Primeres imatges del retorn de ‘Sexe a Nova York’ la sèrie de Sarah Jessica Parker

 

Com era d’esperar, el rodatge de ‘Just like that‘, la nova temporada de la sèrie ‘Sexo en Nueva York’, està causant autèntiques sensacions. I és que, la sèrie protagonitzada per Sarah Jessica Parker està rodant-se en ple estiu a Manhattan. Les primeres imatges de les amigues més famoses de Nova York -a excepció de Samantha, interpretada per Kim Cattral, que va rebutjar participar en aquest nou lliurament-, han començat a copar notícies de tots els mitjans digitals i xarxes socials.

 

L’última imatge del rodatge de la sèrie mostren a Sarah Jessica Parker al costat de Crhis Noth en el plató, on afigen un capítol més al romanç entre els seus personatges. I com no podia ser d’una altra forma, l’estilisme triat per a aquest retrobament és més Carrie que mai. 

 

 

Mentre que ‘Mr Big’, personatge interpretat per Chris Noth lluïa un vestit jaqueta fosc, Sarah Jessica apareixia amb un d’aqueixos modelitos que es convertiran en història de la televisió. L’actriu llueix una falda acampanada a pigues i una brusa ajustada amb coll de vaixell, un conjunt que crida poderosament l’atenció per l’immens llaç que campa en el pèl de la protagonista de ‘Sex and the city‘.

 

La mateixa Sarah Jessica Parker ha ironitzat sobre aquest look -gens casual- amb un post en el seu compte d’Instagram. “Un dilluns qualsevol”, comenta l’actriu.

 

Els nous capítols de Sexe a Nova York van començar a rodar-se al juny. La minisèrie comptarà en el seu repartiment amb Cinthya Nixon i Kristin Davis. i tindrà 10 episodis, encara que HBO Max, la plataforma de streaming no ha facilitat una data d’estrena, encara que segurament no és fins al primer trimestre del 2022 quan el públic puga veure les noves històries que succeeixen en la vida de ‘Carrie Bradshaw‘ i les seues dues amigues. 
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut a València fa més de cent anys

La Policia de la Generalitat ha localitzat en una web de compravenda un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut del Col·legi de l'Art Major de la Seda a inicis del segle XX i lloc en venda per 71.900 euros.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.