Ultimàtum de Telecinco a Jorge Javier: o ho canvia o perd ‘Sálvame’

 

Jorge Javier Vázquez porta setmanes ‘desaparegut’ de Telecinco. I això es deu al fet de què ha estat disfrutant d’unes merescudes vacacions d’estiu, com ha mostrat en Instagram. No obstant això, este dimarts tornava al capdavant de ‘Sálvame’. I ho feia posant en pràctica les noves condicions que li ha sol·licitat la cadena.

Segons ha revelat ‘Minuto NQN’, Paolo Vasile, delegat conseller de Mediaset, ha demanat al presentador alguns canvis importants.

La remodelació del programa

El fet de què hagen baixat les seues audiències i que el format parega estar desgastat ha desembocat en el fet de què Telecinco haja decidit actuar. Pel que pareix, Vasile s’ha reunit amb Jorge Javier Vázquez per a demanar-li que introduïsca modificacions en ‘Sálvame’.

Segons el mitjà citat, li haurien demanat, en concret, dos coses. D’una banda, que desapareguen les baralles freqüents entre els col·laboradors. I d’altra banda, que els tertulians no es convertisquen en les estrelles del programa, sinó que ho siguen les notícies.

Estos canvis hauran de produir-se des d’ara fins a final d’any. Este és el termini que la cadena ha donat a Jorge Javier Vázquez per a que els faça efectius.

És més, pel que pareix, si no ho conseguix, la cadena podria decidir canviar-lo de programa i posar en el seu lloc un altre presentador. I, segons es rumoreja, ja tindrien algú pensat per a posar al capdavant de ‘Sálvame’, tot i que no se sap si es tracta d’una cara nova o si és alguna de les persones que el solen substituir: Carlota Corredera, Paz Padilla, Nuria Marín o Kiko Hernández.

D’esta manera, tornarà ara de vacacions amb un repte important: donar-li una ‘volta de rosca’ a l’espai al capdavant del que porta alguns anys, un espai que, a demés, podria quedar-se sense un dels seus pilars: Belén Esteban. I és que cal no oblidar que a ella també se li ha presentat un ultimàtum: o parla novament dels Janeiro, cosa que va prometre a la seua filla que no faria, o pot quedar-se sense feina. Ara per ara, encara no ha decidit res. Comença la temporada i amb ella, pareix que canvis interessants.

Últimes notícies

Hisenda ajorna a setembre el Consell de Política Fiscal i Financera

El Ministeri d'Hisenda ha acceptat la petició de diverses comunitats del PP i ha ajornat fins al 4 de setembre el Consell de Política Fiscal i Financera previst per a esta setmana, dedicat a la reforma del sistema de finançament autonòmic.

La Guàrdia Civil blinda els pobles desallotjats de la Vall d’Uixó davant possibles robatoris

La Guàrdia Civil de Castelló ha reforçat les patrulles de seguretat en les zones desallotjades per l’incendi de la Vall d’Uixó per evitar robatoris o pillatges i transmetre tranquil·litat als veïns.

Quasi 1.500 agents vetlaran per la seguretat durant l’eclipsi solar a la província de València

Un dispositiu de quasi 1.500 agents de Policia Nacional i Guàrdia Civil reforçarà la seguretat durant l’eclipsi solar del 12 d’agost a la província de València, amb especial atenció als punts oficials d’observació i als accessos per carretera.

Trini Amorós serà la candidata del PSOE a l’Alcaldia d’Alacant sense primàries

La comissió de llistes del PSOE ha designat la regidora Trini Amorós com a candidata a l’Alcaldia d’Alacant, després d’aprovar l’excepcionalitat que evita la celebració de primàries i amb el suport de totes les estructures socialistes implicades.

Trobes excepcionals en una necròpolis ibèrica amb armes i un pebeter de Tanit a l’Albufereta

Les obres en un solar privat de l’Albufereta han tret a la llum una necròpolis ibèrica del segle III aC, possiblement d’una elit guerrera, amb nombroses armes i un pebeter de la deessa Tanit en perfecte estat de conservació.

Sánchez veu el final del túnel en els incendis però alerta d’una nova onada de calor

Pedro Sánchez ha assegurat que es comença a vore el final del túnel en la lluita contra els grans incendis forestals a Espanya, però ha avisat que la nova onada de calor complicarà les tasques d’extinció i augmentarà el risc de focs.

Elx reunirà prop d’un miler de karatekes en la Lliga Nacional de Kárate

Elx acollirà els dies 24 i 25 d’octubre la segona ronda de la Lliga Nacional Cadet, Sènior i Para-Kárate, amb prop d’un miler de participants. La prova serà clau per a decidir els huit millors de cada categoria que lluitaran per la final de Guadalajara.

Fiscalia obri un expedient per la possible filtració d’informació reservada a Vox

La Inspecció Fiscal ha obert un expedient arran d’una queixa de Compromís sobre una possible filtració d’informació reservada del Ministeri Fiscal a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.
FILMOTECA D'ESTIU