Vídeo: La històrica actuació d’‘OT 2020’ que ha fet alçar al jurat

 

La gala número 5 d’Operación Triunfo 2020‘ deixa una de les actuacions més espectaculars de la història del ‘talent show‘. El tema que havia de defendre la concursant Nia ja apuntava maneres. Amb el ‘Who run the world (girls)‘ de Beyoncé la xica tenia l’oportunitat de lluir-se i no va desaprofitar l’ocasió. 

 

En els assajos, Nia ja es va mostrar molt endinsada en el tema i ja es posicionava en el ‘top’ dels preferits de la setmana. I les expectatives no es quedaven curtes: la concursant revolucionava el plató del programa, que s’omplia de crits de suport: «Nia guanyadora! Nia preferida!».

 

 

«Constant, exigent i incansable»

Com el públic espectador, el jurat també va quedar-se perplex. L’explosiva actuació va alçar de la cadira a Javier, Portu, Nina i Ruth, que van saber apreciar la impecable interpretació de Nia.

 

«El món està ací (assenyalant una altura) i tu estàs ací (pujant la mà)». Eres treballadora, constant, exigent, incansable i inesgotable. És d’esta manera com es treballa sent artista. Reina, creua la passarel·la!», valorava Ruth Lorenzo, qui brindava a Nia el seu moment més gloriós des de què va entrar en l’acadèmia. 

 

Els professors del programa de TVE tampoc volien quedar-se arrere davant tal demostració de talent de Nia. Manu Guix o Roberto Leal decidien comentar el moment en la xarxa, ressaltant en especial la seua posada en escena i l’energia que va transmetre al llarg de tota la cançó, conseguint plenar d’adrenalina tot el plató. Finalment i com era d’esperar en esta ocasió, Nia va ser elegida concursant favorita pel públic.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.