Rocío Flores, víctima d’una estafa que pot portar-la a la presó

És molt habitual veure a Rocío Flores, la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores, anunciant diferents marques en el seu perfil d’Instagram. Amb quasi 800.000 seguidors en les seues xarxes socials, la malaguenya exerceix d’influencer i es presta a anunciar els productes de les empreses que contacten amb ella.

 

Aquest treball li permet guanyar-se la vida lliurement, sense haver de demanar res a la seua família. No obstant això, segons ha informat el programa ‘Socialité’ de Telecinco, la finalista de ‘Supervivientes 2020‘, podria haver estat anunciant una marca de sabates falses sense saber-ho. Una acció que pot portar a Rocío a pagar una elevada sanció o fins i tot anar a la presó. 

 

El programa de María Patiño ha investigat a fons una de les marques de sabatilles que la néta de Rocío Jurado mostra i l’espai de Mediaset ha descobert que es tracta d’una pàgina web que ven models d’esportives molt exclusives a preus molt assequibles. 

 

“Ens vam adonar d’això quan Rocío va pujar un vídeo col·laborant amb aquesta marca d’unes sabatilles que estan esgotades a nivell mundial”, va explicar una periodista de Socialité en directe: “Quan intentem trobar-les per internet, ens vam adonar que només es venen en pàgines de revenda per un preu superior als 400 euros. No obstant això, en aquesta pàgina es venen per poc més de 60”.

 

La investigació de Socialité 

El programa de Telecinco ha comparat la sabata original amb el mostrat en les xarxes socials de Rocío. Els redactors de Socialité han arribat a la conclusió que les sabatilles que promociona són falsificacions. No obstant això, Rocío no anuncia en cap moment que el producte no és vertader.

 

Per això, la filla de Rocío Carrasco podria estar incorrent en dos delictes diferents: comprar productes falsificats i incitar a altres persones a adquirir els articles sense esmentar el seu vertader origen.

 

A més, Rocío Flores no seria l’única influencer que formaria presumptament part d’aquest entramat. Gianmarco Onestini o Jorge Pérez, guanyador de ‘Supervivientes 2020‘, també van ser assenyalats en Socialité per promocionar a la mateixa empresa. La implicació de l’ex guàrdia civil fa pensar que els famosos no són conscients que es converteixen en ambaixadors de productes d’imitació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.