‘SUPERVIVIENTES’: Anabel Pantoja s’afona parlant de la seua situació econòmica

Era una de les trobades més esperades pels seguidors de ‘Supervivientes 2022’ i, encara que no va poder ser en persona, Merchi va poder parlar per videotelefonada amb la seua filla Anabel Pantoja. Una crida en la qual van parlar de moltes coses, però en la qual Anabel va demostrar estar molt pendent de la salut del seu pare. «Anabel, no et preocupes. Té als seus cuidadors i jo no deixe que li falte de res«, li deia Merchi.

Anabel Pantoja parla de la situació econòmica de la seua família

Una vegada acabada la crida, Anabel Pantoja es reunia de nou amb els seus companys i encara que en un primer moment no revelava tot el parlat amb la seua mare, un parell de dies més tard es trencava davant de tots parlant sobre la situació econòmica de la seua família.

Els va comptar absolutament tot el que havia parlat amb Merchi, i és que a més va soltar la seua preocupació: el tema econòmic dels seus pares. Sí, sí. Diners.

«Vaig deixar un depòsit per a pagar-lo tot, però no estava segura que arribara per a cobrir tot si jo era ací dins molt temps«, va explicar l’ex d’Omar Sánchez. Pel que ha comptat Anabel, s’ha vist clarament qui suporta les càrregues econòmiques de la família, i el molt que el preocupa el benestar dels seus pares. «El que em va deixar més tranquil·la de la crida va ser que la meua mare em diguera que el meu pare estava ben cuidat«, va explicar a més Anabel.

Anabel, preocupada pels seus companys de ‘Sálvame’

L’estat de salut del seu pare no és l’única cosa en el que pensa Anabel mentre està a Hondures. Pel que hem vist, a l’andalusa també li turmenta la idea que els seus companys de ‘Sálvame’ no estiguen orgullosos d’ella.

Ho hem vist amb l’arribada d’Ana, la mare d’Ignacio de Borbón. La seua visita ha servit també perquè fera d’oracle i així responguera a preguntes sobre l’exterior.

Quan li va tocar a Anabel indagar sobre la vida a Espanya, l’assumpte es va anar directament a la seua casa a Canàries i també als seus companys de ‘Sálvame‘: «Tampoc em vull intoxicar molt amb informació de l’exterior, però una cosa que necessite saber és si els meus companys de ‘Sálvame’ estan orgullosos de mi«, va preguntar. I la veritat és que la resposta la va afonar: «No«, li va dir Ana.

«Vaig deixar un depòsit per a pagar-lo tot»

«El que em va deixar a mi més tranquil·la de la crida va ser que la meua mare em diguera que el meu pare estava ben cuidat. Vaig deixar un depòsit per a pagar-lo tot, però no estava segura que arribara per a cobrir tot si jo era ací dins molt temps«, afirmava davant l’atenta mirada dels seus concursants.

Anabel, molt preocupada pel seu pare

I és que la salut del seu pare és el més important per a Anabel Pantoja, per damunt de concursos o romanços. De fet, Anabel sempre ha estat molt pendent no sols del seu pare, sinó de la seua família en general.

La resposta d’Arelys a Merchi

Una declaració que Telecinco va decidir revelar en el programa ‘Supervivientes 2022: Última Hora’, la mateixa nit que en plató es trobava Arelys, mare de Yulen Pereira. Des d’ací ha volgut reaccionar a les paraules de Merchi sobre la relació de la seua filla amb Yulen i això és el que ha dit: «Si soc sincera, ho he vist molt poquet, però em sembla lògic«.

«L’amor no es busca, es troba»

«Si és que és normal, està concursant la seua filla i ella vol que arribe a la final. Jo vaig dir això mateix fa tres mesos i em van lapidar. Ells poden enamorar-se com s’han enamorat, però han anat a concursar i com a mare, jo coincidisc totalment amb el que li va dir. Després fora es veurà el que hi ha. L’amor no es busca, es troba i no passa res, però el que volen és concursar els dos«, deia Arelys.

Últimes notícies

El Levante busca reaccionar davant l’Athletic després de la desfeta contra el Barça

El Levante rep este dimecres l’Athletic Club al Ciutat de València amb la intenció de refer-se de la derrota contra el Barça i consolidar una zona tranquil·la a la taula, mentre els bascos busquen reprendre la seua bona dinàmica després de l’empat davant l’Elche.

La reserva d’aigua cau però el Júcar i el Segura es mantenen per damunt del 50 %

Els embassaments espanyols estan al 61,8 % de capacitat després de perdre 446 hm³ en una setmana. Les conques del Júcar i el Segura baixen lleugerament però es mantenen al voltant del 53 %.

La Fiscalia manté fins a 1 any i 9 mesos de presó per a 4 jóvens que van increpar un diputat de Vox a...

La Fiscalia ha mantingut la petició d’1 any i 9 mesos de presó per a quatre jóvens acusats d’atemptat per increpar i empentar el diputat de Vox David García en un acte a la Universitat d’Alacant, mentre que l’acusació particular reclama fins a 3 anys i 6 mesos i les defenses demanen l’absolució.

La pujada tèrmica ompli la platja del Postiguet abans del retorn de les pluges

La lleugera pujada de temperatures, amb valors pròxims als 30 graus, ha omplit este dimarts de banyistes la platja del Postiguet a Alacant abans de l’arribada de noves pluges prevista per a dijous, segons Aemet.

Luís Castro admet que no està satisfet amb el partit del Levante contra el Barça

L’entrenador del Levante, Luís Castro, ha admés que no està content amb el resultat contra el Barça tot i el bon joc del seu equip i ja mira al duel davant l’Athletic Club, al qual considera un dels millors equips de LaLiga.

Gonzalo Corbalán afronta el repte del València Basket amb nervis positius

L’escolta argentí Gonzalo Corbalán s’ha presentat com a nou jugador del València Basket i ha assegurat que se sent preparat per al salt de nivell que suposa la Euroliga, malgrat reconéixer nervis en clau positiva. El jugador també ha valorat la Supercopa Endesa i l’arribada de Nikola Mirotic com a reforç de pes.

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.