Toñi Moreno demana ajuda desesperada als seus seguidors en perdre la maleta

Toñi Moreno en la despedida del programa 'Viva la vida'

Toñi Moreno va oblidar les seues coses en un taxi | TELECINCO

 

En els moments més difícils és quan apareix la gent que realment importa. La presentadora de CuatroToñi Moreno, pot estar ben contenta perquè els seus seguidors han demostrat que, per damunt de tot, l’estimen i respecten molt. La presentadora andalusa va publicar el passat diumenge 17 de març en les seues xarxes socials un missatge d’ajuda a tots els seus coneguts per tal que l’ajudaren a trobar la maleta que, suposadament, s’havia deixat al taxi que l’havia portat a la seua casa de Madrid, tal com explica ‘La Coctelera’.

 

En aquest missatge, Moreno feia una crida per a poder identificar el taxista que l’havia portat durant tot el trajecte i, que segons explicava la mateixa presentadora, també ho havia fet algunes altres vegades. El taxista en qüestió era un home amb barba molt simpàtic. Ràpidament el perfil de Moreno es va omplir de missatges que mostraven la seua intenció d’ajudar a la presentadora andalusa a trobar la seua maleta oblidada en un taxi de camí a casa.

 

El missatge de Toñi Moreno

El missatge que Toñi Moreno va publicar a la xarxa demanant ajuda | Cedida

 

 

L’ajuda dels taxistes

Tanmateix, els taxistes que la seguixen a les seues xarxes socials, també es van unir per tal d’identificar el company que va portar a Moreno a casa. Finalment, la presentadora ha esborrat el missatge del seu perfil, fet que fa pensar que ja ha pogut trobar la seua maleta amb les seues coses personals al seu interior. Sens dubte, Moreno, tot i asustar-se, ha pogut sentir més que mai el suport dels seguidors. 

 

El record del seu pare, un àngel

D’altra banda, amb motiu de la celebració del Dia del Pare, aquest dimarts 19 de març, Moreno va aprofitar per recordar el seu, ja traspassat. En una fotografia publicada a Instagram que apareix el seu progenitor d’esquenes passejant per la platja, la presentadora va dedicar unes emotives paraules al seu pare a qui va definir com un àngel. També explicava que li va ensenyar coses tan essencials a la vida com no fer-li als altres el que no t’agradaria que et faren a tu. Finalment, Moreno va assegurar que cada dia pensa si ell se sentiria orgullós de cada cosa que fa la seua filla a la vida.

 

 

 

Últimes notícies

Bejís es refà de la brutal tempesta que ha deixat 186 l/m² en poques hores

Bejís es recupera de la tempesta torrencial que este dissabte ha deixat 186 l/m², amb greus inundacions, danys en ponts i caiguda d’arbres. El temporal també ha afectat altres punts de Castelló i diverses localitats de la província de València.

Deting per amenaçar amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal de València

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 39 anys per amenaçar de mort amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal, després d’una discussió per incomplir una norma del recinte.

Detinguts un pare i el seu fill per repartir cocaïna a domicili en moto a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 56 anys i el seu fill de 30 per repartir cocaïna a domicili amb un ciclomotor des d’un pis del barri de Carrús, on s’han intervingut 95 grams de droga i més de 5.600 euros en metàl·lic.

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.