‘SUPERVIVIENTES’: Anabel Pantoja s’afona parlant de la seua situació econòmica

Era una de les trobades més esperades pels seguidors de ‘Supervivientes 2022’ i, encara que no va poder ser en persona, Merchi va poder parlar per videotelefonada amb la seua filla Anabel Pantoja. Una crida en la qual van parlar de moltes coses, però en la qual Anabel va demostrar estar molt pendent de la salut del seu pare. «Anabel, no et preocupes. Té als seus cuidadors i jo no deixe que li falte de res«, li deia Merchi.

Anabel Pantoja parla de la situació econòmica de la seua família

Una vegada acabada la crida, Anabel Pantoja es reunia de nou amb els seus companys i encara que en un primer moment no revelava tot el parlat amb la seua mare, un parell de dies més tard es trencava davant de tots parlant sobre la situació econòmica de la seua família.

Els va comptar absolutament tot el que havia parlat amb Merchi, i és que a més va soltar la seua preocupació: el tema econòmic dels seus pares. Sí, sí. Diners.

«Vaig deixar un depòsit per a pagar-lo tot, però no estava segura que arribara per a cobrir tot si jo era ací dins molt temps«, va explicar l’ex d’Omar Sánchez. Pel que ha comptat Anabel, s’ha vist clarament qui suporta les càrregues econòmiques de la família, i el molt que el preocupa el benestar dels seus pares. «El que em va deixar més tranquil·la de la crida va ser que la meua mare em diguera que el meu pare estava ben cuidat«, va explicar a més Anabel.

Anabel, preocupada pels seus companys de ‘Sálvame’

L’estat de salut del seu pare no és l’única cosa en el que pensa Anabel mentre està a Hondures. Pel que hem vist, a l’andalusa també li turmenta la idea que els seus companys de ‘Sálvame’ no estiguen orgullosos d’ella.

Ho hem vist amb l’arribada d’Ana, la mare d’Ignacio de Borbón. La seua visita ha servit també perquè fera d’oracle i així responguera a preguntes sobre l’exterior.

Quan li va tocar a Anabel indagar sobre la vida a Espanya, l’assumpte es va anar directament a la seua casa a Canàries i també als seus companys de ‘Sálvame‘: «Tampoc em vull intoxicar molt amb informació de l’exterior, però una cosa que necessite saber és si els meus companys de ‘Sálvame’ estan orgullosos de mi«, va preguntar. I la veritat és que la resposta la va afonar: «No«, li va dir Ana.

«Vaig deixar un depòsit per a pagar-lo tot»

«El que em va deixar a mi més tranquil·la de la crida va ser que la meua mare em diguera que el meu pare estava ben cuidat. Vaig deixar un depòsit per a pagar-lo tot, però no estava segura que arribara per a cobrir tot si jo era ací dins molt temps«, afirmava davant l’atenta mirada dels seus concursants.

Anabel, molt preocupada pel seu pare

I és que la salut del seu pare és el més important per a Anabel Pantoja, per damunt de concursos o romanços. De fet, Anabel sempre ha estat molt pendent no sols del seu pare, sinó de la seua família en general.

La resposta d’Arelys a Merchi

Una declaració que Telecinco va decidir revelar en el programa ‘Supervivientes 2022: Última Hora’, la mateixa nit que en plató es trobava Arelys, mare de Yulen Pereira. Des d’ací ha volgut reaccionar a les paraules de Merchi sobre la relació de la seua filla amb Yulen i això és el que ha dit: «Si soc sincera, ho he vist molt poquet, però em sembla lògic«.

«L’amor no es busca, es troba»

«Si és que és normal, està concursant la seua filla i ella vol que arribe a la final. Jo vaig dir això mateix fa tres mesos i em van lapidar. Ells poden enamorar-se com s’han enamorat, però han anat a concursar i com a mare, jo coincidisc totalment amb el que li va dir. Després fora es veurà el que hi ha. L’amor no es busca, es troba i no passa res, però el que volen és concursar els dos«, deia Arelys.

Últimes notícies

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.