Tírig demana a l’Administració ajuda per a reparar els danys de la dana, que estima en més de 200.000 euros

CASTELLÓ, 20 (EUROPA PRESS)-

Tírig ha demanat a la Generalitat Valenciana i al Govern d’Espanya ajuda per a reparar els danys de la dana. L’Ajuntament estima en més de 200.000 euros el cost de les reparacions.

Anuncios

“A Tírig necessitem l’ajuda de l’Administració per a fer front al cost de les reparacions causades pel pas de la dana en el nostre municipi”, ha indicat l’alcalde, Juanjo Carreres.

Des del consistori s’estima en més de 200.000 euros el cost total que suposarà reparar tots els danys en camins, vials i infraestructures urbanes, “una quantitat que per a un Ajuntament xicotet com el nostre és impossible fer front”, ha lamentat l’alcalde. Per això “demanem ajuda a la Generalitat i sol·licitem que es faça una valoració de danys per a poder accedir a les ajudes oferides pel Govern d’Espanya”, ha afegit.

Al seu torn, Carreres ha agraït l’ajuda de la Diputació de Castelló que, “a més de realitzar reparacions en diferents vials i el subministrament d’aigua, ens ha prestat una màquina per a arreglar camins”. Fins al moment, l’ens provincial ja s’ha encarregat de reparar el pont de la carretera de Sant Mateu i el de la Salzadella i, en estos moments, es troba reparant el pont de la carretera dels Coves.

Així mateix, la Diputació ha impulsat la reparació de la canonada d’aigua arrancada al barranc de Les Coves i que subministra d’aigua potable a Tírig.

Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca condiciona el diàleg sobre la vaga educativa a no usar la PAU com a pressió

Juanfran Pérez Llorca rebutja negociar la vaga indefinida del professorat si els sindicats utilitzen els exàmens d'accés a la universitat com a mecanisme de pressió i defén compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Alliberats al Marroc tretze macacos de Berbería rehabilitats a Villena

Tretze macacos de Berbería rescatats del tràfic il·legal han sigut alliberats al parc natural de Tazekka, al Marroc, després de la seua rehabilitació en el centre de recuperació de primats de Villena.

A la presó dos detinguts per dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló

Dos de les tres persones detingudes per la Guàrdia Civil ingressen a la presó després de desmantellar dos plantacions de marihuana indoor a Almassora i Castelló amb més de 700 plantes i material per al seu cultiu intensiu.

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.

Avís taronja per pluges intenses a Alacant i sud de València este dijous

La Aemet activa l'avís taronja per pluges molt intenses a l'interior i litoral nord d'Alacant i en el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.