Vídeo: Un pardal es cola en el plató d’Informatius Telecinco

José Ribagorda i Ángeles Blanco en l'informatiu del cap de setmana de Telecinco

Els presentadors asseguren que mai els havia passat una situació pareguda en directe | Telecinco

Els presentadors d’informatius de Telecinco van viure ahir un moment surrealista mentres presentaven el telediari del migdia que no es va arribar a vore en directe però que va quedar gravat per les càmeres. El moment s’ha pogut vore a través de l’Instagram dels dos presentadors, que asseguraven que mai abans els havia passat esta anècdota: els havia entrat un pardal dins del plató que anava voletejant cap ací i cap allà.

 

El pardal es cola en el plató durant la capçalera dels informatius

Els programes en directe és el que comporten, que en qualsevol moment et pot passar un imprevist o qualsevol fet no calculat que et desmunte la paradeta. En este cas, la situació no s’ha arribat a vore en directe, ja que tot això passava mentres s’emetia la capçalera dels informatius i, després, José Ribagorda i Ángeles Blanco han pogut continuar amb els informatius sense cap entrebanc. 

 

El divertit i curiós moment l’han mostrat els dos presentadors en Instagram, a on es veu un expectant José Ribagorda gravant amb el mòbil la situació i una Ángeles Blanco nerviosa i desencaixada de riure per la situació increïble que estaven vivint, amb el pardalet volant per tot el plató. La presentadora també ha volgut compartir una fotografia del pardal de prop, assegurant que encara que ho pareixia per les imàtgens, no li tenia por.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Reconozco que esto no me ha pasado nunca. Un gorrión se ha colado en el plató. Increíble!!!!!!

Una publicación compartida de Jose Ribagorda Lopez (@joseribagorda) el

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vox imposa la seua ‘prioritat nacional’ en vivenda i servicis socials als pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat per a 2026 incorporen per primera vegada el principi de ‘prioritat nacional’ en les polítiques de vivenda i servicis socials, gràcies a l’acord amb el PP en Les Corts.

La ‘prioritat nacional’ marcarà les ajudes d’habitatge i servicis socials en els pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat de 2026 incorporen per primera vegada el principi de prioritat nacional en les polítiques d’habitatge i servicis socials, amb el suport del PP, segons ha destacat el síndic José María Llanos.

Nova planta de vivenda industrialitzada a València amb 6.000 habitatges a l’any

Cecotec i Casas inHAUS invertixen 100 milions d’euros en una nova planta de vivenda industrialitzada, amb previsió d’alçar 6.000 habitatges a l’any i generar 4.000 llocs de treball.

Alcoi reparteix polseres contra els colps de calor als treballadors a l’aire lliure

L’Ajuntament d’Alcoi ha dotat una trentena de treballadors municipals amb polseres intel·ligents que avisen quan detecten risc de colp de calor. El sistema prioritza la seguretat sense geolocalitzar ni guardar dades dels usuaris.

Sumacàrcer tanca l’àrea recreativa de l’Esgoletja després de dues morts al Xúquer

L’Ajuntament de Sumacàrcer ha clausurat l’àrea recreativa de l’illa de l’Esgoletja després de la mort de dos banyistes en una setmana al riu Xúquer. El municipi ja havia registrat altres dos ofegaments en 2021 i 2024 en esta mateixa zona fluvial.

Aerocas rep 900.000 euros més per a projectar un nou hangar de manteniment a Castelló

El Consell ha autoritzat una ampliació de capital de 900.000 euros d'Aerocas per redactar el projecte d'un hangar de manteniment d'aeronaus A-330/350 a l'Aeroport de Castelló.

A presó el líder d’un grup de narcos desarticulat a Elx amb set detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una organització dedicada al tràfic de drogues al detall, amb set detinguts i l’ingrés a presó del presumpte cap, que gestionava diversos punts de venda a la ciutat.

A presó el líder d’un grup criminal de tràfic de drogues desarticulat a Elx

La Policia Nacional ha desarticulat a Elx un grup criminal de tràfic de drogues al menudeig amb set detinguts. El suposat cap del entramat ha ingressat a presó per orde judicial.