Primeres imatges del retorn de ‘Sexe a Nova York’ la sèrie de Sarah Jessica Parker

 

Com era d’esperar, el rodatge de ‘Just like that‘, la nova temporada de la sèrie ‘Sexo en Nueva York’, està causant autèntiques sensacions. I és que, la sèrie protagonitzada per Sarah Jessica Parker està rodant-se en ple estiu a Manhattan. Les primeres imatges de les amigues més famoses de Nova York -a excepció de Samantha, interpretada per Kim Cattral, que va rebutjar participar en aquest nou lliurament-, han començat a copar notícies de tots els mitjans digitals i xarxes socials.

 

L’última imatge del rodatge de la sèrie mostren a Sarah Jessica Parker al costat de Crhis Noth en el plató, on afigen un capítol més al romanç entre els seus personatges. I com no podia ser d’una altra forma, l’estilisme triat per a aquest retrobament és més Carrie que mai. 

 

 

Mentre que ‘Mr Big’, personatge interpretat per Chris Noth lluïa un vestit jaqueta fosc, Sarah Jessica apareixia amb un d’aqueixos modelitos que es convertiran en història de la televisió. L’actriu llueix una falda acampanada a pigues i una brusa ajustada amb coll de vaixell, un conjunt que crida poderosament l’atenció per l’immens llaç que campa en el pèl de la protagonista de ‘Sex and the city‘.

 

La mateixa Sarah Jessica Parker ha ironitzat sobre aquest look -gens casual- amb un post en el seu compte d’Instagram. «Un dilluns qualsevol», comenta l’actriu.

 

Els nous capítols de Sexe a Nova York van començar a rodar-se al juny. La minisèrie comptarà en el seu repartiment amb Cinthya Nixon i Kristin Davis. i tindrà 10 episodis, encara que HBO Max, la plataforma de streaming no ha facilitat una data d’estrena, encara que segurament no és fins al primer trimestre del 2022 quan el públic puga veure les noves històries que succeeixen en la vida de ‘Carrie Bradshaw‘ i les seues dues amigues. 
 

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.