12.3 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Tu eres un pocavergonya i la teua dona una provocadora, les dures paraules de Rocío Carrasco

 

Telecinco va continuar anit emetent la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, centrat en el seu fill David Flores.

En este nou episodi, la dona d’Antonio David Flores, Olga Moreno, també apareix i no per a bé.

Olga Moreno es va asseure en ‘Sábado Deluxe’ l’any 2019 i va assegurar que s’havia vist cara a cara en els corredors del jutjat amb Rocío Carrasco i que ella s’havia negat a saludar al seu fill. Una confessió que la dona d’Antonio David Flores va fer en el seu moment i que la protagonista de la sèrie documental nega rotundament.

 

El procés judicial de Rocío Carrasco després de la seua boda amb Fidel Albiac

 

Una de les grans absències en la boda de Rocío Carrasco i Fidel Albiac va ser la de David Flores, el seu fill.

No obstant això, la cosa no es va quedar ací. La filla de ‘la más grande’ assegura que, després de la boda, Antonio David Flores tampoc li va retornar al jove.

Ella, en veure que el xiquet no tornava a la seua casa, va decidir prendre mesures legals contra el pare i l’octubre de 2016, els jutjats d’Alcobendas li van demanar a Antonio David Flores que retornara al jove amb la seua mare: “Mai m’ho va retornar, és com si la meua acció en el jutjat mai haguera existit”, explicava Rocío Carrasco.

La dona de Fidel Albiac assegura que no va baixar a buscar al seu fill perquè tenia “por” al rebuig” i a posar al seu fill en “una situació molt fotuda”: “El que havia de tornar després a casa amb si pare era ell i és una cosa que Antonio David no li hauria perdonat”, assegurava Rocío Carrasco.

La protagonista de la docu-serie’, assegura que quan es produeix la vista, el xiquet ha complit els 18 anys. “El pare sempre ha jugat amb els terminis de temps. Al ser el meu fill major d’edat, la meua reclamació mancava d’objecte”, explicava.
 

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.