10.1 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Rosa Benito i Amador Mohedano es reconcilien amb un bes de pel·lícula

Amador Mohedano i Rosa Benito s’han reconciliat en el programa que presenta Toñi Moreno, ‘Déjate querer’.

En primer lloc la presentadora va entrevistar els dos per separat abans que es retrobaren en l’espai de Telecinco. El germà de Rocío Jurado es va emocionar en parlar sobre la seua exmuller, a la qual anava a demanar que tornara a formar part de la seua vida.

Els convidats es van veure les cares en el plató del format per primera vegada en huit anys. Tots dos van recordar com es van conéixer, van parlar sobre la família que van formar i també sobre com va acabar el seu matrimoni.


Tenia tota la pinta que anaven a protagonitzar una altra brega més, però els que foren marit i dona van viure un moment molt bonic en directe. El germà de Rocío Jurado va convidar a l’espai que presenta Toñi Moreno a la qual considera la dona de la seua vida per a demanar-li perdó i una segona oportunitat després de la seua fracassada relació.


Et trobe a faltar cada dia. Fa temps que et sent molt lluny, jo necessite que estigues en la meua vida d’una manera o d’una altra, necessite que estigues prop de mi, necessite recuperar la meua vida, eres i sempre seràs la dona de la meua vida”, li va dir a la mare dels seus fills.

L’única cosa que desitge és que ens portem bé i estiguem a gust pels nostres quatre fills i els nostres nets. Hem tingut una història d’amor molt bonica i amb això és amb el que ens hem de quedar“, va expressar la guanyadora de Supervivientes 2011.

Ell va admetre que segueix enamorat del seu ex i li va dir: “Fa temps que et sent molt lluny. Jo necessite que estigues en la meua vida d’una manera o d’una altra, necessite que estigues prop de mi, necessite recuperar la meua vida. Eres i sempre seràs la dona de la meua vida“.

És veritat que li vull i ell em vol a mi“, va compartir la col·laboradora de ‘Ya es mediodia’. Ella va mostrar que estava disposada a acostar-se al pare dels seus fills, encara que va indicar que no volia tornar amb ell com a parella. A més, va destacar que no havia conegut a cap altre home des de la seua ruptura.
Rosa Benito li va proposar: “Quan vaja a Chipiona, podem fer un arrosset a la teua casa i no tindre aqueixa por de despenjar el telèfon… És veritat que hem viscut coses precioses, com perquè es queden en el camí. Jo no vull“.

La pantalla que separava als convidats en el plató es va alçar i ells es van fer una afectuosa abraçada que va acabar amb un bes. La protagonista del retrobament va soltar: “Ja no ens farà por que ens vegen junts, ja no ens importarà el que diran”.


La defensa de Rosa Benito

Rocío Carrasco va qüestionar en la seua nova sèrie documental, ‘En el nombre de Rocío’, la labor d’Amador Mohedano com mànega de la seua mare. No obstant això, Rosa Benito va defensar en ‘Déjate querer’ el treball del seu exmarit.

Amador ho va ser tot per a la seua germana i això ho sap ell i també ho sap la que s’ha anat. Si Rocío no haguera estat conforme amb el paper del seu germà com mànager, no l’hauria tingut al seu costat. Diguen el que diguen, aqueixa és la veritat“, va declarar.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.