13.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Ultimàtum de Telecinco a Jorge Javier: o ho canvia o perd ‘Sálvame’

 

Jorge Javier Vázquez porta setmanes ‘desaparegut’ de Telecinco. I això es deu al fet de què ha estat disfrutant d’unes merescudes vacacions d’estiu, com ha mostrat en Instagram. No obstant això, este dimarts tornava al capdavant de ‘Sálvame’. I ho feia posant en pràctica les noves condicions que li ha sol·licitat la cadena.

Segons ha revelat ‘Minuto NQN’, Paolo Vasile, delegat conseller de Mediaset, ha demanat al presentador alguns canvis importants.

La remodelació del programa

El fet de què hagen baixat les seues audiències i que el format parega estar desgastat ha desembocat en el fet de què Telecinco haja decidit actuar. Pel que pareix, Vasile s’ha reunit amb Jorge Javier Vázquez per a demanar-li que introduïsca modificacions en ‘Sálvame’.

Segons el mitjà citat, li haurien demanat, en concret, dos coses. D’una banda, que desapareguen les baralles freqüents entre els col·laboradors. I d’altra banda, que els tertulians no es convertisquen en les estrelles del programa, sinó que ho siguen les notícies.

Estos canvis hauran de produir-se des d’ara fins a final d’any. Este és el termini que la cadena ha donat a Jorge Javier Vázquez per a que els faça efectius.

És més, pel que pareix, si no ho conseguix, la cadena podria decidir canviar-lo de programa i posar en el seu lloc un altre presentador. I, segons es rumoreja, ja tindrien algú pensat per a posar al capdavant de ‘Sálvame’, tot i que no se sap si es tracta d’una cara nova o si és alguna de les persones que el solen substituir: Carlota Corredera, Paz Padilla, Nuria Marín o Kiko Hernández.

D’esta manera, tornarà ara de vacacions amb un repte important: donar-li una ‘volta de rosca’ a l’espai al capdavant del que porta alguns anys, un espai que, a demés, podria quedar-se sense un dels seus pilars: Belén Esteban. I és que cal no oblidar que a ella també se li ha presentat un ultimàtum: o parla novament dels Janeiro, cosa que va prometre a la seua filla que no faria, o pot quedar-se sense feina. Ara per ara, encara no ha decidit res. Comença la temporada i amb ella, pareix que canvis interessants.

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.