Toñi Moreno demana ajuda desesperada als seus seguidors en perdre la maleta

Toñi Moreno en la despedida del programa 'Viva la vida'

Toñi Moreno va oblidar les seues coses en un taxi | TELECINCO

 

En els moments més difícils és quan apareix la gent que realment importa. La presentadora de CuatroToñi Moreno, pot estar ben contenta perquè els seus seguidors han demostrat que, per damunt de tot, l’estimen i respecten molt. La presentadora andalusa va publicar el passat diumenge 17 de març en les seues xarxes socials un missatge d’ajuda a tots els seus coneguts per tal que l’ajudaren a trobar la maleta que, suposadament, s’havia deixat al taxi que l’havia portat a la seua casa de Madrid, tal com explica ‘La Coctelera’.

 

En aquest missatge, Moreno feia una crida per a poder identificar el taxista que l’havia portat durant tot el trajecte i, que segons explicava la mateixa presentadora, també ho havia fet algunes altres vegades. El taxista en qüestió era un home amb barba molt simpàtic. Ràpidament el perfil de Moreno es va omplir de missatges que mostraven la seua intenció d’ajudar a la presentadora andalusa a trobar la seua maleta oblidada en un taxi de camí a casa.

 

El missatge de Toñi Moreno

El missatge que Toñi Moreno va publicar a la xarxa demanant ajuda | Cedida

 

 

L’ajuda dels taxistes

Tanmateix, els taxistes que la seguixen a les seues xarxes socials, també es van unir per tal d’identificar el company que va portar a Moreno a casa. Finalment, la presentadora ha esborrat el missatge del seu perfil, fet que fa pensar que ja ha pogut trobar la seua maleta amb les seues coses personals al seu interior. Sens dubte, Moreno, tot i asustar-se, ha pogut sentir més que mai el suport dels seguidors. 

 

El record del seu pare, un àngel

D’altra banda, amb motiu de la celebració del Dia del Pare, aquest dimarts 19 de març, Moreno va aprofitar per recordar el seu, ja traspassat. En una fotografia publicada a Instagram que apareix el seu progenitor d’esquenes passejant per la platja, la presentadora va dedicar unes emotives paraules al seu pare a qui va definir com un àngel. També explicava que li va ensenyar coses tan essencials a la vida com no fer-li als altres el que no t’agradaria que et faren a tu. Finalment, Moreno va assegurar que cada dia pensa si ell se sentiria orgullós de cada cosa que fa la seua filla a la vida.

 

 

 

Últimes notícies

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.