinaven alguns.

 

La viuda de Pedro Carrasco va tornar a estar d’actualitat en la televisió per la seua participació en la passada edició de ‘Supervivientes’, a on va concursar i va realitzar un bon paper, aguantant prou de temps fins que l’audiència la va expulsar. Allí va forjar una forta amistat amb Sofía Suescun, que hui dia encara continua, i amb qui coincidix en alguns debats de l’edició d’enguany del ‘reality’ o, fins i tot, darrere les càmeres, com mostrava recentment la mateixa Raquel en el seu Instagram.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.