Víctor Sandoval es col·loca un baló gàstric per a aprimar-se

Víctor Sandoval vol lluir una silueta perfecta

Víctor Sandoval vol lluir una silueta perfecta | INSTAGRAM @sandovalizateoficial

 

La boda de Belén Esteban i el seu nóvio, Miguel, se celebrarà el pròxim 22 de juny. Falta molt poc per a l’ocasió, i els seus companys de plató de ‘Sálvame’ s’estan preparant per a assistir lluint una imatge perfecta. En este sentit, Víctor Sandoval ha passat a l’acció col·locant-se un baló gàstric que l’ajudarà a perdre pes ràpidament.

 

El seu objectiu és aprimar-se abans de què arribe el dia de la cerimònia de la seua amiga. Gràcies a este dispositiu, perdrà entre un i dos quilos per setmana.

 

Víctor Sandoval vol una silueta perfecta

Víctor Sandoval vol perdre pes ràpidament

Víctor Sandoval vol perdre pes ràpidament | INSTAGRAM @sandovalizateoficial

 

Fart de dietes i d’altres rutines per a cremar el pes excessiu, Sandoval ha preferit provar sort amb el baló gàstric el·lipse, el qual no requerix cap classe de cirurgia per a ser posat, ja que és tan senzill com prendre-se’l com si fóra una pastilla.

 

El seu mecanisme funciona de tal forma que fa sentir a la persona que el porta saciada, i després de 4 mesos el dispositiu s’elimina per si mateix. El col·laborador ha sigut aconsellat sobre este mètode innovador per a perdre pes pel doctor José Manuel Gómez Villar, de la Clínica Livet. Sense cap classe de risc per a la seua salut, Víctor Sandoval va portar a terme el procediment necessari el passat divendres, i ho va compartir en el seu perfil d’Instagram.

 

 

 

 

No és la primera volta que visita este centre, ja que la seua amiga Marta López li va regalar una operació de trasplantament de monyo. Fins que arribe el moment de la cerimònia, haurem d’esperar a l’avanç de Víctor Sandoval. Segur que conseguirà el pes que desitja i podrà lluir una silueta perfecta per a l’ocasió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.