Rosa Benito i Amador Mohedano es reconcilien amb un bes de pel·lícula

Amador Mohedano i Rosa Benito s’han reconciliat en el programa que presenta Toñi Moreno, ‘Déjate querer’.

En primer lloc la presentadora va entrevistar els dos per separat abans que es retrobaren en l’espai de Telecinco. El germà de Rocío Jurado es va emocionar en parlar sobre la seua exmuller, a la qual anava a demanar que tornara a formar part de la seua vida.

Els convidats es van veure les cares en el plató del format per primera vegada en huit anys. Tots dos van recordar com es van conéixer, van parlar sobre la família que van formar i també sobre com va acabar el seu matrimoni.


Tenia tota la pinta que anaven a protagonitzar una altra brega més, però els que foren marit i dona van viure un moment molt bonic en directe. El germà de Rocío Jurado va convidar a l’espai que presenta Toñi Moreno a la qual considera la dona de la seua vida per a demanar-li perdó i una segona oportunitat després de la seua fracassada relació.


Et trobe a faltar cada dia. Fa temps que et sent molt lluny, jo necessite que estigues en la meua vida d’una manera o d’una altra, necessite que estigues prop de mi, necessite recuperar la meua vida, eres i sempre seràs la dona de la meua vida”, li va dir a la mare dels seus fills.

«L’única cosa que desitge és que ens portem bé i estiguem a gust pels nostres quatre fills i els nostres nets. Hem tingut una història d’amor molt bonica i amb això és amb el que ens hem de quedar«, va expressar la guanyadora de Supervivientes 2011.

Ell va admetre que segueix enamorat del seu ex i li va dir: «Fa temps que et sent molt lluny. Jo necessite que estigues en la meua vida d’una manera o d’una altra, necessite que estigues prop de mi, necessite recuperar la meua vida. Eres i sempre seràs la dona de la meua vida«.

«És veritat que li vull i ell em vol a mi«, va compartir la col·laboradora de ‘Ya es mediodia’. Ella va mostrar que estava disposada a acostar-se al pare dels seus fills, encara que va indicar que no volia tornar amb ell com a parella. A més, va destacar que no havia conegut a cap altre home des de la seua ruptura.
Rosa Benito li va proposar: «Quan vaja a Chipiona, podem fer un arrosset a la teua casa i no tindre aqueixa por de despenjar el telèfon… És veritat que hem viscut coses precioses, com perquè es queden en el camí. Jo no vull«.

La pantalla que separava als convidats en el plató es va alçar i ells es van fer una afectuosa abraçada que va acabar amb un bes. La protagonista del retrobament va soltar: «Ja no ens farà por que ens vegen junts, ja no ens importarà el que diran».


La defensa de Rosa Benito

Rocío Carrasco va qüestionar en la seua nova sèrie documental, ‘En el nombre de Rocío’, la labor d’Amador Mohedano com mànega de la seua mare. No obstant això, Rosa Benito va defensar en ‘Déjate querer’ el treball del seu exmarit.

«Amador ho va ser tot per a la seua germana i això ho sap ell i també ho sap la que s’ha anat. Si Rocío no haguera estat conforme amb el paper del seu germà com mànager, no l’hauria tingut al seu costat. Diguen el que diguen, aqueixa és la veritat«, va declarar.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.