Rocío Flores, víctima d’una estafa que pot portar-la a la presó

És molt habitual veure a Rocío Flores, la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores, anunciant diferents marques en el seu perfil d’Instagram. Amb quasi 800.000 seguidors en les seues xarxes socials, la malaguenya exerceix d’influencer i es presta a anunciar els productes de les empreses que contacten amb ella.

 

Aquest treball li permet guanyar-se la vida lliurement, sense haver de demanar res a la seua família. No obstant això, segons ha informat el programa ‘Socialité’ de Telecinco, la finalista de ‘Supervivientes 2020‘, podria haver estat anunciant una marca de sabates falses sense saber-ho. Una acció que pot portar a Rocío a pagar una elevada sanció o fins i tot anar a la presó. 

 

El programa de María Patiño ha investigat a fons una de les marques de sabatilles que la néta de Rocío Jurado mostra i l’espai de Mediaset ha descobert que es tracta d’una pàgina web que ven models d’esportives molt exclusives a preus molt assequibles. 

 

«Ens vam adonar d’això quan Rocío va pujar un vídeo col·laborant amb aquesta marca d’unes sabatilles que estan esgotades a nivell mundial», va explicar una periodista de Socialité en directe: «Quan intentem trobar-les per internet, ens vam adonar que només es venen en pàgines de revenda per un preu superior als 400 euros. No obstant això, en aquesta pàgina es venen per poc més de 60».

 

La investigació de Socialité 

El programa de Telecinco ha comparat la sabata original amb el mostrat en les xarxes socials de Rocío. Els redactors de Socialité han arribat a la conclusió que les sabatilles que promociona són falsificacions. No obstant això, Rocío no anuncia en cap moment que el producte no és vertader.

 

Per això, la filla de Rocío Carrasco podria estar incorrent en dos delictes diferents: comprar productes falsificats i incitar a altres persones a adquirir els articles sense esmentar el seu vertader origen.

 

A més, Rocío Flores no seria l’única influencer que formaria presumptament part d’aquest entramat. Gianmarco Onestini o Jorge Pérez, guanyador de ‘Supervivientes 2020‘, també van ser assenyalats en Socialité per promocionar a la mateixa empresa. La implicació de l’ex guàrdia civil fa pensar que els famosos no són conscients que es converteixen en ambaixadors de productes d’imitació.

Últimes notícies

Així és la nova imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 creada per Paco Roca

L’il·lustrador valencià Paco Roca ha dissenyat la imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 amb una sèrie de dibuixos que reunixen patrimoni, festes i cultura del vi del municipi.

Quatre referents femenines reben els Premis EVAP 2026 a València

Krista Walochik, Laura García, María Ángeles Marced i Vicky Sevilla han sigut distingides amb els Premis EVAP 2026 en Diversitat, Integritat, Professionalitat i Jove Talent, que es lliuraran el 22 d’octubre al Roig Arena de València.

Arresten un jove per enganyar majors en caixers automàtics a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 20 anys acusat d’almenys 13 delictes contra el patrimoni mitjançant el mètode del caixer espatlat en diverses localitats de les províncies de València i Alacant.

Frambuesa, mango i pistatxo: així és el nou gelat de La Roja per al Mundial

El gremi de gelaters artesans ha creat un gelat dedicat a La Roja, amb base de iogurt i xocolate blanc, vetejat de frambuesa i mango i un toc cruixent de pistatxo torrat, que podrà tastar-se en heladeries de tot Espanya durant el Mundial 2026.

Les víctimes mortals de la DANA reben el Premi 25 d’Abril a les Llibertats de CCOO

CCOO ha entregat el Premi 25 d’Abril a les Llibertats a dues associacions de víctimes mortals de la DANA del 29 d’octubre de 2024, en un acte emotiu celebrat a València que ha reivindicat memòria, justícia i reparació.

Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes

L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.

Els estudiants valencians, entre els que tenen pitjor nota d’accés a la universitat

La Comunitat Valenciana ha registrat una nota mitjana d’accés a la universitat de 6,35, la segona més baixa d’Espanya, mentres baixa lleugerament el percentatge d’aprovats en la PAU. Més de 50.000 alumnes es preparen ara per a la convocatòria extraordinària de 2026.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Paiporta, un dels municipis més castigats per la DANA, acollirà diumenge una manifestació convocada per més de 200 entitats per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.