Víctor Sandoval es col·loca un baló gàstric per a aprimar-se

Víctor Sandoval vol lluir una silueta perfecta

Víctor Sandoval vol lluir una silueta perfecta | INSTAGRAM @sandovalizateoficial

 

La boda de Belén Esteban i el seu nóvio, Miguel, se celebrarà el pròxim 22 de juny. Falta molt poc per a l’ocasió, i els seus companys de plató de ‘Sálvame’ s’estan preparant per a assistir lluint una imatge perfecta. En este sentit, Víctor Sandoval ha passat a l’acció col·locant-se un baló gàstric que l’ajudarà a perdre pes ràpidament.

 

El seu objectiu és aprimar-se abans de què arribe el dia de la cerimònia de la seua amiga. Gràcies a este dispositiu, perdrà entre un i dos quilos per setmana.

 

Víctor Sandoval vol una silueta perfecta

Víctor Sandoval vol perdre pes ràpidament

Víctor Sandoval vol perdre pes ràpidament | INSTAGRAM @sandovalizateoficial

 

Fart de dietes i d’altres rutines per a cremar el pes excessiu, Sandoval ha preferit provar sort amb el baló gàstric el·lipse, el qual no requerix cap classe de cirurgia per a ser posat, ja que és tan senzill com prendre-se’l com si fóra una pastilla.

 

El seu mecanisme funciona de tal forma que fa sentir a la persona que el porta saciada, i després de 4 mesos el dispositiu s’elimina per si mateix. El col·laborador ha sigut aconsellat sobre este mètode innovador per a perdre pes pel doctor José Manuel Gómez Villar, de la Clínica Livet. Sense cap classe de risc per a la seua salut, Víctor Sandoval va portar a terme el procediment necessari el passat divendres, i ho va compartir en el seu perfil d’Instagram.

 

 

 

 

No és la primera volta que visita este centre, ja que la seua amiga Marta López li va regalar una operació de trasplantament de monyo. Fins que arribe el moment de la cerimònia, haurem d’esperar a l’avanç de Víctor Sandoval. Segur que conseguirà el pes que desitja i podrà lluir una silueta perfecta per a l’ocasió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.