Víctor Sandoval es col·loca un baló gàstric per a aprimar-se

Víctor Sandoval vol lluir una silueta perfecta

Víctor Sandoval vol lluir una silueta perfecta | INSTAGRAM @sandovalizateoficial

 

La boda de Belén Esteban i el seu nóvio, Miguel, se celebrarà el pròxim 22 de juny. Falta molt poc per a l’ocasió, i els seus companys de plató de ‘Sálvame’ s’estan preparant per a assistir lluint una imatge perfecta. En este sentit, Víctor Sandoval ha passat a l’acció col·locant-se un baló gàstric que l’ajudarà a perdre pes ràpidament.

 

El seu objectiu és aprimar-se abans de què arribe el dia de la cerimònia de la seua amiga. Gràcies a este dispositiu, perdrà entre un i dos quilos per setmana.

 

Víctor Sandoval vol una silueta perfecta

Víctor Sandoval vol perdre pes ràpidament

Víctor Sandoval vol perdre pes ràpidament | INSTAGRAM @sandovalizateoficial

 

Fart de dietes i d’altres rutines per a cremar el pes excessiu, Sandoval ha preferit provar sort amb el baló gàstric el·lipse, el qual no requerix cap classe de cirurgia per a ser posat, ja que és tan senzill com prendre-se’l com si fóra una pastilla.

 

El seu mecanisme funciona de tal forma que fa sentir a la persona que el porta saciada, i després de 4 mesos el dispositiu s’elimina per si mateix. El col·laborador ha sigut aconsellat sobre este mètode innovador per a perdre pes pel doctor José Manuel Gómez Villar, de la Clínica Livet. Sense cap classe de risc per a la seua salut, Víctor Sandoval va portar a terme el procediment necessari el passat divendres, i ho va compartir en el seu perfil d’Instagram.

 

 

 

 

No és la primera volta que visita este centre, ja que la seua amiga Marta López li va regalar una operació de trasplantament de monyo. Fins que arribe el moment de la cerimònia, haurem d’esperar a l’avanç de Víctor Sandoval. Segur que conseguirà el pes que desitja i podrà lluir una silueta perfecta per a l’ocasió.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.