Rocío Flores, víctima d’una estafa que pot portar-la a la presó

És molt habitual veure a Rocío Flores, la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores, anunciant diferents marques en el seu perfil d’Instagram. Amb quasi 800.000 seguidors en les seues xarxes socials, la malaguenya exerceix d’influencer i es presta a anunciar els productes de les empreses que contacten amb ella.

 

Aquest treball li permet guanyar-se la vida lliurement, sense haver de demanar res a la seua família. No obstant això, segons ha informat el programa ‘Socialité’ de Telecinco, la finalista de ‘Supervivientes 2020‘, podria haver estat anunciant una marca de sabates falses sense saber-ho. Una acció que pot portar a Rocío a pagar una elevada sanció o fins i tot anar a la presó. 

 

El programa de María Patiño ha investigat a fons una de les marques de sabatilles que la néta de Rocío Jurado mostra i l’espai de Mediaset ha descobert que es tracta d’una pàgina web que ven models d’esportives molt exclusives a preus molt assequibles. 

 

“Ens vam adonar d’això quan Rocío va pujar un vídeo col·laborant amb aquesta marca d’unes sabatilles que estan esgotades a nivell mundial”, va explicar una periodista de Socialité en directe: “Quan intentem trobar-les per internet, ens vam adonar que només es venen en pàgines de revenda per un preu superior als 400 euros. No obstant això, en aquesta pàgina es venen per poc més de 60”.

 

La investigació de Socialité 

El programa de Telecinco ha comparat la sabata original amb el mostrat en les xarxes socials de Rocío. Els redactors de Socialité han arribat a la conclusió que les sabatilles que promociona són falsificacions. No obstant això, Rocío no anuncia en cap moment que el producte no és vertader.

 

Per això, la filla de Rocío Carrasco podria estar incorrent en dos delictes diferents: comprar productes falsificats i incitar a altres persones a adquirir els articles sense esmentar el seu vertader origen.

 

A més, Rocío Flores no seria l’única influencer que formaria presumptament part d’aquest entramat. Gianmarco Onestini o Jorge Pérez, guanyador de ‘Supervivientes 2020‘, també van ser assenyalats en Socialité per promocionar a la mateixa empresa. La implicació de l’ex guàrdia civil fa pensar que els famosos no són conscients que es converteixen en ambaixadors de productes d’imitació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.