Terelu Campos demana disculpes a la seua germana Carmen amb este gest, ‘perdona’m’

Terelu Campos ho està donant tot en l’actual edició de ‘MasterChef Celebrity 6’. En cadascuna de les proves, la filla de María Teresa Campos duu a terme totes les pautes possibles per a triomfar a l’hora de fer els seus plats. I algunes d’eixes recomanacions per a cuinar venen de persones molt volgudes per a ella.

Es nota que la filla la col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’ha preparat a consciència per a esta aventura, i una d’eixes persones que li ha donat bons consells ha sigut Carmen Borrego. Així ho ha reconegut Terelu quan ha presentat el primer dels seus plats.

Terelu hagut de fer un plat amb un pressupost de cinc euros. Una prova en la qual Victoria Abril ha eixit triomfadora amb la seua recepta.

La presentadora per a presentar la seua recepta de forma més rica i vistosa, ha fet cas a una de les recomanacions que li va fer Carmen Borrego.

Terelu li va comptar a la seua germana que la seua idea era, en algun moment del programa, dur a terme esta elaboració per a intentar així sorprendre el jurat.

La col·laboradora ha presentat un plat, sota el nom “d’emulant a Carmen”. Terelu ha contat que la seua germana li va recomanar fer el caneló amb una salsa súper rica i una mica de puré de creïlla. Encara que finalment, el resultat no ha sigut tan bo com li haguera agradat.

Terelu Campos ha reconegut que li haguera encantat finalitzar el plat d’una forma més elaborada, però no li ha donat temps a fer ús de la mànega pastissera perquè la presentació quedara més bonica.

Després d’escoltar la valoració del jurat i no quedar satisfeta pel perfeccionista que és ella, s’ha penedit i ha decidit fer un canvi al nom del plat perquè la seua germana no s’enfade. “Perdona’m Carmen”, ha sigut el canvi que ha fet i amb el qual també ha posat en valor l’ajuda que Carmen Borrego li ha prestat perquè el seu pas pel programa siga el més reeixit possible.

 

Desacords entre Les Campos

 

Els desacords entre Carmen Borrego i Alejandra Rubio han marcat les relacions en el si del clan Campos. Tia i neboda protagonitzen constants creus d’acusacions i fan que Terelu Campos, la tercera en discòrdia, haja pres la decisió de no immiscir-se més.

Cadascuna que faça el que considera. Això sí, malgrat la tensió que va suposar la seua cara a cara en el plató de ‘Secret Story’, Terelu ha volgut tendir una mà a la seua germana i posar en valor el seu treball en televisió.

La col·laboradora li confessava a Emma García que no havia parlat per telèfon amb la seua germana després de l’últim encreuament de retrets entre esta i la seua filla Alejandra Rubio.

La filla de María Teresa Campos prefereix mantindre’s al marge i no entrar en la discussió que mantenen ja des de fa diverses setmanes. Per a Terelu, el més important és la seua família i, sobretot, la tranquil·litat de la seua mare i així prefereix mantindre’s.

La presentadora, això sí, donava la cara per la seua germana en el terreny laboral. “M’agradaria que la meua germana em dirigira alguna vegada perquè sé la classe de professional que és”, assegurava en ‘Viva la vida’. 

Terelu ha treballat durant molts anys sota els ordes de Carmen i sap perfectament com treballa. També la mateixa Carmen ha dit en diverses ocasions que no li importaria tornar al que ha sigut el seu lloc durant la major part de la seua trajectòria professional.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.