Víctor Sandoval es col·loca un baló gàstric per a aprimar-se

Víctor Sandoval vol lluir una silueta perfecta

Víctor Sandoval vol lluir una silueta perfecta | INSTAGRAM @sandovalizateoficial

 

La boda de Belén Esteban i el seu nóvio, Miguel, se celebrarà el pròxim 22 de juny. Falta molt poc per a l’ocasió, i els seus companys de plató de ‘Sálvame’ s’estan preparant per a assistir lluint una imatge perfecta. En este sentit, Víctor Sandoval ha passat a l’acció col·locant-se un baló gàstric que l’ajudarà a perdre pes ràpidament.

 

El seu objectiu és aprimar-se abans de què arribe el dia de la cerimònia de la seua amiga. Gràcies a este dispositiu, perdrà entre un i dos quilos per setmana.

 

Víctor Sandoval vol una silueta perfecta

Víctor Sandoval vol perdre pes ràpidament

Víctor Sandoval vol perdre pes ràpidament | INSTAGRAM @sandovalizateoficial

 

Fart de dietes i d’altres rutines per a cremar el pes excessiu, Sandoval ha preferit provar sort amb el baló gàstric el·lipse, el qual no requerix cap classe de cirurgia per a ser posat, ja que és tan senzill com prendre-se’l com si fóra una pastilla.

 

El seu mecanisme funciona de tal forma que fa sentir a la persona que el porta saciada, i després de 4 mesos el dispositiu s’elimina per si mateix. El col·laborador ha sigut aconsellat sobre este mètode innovador per a perdre pes pel doctor José Manuel Gómez Villar, de la Clínica Livet. Sense cap classe de risc per a la seua salut, Víctor Sandoval va portar a terme el procediment necessari el passat divendres, i ho va compartir en el seu perfil d’Instagram.

 

 

 

 

No és la primera volta que visita este centre, ja que la seua amiga Marta López li va regalar una operació de trasplantament de monyo. Fins que arribe el moment de la cerimònia, haurem d’esperar a l’avanç de Víctor Sandoval. Segur que conseguirà el pes que desitja i podrà lluir una silueta perfecta per a l’ocasió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.