‘SUPERVIVIENTES’: Anabel Pantoja s’afona parlant de la seua situació econòmica

Era una de les trobades més esperades pels seguidors de ‘Supervivientes 2022’ i, encara que no va poder ser en persona, Merchi va poder parlar per videotelefonada amb la seua filla Anabel Pantoja. Una crida en la qual van parlar de moltes coses, però en la qual Anabel va demostrar estar molt pendent de la salut del seu pare. «Anabel, no et preocupes. Té als seus cuidadors i jo no deixe que li falte de res«, li deia Merchi.

Anabel Pantoja parla de la situació econòmica de la seua família

Una vegada acabada la crida, Anabel Pantoja es reunia de nou amb els seus companys i encara que en un primer moment no revelava tot el parlat amb la seua mare, un parell de dies més tard es trencava davant de tots parlant sobre la situació econòmica de la seua família.

Els va comptar absolutament tot el que havia parlat amb Merchi, i és que a més va soltar la seua preocupació: el tema econòmic dels seus pares. Sí, sí. Diners.

«Vaig deixar un depòsit per a pagar-lo tot, però no estava segura que arribara per a cobrir tot si jo era ací dins molt temps«, va explicar l’ex d’Omar Sánchez. Pel que ha comptat Anabel, s’ha vist clarament qui suporta les càrregues econòmiques de la família, i el molt que el preocupa el benestar dels seus pares. «El que em va deixar més tranquil·la de la crida va ser que la meua mare em diguera que el meu pare estava ben cuidat«, va explicar a més Anabel.

Anabel, preocupada pels seus companys de ‘Sálvame’

L’estat de salut del seu pare no és l’única cosa en el que pensa Anabel mentre està a Hondures. Pel que hem vist, a l’andalusa també li turmenta la idea que els seus companys de ‘Sálvame’ no estiguen orgullosos d’ella.

Ho hem vist amb l’arribada d’Ana, la mare d’Ignacio de Borbón. La seua visita ha servit també perquè fera d’oracle i així responguera a preguntes sobre l’exterior.

Quan li va tocar a Anabel indagar sobre la vida a Espanya, l’assumpte es va anar directament a la seua casa a Canàries i també als seus companys de ‘Sálvame‘: «Tampoc em vull intoxicar molt amb informació de l’exterior, però una cosa que necessite saber és si els meus companys de ‘Sálvame’ estan orgullosos de mi«, va preguntar. I la veritat és que la resposta la va afonar: «No«, li va dir Ana.

«Vaig deixar un depòsit per a pagar-lo tot»

«El que em va deixar a mi més tranquil·la de la crida va ser que la meua mare em diguera que el meu pare estava ben cuidat. Vaig deixar un depòsit per a pagar-lo tot, però no estava segura que arribara per a cobrir tot si jo era ací dins molt temps«, afirmava davant l’atenta mirada dels seus concursants.

Anabel, molt preocupada pel seu pare

I és que la salut del seu pare és el més important per a Anabel Pantoja, per damunt de concursos o romanços. De fet, Anabel sempre ha estat molt pendent no sols del seu pare, sinó de la seua família en general.

La resposta d’Arelys a Merchi

Una declaració que Telecinco va decidir revelar en el programa ‘Supervivientes 2022: Última Hora’, la mateixa nit que en plató es trobava Arelys, mare de Yulen Pereira. Des d’ací ha volgut reaccionar a les paraules de Merchi sobre la relació de la seua filla amb Yulen i això és el que ha dit: «Si soc sincera, ho he vist molt poquet, però em sembla lògic«.

«L’amor no es busca, es troba»

«Si és que és normal, està concursant la seua filla i ella vol que arribe a la final. Jo vaig dir això mateix fa tres mesos i em van lapidar. Ells poden enamorar-se com s’han enamorat, però han anat a concursar i com a mare, jo coincidisc totalment amb el que li va dir. Després fora es veurà el que hi ha. L’amor no es busca, es troba i no passa res, però el que volen és concursar els dos«, deia Arelys.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.