‘SUPERVIVIENTES’: Primer expulsado y estreno del paràsit de Playa Paraíso

‘Supervivientes’ va començar amb molta força, i segueix així, la segona gala ha continuat amb moltes ganes i moments a comentar, gràcies als al nivell d’implicació dels concursants en el format.

En la prova de líder, hi ha hagut canvi i sorpresa, ja que el grup liderat per Marta Peñate va guanyar una dura prova per equips, per la qual cosa l’equip de la canària es mudarà a l’anhelada Platja Royale, on fins ara residia el clan liderat per Anabel Pantoja.

En finalitzar aquesta, Lara Álvarez va inaugurar La Palapa, el plató d’Hondures, a més de discussions per temes com el robatori dels privilegiats als fatals d’unes ulleres per a bussejar, es va saber qui era el primer expulsat de ‘Supervivientes 2022’.

Ahir es va produir la primera expulsió entre els nominats, que eren Ainhoa Cantalapiedra, Charo Vega, Juan Muñoz i Rubén Sánchez, aquest últim va ser el primer a abandonar el grup i s’ha convertit en el paràsit de Platja Paradís.

L’expulsat viurà en aquesta privilegiada localització, encara que haurà de fer-ho en una xicoteta plataforma als peus del paradís i no podrà parlar amb les persones que visquen allí.

Es van prendre especialment bé el comiat Kiko Matamoros i Anuar Beno, que van esclatar en aplaudiments, alguna cosa que Peñate va considerar «molt lleig«.

Nous líders setmanals i quatre nominats

Després de saber-se això, es van celebrar les proves per a saber qui serien els líders grupals, alguna cosa que es va mesurar amb el desafiament de l’apnea. En el cas de l’equip d’Anabel Pantoja, aquesta va haver de passar-li el testimoni a Yulen Pereira, que va aguantar 2 minuts 19 segons sota l’aigua.

En el grup dels Royales, en canvi, Ignacio de Borbón va ser qui més va aguantar, per la qual cosa Marta Peñate li va passar el testimoni del lideratge al participant de sang blava.

Finalment, els concursants han participat en una nova ronda de nominacions i han triat a dos nominats en cada grup, que s’han convertit en els següents candidats a l’expulsió dijous que ve.

Les nominacions van tancar la gala, i van acabar amb Charo VegaJuan Muñoz, Ainhoa Cantalapiedra  (nominada directa d’Ignacio de Borbón com a líder) i Kiko Matamoros (nominat directe de Yulen Pereira com a líder) en la zona de perill.

Últimes notícies

El Valencia CF iguala el seu pitjor inici de lliga en deu temporades

El Valencia de Carlos Corberán només ha sumat un punt en les quatre primeres jornades de LALIGA EA Sports 2026-27 i iguala així el seu pitjor inici de les últimes deu campanyes, registrat en la temporada 2024-25 amb Rubén Baraja.

Aemet activa avís taronja al sud de València per màximes de 40 graus este dimarts

Aemet ha activat este dimarts l’avís taronja per calor extrema al litoral i interior sud de la província de València, amb màximes de fins a 40 graus, i preveu també pluges intenses i tempestes dimecres al nord d’Alacant i sud valencià.

UGT denuncia manca de bombers mínims als parcs de València davant Treball

UGT Serveis Públics PV ha denunciat davant la Inspecció de Treball el Consorci Provincial de Bombers de València per incomplir, segons el sindicat, les dotacions mínimes de plantilla acordades per al període 2026-2029, en un context de risc elevat per calor extrema i possibles pluges torrencials.

Rècord històric de passatgers a l’aeroport de Castelló i nova ruta amb Eivissa en 2027

L’aeroport de Castelló ha batut el seu rècord mensual amb 52.337 passatgers en agost i preveu reforçar en 2027 la connexió amb Balears amb més vols a Palma i una nova ruta directa amb Eivissa.

Pilar Bernabé presenta el seu projecte per a ser alcaldessa dels 87 barris de València en 2027

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a encapçalar la llista a l’alcaldia de València en 2027, amb un projecte centrat en habitatge, renaturalització i atenció als 87 barris de la ciutat.

Pilar Bernabé es presenta a València com el seu projecte vital i promet posar la ciutat al centre

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’alcaldia de València en 2027 i ha promés centrar totes les seues polítiques en la ciutat, amb mesures sobre vivenda, turisme i renaturalització urbana.

El Torrent arranca fort i es col·loca líder del grup VI de Tercera

El Torrent s'ha situat com a primer líder del grup VI de Tercera Federació després de golejar l'Español de San Vicente en una jornada inaugural amb remuntades i finals ajustats.

Vuit dels onze fitxatges del Levante ja s’han estrenat en LALIGA

El Levante ha fet jugar huit dels onze reforços incorporats este estiu en el seu retorn a Primera, després dels debuts de Yanis Musuayi i Dani Requena en l’empat sense gols davant el Málaga.