‘SUPERVIVIENTES’: Anabel Pantoja s’afona parlant de la seua situació econòmica

Era una de les trobades més esperades pels seguidors de ‘Supervivientes 2022’ i, encara que no va poder ser en persona, Merchi va poder parlar per videotelefonada amb la seua filla Anabel Pantoja. Una crida en la qual van parlar de moltes coses, però en la qual Anabel va demostrar estar molt pendent de la salut del seu pare. «Anabel, no et preocupes. Té als seus cuidadors i jo no deixe que li falte de res«, li deia Merchi.

Anabel Pantoja parla de la situació econòmica de la seua família

Una vegada acabada la crida, Anabel Pantoja es reunia de nou amb els seus companys i encara que en un primer moment no revelava tot el parlat amb la seua mare, un parell de dies més tard es trencava davant de tots parlant sobre la situació econòmica de la seua família.

Els va comptar absolutament tot el que havia parlat amb Merchi, i és que a més va soltar la seua preocupació: el tema econòmic dels seus pares. Sí, sí. Diners.

«Vaig deixar un depòsit per a pagar-lo tot, però no estava segura que arribara per a cobrir tot si jo era ací dins molt temps«, va explicar l’ex d’Omar Sánchez. Pel que ha comptat Anabel, s’ha vist clarament qui suporta les càrregues econòmiques de la família, i el molt que el preocupa el benestar dels seus pares. «El que em va deixar més tranquil·la de la crida va ser que la meua mare em diguera que el meu pare estava ben cuidat«, va explicar a més Anabel.

Anabel, preocupada pels seus companys de ‘Sálvame’

L’estat de salut del seu pare no és l’única cosa en el que pensa Anabel mentre està a Hondures. Pel que hem vist, a l’andalusa també li turmenta la idea que els seus companys de ‘Sálvame’ no estiguen orgullosos d’ella.

Ho hem vist amb l’arribada d’Ana, la mare d’Ignacio de Borbón. La seua visita ha servit també perquè fera d’oracle i així responguera a preguntes sobre l’exterior.

Quan li va tocar a Anabel indagar sobre la vida a Espanya, l’assumpte es va anar directament a la seua casa a Canàries i també als seus companys de ‘Sálvame‘: «Tampoc em vull intoxicar molt amb informació de l’exterior, però una cosa que necessite saber és si els meus companys de ‘Sálvame’ estan orgullosos de mi«, va preguntar. I la veritat és que la resposta la va afonar: «No«, li va dir Ana.

«Vaig deixar un depòsit per a pagar-lo tot»

«El que em va deixar a mi més tranquil·la de la crida va ser que la meua mare em diguera que el meu pare estava ben cuidat. Vaig deixar un depòsit per a pagar-lo tot, però no estava segura que arribara per a cobrir tot si jo era ací dins molt temps«, afirmava davant l’atenta mirada dels seus concursants.

Anabel, molt preocupada pel seu pare

I és que la salut del seu pare és el més important per a Anabel Pantoja, per damunt de concursos o romanços. De fet, Anabel sempre ha estat molt pendent no sols del seu pare, sinó de la seua família en general.

La resposta d’Arelys a Merchi

Una declaració que Telecinco va decidir revelar en el programa ‘Supervivientes 2022: Última Hora’, la mateixa nit que en plató es trobava Arelys, mare de Yulen Pereira. Des d’ací ha volgut reaccionar a les paraules de Merchi sobre la relació de la seua filla amb Yulen i això és el que ha dit: «Si soc sincera, ho he vist molt poquet, però em sembla lògic«.

«L’amor no es busca, es troba»

«Si és que és normal, està concursant la seua filla i ella vol que arribe a la final. Jo vaig dir això mateix fa tres mesos i em van lapidar. Ells poden enamorar-se com s’han enamorat, però han anat a concursar i com a mare, jo coincidisc totalment amb el que li va dir. Després fora es veurà el que hi ha. L’amor no es busca, es troba i no passa res, però el que volen és concursar els dos«, deia Arelys.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.