Anuncios

Terelu Campos demana disculpes a la seua germana Carmen amb este gest, ‘perdona’m’

Terelu Campos ho està donant tot en l’actual edició de ‘MasterChef Celebrity 6’. En cadascuna de les proves, la filla de María Teresa Campos duu a terme totes les pautes possibles per a triomfar a l’hora de fer els seus plats. I algunes d’eixes recomanacions per a cuinar venen de persones molt volgudes per a ella.

Es nota que la filla la col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’ha preparat a consciència per a esta aventura, i una d’eixes persones que li ha donat bons consells ha sigut Carmen Borrego. Així ho ha reconegut Terelu quan ha presentat el primer dels seus plats.

Anuncios

Terelu hagut de fer un plat amb un pressupost de cinc euros. Una prova en la qual Victoria Abril ha eixit triomfadora amb la seua recepta.

La presentadora per a presentar la seua recepta de forma més rica i vistosa, ha fet cas a una de les recomanacions que li va fer Carmen Borrego.

Terelu li va comptar a la seua germana que la seua idea era, en algun moment del programa, dur a terme esta elaboració per a intentar així sorprendre el jurat.

La col·laboradora ha presentat un plat, sota el nom “d’emulant a Carmen”. Terelu ha contat que la seua germana li va recomanar fer el caneló amb una salsa súper rica i una mica de puré de creïlla. Encara que finalment, el resultat no ha sigut tan bo com li haguera agradat.

Terelu Campos ha reconegut que li haguera encantat finalitzar el plat d’una forma més elaborada, però no li ha donat temps a fer ús de la mànega pastissera perquè la presentació quedara més bonica.

Després d’escoltar la valoració del jurat i no quedar satisfeta pel perfeccionista que és ella, s’ha penedit i ha decidit fer un canvi al nom del plat perquè la seua germana no s’enfade. “Perdona’m Carmen”, ha sigut el canvi que ha fet i amb el qual també ha posat en valor l’ajuda que Carmen Borrego li ha prestat perquè el seu pas pel programa siga el més reeixit possible.

 

Desacords entre Les Campos

 

Els desacords entre Carmen Borrego i Alejandra Rubio han marcat les relacions en el si del clan Campos. Tia i neboda protagonitzen constants creus d’acusacions i fan que Terelu Campos, la tercera en discòrdia, haja pres la decisió de no immiscir-se més.

Cadascuna que faça el que considera. Això sí, malgrat la tensió que va suposar la seua cara a cara en el plató de ‘Secret Story’, Terelu ha volgut tendir una mà a la seua germana i posar en valor el seu treball en televisió.

La col·laboradora li confessava a Emma García que no havia parlat per telèfon amb la seua germana després de l’últim encreuament de retrets entre esta i la seua filla Alejandra Rubio.

La filla de María Teresa Campos prefereix mantindre’s al marge i no entrar en la discussió que mantenen ja des de fa diverses setmanes. Per a Terelu, el més important és la seua família i, sobretot, la tranquil·litat de la seua mare i així prefereix mantindre’s.

La presentadora, això sí, donava la cara per la seua germana en el terreny laboral. “M’agradaria que la meua germana em dirigira alguna vegada perquè sé la classe de professional que és”, assegurava en ‘Viva la vida’. 

Terelu ha treballat durant molts anys sota els ordes de Carmen i sap perfectament com treballa. També la mateixa Carmen ha dit en diverses ocasions que no li importaria tornar al que ha sigut el seu lloc durant la major part de la seua trajectòria professional.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Desenrotllen un sistema intel·ligent que detecta fugues d’aigua i danys en canonades en temps real

Un equip amb participació de la Universitat Politècnica de València desenrotlla un sistema que combina fibra òptica distribuïda, intel·ligència artificial i computació en la vora per a vigilar xarxes d'aigua en temps real.

La comissió de la dana de Les Corts afronta la seua recta final després d’un any de treball i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre en Les Corts Valencianes conclourà este mes després d'onze sessions, amb només un terç de les compareixences previstes i un fort xoc polític sobre si es tracta d'un tancament per termini o d'una carpetada.

Jovenes amb malaltia renal: la diàlisi que marca la seua vida personal i laboral

Raúl i Nacho conviuen amb una malaltia renal des dels 20 anys i organitzen estudis, treball i oci al voltant de la diàlisi, mentres esperen un nou trasplantament.

Detinguts dos hòmens per robatoris de cadenes d’or mitjançant estirada a Carlet

La Guàrdia Civil ha detingut a Carlet a dos hòmens de 27 i 32 anys acusats de robar cadenes d'or mitjançant estirada i ha recuperat diverses peces sostretes.

Sanitat envia al Centre Nacional de Microbiologia la mostra de la pacient en estudi per hantavirus a Alacant

Sanitat ha remés al Centre Nacional de Microbiologia la mostra d'una dona de 32 anys ingressada en aïllament a l'Hospital de Sant Joan d'Alacant després de volar amb una passatgera morta per hantavirus.

Dissabte de ruixats forts i possible graníssol a la província d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte molt nuvolós, amb ruixats localment forts i tempestes, sense descartar graníssol menut en punts d'Alacant, i temperatures mínimes en ascens.

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.
Anuncios