Víctor Sandoval mostra els resultats del seu empelt capil·lar

 

Víctor Sandoval es troba en el seu millor moment. Arrere ha quedat la seua etapa més convulsa, plena de moments dramàtics i polèmiques en què el periodista estava exaltat i sempre acabava immers en totes les trifulgues. Ara es troba en ple canvi físic ja que, en els últims mesos, ha passat pel quiròfan unes quantes voltes amb l’objectiu de millorar la seua imatge.

 

Concretament, la intervenció de la que se sent més orgullós i que ha mostrat recentment en les xarxes socials ha sigut un trasplantament capil·lar que es va fer ara fa dos mesos i del que ja es comencen a apreciar els resultats. El col·laborador es va sotmetre a un empelt capil·lar que va durar 12 hores i en el que se li van implantar 3.540 unitats fol·liculars a la zona de la coroneta; ara, orgullós, mostra el resultat a través de les xarxes socials:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Aquí tenéis la evolución de mi injerto capilar, la foto de arriba y de la izda, es de hoy 2 meses después de la operación, en mi casa … la de la derecha me la hicieron en la clínica un mes después, cuando me hicieron el tratamiento de PRP. Solo tengo palabras de agradecimiento al equipo de @crc_trasplantecapilarmadrid @livetmedical y en especial al Dr @josemanuelgomezvillar y a @martalopeztv por regalármelo!!! Es espectacular como va desapareciendo la calva de la coronilla … #sandovalizate #victorsandoval #livetmedical #injertocapilar #maravilloso y gracias a @sandrarodriguezporta de @globalbelleza_ por cuidar mi pelo en su salón de Sitges

Una publicación compartida de Victor Sandoval (@sandovalizateoficial) el

 

 

EN la publicació, Sandoval aprofitava per a agrair l’atenció mèdica rebuda i, realment emocionat, mostra en una fotografia l’èxit de la seua regeneració capil·lar, ensenyant la seua evolució i com, a poc a poc, li van creixent el monyo que li han implantat.

 

Un agraïment especial el va tindre amb la seua amiga i també col·laborador, a Marta López, qui li va regalar la intervenció ajudant-lo d’esta manera a fer desaparéixer la seua calba. És evident que la vida somriu a Víctor Sandoval, que s’està cuidant millor que mai i que, a més a més, està deixant arrere problemes econòmics amb Hisenda, amb qui ja ha saldat el deute que tenia; tal com afirma el col·laborador, manté l’esperança que «la vida em seguisca somrient perquè jo mai deixaré de fer-ho».

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.