Ultimàtum de Telecinco a Jorge Javier: o ho canvia o perd ‘Sálvame’

 

Jorge Javier Vázquez porta setmanes ‘desaparegut’ de Telecinco. I això es deu al fet de què ha estat disfrutant d’unes merescudes vacacions d’estiu, com ha mostrat en Instagram. No obstant això, este dimarts tornava al capdavant de ‘Sálvame’. I ho feia posant en pràctica les noves condicions que li ha sol·licitat la cadena.

Segons ha revelat ‘Minuto NQN’, Paolo Vasile, delegat conseller de Mediaset, ha demanat al presentador alguns canvis importants.

La remodelació del programa

El fet de què hagen baixat les seues audiències i que el format parega estar desgastat ha desembocat en el fet de què Telecinco haja decidit actuar. Pel que pareix, Vasile s’ha reunit amb Jorge Javier Vázquez per a demanar-li que introduïsca modificacions en ‘Sálvame’.

Segons el mitjà citat, li haurien demanat, en concret, dos coses. D’una banda, que desapareguen les baralles freqüents entre els col·laboradors. I d’altra banda, que els tertulians no es convertisquen en les estrelles del programa, sinó que ho siguen les notícies.

Estos canvis hauran de produir-se des d’ara fins a final d’any. Este és el termini que la cadena ha donat a Jorge Javier Vázquez per a que els faça efectius.

És més, pel que pareix, si no ho conseguix, la cadena podria decidir canviar-lo de programa i posar en el seu lloc un altre presentador. I, segons es rumoreja, ja tindrien algú pensat per a posar al capdavant de ‘Sálvame’, tot i que no se sap si es tracta d’una cara nova o si és alguna de les persones que el solen substituir: Carlota Corredera, Paz Padilla, Nuria Marín o Kiko Hernández.

D’esta manera, tornarà ara de vacacions amb un repte important: donar-li una ‘volta de rosca’ a l’espai al capdavant del que porta alguns anys, un espai que, a demés, podria quedar-se sense un dels seus pilars: Belén Esteban. I és que cal no oblidar que a ella també se li ha presentat un ultimàtum: o parla novament dels Janeiro, cosa que va prometre a la seua filla que no faria, o pot quedar-se sense feina. Ara per ara, encara no ha decidit res. Comença la temporada i amb ella, pareix que canvis interessants.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.