9.5 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Víctor Sandoval mostra els resultats del seu empelt capil·lar

 

Víctor Sandoval es troba en el seu millor moment. Arrere ha quedat la seua etapa més convulsa, plena de moments dramàtics i polèmiques en què el periodista estava exaltat i sempre acabava immers en totes les trifulgues. Ara es troba en ple canvi físic ja que, en els últims mesos, ha passat pel quiròfan unes quantes voltes amb l’objectiu de millorar la seua imatge.

 

Concretament, la intervenció de la que se sent més orgullós i que ha mostrat recentment en les xarxes socials ha sigut un trasplantament capil·lar que es va fer ara fa dos mesos i del que ja es comencen a apreciar els resultats. El col·laborador es va sotmetre a un empelt capil·lar que va durar 12 hores i en el que se li van implantar 3.540 unitats fol·liculars a la zona de la coroneta; ara, orgullós, mostra el resultat a través de les xarxes socials:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Aquí tenéis la evolución de mi injerto capilar, la foto de arriba y de la izda, es de hoy 2 meses después de la operación, en mi casa … la de la derecha me la hicieron en la clínica un mes después, cuando me hicieron el tratamiento de PRP. Solo tengo palabras de agradecimiento al equipo de @crc_trasplantecapilarmadrid @livetmedical y en especial al Dr @josemanuelgomezvillar y a @martalopeztv por regalármelo!!! Es espectacular como va desapareciendo la calva de la coronilla … #sandovalizate #victorsandoval #livetmedical #injertocapilar #maravilloso y gracias a @sandrarodriguezporta de @globalbelleza_ por cuidar mi pelo en su salón de Sitges

Una publicación compartida de Victor Sandoval (@sandovalizateoficial) el

 

 

EN la publicació, Sandoval aprofitava per a agrair l’atenció mèdica rebuda i, realment emocionat, mostra en una fotografia l’èxit de la seua regeneració capil·lar, ensenyant la seua evolució i com, a poc a poc, li van creixent el monyo que li han implantat.

 

Un agraïment especial el va tindre amb la seua amiga i també col·laborador, a Marta López, qui li va regalar la intervenció ajudant-lo d’esta manera a fer desaparéixer la seua calba. És evident que la vida somriu a Víctor Sandoval, que s’està cuidant millor que mai i que, a més a més, està deixant arrere problemes econòmics amb Hisenda, amb qui ja ha saldat el deute que tenia; tal com afirma el col·laborador, manté l’esperança que «la vida em seguisca somrient perquè jo mai deixaré de fer-ho».

També et pot interessar…

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.