‘SUPERVIVIENTES’: Primer expulsado y estreno del paràsit de Playa Paraíso

‘Supervivientes’ va començar amb molta força, i segueix així, la segona gala ha continuat amb moltes ganes i moments a comentar, gràcies als al nivell d’implicació dels concursants en el format.

En la prova de líder, hi ha hagut canvi i sorpresa, ja que el grup liderat per Marta Peñate va guanyar una dura prova per equips, per la qual cosa l’equip de la canària es mudarà a l’anhelada Platja Royale, on fins ara residia el clan liderat per Anabel Pantoja.

En finalitzar aquesta, Lara Álvarez va inaugurar La Palapa, el plató d’Hondures, a més de discussions per temes com el robatori dels privilegiats als fatals d’unes ulleres per a bussejar, es va saber qui era el primer expulsat de ‘Supervivientes 2022’.

Ahir es va produir la primera expulsió entre els nominats, que eren Ainhoa Cantalapiedra, Charo Vega, Juan Muñoz i Rubén Sánchez, aquest últim va ser el primer a abandonar el grup i s’ha convertit en el paràsit de Platja Paradís.

L’expulsat viurà en aquesta privilegiada localització, encara que haurà de fer-ho en una xicoteta plataforma als peus del paradís i no podrà parlar amb les persones que visquen allí.

Es van prendre especialment bé el comiat Kiko Matamoros i Anuar Beno, que van esclatar en aplaudiments, alguna cosa que Peñate va considerar «molt lleig«.

Nous líders setmanals i quatre nominats

Després de saber-se això, es van celebrar les proves per a saber qui serien els líders grupals, alguna cosa que es va mesurar amb el desafiament de l’apnea. En el cas de l’equip d’Anabel Pantoja, aquesta va haver de passar-li el testimoni a Yulen Pereira, que va aguantar 2 minuts 19 segons sota l’aigua.

En el grup dels Royales, en canvi, Ignacio de Borbón va ser qui més va aguantar, per la qual cosa Marta Peñate li va passar el testimoni del lideratge al participant de sang blava.

Finalment, els concursants han participat en una nova ronda de nominacions i han triat a dos nominats en cada grup, que s’han convertit en els següents candidats a l’expulsió dijous que ve.

Les nominacions van tancar la gala, i van acabar amb Charo VegaJuan Muñoz, Ainhoa Cantalapiedra  (nominada directa d’Ignacio de Borbón com a líder) i Kiko Matamoros (nominat directe de Yulen Pereira com a líder) en la zona de perill.

Últimes notícies

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.