Ultimàtum de Telecinco a Jorge Javier: o ho canvia o perd ‘Sálvame’

 

Jorge Javier Vázquez porta setmanes ‘desaparegut’ de Telecinco. I això es deu al fet de què ha estat disfrutant d’unes merescudes vacacions d’estiu, com ha mostrat en Instagram. No obstant això, este dimarts tornava al capdavant de ‘Sálvame’. I ho feia posant en pràctica les noves condicions que li ha sol·licitat la cadena.

Segons ha revelat ‘Minuto NQN’, Paolo Vasile, delegat conseller de Mediaset, ha demanat al presentador alguns canvis importants.

La remodelació del programa

El fet de què hagen baixat les seues audiències i que el format parega estar desgastat ha desembocat en el fet de què Telecinco haja decidit actuar. Pel que pareix, Vasile s’ha reunit amb Jorge Javier Vázquez per a demanar-li que introduïsca modificacions en ‘Sálvame’.

Segons el mitjà citat, li haurien demanat, en concret, dos coses. D’una banda, que desapareguen les baralles freqüents entre els col·laboradors. I d’altra banda, que els tertulians no es convertisquen en les estrelles del programa, sinó que ho siguen les notícies.

Estos canvis hauran de produir-se des d’ara fins a final d’any. Este és el termini que la cadena ha donat a Jorge Javier Vázquez per a que els faça efectius.

És més, pel que pareix, si no ho conseguix, la cadena podria decidir canviar-lo de programa i posar en el seu lloc un altre presentador. I, segons es rumoreja, ja tindrien algú pensat per a posar al capdavant de ‘Sálvame’, tot i que no se sap si es tracta d’una cara nova o si és alguna de les persones que el solen substituir: Carlota Corredera, Paz Padilla, Nuria Marín o Kiko Hernández.

D’esta manera, tornarà ara de vacacions amb un repte important: donar-li una ‘volta de rosca’ a l’espai al capdavant del que porta alguns anys, un espai que, a demés, podria quedar-se sense un dels seus pilars: Belén Esteban. I és que cal no oblidar que a ella també se li ha presentat un ultimàtum: o parla novament dels Janeiro, cosa que va prometre a la seua filla que no faria, o pot quedar-se sense feina. Ara per ara, encara no ha decidit res. Comença la temporada i amb ella, pareix que canvis interessants.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.