‘SUPERVIVIENTES’: Anabel Pantoja s’afona parlant de la seua situació econòmica

Era una de les trobades més esperades pels seguidors de ‘Supervivientes 2022’ i, encara que no va poder ser en persona, Merchi va poder parlar per videotelefonada amb la seua filla Anabel Pantoja. Una crida en la qual van parlar de moltes coses, però en la qual Anabel va demostrar estar molt pendent de la salut del seu pare. «Anabel, no et preocupes. Té als seus cuidadors i jo no deixe que li falte de res«, li deia Merchi.

Anabel Pantoja parla de la situació econòmica de la seua família

Una vegada acabada la crida, Anabel Pantoja es reunia de nou amb els seus companys i encara que en un primer moment no revelava tot el parlat amb la seua mare, un parell de dies més tard es trencava davant de tots parlant sobre la situació econòmica de la seua família.

Els va comptar absolutament tot el que havia parlat amb Merchi, i és que a més va soltar la seua preocupació: el tema econòmic dels seus pares. Sí, sí. Diners.

«Vaig deixar un depòsit per a pagar-lo tot, però no estava segura que arribara per a cobrir tot si jo era ací dins molt temps«, va explicar l’ex d’Omar Sánchez. Pel que ha comptat Anabel, s’ha vist clarament qui suporta les càrregues econòmiques de la família, i el molt que el preocupa el benestar dels seus pares. «El que em va deixar més tranquil·la de la crida va ser que la meua mare em diguera que el meu pare estava ben cuidat«, va explicar a més Anabel.

Anabel, preocupada pels seus companys de ‘Sálvame’

L’estat de salut del seu pare no és l’única cosa en el que pensa Anabel mentre està a Hondures. Pel que hem vist, a l’andalusa també li turmenta la idea que els seus companys de ‘Sálvame’ no estiguen orgullosos d’ella.

Ho hem vist amb l’arribada d’Ana, la mare d’Ignacio de Borbón. La seua visita ha servit també perquè fera d’oracle i així responguera a preguntes sobre l’exterior.

Quan li va tocar a Anabel indagar sobre la vida a Espanya, l’assumpte es va anar directament a la seua casa a Canàries i també als seus companys de ‘Sálvame‘: «Tampoc em vull intoxicar molt amb informació de l’exterior, però una cosa que necessite saber és si els meus companys de ‘Sálvame’ estan orgullosos de mi«, va preguntar. I la veritat és que la resposta la va afonar: «No«, li va dir Ana.

«Vaig deixar un depòsit per a pagar-lo tot»

«El que em va deixar a mi més tranquil·la de la crida va ser que la meua mare em diguera que el meu pare estava ben cuidat. Vaig deixar un depòsit per a pagar-lo tot, però no estava segura que arribara per a cobrir tot si jo era ací dins molt temps«, afirmava davant l’atenta mirada dels seus concursants.

Anabel, molt preocupada pel seu pare

I és que la salut del seu pare és el més important per a Anabel Pantoja, per damunt de concursos o romanços. De fet, Anabel sempre ha estat molt pendent no sols del seu pare, sinó de la seua família en general.

La resposta d’Arelys a Merchi

Una declaració que Telecinco va decidir revelar en el programa ‘Supervivientes 2022: Última Hora’, la mateixa nit que en plató es trobava Arelys, mare de Yulen Pereira. Des d’ací ha volgut reaccionar a les paraules de Merchi sobre la relació de la seua filla amb Yulen i això és el que ha dit: «Si soc sincera, ho he vist molt poquet, però em sembla lògic«.

«L’amor no es busca, es troba»

«Si és que és normal, està concursant la seua filla i ella vol que arribe a la final. Jo vaig dir això mateix fa tres mesos i em van lapidar. Ells poden enamorar-se com s’han enamorat, però han anat a concursar i com a mare, jo coincidisc totalment amb el que li va dir. Després fora es veurà el que hi ha. L’amor no es busca, es troba i no passa res, però el que volen és concursar els dos«, deia Arelys.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.