Terelu Campos demana disculpes a la seua germana Carmen amb este gest, ‘perdona’m’

Terelu Campos ho està donant tot en l’actual edició de ‘MasterChef Celebrity 6’. En cadascuna de les proves, la filla de María Teresa Campos duu a terme totes les pautes possibles per a triomfar a l’hora de fer els seus plats. I algunes d’eixes recomanacions per a cuinar venen de persones molt volgudes per a ella.

Es nota que la filla la col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’ha preparat a consciència per a esta aventura, i una d’eixes persones que li ha donat bons consells ha sigut Carmen Borrego. Així ho ha reconegut Terelu quan ha presentat el primer dels seus plats.

Terelu hagut de fer un plat amb un pressupost de cinc euros. Una prova en la qual Victoria Abril ha eixit triomfadora amb la seua recepta.

La presentadora per a presentar la seua recepta de forma més rica i vistosa, ha fet cas a una de les recomanacions que li va fer Carmen Borrego.

Terelu li va comptar a la seua germana que la seua idea era, en algun moment del programa, dur a terme esta elaboració per a intentar així sorprendre el jurat.

La col·laboradora ha presentat un plat, sota el nom “d’emulant a Carmen”. Terelu ha contat que la seua germana li va recomanar fer el caneló amb una salsa súper rica i una mica de puré de creïlla. Encara que finalment, el resultat no ha sigut tan bo com li haguera agradat.

Terelu Campos ha reconegut que li haguera encantat finalitzar el plat d’una forma més elaborada, però no li ha donat temps a fer ús de la mànega pastissera perquè la presentació quedara més bonica.

Després d’escoltar la valoració del jurat i no quedar satisfeta pel perfeccionista que és ella, s’ha penedit i ha decidit fer un canvi al nom del plat perquè la seua germana no s’enfade. “Perdona’m Carmen”, ha sigut el canvi que ha fet i amb el qual també ha posat en valor l’ajuda que Carmen Borrego li ha prestat perquè el seu pas pel programa siga el més reeixit possible.

 

Desacords entre Les Campos

 

Els desacords entre Carmen Borrego i Alejandra Rubio han marcat les relacions en el si del clan Campos. Tia i neboda protagonitzen constants creus d’acusacions i fan que Terelu Campos, la tercera en discòrdia, haja pres la decisió de no immiscir-se més.

Cadascuna que faça el que considera. Això sí, malgrat la tensió que va suposar la seua cara a cara en el plató de ‘Secret Story’, Terelu ha volgut tendir una mà a la seua germana i posar en valor el seu treball en televisió.

La col·laboradora li confessava a Emma García que no havia parlat per telèfon amb la seua germana després de l’últim encreuament de retrets entre esta i la seua filla Alejandra Rubio.

La filla de María Teresa Campos prefereix mantindre’s al marge i no entrar en la discussió que mantenen ja des de fa diverses setmanes. Per a Terelu, el més important és la seua família i, sobretot, la tranquil·litat de la seua mare i així prefereix mantindre’s.

La presentadora, això sí, donava la cara per la seua germana en el terreny laboral. “M’agradaria que la meua germana em dirigira alguna vegada perquè sé la classe de professional que és”, assegurava en ‘Viva la vida’. 

Terelu ha treballat durant molts anys sota els ordes de Carmen i sap perfectament com treballa. També la mateixa Carmen ha dit en diverses ocasions que no li importaria tornar al que ha sigut el seu lloc durant la major part de la seua trajectòria professional.

Últimes notícies

Aemet activa l’alerta groga per pluges i tempestes este diumenge a l’interior nord de València

Aemet activa per a este diumenge l'alerta groga per tempestes a l'interior nord de València, amb ruixats localment forts i un avís vigent de vesprada a nit.

La Generalitat permet usar la llana d’ovella i cabra com a nou fertilitzant agrícola

La Generalitat autoritza que la llana d'ovelles i cabres, fins ara sense valor comercial i costosa de retirar, puga tractar-se i utilitzar-se com a fertilitzant en sòls agrícoles, alleujant costos i millorant la gestió de residus ramaders.

Primal Scream i Röyksopp lideren un Deleste 2026 més electrònic i amb rècord a la vista

L'edició 2026 del Deleste Festival convertix de nou els Jardins de Vivers de València en focus de música independent, amb dos jornades diferenciades i rècord de públic en l'horitzó.

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.

Psiquiatres reclamen abordar la depressió persistent sense banalitzar-la ni culpar al pacient

Especialistes en salut mental defenen un abordatge integral i psicosocial de la depressió persistent i els trastorns de la personalitat, amb més formació, recursos i humanitat en l'atenció, sense culpabilitzar al pacient.

Els metges valencians afronten una altra setmana de vaga i preparen una gran manifestació el dia 20

Els metges de la Comunitat Valenciana encadenen una nova setmana de vaga entre el 18 i el 22 de maig i preparen manifestacions i concentracions per a denunciar la precarietat i la sobrecàrrega assistencial.

Un estudi revela com els mitjans influïxen en la visió ciutadana de la gestió forestal

Un estudi de la UPV mostra que l'enfocament dels mitjans condiciona la percepció social de la gestió forestal sostenible i genera una visió centrada en crisi i incendis.

Detingut a Beniparrell amb quatre botelles d’òxid nitrós i més de 2.500 euros en el cotxe

La Guàrdia Civil deté a Beniparrell a un jove de 21 anys a què intervenen quatre botelles d'òxid nitrós, gran quantitat de globus i 2.510 euros en efectiu.