Tu eres un pocavergonya i la teua dona una provocadora, les dures paraules de Rocío Carrasco

 

Telecinco va continuar anit emetent la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, centrat en el seu fill David Flores.

En este nou episodi, la dona d’Antonio David Flores, Olga Moreno, també apareix i no per a bé.

Olga Moreno es va asseure en ‘Sábado Deluxe’ l’any 2019 i va assegurar que s’havia vist cara a cara en els corredors del jutjat amb Rocío Carrasco i que ella s’havia negat a saludar al seu fill. Una confessió que la dona d’Antonio David Flores va fer en el seu moment i que la protagonista de la sèrie documental nega rotundament.

 

El procés judicial de Rocío Carrasco després de la seua boda amb Fidel Albiac

 

Una de les grans absències en la boda de Rocío Carrasco i Fidel Albiac va ser la de David Flores, el seu fill.

No obstant això, la cosa no es va quedar ací. La filla de ‘la más grande’ assegura que, després de la boda, Antonio David Flores tampoc li va retornar al jove.

Ella, en veure que el xiquet no tornava a la seua casa, va decidir prendre mesures legals contra el pare i l’octubre de 2016, els jutjats d’Alcobendas li van demanar a Antonio David Flores que retornara al jove amb la seua mare: “Mai m’ho va retornar, és com si la meua acció en el jutjat mai haguera existit”, explicava Rocío Carrasco.

La dona de Fidel Albiac assegura que no va baixar a buscar al seu fill perquè tenia “por” al rebuig” i a posar al seu fill en “una situació molt fotuda”: “El que havia de tornar després a casa amb si pare era ell i és una cosa que Antonio David no li hauria perdonat”, assegurava Rocío Carrasco.

La protagonista de la docu-serie’, assegura que quan es produeix la vista, el xiquet ha complit els 18 anys. “El pare sempre ha jugat amb els terminis de temps. Al ser el meu fill major d’edat, la meua reclamació mancava d’objecte”, explicava.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.