Anuncios

Primeres imatges del retorn de ‘Sexe a Nova York’ la sèrie de Sarah Jessica Parker

 

Com era d’esperar, el rodatge de ‘Just like that‘, la nova temporada de la sèrie ‘Sexo en Nueva York’, està causant autèntiques sensacions. I és que, la sèrie protagonitzada per Sarah Jessica Parker està rodant-se en ple estiu a Manhattan. Les primeres imatges de les amigues més famoses de Nova York -a excepció de Samantha, interpretada per Kim Cattral, que va rebutjar participar en aquest nou lliurament-, han començat a copar notícies de tots els mitjans digitals i xarxes socials.

 

L’última imatge del rodatge de la sèrie mostren a Sarah Jessica Parker al costat de Crhis Noth en el plató, on afigen un capítol més al romanç entre els seus personatges. I com no podia ser d’una altra forma, l’estilisme triat per a aquest retrobament és més Carrie que mai. 

Anuncios

 

 

Mentre que ‘Mr Big’, personatge interpretat per Chris Noth lluïa un vestit jaqueta fosc, Sarah Jessica apareixia amb un d’aqueixos modelitos que es convertiran en història de la televisió. L’actriu llueix una falda acampanada a pigues i una brusa ajustada amb coll de vaixell, un conjunt que crida poderosament l’atenció per l’immens llaç que campa en el pèl de la protagonista de ‘Sex and the city‘.

 

La mateixa Sarah Jessica Parker ha ironitzat sobre aquest look -gens casual- amb un post en el seu compte d’Instagram. “Un dilluns qualsevol”, comenta l’actriu.

 

Els nous capítols de Sexe a Nova York van començar a rodar-se al juny. La minisèrie comptarà en el seu repartiment amb Cinthya Nixon i Kristin Davis. i tindrà 10 episodis, encara que HBO Max, la plataforma de streaming no ha facilitat una data d’estrena, encara que segurament no és fins al primer trimestre del 2022 quan el públic puga veure les noves històries que succeeixen en la vida de ‘Carrie Bradshaw‘ i les seues dues amigues. 
 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios