Vídeo: Un pardal es cola en el plató d’Informatius Telecinco

José Ribagorda i Ángeles Blanco en l'informatiu del cap de setmana de Telecinco

Els presentadors asseguren que mai els havia passat una situació pareguda en directe | Telecinco

Els presentadors d’informatius de Telecinco van viure ahir un moment surrealista mentres presentaven el telediari del migdia que no es va arribar a vore en directe però que va quedar gravat per les càmeres. El moment s’ha pogut vore a través de l’Instagram dels dos presentadors, que asseguraven que mai abans els havia passat esta anècdota: els havia entrat un pardal dins del plató que anava voletejant cap ací i cap allà.

 

El pardal es cola en el plató durant la capçalera dels informatius

Els programes en directe és el que comporten, que en qualsevol moment et pot passar un imprevist o qualsevol fet no calculat que et desmunte la paradeta. En este cas, la situació no s’ha arribat a vore en directe, ja que tot això passava mentres s’emetia la capçalera dels informatius i, després, José Ribagorda i Ángeles Blanco han pogut continuar amb els informatius sense cap entrebanc. 

 

El divertit i curiós moment l’han mostrat els dos presentadors en Instagram, a on es veu un expectant José Ribagorda gravant amb el mòbil la situació i una Ángeles Blanco nerviosa i desencaixada de riure per la situació increïble que estaven vivint, amb el pardalet volant per tot el plató. La presentadora també ha volgut compartir una fotografia del pardal de prop, assegurant que encara que ho pareixia per les imàtgens, no li tenia por.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Reconozco que esto no me ha pasado nunca. Un gorrión se ha colado en el plató. Increíble!!!!!!

Una publicación compartida de Jose Ribagorda Lopez (@joseribagorda) el

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.