11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

‘SUPERVIVIENTES’: Kiko Matamoros expulsat definitiu del reality de supervivència

Marta Peñate i Kiko Matamoros s’han enfrontat a la decisió de l’audiència, un dels dos havia d’abandonar Hondures i deixar de ser concursant de ‘Supervivientes després d’uns dies junts. Un duel de titans que la gent ha decidit que el col·laborador de ‘Sálvame’ siga l’expulsat definitiu.

El moment de l’expulsió arriba després que dijous passat, durant l’emissió de la gala setmanal,  Carlos Sobera en substitució de Jorge Javier anunciara la decisió de l’audiència de tirar a Kiko Matamoros.

Kiko Matamoros, expulsat de ‘Supervivientes 2022’

Els espectadors ha decidit que l’expulsat definitiu de ‘Supervivientes 2022’ siga…“, ha entonat Ion Aramendi i després d’això ha dit el nom de Kiko Matamoros, la qual cosa ha portat l’alegria del supervivent: “Moltíssimes gràcies de cor a tots, a l’organització, als companys, als presentadors,… Ha sigut una experiència estupenda i espere no haver defraudat massa i haver compensat el suport que la gent m’ha donat en el seu moment“.

L’emotiu discurs de comiat del concursant

En les seues emotives paraules no ha volgut oblidar-se dels seus fills, els seus nets i de la seua nóvia Marta: “Estic desitjant veure’ls, abraçar-los, besar-los. Us vull moltíssim a tots, especialment a tu Marta, que he tingut menys temps en la vida per a voler-te“, entona. Ion Aramendi ha volgut donar-li les gràcies pel seu pas per Hondures: “Has fet un concurs increïble“.

L’adeu de Marta Peñate i el seu company

Marta Peñate, que continua com a ‘paràsit’ i Kiko s’han acomiadat entre riures i molt afecte, el que s’han demostrat durant la seua convivència en soledat: “Encantada d’haver conviscut amb tu“. Després d’això, Matamoros s’ha muntat en la barca i ha abandonat la platja, acompanyat de les bromes d’Ion Aramendi.

La canària aconsegueix que Kiko s’òbriga en canal

I és que tots dos han compartit molt durant els últims dies junts. Marta Peñate ha aconseguit que Kiko Matamoros s’òbriga en canal i compte totes les seues preocupacions i intimitats en el concurs: “Moltes vegades m’he inhibit a l’hora de participar en els jocs“. Però això no és tot, no ha dubtat a dir tot el que pensa dels seus companys, entre ells Anabel Pantoja: “Això no és un programa de ‘famosíssima’ o ‘sobrinísima’“.

Així han reaccionat les xarxes socials a l’expulsió definitiva de Kiko Matamoros

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.