Tu eres un pocavergonya i la teua dona una provocadora, les dures paraules de Rocío Carrasco

 

Telecinco va continuar anit emetent la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, centrat en el seu fill David Flores.

En este nou episodi, la dona d’Antonio David Flores, Olga Moreno, també apareix i no per a bé.

Olga Moreno es va asseure en ‘Sábado Deluxe’ l’any 2019 i va assegurar que s’havia vist cara a cara en els corredors del jutjat amb Rocío Carrasco i que ella s’havia negat a saludar al seu fill. Una confessió que la dona d’Antonio David Flores va fer en el seu moment i que la protagonista de la sèrie documental nega rotundament.

 

El procés judicial de Rocío Carrasco després de la seua boda amb Fidel Albiac

 

Una de les grans absències en la boda de Rocío Carrasco i Fidel Albiac va ser la de David Flores, el seu fill.

No obstant això, la cosa no es va quedar ací. La filla de ‘la más grande’ assegura que, després de la boda, Antonio David Flores tampoc li va retornar al jove.

Ella, en veure que el xiquet no tornava a la seua casa, va decidir prendre mesures legals contra el pare i l’octubre de 2016, els jutjats d’Alcobendas li van demanar a Antonio David Flores que retornara al jove amb la seua mare: “Mai m’ho va retornar, és com si la meua acció en el jutjat mai haguera existit”, explicava Rocío Carrasco.

La dona de Fidel Albiac assegura que no va baixar a buscar al seu fill perquè tenia “por” al rebuig” i a posar al seu fill en “una situació molt fotuda”: “El que havia de tornar després a casa amb si pare era ell i és una cosa que Antonio David no li hauria perdonat”, assegurava Rocío Carrasco.

La protagonista de la docu-serie’, assegura que quan es produeix la vista, el xiquet ha complit els 18 anys. “El pare sempre ha jugat amb els terminis de temps. Al ser el meu fill major d’edat, la meua reclamació mancava d’objecte”, explicava.
 

Últimes notícies

Els taxistes es concentraran el 17 de juny en Les Corts contra el nou decret de mobilitat

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana han convocat per al 17 de juny una protesta en Les Corts contra el nou decret llei de mobilitat, que consideren una liberalització encoberta del servici i una porta d’entrada per a més de 2.000 VTC.

Els equips directius demanen a Educació una reunió pública i retransmesa en directe

Els equips directius que han presentat la dimissió durant la vaga indefinida han demanat a la Conselleria d’Educació una reunió institucional retransmesa en directe per streaming per a garantir la transparència i explicar els motius de la seua decisió.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 a Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous al migdia a la carretera CV-649, al terme de Vallada (València), malgrat la ràpida intervenció dels servicis sanitaris.

Quasi tot l’alumnat valencià supera la PAU de 2026 amb un 95,23 % d’aprovats

Un total de 25.503 estudiants s’han presentat a la convocatòria ordinària de la PAU 2026 a la Comunitat Valenciana i el 95,23 % l’ha superada, amb una nota mitjana de 6,35 en la fase obligatòria.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2 milions de passatgers en maig i s’acosta als 8 milions en 2025

L’aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández ha superat en maig els 2 milions de passatgers, un 12 % més que en 2025, i ha fregat els 8 milions de viatgers en els cinc primers mesos de l’any.

Compromís exigix la dimissió de Camarero i Martínez Mus pels missatges durant la dana

Compromís ha reclamat la dimissió immediata de Susana Camarero i Vicente Martínez Mus pels seus missatges en el xat del Consell durant la dana, i ha registrat un ple extraordinari en Les Corts. Joan Baldoví també ha carregat contra Juanfran Pérez Llorca per no pronunciar-se sobre els missatges de Carlos Mazón i l'ha acusat de protegir-lo.

Anàlisis biomètrics en l’Operació Pas de l’Estret 2026 als ports de València i Alacant

L’Operació Pas de l’Estret 2026 incorpora anàlisis biomètrics i nous sistemes digitals als ports de València i sobretot d’Alacant per a millorar la seguretat i la fluïdesa del trànsit de passatgers i vehicles.

822 vivendes públiques noves a Torrevieja estaran llestes en 2028 amb el Pla Vive

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha anunciat l’inici de les obres de 822 vivendes de protecció pública a Torrevieja, repartides en quatre solars municipals i emmarcades en el Pla Vive, amb previsió que estiguen acabades en 2028.