Tu eres un pocavergonya i la teua dona una provocadora, les dures paraules de Rocío Carrasco

 

Telecinco va continuar anit emetent la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, centrat en el seu fill David Flores.

En este nou episodi, la dona d’Antonio David Flores, Olga Moreno, també apareix i no per a bé.

Olga Moreno es va asseure en ‘Sábado Deluxe’ l’any 2019 i va assegurar que s’havia vist cara a cara en els corredors del jutjat amb Rocío Carrasco i que ella s’havia negat a saludar al seu fill. Una confessió que la dona d’Antonio David Flores va fer en el seu moment i que la protagonista de la sèrie documental nega rotundament.

 

El procés judicial de Rocío Carrasco després de la seua boda amb Fidel Albiac

 

Una de les grans absències en la boda de Rocío Carrasco i Fidel Albiac va ser la de David Flores, el seu fill.

No obstant això, la cosa no es va quedar ací. La filla de ‘la más grande’ assegura que, després de la boda, Antonio David Flores tampoc li va retornar al jove.

Ella, en veure que el xiquet no tornava a la seua casa, va decidir prendre mesures legals contra el pare i l’octubre de 2016, els jutjats d’Alcobendas li van demanar a Antonio David Flores que retornara al jove amb la seua mare: “Mai m’ho va retornar, és com si la meua acció en el jutjat mai haguera existit”, explicava Rocío Carrasco.

La dona de Fidel Albiac assegura que no va baixar a buscar al seu fill perquè tenia “por” al rebuig” i a posar al seu fill en “una situació molt fotuda”: “El que havia de tornar després a casa amb si pare era ell i és una cosa que Antonio David no li hauria perdonat”, assegurava Rocío Carrasco.

La protagonista de la docu-serie’, assegura que quan es produeix la vista, el xiquet ha complit els 18 anys. “El pare sempre ha jugat amb els terminis de temps. Al ser el meu fill major d’edat, la meua reclamació mancava d’objecte”, explicava.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.