13.7 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

‘SUPERVIVIENTES’: Primer expulsado y estreno del paràsit de Playa Paraíso

‘Supervivientes’ va començar amb molta força, i segueix així, la segona gala ha continuat amb moltes ganes i moments a comentar, gràcies als al nivell d’implicació dels concursants en el format.

En la prova de líder, hi ha hagut canvi i sorpresa, ja que el grup liderat per Marta Peñate va guanyar una dura prova per equips, per la qual cosa l’equip de la canària es mudarà a l’anhelada Platja Royale, on fins ara residia el clan liderat per Anabel Pantoja.

En finalitzar aquesta, Lara Álvarez va inaugurar La Palapa, el plató d’Hondures, a més de discussions per temes com el robatori dels privilegiats als fatals d’unes ulleres per a bussejar, es va saber qui era el primer expulsat de ‘Supervivientes 2022’.

Ahir es va produir la primera expulsió entre els nominats, que eren Ainhoa Cantalapiedra, Charo Vega, Juan Muñoz i Rubén Sánchez, aquest últim va ser el primer a abandonar el grup i s’ha convertit en el paràsit de Platja Paradís.

L’expulsat viurà en aquesta privilegiada localització, encara que haurà de fer-ho en una xicoteta plataforma als peus del paradís i no podrà parlar amb les persones que visquen allí.

Es van prendre especialment bé el comiat Kiko Matamoros i Anuar Beno, que van esclatar en aplaudiments, alguna cosa que Peñate va considerar “molt lleig“.

Nous líders setmanals i quatre nominats

Després de saber-se això, es van celebrar les proves per a saber qui serien els líders grupals, alguna cosa que es va mesurar amb el desafiament de l’apnea. En el cas de l’equip d’Anabel Pantoja, aquesta va haver de passar-li el testimoni a Yulen Pereira, que va aguantar 2 minuts 19 segons sota l’aigua.

En el grup dels Royales, en canvi, Ignacio de Borbón va ser qui més va aguantar, per la qual cosa Marta Peñate li va passar el testimoni del lideratge al participant de sang blava.

Finalment, els concursants han participat en una nova ronda de nominacions i han triat a dos nominats en cada grup, que s’han convertit en els següents candidats a l’expulsió dijous que ve.

Les nominacions van tancar la gala, i van acabar amb Charo VegaJuan Muñoz, Ainhoa Cantalapiedra  (nominada directa d’Ignacio de Borbón com a líder) i Kiko Matamoros (nominat directe de Yulen Pereira com a líder) en la zona de perill.

Últimes notícies

Estela Carbonell, campiona de la Supercopa d’Itàlia amb la Juve: ‘Volem guanyar tot el que puguem’

La lateral valenciana ha alçat la Supercopa d'Itàlia amb la Juventus i reivindica l'ambició de l'equip: Lliga, Copa i avançar en la Champions després de superar a la Roma.

Pérez Llorca acusa a Montero d’usar el finançament com a cartell electoral

Pérez Llorca ha denunciat que la proposta d'Hisenda sobre finançament autonòmic és un 'cartell electoral' de María Jesús Montero. Reclama una negociació real amb els presidents autonòmics.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

Morant ha defés que la proposta del Govern manté l'statu quo i que ningú sale perdent. Ha reclamat responsabilitat per a culminar un acord que beneficiaria a la Comunitat Valenciana.

Segona jornada de vaga mèdica en la Comunitat Valenciana: 65% segons el sindicat i 3,63% segons Sanitat

El sindicat eleva el seguiment al 60-65% i Sanitat el reduïx al 3,63-3,69%. La protesta va reclamar un estatut propi i millores laborals, amb concentració a l'Hospital Peset.

Condemnen als amos d’una empresa de neteja d’Alacant per ocupar 24 treballadors sense alta

Els propietaris es declaren culpables a l'inici del juí i l'Audiència dicta sentència 'in voce': sis mesos de presó i sis de multa de 9 euros diaris. La Inspecció de Treball va destapar les irregularitats en 2023 després d'una visita al centre de treball.

El València mesura la seua frescor davant la defensa del Fenerbahçe

El València visita al Fenerbahçe per a comprovar si ha recuperat la seua frescor després de huit partits en setze dies. Duel entre la millor defensa i el segon millor atac amb impacte directe en la zona alta.

Pedro Martínez ressalta la solidesa d’un Fenerbahçe en ratxa abans de la visita del València

Pedro Martínez va destacar la solidesa i el bon moment del Fenerbahçe abans del dol d'Eurolliga. El tècnic va exigir màxima concentració, defensa i pla col·lectiu.

Llibertat amb càrrecs per a un educador de Els Reiets per una suposada agressió sexual a dos jóvens a Alacant

Un educador de Els Reiets ha quedat en llibertat provisional amb càrrecs després de ser detingut per una suposada agressió sexual a dos jóvens. Se li imposa allunyament, prohibició de contacte i compareixences quinzenals, i ha sigut apartat del lloc.