Tu eres un pocavergonya i la teua dona una provocadora, les dures paraules de Rocío Carrasco

 

Telecinco va continuar anit emetent la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, centrat en el seu fill David Flores.

En este nou episodi, la dona d’Antonio David Flores, Olga Moreno, també apareix i no per a bé.

Olga Moreno es va asseure en ‘Sábado Deluxe’ l’any 2019 i va assegurar que s’havia vist cara a cara en els corredors del jutjat amb Rocío Carrasco i que ella s’havia negat a saludar al seu fill. Una confessió que la dona d’Antonio David Flores va fer en el seu moment i que la protagonista de la sèrie documental nega rotundament.

 

El procés judicial de Rocío Carrasco després de la seua boda amb Fidel Albiac

 

Una de les grans absències en la boda de Rocío Carrasco i Fidel Albiac va ser la de David Flores, el seu fill.

No obstant això, la cosa no es va quedar ací. La filla de ‘la más grande’ assegura que, després de la boda, Antonio David Flores tampoc li va retornar al jove.

Ella, en veure que el xiquet no tornava a la seua casa, va decidir prendre mesures legals contra el pare i l’octubre de 2016, els jutjats d’Alcobendas li van demanar a Antonio David Flores que retornara al jove amb la seua mare: “Mai m’ho va retornar, és com si la meua acció en el jutjat mai haguera existit”, explicava Rocío Carrasco.

La dona de Fidel Albiac assegura que no va baixar a buscar al seu fill perquè tenia “por” al rebuig” i a posar al seu fill en “una situació molt fotuda”: “El que havia de tornar després a casa amb si pare era ell i és una cosa que Antonio David no li hauria perdonat”, assegurava Rocío Carrasco.

La protagonista de la docu-serie’, assegura que quan es produeix la vista, el xiquet ha complit els 18 anys. “El pare sempre ha jugat amb els terminis de temps. Al ser el meu fill major d’edat, la meua reclamació mancava d’objecte”, explicava.
 

Últimes notícies

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.