‘SUPERVIVIENTES’: Primer expulsado y estreno del paràsit de Playa Paraíso

‘Supervivientes’ va començar amb molta força, i segueix així, la segona gala ha continuat amb moltes ganes i moments a comentar, gràcies als al nivell d’implicació dels concursants en el format.

En la prova de líder, hi ha hagut canvi i sorpresa, ja que el grup liderat per Marta Peñate va guanyar una dura prova per equips, per la qual cosa l’equip de la canària es mudarà a l’anhelada Platja Royale, on fins ara residia el clan liderat per Anabel Pantoja.

En finalitzar aquesta, Lara Álvarez va inaugurar La Palapa, el plató d’Hondures, a més de discussions per temes com el robatori dels privilegiats als fatals d’unes ulleres per a bussejar, es va saber qui era el primer expulsat de ‘Supervivientes 2022’.

Ahir es va produir la primera expulsió entre els nominats, que eren Ainhoa Cantalapiedra, Charo Vega, Juan Muñoz i Rubén Sánchez, aquest últim va ser el primer a abandonar el grup i s’ha convertit en el paràsit de Platja Paradís.

L’expulsat viurà en aquesta privilegiada localització, encara que haurà de fer-ho en una xicoteta plataforma als peus del paradís i no podrà parlar amb les persones que visquen allí.

Es van prendre especialment bé el comiat Kiko Matamoros i Anuar Beno, que van esclatar en aplaudiments, alguna cosa que Peñate va considerar «molt lleig«.

Nous líders setmanals i quatre nominats

Després de saber-se això, es van celebrar les proves per a saber qui serien els líders grupals, alguna cosa que es va mesurar amb el desafiament de l’apnea. En el cas de l’equip d’Anabel Pantoja, aquesta va haver de passar-li el testimoni a Yulen Pereira, que va aguantar 2 minuts 19 segons sota l’aigua.

En el grup dels Royales, en canvi, Ignacio de Borbón va ser qui més va aguantar, per la qual cosa Marta Peñate li va passar el testimoni del lideratge al participant de sang blava.

Finalment, els concursants han participat en una nova ronda de nominacions i han triat a dos nominats en cada grup, que s’han convertit en els següents candidats a l’expulsió dijous que ve.

Les nominacions van tancar la gala, i van acabar amb Charo VegaJuan Muñoz, Ainhoa Cantalapiedra  (nominada directa d’Ignacio de Borbón com a líder) i Kiko Matamoros (nominat directe de Yulen Pereira com a líder) en la zona de perill.

Últimes notícies

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.

Rescaten amb helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat amb helicòpter després de patir un colp de calor mentre feia senderisme a la Creu de la Muela, en el terme municipal d’Oriola, i ha sigut traslladat a l’Hospital Vega Baja.

Rescaten en helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat en helicòpter a la Creu de la Muela, a Oriola, després de patir un colp de calor mentres feia senderisme.

Dani Requena reforça el mig del camp del Llevant cedit pel Villarreal

El migcampista granadí Dani Requena, de 22 anys, jugarà esta temporada al Llevant UD cedit pel Villarreal CF i s’incorporarà dilluns als entrenaments a les ordres de Luís Castro.

M. Àngels Francés assumirà la presidència de l’AVL amb una nova Junta de Govern renovada

El ple de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua ha elegit M. Àngels Francés com a nova presidenta, al capdavant d’una Junta de Govern renovada amb Rosa Agost, Immaculada Cerdà, Vicenta Tasa i Carles Segura.