10.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Rocío Flores, víctima d’una estafa que pot portar-la a la presó

És molt habitual veure a Rocío Flores, la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores, anunciant diferents marques en el seu perfil d’Instagram. Amb quasi 800.000 seguidors en les seues xarxes socials, la malaguenya exerceix d’influencer i es presta a anunciar els productes de les empreses que contacten amb ella.

 

Aquest treball li permet guanyar-se la vida lliurement, sense haver de demanar res a la seua família. No obstant això, segons ha informat el programa ‘Socialité’ de Telecinco, la finalista de ‘Supervivientes 2020‘, podria haver estat anunciant una marca de sabates falses sense saber-ho. Una acció que pot portar a Rocío a pagar una elevada sanció o fins i tot anar a la presó. 

 

El programa de María Patiño ha investigat a fons una de les marques de sabatilles que la néta de Rocío Jurado mostra i l’espai de Mediaset ha descobert que es tracta d’una pàgina web que ven models d’esportives molt exclusives a preus molt assequibles. 

 

“Ens vam adonar d’això quan Rocío va pujar un vídeo col·laborant amb aquesta marca d’unes sabatilles que estan esgotades a nivell mundial”, va explicar una periodista de Socialité en directe: “Quan intentem trobar-les per internet, ens vam adonar que només es venen en pàgines de revenda per un preu superior als 400 euros. No obstant això, en aquesta pàgina es venen per poc més de 60”.

 

La investigació de Socialité 

El programa de Telecinco ha comparat la sabata original amb el mostrat en les xarxes socials de Rocío. Els redactors de Socialité han arribat a la conclusió que les sabatilles que promociona són falsificacions. No obstant això, Rocío no anuncia en cap moment que el producte no és vertader.

 

Per això, la filla de Rocío Carrasco podria estar incorrent en dos delictes diferents: comprar productes falsificats i incitar a altres persones a adquirir els articles sense esmentar el seu vertader origen.

 

A més, Rocío Flores no seria l’única influencer que formaria presumptament part d’aquest entramat. Gianmarco Onestini o Jorge Pérez, guanyador de ‘Supervivientes 2020‘, també van ser assenyalats en Socialité per promocionar a la mateixa empresa. La implicació de l’ex guàrdia civil fa pensar que els famosos no són conscients que es converteixen en ambaixadors de productes d’imitació.

Últimes notícies

Desmantellada la primera cèl·lula de l’organització neonazi The Base a Espanya

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres presumptes membres de The Base i ha confiscat armes i material supremacista. El líder de la cèl·lula ha ingressat a la presó provisional i la investigació continua oberta.

Desembre comença hivernal en la Comunitat Valenciana, amb núvols, pluges i gelades

La setmana i el mes arranquen amb cels nuvolosos, ruixats que de matinada poden ser fortes en el sud de València i nord d'Alacant, gelades a l'interior i més fred. Demà es mantenen els núvols amb pluges febles en el terç nord.

Pérez Llorca reivindica l’estabilitat en la Comunitat enfront del ‘embolic i el fang’ del Govern

El president electe ha contraposat l'estabilitat després de la seua investidura amb PP i Vox a les ensopegades del Govern en el Congrés. També ha demanat una comissió mixta per la dana i ha reclamat eleccions generals.

Una manifestació a València ha exigit la fi del genocidi a Gaza i l’embargament d’armes a Israel

La marxa, emmarcada en el Dia Internacional de Solidaritat amb el Poble Palestí, ha reclamat ruptura total de relacions amb Israel i sancions internacionals.

El València examina l’estat anímic del Rayo a Vallecas

El Rayo busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.