10.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Víctor Sandoval es col·loca un baló gàstric per a aprimar-se

Víctor Sandoval vol lluir una silueta perfecta

Víctor Sandoval vol lluir una silueta perfecta | INSTAGRAM @sandovalizateoficial

 

La boda de Belén Esteban i el seu nóvio, Miguel, se celebrarà el pròxim 22 de juny. Falta molt poc per a l’ocasió, i els seus companys de plató de ‘Sálvame’ s’estan preparant per a assistir lluint una imatge perfecta. En este sentit, Víctor Sandoval ha passat a l’acció col·locant-se un baló gàstric que l’ajudarà a perdre pes ràpidament.

 

El seu objectiu és aprimar-se abans de què arribe el dia de la cerimònia de la seua amiga. Gràcies a este dispositiu, perdrà entre un i dos quilos per setmana.

 

Víctor Sandoval vol una silueta perfecta

Víctor Sandoval vol perdre pes ràpidament

Víctor Sandoval vol perdre pes ràpidament | INSTAGRAM @sandovalizateoficial

 

Fart de dietes i d’altres rutines per a cremar el pes excessiu, Sandoval ha preferit provar sort amb el baló gàstric el·lipse, el qual no requerix cap classe de cirurgia per a ser posat, ja que és tan senzill com prendre-se’l com si fóra una pastilla.

 

El seu mecanisme funciona de tal forma que fa sentir a la persona que el porta saciada, i després de 4 mesos el dispositiu s’elimina per si mateix. El col·laborador ha sigut aconsellat sobre este mètode innovador per a perdre pes pel doctor José Manuel Gómez Villar, de la Clínica Livet. Sense cap classe de risc per a la seua salut, Víctor Sandoval va portar a terme el procediment necessari el passat divendres, i ho va compartir en el seu perfil d’Instagram.

 

 

 

 

No és la primera volta que visita este centre, ja que la seua amiga Marta López li va regalar una operació de trasplantament de monyo. Fins que arribe el moment de la cerimònia, haurem d’esperar a l’avanç de Víctor Sandoval. Segur que conseguirà el pes que desitja i podrà lluir una silueta perfecta per a l’ocasió.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La UMH desenrotlla un prototip que automatitza l’unflat en angioplàsties

Intara, creat amb suport del Parc Científic de la UMH per la start-up Valux Medical, regula de manera automàtica la pressió de la pilota en angioplàsties i entra en validació. El dispositiu, basat en IA, apunta a reduir la variabilitat del procediment i a millorar la seguretat del pacient.

Kibet firma la millor marca mundial de l’any en el 10K de Castelló; Schrub i Megan Keith baten rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any 2026. Yann Schrub i Megan Keith van firmar rècords d'Europa; Caroline Makandi va guanyar en dones

Les víctimes de la dana compareixeran en Les Corts 482 dies després de la tragèdia

Les principals associacions d'afectats per la dana del 29 d'octubre de 2024 declararan la setmana vinent en la comissió d'investigació de Les Corts. Serà en la quinta sessió, després de mesos de retards i crítiques per la seua exclusió inicial.

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.