Terelu Campos demana disculpes a la seua germana Carmen amb este gest, ‘perdona’m’

Terelu Campos ho està donant tot en l’actual edició de ‘MasterChef Celebrity 6’. En cadascuna de les proves, la filla de María Teresa Campos duu a terme totes les pautes possibles per a triomfar a l’hora de fer els seus plats. I algunes d’eixes recomanacions per a cuinar venen de persones molt volgudes per a ella.

Es nota que la filla la col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’ha preparat a consciència per a esta aventura, i una d’eixes persones que li ha donat bons consells ha sigut Carmen Borrego. Així ho ha reconegut Terelu quan ha presentat el primer dels seus plats.

Terelu hagut de fer un plat amb un pressupost de cinc euros. Una prova en la qual Victoria Abril ha eixit triomfadora amb la seua recepta.

La presentadora per a presentar la seua recepta de forma més rica i vistosa, ha fet cas a una de les recomanacions que li va fer Carmen Borrego.

Terelu li va comptar a la seua germana que la seua idea era, en algun moment del programa, dur a terme esta elaboració per a intentar així sorprendre el jurat.

La col·laboradora ha presentat un plat, sota el nom “d’emulant a Carmen”. Terelu ha contat que la seua germana li va recomanar fer el caneló amb una salsa súper rica i una mica de puré de creïlla. Encara que finalment, el resultat no ha sigut tan bo com li haguera agradat.

Terelu Campos ha reconegut que li haguera encantat finalitzar el plat d’una forma més elaborada, però no li ha donat temps a fer ús de la mànega pastissera perquè la presentació quedara més bonica.

Després d’escoltar la valoració del jurat i no quedar satisfeta pel perfeccionista que és ella, s’ha penedit i ha decidit fer un canvi al nom del plat perquè la seua germana no s’enfade. “Perdona’m Carmen”, ha sigut el canvi que ha fet i amb el qual també ha posat en valor l’ajuda que Carmen Borrego li ha prestat perquè el seu pas pel programa siga el més reeixit possible.

 

Desacords entre Les Campos

 

Els desacords entre Carmen Borrego i Alejandra Rubio han marcat les relacions en el si del clan Campos. Tia i neboda protagonitzen constants creus d’acusacions i fan que Terelu Campos, la tercera en discòrdia, haja pres la decisió de no immiscir-se més.

Cadascuna que faça el que considera. Això sí, malgrat la tensió que va suposar la seua cara a cara en el plató de ‘Secret Story’, Terelu ha volgut tendir una mà a la seua germana i posar en valor el seu treball en televisió.

La col·laboradora li confessava a Emma García que no havia parlat per telèfon amb la seua germana després de l’últim encreuament de retrets entre esta i la seua filla Alejandra Rubio.

La filla de María Teresa Campos prefereix mantindre’s al marge i no entrar en la discussió que mantenen ja des de fa diverses setmanes. Per a Terelu, el més important és la seua família i, sobretot, la tranquil·litat de la seua mare i així prefereix mantindre’s.

La presentadora, això sí, donava la cara per la seua germana en el terreny laboral. “M’agradaria que la meua germana em dirigira alguna vegada perquè sé la classe de professional que és”, assegurava en ‘Viva la vida’. 

Terelu ha treballat durant molts anys sota els ordes de Carmen i sap perfectament com treballa. També la mateixa Carmen ha dit en diverses ocasions que no li importaria tornar al que ha sigut el seu lloc durant la major part de la seua trajectòria professional.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PPCV acusa Hisenda de falta de voluntat pel retard en les noves deduccions en la renda

El PPCV denuncia que Hisenda ha tardat huit dies a habilitar les caselles per a aplicar les noves deduccions autonòmiques en la renda en la Comunitat Valenciana i assegura que este retard perjudica contribuents amb rendes baixes i mitjanes.

Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã

Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.

Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril

Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.

Pedro Martínez prioritza quedar el més amunt possible i evita fer travesses en l’Eurolliga

Pedro Martínez insistix que el València Basket ha de barallar per acabar el més amunt possible en la fase regular de l'Eurolliga i rebutja triar rival per als quarts de final.

El València Basket tanca la fase regular de l’Eurolliga a Bòsnia amb el treball fet

El València Basket afronta a Bòsnia davant el Dubai un tancament de fase regular de l'Eurolliga sense urgències classificatòries, ja amb el bitllet directe a quarts i avantatge de pista assegurats.