Rocío Flores, víctima d’una estafa que pot portar-la a la presó

És molt habitual veure a Rocío Flores, la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores, anunciant diferents marques en el seu perfil d’Instagram. Amb quasi 800.000 seguidors en les seues xarxes socials, la malaguenya exerceix d’influencer i es presta a anunciar els productes de les empreses que contacten amb ella.

 

Aquest treball li permet guanyar-se la vida lliurement, sense haver de demanar res a la seua família. No obstant això, segons ha informat el programa ‘Socialité’ de Telecinco, la finalista de ‘Supervivientes 2020‘, podria haver estat anunciant una marca de sabates falses sense saber-ho. Una acció que pot portar a Rocío a pagar una elevada sanció o fins i tot anar a la presó. 

 

El programa de María Patiño ha investigat a fons una de les marques de sabatilles que la néta de Rocío Jurado mostra i l’espai de Mediaset ha descobert que es tracta d’una pàgina web que ven models d’esportives molt exclusives a preus molt assequibles. 

 

«Ens vam adonar d’això quan Rocío va pujar un vídeo col·laborant amb aquesta marca d’unes sabatilles que estan esgotades a nivell mundial», va explicar una periodista de Socialité en directe: «Quan intentem trobar-les per internet, ens vam adonar que només es venen en pàgines de revenda per un preu superior als 400 euros. No obstant això, en aquesta pàgina es venen per poc més de 60».

 

La investigació de Socialité 

El programa de Telecinco ha comparat la sabata original amb el mostrat en les xarxes socials de Rocío. Els redactors de Socialité han arribat a la conclusió que les sabatilles que promociona són falsificacions. No obstant això, Rocío no anuncia en cap moment que el producte no és vertader.

 

Per això, la filla de Rocío Carrasco podria estar incorrent en dos delictes diferents: comprar productes falsificats i incitar a altres persones a adquirir els articles sense esmentar el seu vertader origen.

 

A més, Rocío Flores no seria l’única influencer que formaria presumptament part d’aquest entramat. Gianmarco Onestini o Jorge Pérez, guanyador de ‘Supervivientes 2020‘, també van ser assenyalats en Socialité per promocionar a la mateixa empresa. La implicació de l’ex guàrdia civil fa pensar que els famosos no són conscients que es converteixen en ambaixadors de productes d’imitació.

Últimes notícies

Sis onades d’aire saharià des de maig calfen un inici d’estiu extrem a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat sis onades intenses d’aire saharià des de maig, amb nits boiroses, mar a quasi 30 graus i anomalies de temperatura que obliguen a extremar la vigilància de cara a la tardor.

Quarta petició d’Espanya a la UE per afrontar grans desastres naturals

El Govern espanyol ha demanat per quarta vegada el suport de la Unió Europea davant grans desastres naturals, esta volta pels greus incendis forestals que afecten diverses comunitats. L’executiu ha declarat l’emergència d’interés nacional a la Comunitat de Madrid i la província d’Àvila.

Murcia i la Comunitat Valenciana reforcen la vigilància davant el nou virus dels cítrics

La Regió de Múrcia i la Comunitat Valenciana han intensificat la coordinació científica i l’intercanvi de dades per controlar la clorosi nervial groga dels cítrics i limitar-ne l’impacte sobre les collites.

Geely injecta 221 milions per entrar en el 34 % de la planta Ford d’Almussafes

Geely Holding ha invertit 221 milions d’euros per adquirir el 34 % de la nova empresa conjunta amb Ford que gestionarà la planta d’Almussafes a partir de 2027, una operació que valora la societat en 650 milions.

El Consell qüestiona la defensa de Morant a Zapatero pel cas Plus Ultra

Miguel Barrachina ha qualificat dinexplicable la defensa que, al seu juí, fa Diana Morant de José Luis Rodríguez Zapatero, investigat per una presumpta trama de tràfic dinfluències vinculada a Plus Ultra.

Comiat emocionant a Roberto Bautista en el seu club de Castelló

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha anunciat el seu adeu al tennis professional en un acte emotiu al club Plana Sport de Castelló, on ha repassat la seua trajectòria i ha confirmat que encara disputarà un últim partit d’exhibició en desembre.

La Comunitat Valenciana reforçarà en 2026 els seus llaços europeus en automoció, defensa i vivenda

La Generalitat ha anunciat que en 2026 reforçarà les aliances europees en sectors com l’automoció, la defensa, l’aeroespacial, la vivenda i els semiconductors, a través de la Fundació Comunitat Valenciana-Regió Europea. L’objectiu és defensar interessos valencians a la Unió Europea, atraure finançament i impulsar ocupació de qualitat.

El centre de dia de Ruzafa es consolida com a referent en el dany cerebral adquirit

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha reafirmat el compromís del Consell amb una atenció especialitzada a les persones amb dany cerebral adquirit durant una visita al centre de dia de l’IVASS al barri de Ruzafa, a València, considerat un model referent en rehabilitació i inclusió.