Toñi Moreno demana ajuda desesperada als seus seguidors en perdre la maleta

Toñi Moreno en la despedida del programa 'Viva la vida'

Toñi Moreno va oblidar les seues coses en un taxi | TELECINCO

 

En els moments més difícils és quan apareix la gent que realment importa. La presentadora de CuatroToñi Moreno, pot estar ben contenta perquè els seus seguidors han demostrat que, per damunt de tot, l’estimen i respecten molt. La presentadora andalusa va publicar el passat diumenge 17 de març en les seues xarxes socials un missatge d’ajuda a tots els seus coneguts per tal que l’ajudaren a trobar la maleta que, suposadament, s’havia deixat al taxi que l’havia portat a la seua casa de Madrid, tal com explica ‘La Coctelera’.

 

En aquest missatge, Moreno feia una crida per a poder identificar el taxista que l’havia portat durant tot el trajecte i, que segons explicava la mateixa presentadora, també ho havia fet algunes altres vegades. El taxista en qüestió era un home amb barba molt simpàtic. Ràpidament el perfil de Moreno es va omplir de missatges que mostraven la seua intenció d’ajudar a la presentadora andalusa a trobar la seua maleta oblidada en un taxi de camí a casa.

 

El missatge de Toñi Moreno

El missatge que Toñi Moreno va publicar a la xarxa demanant ajuda | Cedida

 

 

L’ajuda dels taxistes

Tanmateix, els taxistes que la seguixen a les seues xarxes socials, també es van unir per tal d’identificar el company que va portar a Moreno a casa. Finalment, la presentadora ha esborrat el missatge del seu perfil, fet que fa pensar que ja ha pogut trobar la seua maleta amb les seues coses personals al seu interior. Sens dubte, Moreno, tot i asustar-se, ha pogut sentir més que mai el suport dels seguidors. 

 

El record del seu pare, un àngel

D’altra banda, amb motiu de la celebració del Dia del Pare, aquest dimarts 19 de març, Moreno va aprofitar per recordar el seu, ja traspassat. En una fotografia publicada a Instagram que apareix el seu progenitor d’esquenes passejant per la platja, la presentadora va dedicar unes emotives paraules al seu pare a qui va definir com un àngel. També explicava que li va ensenyar coses tan essencials a la vida com no fer-li als altres el que no t’agradaria que et faren a tu. Finalment, Moreno va assegurar que cada dia pensa si ell se sentiria orgullós de cada cosa que fa la seua filla a la vida.

 

 

 

Últimes notícies

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.