Ultimàtum de Telecinco a Jorge Javier: o ho canvia o perd ‘Sálvame’

 

Jorge Javier Vázquez porta setmanes ‘desaparegut’ de Telecinco. I això es deu al fet de què ha estat disfrutant d’unes merescudes vacacions d’estiu, com ha mostrat en Instagram. No obstant això, este dimarts tornava al capdavant de ‘Sálvame’. I ho feia posant en pràctica les noves condicions que li ha sol·licitat la cadena.

Segons ha revelat ‘Minuto NQN’, Paolo Vasile, delegat conseller de Mediaset, ha demanat al presentador alguns canvis importants.

La remodelació del programa

El fet de què hagen baixat les seues audiències i que el format parega estar desgastat ha desembocat en el fet de què Telecinco haja decidit actuar. Pel que pareix, Vasile s’ha reunit amb Jorge Javier Vázquez per a demanar-li que introduïsca modificacions en ‘Sálvame’.

Segons el mitjà citat, li haurien demanat, en concret, dos coses. D’una banda, que desapareguen les baralles freqüents entre els col·laboradors. I d’altra banda, que els tertulians no es convertisquen en les estrelles del programa, sinó que ho siguen les notícies.

Estos canvis hauran de produir-se des d’ara fins a final d’any. Este és el termini que la cadena ha donat a Jorge Javier Vázquez per a que els faça efectius.

És més, pel que pareix, si no ho conseguix, la cadena podria decidir canviar-lo de programa i posar en el seu lloc un altre presentador. I, segons es rumoreja, ja tindrien algú pensat per a posar al capdavant de ‘Sálvame’, tot i que no se sap si es tracta d’una cara nova o si és alguna de les persones que el solen substituir: Carlota Corredera, Paz Padilla, Nuria Marín o Kiko Hernández.

D’esta manera, tornarà ara de vacacions amb un repte important: donar-li una ‘volta de rosca’ a l’espai al capdavant del que porta alguns anys, un espai que, a demés, podria quedar-se sense un dels seus pilars: Belén Esteban. I és que cal no oblidar que a ella també se li ha presentat un ultimàtum: o parla novament dels Janeiro, cosa que va prometre a la seua filla que no faria, o pot quedar-se sense feina. Ara per ara, encara no ha decidit res. Comença la temporada i amb ella, pareix que canvis interessants.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.