Terelu Campos i Rocío Flores es retroben per sorpresa després de 9 anys sense parlar

 

El clan de les Campos sempre té alguna cosa a dir. La família està acostumada al fet que tot el que explique es convertesca en notícia des de fa més de dos dècades. No obstant això, esta vegada ha estat el fotògraf Diego Arrabal qui ha fet que Terelu Campos tornés a ser el centre d’atenció a ‘Viva la vida’ i confessés el seu secret millor guardat.

La filla de María Teresa Campos tenia una notícia de gran rellevància en el seu poder, que finalment ha hagut d’explicar en el programa en el qual col·labora els caps de setmana en Telecinco. Terelu Campos i Rocío Flores s’han reunit després de més de nou anys sense intercanviar paraula. Dos setmanes després que la filla de Rocío Jurado trenqués el seu silenci, la major de les Campos s’ha retrobat amb la seua primogènita.

Un anhelat retrobament

La col·laboradora televisiva ha explicat en ‘Viva la vida’ tots els detalls d’este retrobament tan esperat. La germana de Carmen Borrego i Rocío Flores es trobaven prenent alguna cosa en un conegut restaurant de la capital madrilenya quan van coincidir. Terelu Campos havia eixiit a prendre alguna cosa amb Kike Calleja sense saber que allí s’anava a retrobar amb la filla d’una de les seues millors amigues des de fa anys.

Gloria Camila va ser la primera a saludar a la filla de María Teresa Campos i així ho ha explicat la col·laboradora de ‘Viva la vida’: «Amés em van dir ‘hola’ i mire i veig a Gloria Camila. Ens saludem cordialment i vaig veure a Rocío Flores, a la qual també vaig saludar». La col·laboradora televisiva es va quedar amb un sabor agredolç. I és que creu que les joves anaven a prendre’s alguna cosa a este local i van decidir fer mitja volta en veure’ls.

No obstant això, Ana María Aldón, dona del pare de Gloria Camila, ha volgut desmentir les paraules de la seua companya de programa. I és que l’exsupervivent ha parlat amb la filla del seu marit i ha assegurat que les joves ja havien decidit marxar-se d’esta zona abans de retrobar-se amb Terelu Campos.

Tot i que la germana de Carmen Borrego no ha volgut donar-li més importància a esta coincidència, la veritat és que pot tindre molt de significat. I és que esta trobada s’ha produït just en el moment més decisiu de la relació de Rocío Carrasco i la seua primogènita.

Després de l’estrena de la sèrie documental ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, Rocío Flores està vivint un moment delicat i qui sap si Terelu Campos i la jove hauran aprofitat este retrobament casual per a acostar postures, d’alguna forma, entre mare i filla.

Cal no oblidar que les Campos són des de fa més de dos dècades el gran refugi de Rocío Carrasco. I és que esta última està més que allunyada de la seua família i ha trobat en este clan el seu suport més incondicional.

Bomba en el plató de ‘Viva la vida’

Encara que Rocío Flores encara no ha volgut pronunciar-se sobre este tema, José Antonio Avilés ha assenyalat que la seua companya de ‘Supervivientes 2020’ li havia autoritzat per a dir que «les coses no són com les estan explicant».

El col·laborador de ‘Viva la vida’ ha confirmat en el programa que condueix Emma García que la filla major d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco respondrà a la seua mare quan acaben tots els capítols d’esta sèrie documental.

De moment poc es pot fer. Caldrà esperar encara unes setmanes per a comprovar si el que ha dit José Antonio Avilés és cert o és una altra més de les seues farses per a acaparar titulars i el protagonisme que tant li agrada.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.