Toñi Moreno demana ajuda desesperada als seus seguidors en perdre la maleta

Toñi Moreno en la despedida del programa 'Viva la vida'

Toñi Moreno va oblidar les seues coses en un taxi | TELECINCO

 

En els moments més difícils és quan apareix la gent que realment importa. La presentadora de CuatroToñi Moreno, pot estar ben contenta perquè els seus seguidors han demostrat que, per damunt de tot, l’estimen i respecten molt. La presentadora andalusa va publicar el passat diumenge 17 de març en les seues xarxes socials un missatge d’ajuda a tots els seus coneguts per tal que l’ajudaren a trobar la maleta que, suposadament, s’havia deixat al taxi que l’havia portat a la seua casa de Madrid, tal com explica ‘La Coctelera’.

 

En aquest missatge, Moreno feia una crida per a poder identificar el taxista que l’havia portat durant tot el trajecte i, que segons explicava la mateixa presentadora, també ho havia fet algunes altres vegades. El taxista en qüestió era un home amb barba molt simpàtic. Ràpidament el perfil de Moreno es va omplir de missatges que mostraven la seua intenció d’ajudar a la presentadora andalusa a trobar la seua maleta oblidada en un taxi de camí a casa.

 

El missatge de Toñi Moreno

El missatge que Toñi Moreno va publicar a la xarxa demanant ajuda | Cedida

 

 

L’ajuda dels taxistes

Tanmateix, els taxistes que la seguixen a les seues xarxes socials, també es van unir per tal d’identificar el company que va portar a Moreno a casa. Finalment, la presentadora ha esborrat el missatge del seu perfil, fet que fa pensar que ja ha pogut trobar la seua maleta amb les seues coses personals al seu interior. Sens dubte, Moreno, tot i asustar-se, ha pogut sentir més que mai el suport dels seguidors. 

 

El record del seu pare, un àngel

D’altra banda, amb motiu de la celebració del Dia del Pare, aquest dimarts 19 de març, Moreno va aprofitar per recordar el seu, ja traspassat. En una fotografia publicada a Instagram que apareix el seu progenitor d’esquenes passejant per la platja, la presentadora va dedicar unes emotives paraules al seu pare a qui va definir com un àngel. També explicava que li va ensenyar coses tan essencials a la vida com no fer-li als altres el que no t’agradaria que et faren a tu. Finalment, Moreno va assegurar que cada dia pensa si ell se sentiria orgullós de cada cosa que fa la seua filla a la vida.

 

 

 

Últimes notícies

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.

Diana Morant insistix en el rebuig a la guerra i acusa el PP d’alinear-se amb Trump i Netanyahu

Diana Morant defén el rebuig a la guerra i el respecte al dret internacional, vincula el conflicte a l'Iran amb un greu cost humà i critica al PP per la seua postura exterior i la seua gestió de les crisis.

Ruga i Wilhelm dominen la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali en la seua vintena edició

Fábio Ruga revalida triomf i Annemarie Wilhelm s'estrena com a campiona de la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali, en una edició amb 550 participants i domini estranger en l'elit.

Rovira reclama a Arcadi España un fons d’anivellament transitori per a la Comunitat Valenciana

Rovira exigix al nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, un fons d'anivellament transitori i major sensibilitat amb l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana.

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.