Van segrestar als fills de Lucía Dominguín i ella va estar a punt de llevar-se la vida

La germana de Miguel Bosé quasi perd als seus fills, Bimba i Olfo, i poc li va faltar per a llevar-se la vida, però va decidir donar un gir a la història i barallar per a recuperar el que era seu.

Sempre cal veure el costat bo d’allò que passa i això és el que va fer Lucía Dominguín quan quasi perd als seus fills, Bimba i Olfo, i a més poc li va faltar per llevar-se la vida, però la germana de Miguel Bosé va decidir fer un gir a la història i lluitar per recuperar el que era seu.

A partir del documental de Telecinco “Rocío, contar la verdad para continuar viva“, molts rostres coneguts del nostre país han volgut seguir el seu exemple i arma’n-se de valor han relatat en públic els seus horrors.


Lucía Dominguín s’armat de valentia i se suma a denunciar a qui va segrestar als seus fills i contar tot el que ella va viure en eixe moment i tot gràcies al fenomen de Rocío Carrasco que ha avivat la lluita contra la violència de gènere.

La germana de Miguel Bosé i mare de Bimba Bosé, Olfo i Palito es va sentar este divendres en el plató de “Viernes Deluxe” per narrar el calvari que va viure des que va sentir que li havien arrabassat a dos dels seus fills fins que els va recuperar.

Per a entendre la seua història, Lucía Dominguín va recordar als espectadors com va ser la seua relació amb el seu primer marit, Alessandro Salvatore, i pare de Bimba i Olfo Bosé.

La filla de Lucía Bosé i Luis Miguel Dominguín va conéixer al futur pare de dos dels seus fills durant un viatge que va realitzar a Itàlia. Amb tan sols 17 anys, Lucía Dominguín va contreure matrimoni amb l’enginyer italià. Amb un somriure ple de nostàlgia recordava que quan veia a Bimba Bosé de resen nascuda no es podia creure que fora part d’ella.

El matrimoni va traslladar la seua residència a Cuernavaca (Mèxic). Un any després de casar-se, va néixer Bimba. La germana de Miguel Bosé recorda els primers vuit anys de la seua relació amb el seu primer marit molt feliços.

A partir dels 8 anys alguna cosa va canviar

La felicitat que van viure els primers vuit anys es va convertir en tot el contrari i Lucía Dominguín començà a viure un calvari. L’idil·li es va enfonsar en el moment en el qual el pare dels seus fills li va faltar al respecte. Els embolics de llits de Alessandro Salvatore van eixir a la llum comptats per ell mateix. Farta d’esta situació, l’ex concursant de ‘MasterChef’ va posar fi a la seua relació i va tornar a Espanya.

«Acaba la relació per faltes de respecte que feia públicament. Em va posar les banyes», va confessar l’entrevistada en el plató de Telecinco.

Una cosa pareguda a la de Rocío Carrasco li va passar a la germana més desconeguda de Miguel Bosé. En el moment que es va separar va perdre la custòdia dels seus fills. Alessandro Salvatore va aprofitar la conjuntura per a destruir psicològicament a la seua exmuller, fins i tot arribaren a tractar-la de boja.

Bimba tenia 11 anys i Olfo 6

Quan Bimba tenia 11 anys i Olfo 6, l’italià amb la tutela dels menors a favor seu, es va traslladar als Estats Units amb els xiquets. Alessandro Salvatore va fer tot el que era a les seues mans perquè la seua exmuller no tornés a veure als xiquets.

Durant any i mig Lucía Dominguín no va poder veure als seus fills

De fet, Lucía Dominguín va confessar este divendres que durant un any i mig no va poder veure als seus fills. La seua pròpia exsogra va ser qui li va telefonar per a informar-lo que el seu exmarit havia segrestat a Bimba i Olfo.

«Dos dies abans de quan havien de venir em diu la meua sogra i em va preguntar que quan arriben. Em diu que no els tornaré a veure. Se’m talla la veu encara quan ho dic», va relatar.

Tot seguit, la seua primera reacció després d’esta fatídica notícia va ser llevar-se la vida, segons ha comptat la mare de Palito Dominguín. «Jo dic… Perdona, què m’estàs dient? Vaig agafar el cotxe i volia estampar-me, vaig estar a un centímetre d’estampar-me i de llevar-me la vida», va confessar.

Deseguda es va asabentar que llevar-se la vida era donar-li la victòria al seu exmarit i fer molt de mal als seus, així que va decidir armar-se de valor per a barallar pels seus fills. «Vaig dir ets idiota, guanyarà la lluita, si fas això li estàs donant la raó», va relatar.

Lucía comença la guerra després d’intentar suïcidar-se

Després de l’intent de suïcidi i prendre’s un temps per a pensar, la germana del cantant va començar una dura batalla per a recuperar a Olfo i Bimba, als qui el seu pare els havia dit que la seua mare els havia abandonat.

Lucía Dominguín va viatjar fins a on vivien els seus fills per a portar-los de tornada a casa. «Vaig estar mesos en un hotel de Mèxic tractant de poder-los veure. Pensava des de la meua innocència que anaven a saltar als meus braços, que m’anaven a voler. Que va! Els havien menjat el coco i pensaven que els havia abandonat, que jo no volia saber res d’ells», va assegurar.

Per a ella, l’únic mòbil que va tenir el seu exmarit de voler arrabassar-li als seus fills va ser que ella digués ‘ja n’hi ha prou’. Alessandro Salvatore quasi aconsegueix arrabassar-li a Bimba i Olfo i, per extensió, que la germana de Miguel Bosé es llevés la vida. Però finalment, res d’això ho va aconseguir.

Ho anunciava en el seu Instagram

Lucía Dominguin anunciava al seu Instagram que estaria al plató de “Viernes Deluxe” per contar el que habia patit amb el seu exhome.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.