Víctor Sandoval mostra els resultats del seu empelt capil·lar

 

Víctor Sandoval es troba en el seu millor moment. Arrere ha quedat la seua etapa més convulsa, plena de moments dramàtics i polèmiques en què el periodista estava exaltat i sempre acabava immers en totes les trifulgues. Ara es troba en ple canvi físic ja que, en els últims mesos, ha passat pel quiròfan unes quantes voltes amb l’objectiu de millorar la seua imatge.

 

Concretament, la intervenció de la que se sent més orgullós i que ha mostrat recentment en les xarxes socials ha sigut un trasplantament capil·lar que es va fer ara fa dos mesos i del que ja es comencen a apreciar els resultats. El col·laborador es va sotmetre a un empelt capil·lar que va durar 12 hores i en el que se li van implantar 3.540 unitats fol·liculars a la zona de la coroneta; ara, orgullós, mostra el resultat a través de les xarxes socials:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Aquí tenéis la evolución de mi injerto capilar, la foto de arriba y de la izda, es de hoy 2 meses después de la operación, en mi casa … la de la derecha me la hicieron en la clínica un mes después, cuando me hicieron el tratamiento de PRP. Solo tengo palabras de agradecimiento al equipo de @crc_trasplantecapilarmadrid @livetmedical y en especial al Dr @josemanuelgomezvillar y a @martalopeztv por regalármelo!!! Es espectacular como va desapareciendo la calva de la coronilla … #sandovalizate #victorsandoval #livetmedical #injertocapilar #maravilloso y gracias a @sandrarodriguezporta de @globalbelleza_ por cuidar mi pelo en su salón de Sitges

Una publicación compartida de Victor Sandoval (@sandovalizateoficial) el

 

 

EN la publicació, Sandoval aprofitava per a agrair l’atenció mèdica rebuda i, realment emocionat, mostra en una fotografia l’èxit de la seua regeneració capil·lar, ensenyant la seua evolució i com, a poc a poc, li van creixent el monyo que li han implantat.

 

Un agraïment especial el va tindre amb la seua amiga i també col·laborador, a Marta López, qui li va regalar la intervenció ajudant-lo d’esta manera a fer desaparéixer la seua calba. És evident que la vida somriu a Víctor Sandoval, que s’està cuidant millor que mai i que, a més a més, està deixant arrere problemes econòmics amb Hisenda, amb qui ja ha saldat el deute que tenia; tal com afirma el col·laborador, manté l’esperança que «la vida em seguisca somrient perquè jo mai deixaré de fer-ho».

També et pot interessar…

Últimes notícies

40 detinguts i quasi 1.000 identificats a València en la Nit de Sant Joan

La Policia Nacional ha detingut 40 persones i ha identificat 927 ciutadans en el dispositiu especial de la Nit de Sant Joan a València, amb 225 actes, sobretot per drogues, i denúncies per una agressió sexual i dos casos de violència de gènere.

Cel ras i lleu descens de les màximes este dimecres a la Comunitat Valenciana

Este dimecres s’espera cel ras a la Comunitat Valenciana, amb temperatures mínimes sense canvis, màximes en lleuger descens i vent fluix variable que girarà a llevant a migdia.

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.