Una tempesta deixa fortes pluges i pedra a la Costera i la Ribera Alta

 

L’alerta groga per pluges continuava activa per a hui dimecres, i s’ha fet efectiva al sud de la província de València, especialment a primera hora de la vesprada a la comarca de la Costera i la Ribera Alta. A la capital de la Costera, Xàtiva, i a poblacions veïnes com la Llosa de Ranes, les precipitacions encara que han sigut d’una intensitat moderada han registrat 10 litres per metre quadrat en les estacions de Barxeta i Llosa de Ranes, segons informa el Levante-EMV.

Esta pluja que ha descarregat en estes dos comarques valencianes ha anat acompanya de ratxes de vent de fins a 77 quilòmetres per hora i pedra en algunes zones. La població de Manuel, a la comarca de la Ribera Alt, també ha viscut les mateixes precipitacions. Encara que la pedra que ha caigut anava diluïda amb l’aigua es corre perill de que haja afectat al cultiu dels camps d’esta zona.

 

 

Seguix l’alerta groga en la província de Castelló i el litoral de València

 

La província de Castelló i el litoral de València seguixen aquest dimecres en avís groc per pluges que poden ser localment fortes i poden deixar 20 litres per metre quadrat, segons la predicció de la Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). Així, aquesta jornada el cel estarà amb núvols o cobert amb precipitacions ocasionalment amb tempesta i que podran ser localment fortes o molt fortes.

  

Les temperatures mínimes es mantindran sense canvis mentre que les màximes aniran en ascens i poden arribar fins als 31 graus a la Comunitat. El vent bufarà variable fluix amb intervals de nord-est fluix a moderat en el litoral.

 

Segons ha informat l’Aemet ahir al llarg de la vesprada es van registrar 45 litres permetre quadrat a Xiva, 35,6 l/m2 a Vilamarxant, 30,4 l/m2 a Llíria, 26,8 l/m2 a Alzira; 23,6 l/m2 a Guadassuar; 22,4 l/m2 a Pina, a Real de Montroi 15,2 l/m2; a Carcaixent 4,6 l/m2 i 8,4 l/m2 a la zona nord de València. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.