Toñi Moreno demana ajuda desesperada als seus seguidors en perdre la maleta

Toñi Moreno en la despedida del programa 'Viva la vida'

Toñi Moreno va oblidar les seues coses en un taxi | TELECINCO

 

En els moments més difícils és quan apareix la gent que realment importa. La presentadora de CuatroToñi Moreno, pot estar ben contenta perquè els seus seguidors han demostrat que, per damunt de tot, l’estimen i respecten molt. La presentadora andalusa va publicar el passat diumenge 17 de març en les seues xarxes socials un missatge d’ajuda a tots els seus coneguts per tal que l’ajudaren a trobar la maleta que, suposadament, s’havia deixat al taxi que l’havia portat a la seua casa de Madrid, tal com explica ‘La Coctelera’.

 

En aquest missatge, Moreno feia una crida per a poder identificar el taxista que l’havia portat durant tot el trajecte i, que segons explicava la mateixa presentadora, també ho havia fet algunes altres vegades. El taxista en qüestió era un home amb barba molt simpàtic. Ràpidament el perfil de Moreno es va omplir de missatges que mostraven la seua intenció d’ajudar a la presentadora andalusa a trobar la seua maleta oblidada en un taxi de camí a casa.

 

El missatge de Toñi Moreno

El missatge que Toñi Moreno va publicar a la xarxa demanant ajuda | Cedida

 

 

L’ajuda dels taxistes

Tanmateix, els taxistes que la seguixen a les seues xarxes socials, també es van unir per tal d’identificar el company que va portar a Moreno a casa. Finalment, la presentadora ha esborrat el missatge del seu perfil, fet que fa pensar que ja ha pogut trobar la seua maleta amb les seues coses personals al seu interior. Sens dubte, Moreno, tot i asustar-se, ha pogut sentir més que mai el suport dels seguidors. 

 

El record del seu pare, un àngel

D’altra banda, amb motiu de la celebració del Dia del Pare, aquest dimarts 19 de març, Moreno va aprofitar per recordar el seu, ja traspassat. En una fotografia publicada a Instagram que apareix el seu progenitor d’esquenes passejant per la platja, la presentadora va dedicar unes emotives paraules al seu pare a qui va definir com un àngel. També explicava que li va ensenyar coses tan essencials a la vida com no fer-li als altres el que no t’agradaria que et faren a tu. Finalment, Moreno va assegurar que cada dia pensa si ell se sentiria orgullós de cada cosa que fa la seua filla a la vida.

 

 

 

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.