Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les temperatures màximes han superat este dilluns els 34 graus en zones de l’interior de Castelló i de la província de València, en una jornada marcada per grans contrastos tèrmics. En alguns observatoris s’ha registrat una diferència de més de 25 graus entre la mínima de la nit i la màxima del migdia.

Segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), el cas més cridaner s’ha donat a Ademús. Este municipi de l’interior de la província de València ha apuntat una mínima de 8,3 graus i una màxima de 33,7 graus. Per tant, la diferència ha sigut superior als 25 graus al llarg de la jornada.

Màximes més altes a l’interior

La temperatura més alta registrada hui a la Comunitat Valenciana s’ha produït a Atzeneta del Maestrat, a l’interior de Castelló. Allí els termòmetres han arribat als 34,3 graus, mentres que la mínima ha sigut de 12,1 graus, també amb un contrast notable.

Altres valors destacats en l’interior i el prelitoral valencià han sigut els 34,1 graus de Jalance i els 34,0 graus de Llíria. A molt poca distància s’han quedat Xàtiva, amb 33,9 graus, i Turís, amb 33,8 graus de màxima. Estes localitats de la província de València han patit un ambient molt càlid durant les hores centrals del dia.

Pel que fa a les capitals de província, Castelló de la Plana ha arribat als 32,0 graus de màxima, segons les dades d’Aemet. La ciutat de València ha registrat encara una temperatura lleugerament més alta, amb 32,5 graus al punt més càlid del dia.

En canvi, Aemet no ha pogut facilitar les dades corresponents a la ciutat d’Alacant. Per este motiu, de moment no es coneix la màxima oficial en la capital alacantina en esta jornada amb contrastos tèrmics tan acusats a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.

Detinguda a Borriana per furtar 20.000 euros i joies de la vivenda on l’havien acollida

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana una dona de 34 anys acusada de furtar 20.000 euros en efectiu i joies de la vivenda on estava acollida. Part de les joies sostretes s'haurien venut posteriorment en establiments de compravenda d'or de la mateixa localitat.